Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 00:01
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 09-11-2004 @ 00:42 :
Of-topic: Die Dagobert, die komt uit het Don Rosa-verhaal 'Return to the Forbidden Valley' uit Donald Duck Extra 13-2000, uit de geniale scéne waarin de neefjes Dagobert op het matje roepen omdat hij zo gemeen is tegen hun Oom Donald! <3
Offtopic: dat klopt ja
en ik vind dit één van de mooiste Dagoberts getekend door hem, vooral met die gedachte erbij
Advertentie
Oud 09-11-2004, 03:41
Verwijderd
als ze openminded naar andere muziek toe staat en kan compenseren met andere dingen is alles okay

behalve nu metal..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:30
Jets
Jets is offline
gelukkig zijn mijn vriend en ik beide reggea en ska liefhebbers erg handig dus
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:43
Toet0r
Toet0r is offline
nee hoor. hoeft niet. Muziek gaat het toch niet om in een relatie lijkt me. Als je elkaars muziekstijl dan maar waardeerd, zal het wel goed komen, lijkt me.
T is uiteraard wel handig. Mn vriendje en ik luisteren ook veel dezelfde muziek, dus het is makkelijk muziek opzetten als we bij elkaar zijn..
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:46
capibara
capibara is offline
De verschillen zijn volgens mij vrij extreem, maar dat boeit geen drol.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hoeft van mij niet.
ik kan veel aanhoren wat ik zelf nooit zou opzetten.
maar een aantal gezamelijke voorkeuren zijn wel leuk natuurlijk. al moeten het er niet teveel worden.
lijkt me zo saai.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 14:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
niet nodig wel handig
blij dat ik en mn schatje zelfde smaak hebbe alhoewel ik eerst meer van hardstyle en hardhouse hield.. en hij meer van hardcore is dta nu veranderd.. sinds ik dat vaak aan heb moeten horen vind ik dat zelf ook nog veel leuker.. dus nu ist helemala perfect
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 16:17
Aine
Aine is offline
Nee, zolang ik me maar niet erger aan zijn smaak. Dat wil zeggen dat als ik het niet mooi vind het niet constant op hoge volume te moeten aanhoren. Ik heb zelf niet zoveel met muziek eigenlijk en mijn vriendje juist heel veel. Is wel apart.
Oud 10-11-2004, 16:23
Verwijderd
mn relatie zou ik er niet op stuk laten lopen, maar ik zou het prettig vinden als we iets konden luisteren wat we allebei waarderen.

*overigens hebben mijn vriend en ik over het algemeen dezelfde smaak.*
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 17:16
DvoorA
DvoorA is offline
maakt me echt niets uit. Sommige muziek van hem vind ik echt helemaal geweldig, zoals folk, ambient, bands als system of a down heb ik helemaal zijn passie voor overgenomen. Maar soms draait hij ook echt herrie..ach, als hij het leuk vind en uit zn dak erop gaat vermaak ik me ook wel
Oud 10-11-2004, 17:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het is leuk als het toevallig zo is maar als het niet zo is dan is het jammer. Bij ons is het toevallig zo en dat is wel heel makkelijk omdat ik niet graag leef zonder muziek om me heen en het zou wel sneu voor hem zijn als hij de hele dag muziek aan moet horen die hij vreselijk vindt maar dat is dus gelukkig niet zo
Oud 10-11-2004, 17:29
filia dei
filia dei is offline
Ik vind muziek wel iets heel belangrijks eigenlijk en ik denk niet dat ik 'n relatie met iemand die alleen maar trance luistert ofzo lang kan volhouden.
Ik vind het fijn om over muziek te praten, over de teksten en ik kan ook uren naar muziek luisteren. Bijna alle soorten muziek wel.
Alleen trance zoals eerder genoemd en van die commerciele tmf herrie waar je alleen maar een stelletje halfnaakte grieten zit houd ik niet zo van...
Oud 10-11-2004, 17:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb mijn vriend leren kennen door zijn muzieksmaak, dus ja Heel erg handig, ik heb heel veel nieuwe punkbands leren kennen door hem Hij heeft echt veelste veel cd's, maar dat is wel weer een pluspunt
Oud 10-11-2004, 20:30
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Samaris schreef op 08-11-2004 @ 16:37 :
Ja, eigenlijk moeten er wel overeenkomsten zijn.
Ook omdat vaak een bepaalde muzieksmaak bij een bepaalde stijl hoort, en die stijl hoort weer bij een bepaald soort mensen.

Dus al is iemand nog zo aardig, als haar smaak me niet aanstaat( niet alleen muziek, ook kleding en vrienden) dan wijs ik haar gaarne het gat van de deur.
Jep, dit dus. Vervang haar door hem, en het is mijn verhaal.
Daarbij heb ik mijn vriend leren kennen doordat we fan zijn van dezelfde band .

En ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan trance, techno, dance, hardcore en weet ik wat er tegenwoordig allemaal nog meer wordt gemaakt..
Oud 10-11-2004, 20:37
Verwijderd
hij moet vooral van muziek houden! mijn ex hield eig nie van muziek, was a-muzikaal (nou ja, boemboemboem, was wel leuk, maar sorry, dat vind ik geen muziek) en dat vond ik beswel klote... ik hou eig van alle soorten muziek (ja ik ben echt zo'n muzikaal, muziektypetje... ) dus wat zijn smaak dan ook is, het is vast leuk! als hij maar een smaak heeft!!!! (die bij mijn ex dus op vele gebieden ontbrak...

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten