![]() |
||
Citaat:
Verwacht dna maar een klodder roze verf op je jasje
|
![]() |
||
Citaat:
dat zeggen alle lelijke mensen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja dan liever nep bont ik wil echt niet zoveel geld neerleggen voor iets dat ondergeverft wordt ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Mijn mening aangaande onderzoek naar middelen ter voorkoming danwel genezing van kanker echter is weer een heel ander verhaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom? Zou je alsjeblieft sluitende argumenten willen geven? Hier kan ik met mijn grootst mogelijke inlevingsvermogen nog geen spreekwoordelijk touw aan vastknopen. [edit] Sorry, ik had vóórdat je '@Perseus' boven je tekst zette al aangenomen dat het voor mij bedoeld was. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor verdere informatie verwijs ik naar de darwinistische theorie. Citaat:
Citaat:
Een schoolvoorbeeld: in het begin van deze eeuw nog heeft de EU heel veel bedrijven in de vleesverwerkingsindustrie subsidie gegeven voor het opslaan van grote onverkochte partijen vlees, die door allerlei economische omstandigheden en berichtgevingen over de voedingsmiddelenindustrie waren blijven liggen. De bedrijven brachten hun productie omlaag, totdat de voorraden weer op normaal niveau waren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je stimuleert toch wel degelijk een andere industrie als je vegetarisch gaat eten. Logisch. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik wacht op een uitgebreide reactie van jouw kant. |
![]() |
||
Citaat:
Wat je zegt klinkt allemaal heel mooi maar ook nogal naief. En het is prachtig dat mensen steeds minder vlees gaan eten volgens wat statistieken, maar het marktaandeel van macdonalds stijgt nog steeds hoor..en het grote deel van de wereldbevolking eet vlees ( of sterft van de honger ![]() Hey dat is een leuke : ipv 8 euro voor een vega-burger uit te geven eet jij gewoon je goedkope karbonade op en doneer je die 8 euro aan een arme-kinderen-zonder-eten-fonds ![]() oh en wat vinden we trouwens van de Macdonalds... om de discussie iets pittiger te maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. Ik heb het hier over dieren, niet over computers. Dieren eten elkaar toch ook? 3. Klopt! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2. De Mac is vies.
||
Citaat:
woah dat is n goede ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik gebruik verder zelf toch geen make up dus daar hoef ik ook niet op te letten. Bij deo's en creme's let ik er eigenlijk niet op ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipagne en bitterballen # 790 Verwijderd | 500 | 01-01-2010 22:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Persbericht Dierenpartij: geen vlees meer eten Hempo | 2 | 25-02-2007 01:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 | |
Flora & Fauna |
Strijd mee, kameraden!!! (*pakt virtuele strijdbijl*) SuperSanne | 66 | 30-08-2003 18:44 | |
Flora & Fauna |
dragen jullie bonte/leren kleding Verwijderd | 86 | 05-09-2002 14:19 | |
Flora & Fauna |
Verschil bont/vlees, als reactie op topic bont/leer. extinction | 6 | 08-08-2002 21:42 |