Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Sluit je dat ding aan op de TV? Hebben ze in Japan niet PAL? Bij ja op beiden, moet je opletten, dat was het enige. ( Ik weet verder niet wat die DS was, ik dacht aan weer zo'n schrale console ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wOOt Er is alleen nog niet cker of ie compatible is voor DS, maar ja het werkt op een GBA/SP poort dus waarom dan niet op die poort van de DS? Daar ken je ook alles lezen over de DS en PSP. |
![]() |
|
dan kijk ik toch liever via de psp scherm is 2,nogietsx!! zo breed dan ds. anyway over dat aansluiten van n japanse apparaat op tv, dat kan gewoon als je n beetje modern tv heb. dan lukt het die hertz wel kleuren zijn iets minder mooi. hoe denk je dan dat mensen met n omgebouwde playstation 2 of xbox op hun tv spelen want helft van de spellen zijn gekopieerd of gedownload en die komen uit the states of japan en dat zijn gewoon NTSC!
wat niet compatible is, met die playstation waar je t over had is dat pal spellen niet op een ntsc console draaien beeld blijft dan gewoon zwart. maar psp en ds is regiovrij dus geen ntsc of pal gewoon universeel. met tv's heeft t niet te maken! Laatst gewijzigd op 25-11-2004 om 15:51. |
![]() |
||
Citaat:
ja dat zou ik ook wel willen.. maarja evengoed, lenen kan wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder, idd is het scherm van de PSP breder en heeft hij betere graphics. Maar ik probeerde alleen te laten zien dat er ook op de DS films gekeken kunnen worden. ( en muziek en weet ik wat voor data nog meer ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
He Metroid, hij word geleverd tussen 15 en 25 december probably, das wel relaxed, lekker in de kerstvakantie
![]() ![]() Maar op Lik-Sang staat dat de US version van Mario DS ook shortages heeft en dat je het best de japanse versie als alternative ken opgeven. Maar is die dan ook in het engels of weet jij daar nix van? Ik ga iig nu googlen ![]() |
![]() |
|
je moet ff op ebay kijken echt relaxed, amerikanen kopen de ds voor 149 dollar in dus iets van 112 euro, dus ik n bod doen van 240 dollar dat is voor de amerikaan bijna 100 dollar omzet. maar voor mij gewoon 180 euro aangezien in europa 190 euro gaat kosten is voor mij toch voordeliger en amerikaan is uiteraard blij. ze zijn ook erg snel met email bij ebay en bij feedback kan je lezen of ze betrouwbaar zijn.
naja ik heb iig over 4 a 7 dagen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
heb hem vandaag in game shop in usa gespeeld
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tussen 15 en 25 december word ie door Lik-Sang opgestuurd ( 15 en 25 is voor de orders na 13 november, ik heb op 15e besteld dus neem aan als een van de 1e krijg ik hem ). En ja, dan duurt het 1 tot 3 dagen en of de douane wat doet, tja, je ne sais pas. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik speel me nu helemaal scheel aan fire emblem(zo'n 5 uur per dag ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Juist, lang niet alles word gepakt. Als mijn Pla-Asia samen met allemaal bullsjit in een cargo zit, is de kans groter dat het doorgaat, zit ie tussen allemaal andere DS'en, dan ben ik probably wel fokked.
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 17:56. |
![]() |
|
Klopt het is niet meer de moeite waard..
Als je de DS nu besteld krijg je em in januari, in dezelfde maand houdt nintendo een persconferentie wanneer de DS uitkomt en vor hoeveel.. en tegen Januari zijn de vooraden al wel weer redelijk dunkt me .. dus ik zal w8n en hopen dat nintendo met een veraasing komt (in release in Feb.?? ![]()
|
Verwijderd
|
Your order is shipping beginning of next week.
- Lik Sang ![]() ![]() ![]() Alleen geen Mario DS erbij maar Madden NFL 2005 omdat Mario tot januari in de back-order staat. Zo lang ga ik dus niet wachten he ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.lik-sang.com
Kijk daar maar, tussen de 30 en 50 eypo per spel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik zat er ook effe aan te denken iets anders te bestellen, maar mario 64, metroid, another(heet volgens mij zo) en mariokart zijn voor mij al must have's, en dan zit ik al op 4, en dat voor het eerste half jaar vond ik stiekem toch wel genoeg, en dan dus nog maar wachten ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Psp Vice | 208 | 15-02-2005 05:30 |