Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 06:48
Verwijderd
*knuffelt dreen*


zo daar had ik zin in
Advertentie
Oud 10-11-2004, 07:36
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik kan alleen maar huilen en ik durf helemaal niet naar een psych
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 10-11-2004, 08:09
Verwijderd
Gisteren weer eens ontzettende lol gehad. Had het niet verwacht, maar het heeft mijn stemming wel verbeterd.

Vandaag werken en laatste theorieles voor mn auto. Volgende week op, ik zit m echt te nijpen! Schijt 7 kleuren als ik er aan denk, terwijl ik niet de enige ben die zal zakken... (want slagen, wat is dat? Ik ben al zo vaak gezakt in mijn leven...)
Oud 10-11-2004, 08:23
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Zometeen Nederlands spreekbeurt.. *zenuwachtig*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 10-11-2004, 09:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
jaaaaaa! Ik heb m! Nu ga ik voor de paarse band trainen...

En ik ben zo moe... t Wordt steeds te laat voor me, en ik wil vanavond vroeg naar bed, maar dat gaat ook weer niet lukken, denk ik...
__________________
Tsja
Oud 10-11-2004, 09:32
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-11-2004 @ 19:47 :
Wat is het ergste wat er kan gebeuren als je toch de deur was uitgegaan en die toetsen was gaan maken? Waar ben je bang voor?
Waar ben je bang voor? Goede vraag, maar ik weet het antwoord zelf niet eens...
Dit is wat ik denk; Ik ben bang dat ik mezelf niet meer in de hand zal hebben.

Bijvoorbeeld:
Dat ik me afsluit voor de buitenwereld, omdat de prikkelingen uit mijn omgeving me te veel worden. Dan besef ik niet goed meer waar ik ben, of het echt gebeurd en de mensen in mijn omgeving zijn dan net schimmen... beangstigend.
Momenteel voel ik me een beetje 'ziek' van alle spanningen. Ik twijfel overal aan, emoties gieren door mijn lijf en mijn gedachten malen zo door mijn hoofd dat ik er geen touw aan vast kan knopen.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 10-11-2004, 09:33
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 10-11-2004 @ 09:23 :
Zometeen Nederlands spreekbeurt.. *zenuwachtig*
Suc-6 meis!
Zet 'm op, laat zien wat je kunt.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 10-11-2004, 09:58
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Wat een stomme snol. Nu ben ik dr dus echt zat.... Maar ik kan er niet mee stoppen. Moet nog een halfjaar.
GVD!!!!!!!
Ja... ik ben dus gefrustreerd, chagrijnig en boos....
__________________
Tsja
Oud 10-11-2004, 09:59
Verwijderd
Bah ik heb stagemarkt (orientatie op de jaarstage) en eigenlijk zou ik nu informatie in moeten winnen bij de stands, maar zit nu te forummen. Heb geen zin meer
Oud 10-11-2004, 10:05
Verwijderd
IK WIL EEN ANDERE STAGE!!! Dus ga ik straks denk ik maar even naar school om dat te regelen. Te regelen dat ik een andere stageplaats mag gaan zoeken dan in ieder geval. Ik heb wel een idee waar ik dan heen wil, maar of ze daar stagiaires willen en of ze dat ook nu willen, dat weet ik niet...hopen maar. Er zijn wel twee andere plekken waar ik hoogstwaarschijnlijk iig terecht kan, maar nr. 1 daarvan vind ik te ver weg en nr. 2 weet ik niet of ik dat leuk vind. Maar goed, we zien wel, misschien moet ik hier wel blijven... Ik raak er echt gedemotiveerd door en ik weet dus echt niet wat ik daar moet doen enzo.

Citaat:
Cassiopeia schreef op 10-11-2004 @ 10:59 :
Bah ik heb stagemarkt (orientatie op de jaarstage) en eigenlijk zou ik nu informatie in moeten winnen bij de stands, maar zit nu te forummen. Heb geen zin meer
Stagemarkt is altijd wel grappig...vind ik dan iig. Je hoeft er alleen maar langs te lopen, hier en daar wat te lezen of een foldertje te pakken en als je echt iets ziet wat je wat lijkt, dan kan je altijd een praatje maken, maar niemand die het erg vindt als je dat laatste niet doet (hier niet iig dan).
Oud 10-11-2004, 10:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-11-2004 @ 11:05 :
IK WIL EEN andere STAGE!!!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-11-2004, 10:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik ben niet de enige die vrij heeft vandaag. M'n pa ook. We lopen hier door het huis, mekaar negerend. We praten al sinds zaterdagavond niet meer. That is; híj weigert iets te zeggen.
Oud 10-11-2004, 10:39
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Dankzij een aantal forummers denk ik bewust na over mijn keuzes en de concequenties daarvan, bedankt!
Dit was mijn laatste berichtje voor vandaag in het LJH-topic, want door de zenuwen blijf ik komen...
Ik ga hulp zoeken, aannemen en zelf voor 100% meewerken aan een betere situatie, zowel voor mezelf als voor de mensen die om me geven. Dit kan zo niet langer! Ik heb Borderline, wat zich voornamelijk uit in eetproblemen (en medicatie misbruik). Ik wil hulp, ik sta er dit keer écht voor open.
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 10-11-2004, 11:42
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Pff net een heel onbevredegend MSN-gesprek gehad met wat één van mijn beste vriendinnen zou moeten zijn. Ben er een beetje ondersteboven van, hoewel ik al wel had geaccepteerd dat we niet meer zo goed met elkaar omgingen als vroeger. Maar ik heb mijn zegje nog niet gedaan, nog lang niet.
Oud 10-11-2004, 12:05
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Avalon_Mae schreef op 10-11-2004 @ 12:42 :
Pff net een heel onbevredegend MSN-gesprek gehad met wat één van mijn beste vriendinnen zou moeten zijn. Ben er een beetje ondersteboven van, hoewel ik al wel had geaccepteerd dat we niet meer zo goed met elkaar omgingen als vroeger. Maar ik heb mijn zegje nog niet gedaan, nog lang niet.
msn is vaak nie de perfecte manier om dingen uit te praten he.. alles komt dan verkeerd over!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 10-11-2004, 12:17
PrimRose
Avatar van PrimRose
PrimRose is offline
waarom zijn huurdingen zo duur, kamers, appartementen, 1gezinswoningen....Alles ligt way boven wat we kunnen betalen. En tis zo hard nodig voor ons, om ons eigen ding te hebben.
__________________
Rollo Tomasi! Sometimes, I wanna take your big, dumb, dummy head, and just nyhhhh! [makes stabbing motions]
Oud 10-11-2004, 12:26
Verwijderd
Citaat:
PrimRose schreef op 10-11-2004 @ 13:17 :
waarom zijn huurdingen zo duur, kamers, appartementen, 1gezinswoningen....Alles ligt way boven wat we kunnen betalen. En tis zo hard nodig voor ons, om ons eigen ding te hebben.
Particuliere verhuurbedrijfjes al geprobeerd? Ik weet niet wat je duur vindt, maar er is voor rond de 300 euro (excl.) per maand best aardig wat te vinden...
Oud 10-11-2004, 12:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 10-11-2004 @ 11:37 :
Ik ben niet de enige die vrij heeft vandaag. M'n pa ook. We lopen hier door het huis, mekaar negerend. We praten al sinds zaterdagavond niet meer. That is; híj weigert iets te zeggen.
Jullie negeren elkaar... weiger jij dan niet net zo goed iets te zeggen?



ontopic:
ik ben veel te veel alleen hier, begint vervelend te worden, ik begin het thuis steeds meer te waarderen en als het niet zoveel moeite koste, zou ik het liefste gewoon elke avond thuis eten... maar dat kan niet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 10-11-2004, 12:54
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-11-2004 @ 13:43 :
Jullie negeren elkaar... weiger jij dan niet net zo goed iets te zeggen?
Als iemand mijn negeert, dan doe ik meestal hetzelfde terug. Dat betekent niet dat je niet open staat voor een gesprek, in mijn geval.

@Loontjuh: Dankjewel.


Ontopic:
Klote dag, klote leraar, klote alles. Maar ik ga wel met B. naar de bios en ik heb een goed wiskunde cijfer. Hopelijk kan ik vanavond meer positieve dingen noemen...
__________________
Oud 10-11-2004, 14:02
Verwijderd
En toen had ik hoofdpijn, oh geweldig dat kan er nog wel ff bij
Oud 10-11-2004, 14:11
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Hmm lastige situatie: Alles of niets, of iets meer zekerheid, maar daardoor wel 1 tentamen zeker niet halen, hmm
Oud 10-11-2004, 14:24
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
zet je hartkleppen maar weer open ja
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 10-11-2004, 14:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Oh, wat lief; m'n coördinator heeft gebeld om m'n cijferlijst door
te geven. En een beetje trots ben ik wel.

Ben gister en vandaag maar thuisgebleven; met (veel) tegenzin,
maar wel gedaan dus. Heb redelijk kunnen rusten, veel gelezen
vooral. Krijg er wel de kriebels van; vanmiddag/vanavond maar
wat werk doen oid.

Ergens ben ik ook wel bang niet doordoordoor te gaan; hoe meer aandacht je aan dingen geeft, hoe groter ze worden, of iig; hoe aanweziger ze zijn. Dingen negeren, 'er niet laten zijn' is zo makkelijk...

Maar eerst maar eens kijken wat er morgen gezegd wordt...

Citaat:
Fade of Light schreef op 10-11-2004 @ 15:11 :
Hmm lastige situatie: Alles of niets, of iets meer zekerheid, maar daardoor wel 1 tentamen zeker niet halen, hmm
Als het om cijfers/tentamens gaat, lijkt het me iig goed om niet
voor de niets te gaan.. Maar dat is een flinke gok nav je post,
dus. (pm's komen eraan )
__________________
Drie.
Oud 10-11-2004, 14:45
Love,SweetLove
Avatar van Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Ik wordt echt helemaal gek van m'n ex. Ik ben nog totaal verliefd en hij negeert me totaal. Ik wil hem terug! Maar hij heeft al een nieuwe vriendin dus het zit er niet in Waarom duurt vergeten altijd zo lang?
Oud 10-11-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Love,SweetLove schreef op 10-11-2004 @ 15:45 :
Ik wordt echt helemaal gek van m'n ex. Ik ben nog totaal verliefd en hij negeert me totaal. Ik wil hem terug! Maar hij heeft al een nieuwe vriendin dus het zit er niet in Waarom duurt vergeten altijd zo lang?
Dat is iets wat ik me ook afvraag. Hij strijdt nog altijd om een plek in mn hoofd. Maar ik wil m gewoon een beetje weg uit mn koppie.. Maarja, ik denk dat t een onbegonnen strijd is in mijn geval

Laatst gewijzigd op 10-11-2004 om 15:50.
Oud 10-11-2004, 16:03
nijs
Avatar van nijs
nijs is offline
Helemaal geen zin meer in school En dan volgende week ook nog een zware tentamenweek
Oud 10-11-2004, 16:05
Verwijderd
Al die gozer zijn vrienden voegen me toe op msn... wat moet ik daar nu van denken?
Oud 10-11-2004, 16:13
Verwijderd
Er gaan steeds meer mensen zeggen dat ik maar voor de klas moet gaan staan. Dat is raar.
Ik ben verder ontzettend moe vandaag. En dat is eigenlijk gigantisch mijn eigen schuld, dan had ik gewoon meer moeten slapen. Bah, het wil ook gewoon allemaal even niet. En ik wil niets en ik heb nergens zin in. Stom gedoe. Morgen weer zo'n lange dag en een drama-speltentamen, wat een feest.
Ik doe ook steeds onaardiger tegen alle mensen om me heen, niemand verdient het eigenlijk. Wat moet iedereen nou met mij?

Het regent harder dan ik hebben kan

Alleen, maar toch ook niet. Mensen genoeg om me heen
Oud 10-11-2004, 16:18
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Ik heb maandag een afspraak met de studieadviseur en 29nov met een psycholoog. Maar dat duurt nog zo lang.
Ik voel me heel erg zwaar.
Heeft iemand er ervaring mee dat een relatie stukgaat door eigen problemen? Ik weet het allemaal niet meer hoor... bah
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 10-11-2004, 16:25
Verwijderd
*springt en danst het forum over*

Ik heb een 8 voor mn PGO verslag woei!
Oud 10-11-2004, 16:33
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Citaat:
illie1987 schreef op 10-11-2004 @ 13:05 :
msn is vaak nie de perfecte manier om dingen uit te praten he.. alles komt dan verkeerd over!
Ja dat weet ik wel... Echt ruzie hadden we ook niet. Maar vooral het feit dat ze op een gegeven moment wéér weg moest omdat ze het 'zo druk' heeft. Dat is namelijk een gedeelte van het probleem.
Oud 10-11-2004, 16:57
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
I don't believe any longer..

Vroeger is dood..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 10-11-2004, 17:05
J3s
Avatar van J3s
J3s is offline
Olé Olé, een 2.8 op wisknudde.. Maarr, ik was niet eens de slechtste He verdeurie, ik ben hier helemaal niet blij mee
__________________
We never will think, we never will think..That's wonderfull, that's life...
Oud 10-11-2004, 18:28
Verwijderd
Waarom kunnen de positieve gevoelens van vandaag niet eens boven de negatieve staan ipv andersom?
Oud 10-11-2004, 18:35
zus
Avatar van zus
zus is offline
Vandaag individueel gesprek gehad met begeleidster. Besloten om alles tegen me moeder te vertellen, wens me succes, ik ben echt heel zenuwachtig. Ik weet nog niet wanneer ik het ga vertellen..Misschien al vanavond en misschien volgende week

Morgen misschien ook effe naar me mentor, want ik moest ontwikkelingen vertellen

Echt heel zenuwachtig
__________________
Dare to fly!
Oud 10-11-2004, 18:35
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik wil NÚ weten wat M@rco voor mij gekocht heeft voor ons 1jarige huwelijk en voor mijn verhaardag
Uithoren heeft dit keer geen zin gehad.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 10-11-2004, 18:54
Verwijderd
ik dénk zomaar dat ik weer in een dip aan het zakken ben. ik voel me ten eerst niet zo lekker. keelpijn, hoesten, en als ik eet een raar gevoel in mn buik. beetje half dus. verder ben ik de hele dag bezig geweest met opdrachten maken (die als tentamen gelden). dat ging wel, maar ben er gewoon niet zo gerust op. verder eet ik niet zo goed, of te weinig of te ongezond, en gaat alles een beetje langs me heen. ook ben ik mezelf spuugzat. verder vind ik het gewoon niet gezellig hier. iedereen doet luid, maakt herrie en kent het woord 'rust' niet. als Zus thuis is is het ook meteen weer drukker enzo.

ook maak ik me druk om morgen. ik ben vorige week met vrijwilligerswerk begonnen, en nu opeens ben in zenuwachtig, wat dus werkelijk nergens voor nodig is, want vorige week ging t hartstikke goed.

ik heb op internet gekeken over een baan bij de politie. ik maak me daar ook druk om. ik wil het zo graag, daar werken, maar je moet zoveel kunnen. geestelijk zal ik het wel trekken, maar lichamelijk is een probleem. ik sport goed, en mn conditie is iets verbeterd, maar nog lang niet perfect. ik weet dus niet zo goed wat ik moet. eigenlijk wil ik zoveel, maar durf ik niks. zoveel ambities en wensen, maar te laf om het allemaal uit te voeren.

en ik wil nú naar mijn vriendje, maar die is er niet.
Oud 10-11-2004, 18:58
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline


alles wat gister zo enorm fout ging heb ik vandaag 3dubbel goed gemaakt en dat voelt superrrrrrrrrr
Gister een vriendin best wel af zitten zijken en vandaag ff lief geweest
K heb al een tijdje veel te weinig aan school gedaan en vandaag weer een keer lekker veel
Vandaag voor het eerst faalangsttraining gehad, k weet niet of het zin heeft en of ik het wel heb maar k vind het toch een fijn gevoel
Bovendien achteraf een heeel goed gesprek gehad met een vriendin van mij Dat had voor mij gevoel echt wel nut en volgens mij voelde het voor haar ook wel goed

__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 10-11-2004, 19:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gothic schreef op 10-11-2004 @ 13:43 :
Jullie negeren elkaar... weiger jij dan niet net zo goed iets te zeggen?
Uhm, ja, want hij heeft me zonder reden uitgescholden. En daarbij, hij haalt dit soort acties heel vaak uit. Vooral tegen m'n moeder praat hij soms weken niet. Dan heb ik zoiets van: 'Kijk maar wanneer je weer normaal kunt doen'.
Oud 10-11-2004, 19:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Vandaag een discussie gehad op school met de wethouder van jeugdbeleid Was wel leuk. Ik hoop dat ik dit jaar weer mee kan doen met de competities voor op weg naar het lagerhuis
En met mn moeder gepraat. Oke was opzich wel eens goeed, maar je wordt er nou niet echt vrolijk van Ik heb zoveel kut dingen gezegd. Ik haat mezelf. Waarom raak ik nou net steeds de mensnen kwijt die ik net bij me wil houden?
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-11-2004, 19:49
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Stiekem mis ik het contact met een forumster heel erg..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 10-11-2004, 20:27
Verwijderd
ik ben blij dat marrel blij is fijn gevoel geeft mij dat
Oud 10-11-2004, 20:34
Terra
Avatar van Terra
Terra is offline
De energie blijft wegstromen, wat doe ik toch fout? Altijd maar moe, altijd maar me slecht voelen. Ik wil het niet! En nee, die oplossing is geen oplossing voor mij. Ik wil het wel en ik wil het niet. *zucht* Als ik nou eens begon met mijn gedachten te ordenen....
Oud 10-11-2004, 20:36
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... de broer van m'n beste vriendin heeft bij ons gegeten (die ken ik al sinds m'n 3e.). t Was echt gezellig
__________________
Tsja
Oud 10-11-2004, 20:36
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 10-11-2004 @ 21:27 :
ik ben blij dat marrel blij is fijn gevoel geeft mij dat
meen je dit liefurd k heb ff alles voor mezelf op een rijtje gezet en heel veel geleerd vandaag over vriendschap, mezelf en wat het forum voor me betekend
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 10-11-2004, 20:50
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 10-11-2004 @ 21:36 :
meen je dit liefurd k heb ff alles voor mezelf op een rijtje gezet en heel veel geleerd vandaag over vriendschap, mezelf en wat het forum voor me betekend
Natuurlijk meen ik dat.
Goed zo
Oud 10-11-2004, 20:50
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ben er net achter gekomen dat ik eigenlijk een heel slecht mens was. Ik heb gewoon het leven van iemand min of meer tot een hel gemaakt. Misschien. Mja, dat is toch verleden tijd.
Oud 10-11-2004, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, het ging ruim anderhalve maand goed en dit is nu al de tweede terugslag in een week Waar is mijn kracht gebleven om door te gaan? Ik kan niets meer hebben, denk steeds terug aan de tijd dat ik echt ziek was van de stress en daar word ik juist zenuwachtig van. Zou het komen doordat ik nu weer bezig ben met die proefexamens. Ik ben zo bang dat ik nu niet meer tegen examens kan en al bij voorbaat er ziek van word terwijl mijn eindexamens uiteindelijk allemaal goed afgelopen zijn. Maar als ik nu al zo reageer op mijn proefexamens, hoe gaat dat dan straks in januari

Ich will lieben, auch wenn man dabei Fehlter macht
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-11-2004, 05:46
zus
Avatar van zus
zus is offline
Oke, ik heb gisteravond me moeder een brief gegeven over mijn gesprekjes en over hoe ik me voelde afgelopen jaren en over maatschappelijk werkster.

Ik kan mezelf wel voor me kop rammen, zo'n spijt heb ik er nu van. Ik durf niet meer alleen met d'r te zijn en denk er de hele tijd aan, amper kunnen slapen. Leuk, en dat in een toetsweek.

Maar goed, ik hoop dat ik straks in ga zien dat dit toch beter was.
__________________
Dare to fly!
Oud 11-11-2004, 06:41
Terra
Avatar van Terra
Terra is offline
Ik heb buikpijn, hoofdpijn en m'n spieren doen op een rare manier zeer. Bah, ik ben zenuwachtig. (Voor iets stom nog wel. )
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #23!
Verwijderd
489 27-03-2005 19:37
De Kantine Doen jullie aan LiveJournal? ;p
Verwijderd
114 16-03-2005 17:50
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48.