Citaat:
Dotcom schreef:
beauty is in the eye of the beholder
|
Hulde!!!
Iedereen praat hier trouwens wel over "goed innerlijk" maar ook dat is net zo relatief als "knap zijn" ...
Ik vind het innerlijk van mijn vriend echt fantastisch, maar ik ken ook wel iemand die het totaaal niet met hem uit zou houden... (of wel, want hij zou zich aan gaan passen ofzo

)
Ik heb hem ontmoet tijdens de DoP-meeting, Daarvoor kende ik zijn naam niet eens

Maargoed, ik had in het begin niet meteen zo iets van "goh, daar zou ik wel iets mee willen...".
Ik viel ook helemaal niet op zijn uiterlijk (wat niet wil zeggen dat ie niet godse knap is...want dat is ie zeker)
Maar ik begon pas "interesse" in hem te krijgen toen ik in gesprek was met hem. Er was meteen vertrouwen, begrip... en we voelden elkaar helemaal aan. Er is die dag niets gebeurd (zelfs niet voor de trein

) maar die avond hebben we gebeld tot de volgende ochtend, toen mijn wekker opeens ging. De hele week hebben we gepraat, van alles aan elkaar verteld, elkaar gigantisch goed leren kenne, leren begrijpen... Alles was goed, en pas die zondag daarop zag ik hem weer!
Ik kan gewoon met eerlijkheid zeggen dat ik op zijn innerlijk ben gevallen! Omdat zijn innerlijk zo uitzonderlijk is. Ik ken niemand die zo is als hij. Hij is speciaal, vooral voor mij. Ik ben verliefd geworden op hem! Niet op zijn lichaam. En ook al heeft ie een fantastisch goed lichaam en een ontzettend lief, leuk koppie... Als ie "lelijker" was geweest, had me dat echt niet geboeid.
Het gaat vooral om lichamelijke aantrekkingskracht, het goed voelen bij elkaar, en dat heeft weinig met uiterlijk te maken...
Ik hou van hem, van hem helemaal. Zijn innerlijk en zijn uiterlijk. Als hij lelijk was geweest, had ik nog van hem gehouden, om zijn innerlijk. Als hij knap was geweest, en een "slecht" innerlijk had gehad, kon die opzouten! punt!
Innerlijk is zeker wel belangrijker dan uiterlijk, aan een verpakking heb je niets! En het is echt niet altijd zo dat je eerst op iemands uiterlijk let, en daarna pas op het innerlijk. Het ging mij namelijk in het begin ALLEEN om innerlijk, had gewoon nooit verwacht dat er zoiets zou gaan gebeuren, dat ik een relatie met hem zou krijgen. Daar ben ik heel blij om, maar das nooit de intentie geweest
Ik kan dus oprecht zeggen dat ik niet op uiterlijk val, maar op innerlijk