Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 11:47
AJMouse
AJMouse is offline
Nah misschien koop ik ze wel beide dan.
Oud 25-11-2004, 11:52
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Robo schreef op 24-11-2004 @ 14:34 :
Huh? Ik snap je punt niet.
Maar die Video Player voor de SP, GBA en DS douw je gewoon in dat ding zelf en kan je films en muziek enzo kijken en lusiter op je DS.
En ja, NCTS en PAL is wel een probleem ja. Bij die movie player voor de DS/GBA/SP heb je daar geen last van aangezien die met zo'n data kaartje werkt.
Hmm, ik weet niet wat voor een 'data kartje', maar bij de oude playstation was het toen fucked als je um liet importeren, omdat die niet met de PAL werkte. Mijn punt was:
Sluit je dat ding aan op de TV?
Hebben ze in Japan niet PAL?
Bij ja op beiden, moet je opletten, dat was het enige.
( Ik weet verder niet wat die DS was, ik dacht aan weer zo'n schrale console )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:12
Verwijderd
je sluit em niet aan op je tv, tis een handheld,
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 14:19
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
alleen europa en australie hebben pal!
en de ds is dus regio vrij dus maakt geen reet uit

Citaat:
Nah misschien koop ik ze wel beide dan.
had ik het geld maar ben wel blij met mijn sony fanboy vriend, als ik effe ben uitgekeken op de ds leen ik em een paar weken aan hem uit en leen zijn psp

Citaat:
je sluit em niet aan op je tv, tis een handheld,
true
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-11-2004 @ 12:52 :
Hmm, ik weet niet wat voor een 'data kartje', maar bij de oude playstation was het toen fucked als je um liet importeren, omdat die niet met de PAL werkte. Mijn punt was:
Sluit je dat ding aan op de TV?
Bij ja op beiden, moet je opletten, dat was het enige.
( Ik weet verder niet wat die DS was, ik dacht aan weer zo'n schrale console )
Zie hier, huiver:
wOOt

Er is alleen nog niet cker of ie compatible is voor DS, maar ja het werkt op een GBA/SP poort dus waarom dan niet op die poort van de DS?
Daar ken je ook alles lezen over de DS en PSP.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:49
Kurogane
Kurogane is offline
dan kijk ik toch liever via de psp scherm is 2,nogietsx!! zo breed dan ds. anyway over dat aansluiten van n japanse apparaat op tv, dat kan gewoon als je n beetje modern tv heb. dan lukt het die hertz wel kleuren zijn iets minder mooi. hoe denk je dan dat mensen met n omgebouwde playstation 2 of xbox op hun tv spelen want helft van de spellen zijn gekopieerd of gedownload en die komen uit the states of japan en dat zijn gewoon NTSC!

wat niet compatible is, met die playstation waar je t over had is dat pal spellen niet op een ntsc console draaien beeld blijft dan gewoon zwart. maar psp en ds is regiovrij dus geen ntsc of pal gewoon universeel. met tv's heeft t niet te maken!

Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:18
AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 25-11-2004 @ 15:19 :
had ik het geld maar

ja dat zou ik ook wel willen.. maarja evengoed, lenen kan wel
Oud 25-11-2004, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 25-11-2004 @ 16:49 :
dan kijk ik toch liever via de psp scherm is 2,nogietsx!! zo breed dan ds. anyway over dat aansluiten van n japanse apparaat op tv, dat kan gewoon als je n beetje modern tv heb. dan lukt het die hertz wel kleuren zijn iets minder mooi. hoe denk je dan dat mensen met n omgebouwde playstation 2 of xbox op hun tv spelen want helft van de spellen zijn gekopieerd of gedownload en die komen uit the states of japan en dat zijn gewoon NTSC!

wat niet compatible is, met die playstation waar je t over had is dat pal spellen niet op een ntsc console draaien beeld blijft dan gewoon zwart. maar psp en ds is regiovrij dus geen ntsc of pal gewoon universeel. met tv's heeft t niet te maken!
Het hangt ook inderdaad van je TV af ja. De een speelt NCTS zwart/wit af, de ander met minder scherpe kleuren en de ander heeft er geen problemen mee.
Verder, idd is het scherm van de PSP breder en heeft hij betere graphics. Maar ik probeerde alleen te laten zien dat er ook op de DS films gekeken kunnen worden. ( en muziek en weet ik wat voor data nog meer )
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:23
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Er is alleen nog niet cker of ie compatible is voor DS, maar ja het werkt op een GBA/SP poort dus waarom dan niet op die poort van de DS?

zag op internet staan dat ie voor gba/sp/ds was, dus voor de lievhebber
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 21:43
Kurogane
Kurogane is offline
t zal wel er helemaal neit aan toe doen. maar je ds wordt er nog lelijker van zo n raar uitsteeksel aan de onderkant
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 08:08
Verwijderd
Ik vind de DS best een schoonheid, cker die Dual Screen is best geil . Maar ok ok, de PSP is mooier ( die schouderknoppen ).
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 11:08
Verwijderd
He Metroid, hij word geleverd tussen 15 en 25 december probably, das wel relaxed, lekker in de kerstvakantie .
Maar op Lik-Sang staat dat de US version van Mario DS ook shortages heeft en dat je het best de japanse versie als alternative ken opgeven. Maar is die dan ook in het engels of weet jij daar nix van?
Ik ga iig nu googlen .
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:13
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Your Order will ship between December 15 and December 25
dit mailtje maakt me blij ging er eigelijk al vanuit te moeten wachten tot januarie
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:17
Kurogane
Kurogane is offline
je moet ff op ebay kijken echt relaxed, amerikanen kopen de ds voor 149 dollar in dus iets van 112 euro, dus ik n bod doen van 240 dollar dat is voor de amerikaan bijna 100 dollar omzet. maar voor mij gewoon 180 euro aangezien in europa 190 euro gaat kosten is voor mij toch voordeliger en amerikaan is uiteraard blij. ze zijn ook erg snel met email bij ebay en bij feedback kan je lezen of ze betrouwbaar zijn.
naja ik heb iig over 4 a 7 dagen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:20
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 27-11-2004 @ 19:13 :
dit mailtje maakt me blij ging er eigelijk al vanuit te moeten wachten tot januarie
-e
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 27-11-2004 @ 20:17 :
je moet ff op ebay kijken echt relaxed, amerikanen kopen de ds voor 149 dollar in dus iets van 112 euro, dus ik n bod doen van 240 dollar dat is voor de amerikaan bijna 100 dollar omzet. maar voor mij gewoon 180 euro aangezien in europa 190 euro gaat kosten is voor mij toch voordeliger en amerikaan is uiteraard blij. ze zijn ook erg snel met email bij ebay en bij feedback kan je lezen of ze betrouwbaar zijn.
naja ik heb iig over 4 a 7 dagen
Ag, ik betaal 130 dollar. En als je hem voor 240 verkoopt ben je dom aangezien ze in de winkel voor 260 liggen. Mja das voor jou alleen maar voordeel tog .
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 20:09
Kurogane
Kurogane is offline
via de shops zoals lik sang importmadnesss dvdboxoffice play asia, is het erg lastig vanwege al de pre-orders. en t contact wordt dan n beetje oppervlakkig. en voor je t weet moet je tot januari wachten. dan moet jij hem toch wel maanden daarvoor hebben gepreorderd?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 05:34
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
heb hem vandaag in game shop in usa gespeeld Metroid prime! Zag op zich goed uit alleen de controls waar wenne (pijltjes toetesen om je zicht te veranderen en de andere toetsen om te lopen, (schieten met zijknop) veel nut van dat pennetje heb nog niet gevonden(heb ook maar 5 minuten gespeeld maar het zag er goed uit!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Kurogane schreef op 27-11-2004 @ 21:09 :
via de shops zoals lik sang importmadnesss dvdboxoffice play asia, is het erg lastig vanwege al de pre-orders. en t contact wordt dan n beetje oppervlakkig. en voor je t weet moet je tot januari wachten. dan moet jij hem toch wel maanden daarvoor hebben gepreorderd?
Ik heb 15 november me bestelling geplaats, dus 6 dagen voor de release en ik krijg hem tussen 15 en 25 december. Heb dus als een van de laatste besteld en moet een maand wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 16:17
Verwijderd
Morgen komt eindelijk de Japanse versie uit. Hopelijk meld Lik-Sang dan ook meteen dat de wachtrij nog korter is .
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:28
Kurogane
Kurogane is offline
ik krijg hem deze week of volgende week, en ook nog een gba movieplayer besteld dat wachten is echt kut, kan niet slapen zo
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:42
Verwijderd
Juist!!! Ik word ook helemaal gek van ut wachten, tjek egt elke dag Lik-Sang of er nieuwe facts zijn over de DS en of me order al klaar ligt .
Offtopic:
Is je ava van Orochimaru?
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 18:54
AJMouse
AJMouse is offline
Offtopic: ja uit de manga toch?
Oud 01-12-2004, 19:27
Kurogane
Kurogane is offline
hai!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 20:14
Verwijderd
Uit Naruto ja.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2004, 21:26
Maxic
Maxic is offline
Heeft iemand hier de DS al?
want ik besloten om toch maar te wachten, maar dat werd wel heel erg moeilijk na hem 1 keer te hebben gespeeld bij mij aardige local gameshop
Oud 01-12-2004, 21:37
Kurogane
Kurogane is offline
ik ben alleen bang da het misschien nog langer kan duren, heb hem via ebay, Hij is verstuurd via USPS en als gift maar wel verzekerd..
als douane pakketje gaat controleren kan het weken gaan duren..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Maxic schreef op 01-12-2004 @ 22:26 :
Heeft iemand hier de DS al?
want ik besloten om toch maar te wachten, maar dat werd wel heel erg moeilijk na hem 1 keer te hebben gespeeld bij mij aardige local gameshop
\

Tussen 15 en 25 december word ie door Lik-Sang opgestuurd ( 15 en 25 is voor de orders na 13 november, ik heb op 15e besteld dus neem aan als een van de 1e krijg ik hem ). En ja, dan duurt het 1 tot 3 dagen en of de douane wat doet, tja, je ne sais pas.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 02-12-2004 @ 13:40 :
\

Tussen 15 en 25 december word ie door Lik-Sang opgestuurd ( 15 en 25 is voor de orders na 13 november, ik heb op 15e besteld dus neem aan als een van de 1e krijg ik hem ). En ja, dan duurt het 1 tot 3 dagen en of de douane wat doet, tja, je ne sais pas.
Als het van buiten de EU komt, houden ze hem sowieso even vast (vaak in Duitsland), ga er maar van uit dat het even duurt. Je krijgt eerst nog een brief over de invoerrechten etc, als je die invult (kan via internet) wordt het pakje zo snel mogelijk aangeboden en moet je die invoerrechten en inklaringskosten aan de aanbieder betalen (onder rembours dus). Dingen die ik heb besteld vanuit Japan waren toch zeker wel 2 weken 'onderweg' (waarvan dus een groot deel in Duitsland aan het wachten). Maar 't is nog steeds best snel
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 12:55
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
of de douane wat doet, tja, je ne sais pas.
Zie je het voor je, al die ds pakketjes van lik-sang, dvdboxoffice etc etc bij de douane liggen en een voor een gecontroleerd worden door van die mensen van de explosieve opruimings diens

ik speel me nu helemaal scheel aan fire emblem(zo'n 5 uur per dag ) dus het wachten valt wel mee, maar moet em echt voor 1 jan krijgen, want denk dat ik dan wel door mijn fire emblem en net 2e hands gekochte pokemon pinbal heen ben
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 16:35
Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-12-2004 @ 13:51 :
Als het van buiten de EU komt, houden ze hem sowieso even vast (vaak in Duitsland), ga er maar van uit dat het even duurt. Je krijgt eerst nog een brief over de invoerrechten etc, als je die invult (kan via internet) wordt het pakje zo snel mogelijk aangeboden en moet je die invoerrechten en inklaringskosten aan de aanbieder betalen (onder rembours dus). Dingen die ik heb besteld vanuit Japan waren toch zeker wel 2 weken 'onderweg' (waarvan dus een groot deel in Duitsland aan het wachten). Maar 't is nog steeds best snel
dat is niet altijd zo, sommige ds eigenaren hebben die van play-asia of uit the states in 3 dagen dus hoe verklaar je dat dan
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 17:43
Onorthodox
Onorthodox is offline
Niet alles wordt gecontroleerd

Maaruh, als ik de DS importeer, kan ik dan ook de spellen die hier uitkomen gewoon spelen?
Oud 02-12-2004, 17:51
Verwijderd
Juist, lang niet alles word gepakt. Als mijn Pla-Asia samen met allemaal bullsjit in een cargo zit, is de kans groter dat het doorgaat, zit ie tussen allemaal andere DS'en, dan ben ik probably wel fokked.

Citaat:
Onorthodox schreef op 02-12-2004 @ 18:43 :
Niet alles wordt gecontroleerd

Maaruh, als ik de DS importeer, kan ik dan ook de spellen die hier uitkomen gewoon spelen?
Jep, 100% region free baby.

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 17:56.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 18:00
Onorthodox
Onorthodox is offline
Ah, lekker
Misschien dat ik em dan ook nog maar even ga bestellen als het nog de moeite waard is. Zal wel niet, maarja, proberen kan altijd
Oud 02-12-2004, 19:27
Maxic
Maxic is offline
Klopt het is niet meer de moeite waard..
Als je de DS nu besteld krijg je em in januari, in dezelfde maand houdt nintendo een persconferentie wanneer de DS uitkomt en vor hoeveel..
en tegen Januari zijn de vooraden al wel weer redelijk dunkt me ..
dus ik zal w8n en hopen dat nintendo met een veraasing komt (in release in Feb.?? )
Oud 02-12-2004, 20:15
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
in release in Feb.??
ben bang dat het wel wat later wordt, maar je weet nooit. Hoop wel dat ze een beetje opschieten, als ik me ds heb wil ik niet 3 maanden alleen mario 64 spelen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:17
Kurogane
Kurogane is offline
my baby is gearriveerd in amsterdam nu nog langs de douaniers
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 13:06
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
my baby is gearriveerd in amsterdam nu nog langs de douaniers
(jalours)

lees net in een e-mail(lik-sang) dat de japanse versie geen metroid demo bevat

Laatst gewijzigd op 03-12-2004 om 13:10.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 12:32
Verwijderd
Your order is shipping beginning of next week.
- Lik Sang

Alleen geen Mario DS erbij maar Madden NFL 2005 omdat Mario tot januari in de back-order staat. Zo lang ga ik dus niet wachten he . Mja zodra die kortingsbon binnen is en die payback points, ff wat geile games erbij halen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 17:02
Dobomobo
Dobomobo is offline
Wete julliej hoe duur dat de spellen gaan kosten??

k heb gelzen dat ze stukken goedkoper zouden zijn dan gba spellen omdat ze van een ander materiaal zijn gemaaktt..

en kheb al plaatje gezien..

ze zijn egt zuperklein!!!!
Oud 05-12-2004, 19:39
Verwijderd
http://www.lik-sang.com
Kijk daar maar, tussen de 30 en 50 eypo per spel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:23
Kurogane
Kurogane is offline
psp heeft n engelse interface komt dat ff mooi uit
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:50
Verwijderd
psp is ghey, komt dat even mooi uit, scheelt me weer kopen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 07:54
Kurogane
Kurogane is offline
psp is wel geil jah
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 20:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Alleen geen Mario DS erbij maar Madden NFL 2005 omdat Mario tot januari in de back-order staat.
das wel een daling in niveau

ik zat er ook effe aan te denken iets anders te bestellen, maar mario 64, metroid, another(heet volgens mij zo) en mariokart zijn voor mij al must have's, en dan zit ik al op 4, en dat voor het eerste half jaar vond ik stiekem toch wel genoeg, en dan dus nog maar wachten
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:04
Verwijderd
Ag ik vind American Football spellen altijd wel kewl en Mario DS is tog een halve poort van de 64. En ik ga hem ook nog wel kopen . En de must-haves voor mij zin iig metroid en zelda ( en probably een Final Fantasy ).
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:12
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
( en probably een Final Fantasy ).
stel je voor, een FF die de ds goed gaat benutten _0_
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:19
Kurogane
Kurogane is offline

Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:27
Verwijderd

Relaxed, mijne word morgen/overmorgen verstuurd.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:59
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Kurogane love ds

denk robo en metroidminded ook, wat ziet ie er strak uit zeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten