Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 21:19
simone
simone is offline
kgeef t eerlijk toe dat ik toch altijd op uiterlijk let als t om vriendjes gaat. maar als gewone vrienden let ik niet zo op uiterlijk...
Oud 16-02-2002, 21:30
~*LiEfMeIsSiE*~
~*LiEfMeIsSiE*~ is offline
Bij dit vriendje let ik totaal op innerlijk..wat betreft uiterlijk issie niet echt helemaal mijn type,maar ik hou ongelovelijk veel van m,omdat ie is wie ie is.. *en hijs zooooooooo ontzettend lief , kan met niemand zo goed praten,etc.etc. *

[Dit bericht is aangepast door ~*LiEfMeIsSiE*~ (16-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 21:31
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
simone schreef:
maar als gewone vrienden let ik niet zo op uiterlijk...
nee dat moest er nog eens bij komen zeg!!!
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 22:37
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Die stelling is echt zo stom. De topicstarter wil met z'n titel de rest beschuldigen van hypocritie terwijl dat in dit geval toch echt onterecht is. Alleen op uiterlijk vallen kan niet, voor een avondje ja, maar een lange relatie met iemand die heel lekker is maar van binnen absoluut niet bij je past. Slecht gewoon en al die reacties hier had je in 2 seconden kunnen voorspellen. Nutteloos topic
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 07:48
absurdmoncher
absurdmoncher is offline
Als je alleen maar op het uiterlijk let, dan blijft er niet veel over; niemand is toch perfect??
Oud 20-03-2002, 10:45
jenny13
jenny13 is offline
IK

hallo zeg, ik ben niet zo zielug dat ik echt op uiterlijk af ga...
hmpf
echt waar zinloos topic om iedereen te laten zien dat ik echt niet op uiterlijk afga want ik weet dat de knappe mensen hier lekker veel aandacht krijgen, maar ik totaal niet en niet dat ik daar mee zit, maar k weet hoe het is als iemand alleen naar het uiterlijk kijkt...

kuz
Oud 20-03-2002, 11:27
Dotcom
Dotcom is offline
beauty is in the eye of the beholder
Oud 20-03-2002, 12:24
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik let super weinig op uiterlijk. Bij het keizen op uiterlijk kan ik maar 2 onderscheiden maken, namelijk te doen, en niet te doen. (nee, niet doordenken)
Verder weet ik uiteraard wel wat een andere jongen hardstikke mooi zou vinden en wat niet, maar voor mij tellen deze extra maten niet mee.

Innerlijk ben ik wel vrij kritisch en aan de hand van het kritische kun je eigenlijk bepalen of je meer op uiterlijk of innerlijk let.

Wel zul je me hierdoor niet snel op een meisje af zien stappen in een disco, ik probeer daardoor eerder mensen via internet te ontmoeten en te leren kennen.

Ik durf dus oprecht te beweren dat ik meer let op innerlijk dan op uiterlijk en ik acht te hebben bewezen dat deze bewering ook daadwerkelijk klopt.
Oud 20-03-2002, 12:45
Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik.
Oud 21-03-2002, 07:32
CareZz
CareZz is offline
Hmm Let het meest op uiterlijk,
als je een jongen ziet lopen en die je nie zo knap vind ga je er dan op af?
Oud 21-03-2002, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Dotcom schreef:
beauty is in the eye of the beholder
Hulde!!!

Iedereen praat hier trouwens wel over "goed innerlijk" maar ook dat is net zo relatief als "knap zijn" ...

Ik vind het innerlijk van mijn vriend echt fantastisch, maar ik ken ook wel iemand die het totaaal niet met hem uit zou houden... (of wel, want hij zou zich aan gaan passen ofzo )

Ik heb hem ontmoet tijdens de DoP-meeting, Daarvoor kende ik zijn naam niet eens
Maargoed, ik had in het begin niet meteen zo iets van "goh, daar zou ik wel iets mee willen...".
Ik viel ook helemaal niet op zijn uiterlijk (wat niet wil zeggen dat ie niet godse knap is...want dat is ie zeker)

Maar ik begon pas "interesse" in hem te krijgen toen ik in gesprek was met hem. Er was meteen vertrouwen, begrip... en we voelden elkaar helemaal aan. Er is die dag niets gebeurd (zelfs niet voor de trein ) maar die avond hebben we gebeld tot de volgende ochtend, toen mijn wekker opeens ging. De hele week hebben we gepraat, van alles aan elkaar verteld, elkaar gigantisch goed leren kenne, leren begrijpen... Alles was goed, en pas die zondag daarop zag ik hem weer!
Ik kan gewoon met eerlijkheid zeggen dat ik op zijn innerlijk ben gevallen! Omdat zijn innerlijk zo uitzonderlijk is. Ik ken niemand die zo is als hij. Hij is speciaal, vooral voor mij. Ik ben verliefd geworden op hem! Niet op zijn lichaam. En ook al heeft ie een fantastisch goed lichaam en een ontzettend lief, leuk koppie... Als ie "lelijker" was geweest, had me dat echt niet geboeid.
Het gaat vooral om lichamelijke aantrekkingskracht, het goed voelen bij elkaar, en dat heeft weinig met uiterlijk te maken...

Ik hou van hem, van hem helemaal. Zijn innerlijk en zijn uiterlijk. Als hij lelijk was geweest, had ik nog van hem gehouden, om zijn innerlijk. Als hij knap was geweest, en een "slecht" innerlijk had gehad, kon die opzouten! punt!

Innerlijk is zeker wel belangrijker dan uiterlijk, aan een verpakking heb je niets! En het is echt niet altijd zo dat je eerst op iemands uiterlijk let, en daarna pas op het innerlijk. Het ging mij namelijk in het begin ALLEEN om innerlijk, had gewoon nooit verwacht dat er zoiets zou gaan gebeuren, dat ik een relatie met hem zou krijgen. Daar ben ik heel blij om, maar das nooit de intentie geweest

Ik kan dus oprecht zeggen dat ik niet op uiterlijk val, maar op innerlijk
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 16:48
bracelance
bracelance is offline
70% - 30%
60% - 40%
50% - 50%
40% - 60%
Oud 22-03-2002, 09:23
twijfeltje
twijfeltje is offline
tuurlijk val je eerst op iemands uiterlijk omdat dat het eerste is wat je ziet (tenzij je hem via internet leert kennen) maar daarna moet toch wel blijken dat z'n innerlijk ook behoorlijk oké is anders is wordt het nog niks...
Oud 22-03-2002, 10:18
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Joshua schreef:
In eerste instantie let ik altijd op uiterlijk en uitstraling (wat niet meer dan normaal is)
maar als het innerlijk me dan niet bevalt, dan word het ook niks...
Doe hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 10:20
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:
Heel veel mensen zeggen dat wel dat ze op innerlijk maar als je dan naar hun vrien(in) kijkt klinkt het meestal errug ongeloofwaardig...
Ik val zowat volledig op innerlijk.

INKIE
Reageren

Regels voor berichten