Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2004, 11:07
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben benieuwd. Ik had het zelf denk ik niet gedaan. Ik zie niet in waarom als er zulke opmerkingen worden gemaakt. (ik ga nu wel eerlijk zeggen dat ik niet alles gelezen heb en misschien over de reden heb heen gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2004, 11:09
herbalpower
herbalpower is offline
In de harde macho wereld van het zaalvoetballen is er dus duidelijk gaan plaats voor homo's. Ik zou het ze maar niet vertellen voordat je dadelijk bewusteloos onder de douche ligt met een zaalvoetbalschoen in je reet.

vertel het ze gewoon man wat kunnen ze je nou maken. Als ze het niet accepteren kun je nog altijd bij een ander team gaan voetballen. Met al die kwetsende opmerkingen voel je je ook niet prettig als je bij hen in de buurt bent.

Onze coach veteld ons wel al vanaf de F-jeugd dat zaalvoetballers zowieso mietjes zijn
Oud 11-11-2004, 01:23
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Ik heb vanavond samen met mijn beste vriend gepraat met één van de jongens uit het zaalvoetbalteam, hij is tevens barkeeper in het café en degene waar ik het beste mee omga van iedereen (op maatje na natuurlijk). Ik heb verteld dat ik homo ben (en genuanceerd naar biseksueel met sterke voorkeur voor jongens/mannen) en hij maakte daar geen enkel probleem van, hij deed er juist zeer relaxed over. Ook kent hij groot gedeelte van de zaalvoetbalgroep vrij goed(gezamenlijke vrienden) en hij gaat er vanuit dat de rest het ook simpelweg accepteert en als iemand er iets tegen heeft zou hij er zeker wat van gaan zeggen. Iemand die het niet normaal vindt is niet goed bij zijn hoofd heeft hij gezegd. Al met al een fijn gespek dus...en de rest zien wel wel.....Wel opgelucht ieder geval

Laatst gewijzigd op 11-11-2004 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 10:26
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 11-11-2004 @ 02:23 :
Iemand die het niet normaal vindt is goed bij zijn hoofd heeft hij gezegd.
Typfoutje?

En verder, slim aangepakt!
Nu voel je je vast een stuk geruster als je het ook aan de rest gaat vertellen.
Oud 11-11-2004, 10:38
alpha
alpha is offline
ik wil nog even zeggen dat ik het me wel voor kan stellen dat ze eerst iets hebben van "ow..?" maar dat hoeft niet negatief te zijn. Ik zou ook eerst aan zoiets moeten wennen als je dit niet verwacht. Maar ik sta er wel voor open!
Oud 11-11-2004, 12:11
ManInTheMirror
Citaat:
Konijn schreef op 11-11-2004 @ 11:26 :
Typfoutje?

En verder, slim aangepakt!
Nu voel je je vast een stuk geruster als je het ook aan de rest gaat vertellen.
Dat was inderdaad een typefoutje, maar ja het was laat vannacht Heb het al verbeterd. En heb zeker beter gevoel erover nu en voelt ook echt als een opluchting. De rest zal ik ongetwijfeld zaterdag of zondag tegen gaan komen in de kroeg, en ik zal het ze dan ook vertellen
Oud 11-11-2004, 16:03
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 11-11-2004 @ 13:11 :
Dat was inderdaad een typefoutje, maar ja het was laat vannacht Heb het al verbeterd. En heb zeker beter gevoel erover nu en voelt ook echt als een opluchting. De rest zal ik ongetwijfeld zaterdag of zondag tegen gaan komen in de kroeg, en ik zal het ze dan ook vertellen
succes
Oud 11-11-2004, 16:19
Myuki
Myuki is offline
goedzo
Oud 12-11-2004, 00:03
ManInTheMirror
Bedankt voor de reacties.... Laat het wel weten als er nieuws is.
Oud 12-11-2004, 08:34
bracelance
bracelance is offline
misschien eerst zeker weten of je bi of homo bent.....

Je moet het anders gewoon vertellen, sommigen zullen het wat ongemakkelijk vinden maar je bent heus geen minder mens dan ofzo. Als ze het nog niet hebben gemerkt dat zul je ook wel niet van die 'trekjes' hebben waar sommige heteromannen onprettig vinden.

en het geeft uiteraard voor hun weer een nieuwe dimensie aan zoek de zeep!
Oud 12-11-2004, 20:15
Verwijderd
heel goed dat je het verteld hebt!!!!!!!!! nu de rest nog succes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 20:50
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik zou die jongens gewoon ff bij elkaar roepen en het rustig vertellen en ik zou zeggen wat je denkt te zijn (bi/homo), want je was er nog niet helemaal uit toch?
Oud 13-11-2004, 00:21
ManInTheMirror
Nee nog niet helemaal nee, ik val op jongens dat weet ik zeker. Op een meisje verliefd worden gebeurt me ook niet. Maar sex met een vrouw...mwah niet veel op tegen. beetje vaag maar zo voel ik het wel.
Oud 15-11-2004, 21:28
ManInTheMirror
Inmiddels zijn er nog twee voetbalgenootjes ingelicht, zij reageerden allebei heel tof en dat is dus wel mooi
Oud 15-11-2004, 23:02
annetjuh
annetjuh is offline
je zegt gewoon.
hey guys ik ben homo.
worden ze kwaad of agressief.
trek het je niet aan, laat ze afkoelen.
en leg uit dat hun toch ook niet op elke vrouw vallen, omdat de ene knapper is dan een ander.

want zien die lui dat eigenlijknooit
Oud 17-11-2004, 20:01
Verwijderd
en weet nu het hele voetbal elftal het? hoe hebben ze gereageerd?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 21:24
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
bertbart schreef op 17-11-2004 @ 21:01 :
hoe hebben ze gereageerd?
Ze zijn gezellig met zn allen gaan douchen
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 14:41
ManInTheMirror
We hebben gisteren inderdaad met zijn allen gedoucht. Nee, er zijn er nu 3 die het weten de rest (nog) niet. verder is er niet echt meer over gesproken. Ik weet het verder ff niet...
Oud 18-11-2004, 16:24
Boeing 747-400
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 18-11-2004 @ 15:41 :
We hebben gisteren inderdaad met zijn allen gedoucht. Nee, er zijn er nu 3 die het weten de rest (nog) niet. verder is er niet echt meer over gesproken. Ik weet het verder ff niet...
Mijn ervaring is dat als een paar het weten, binnen no-time iedereen het weet. Of die paar moeten heel goede vrienden zijn, en het nog even voor zich houden...maar meestal gaat zo'n 'nieuwtje' als een lopend vuur...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 16:40
ManInTheMirror
Dacht ik ook, maar blijkt toch niet zo te zijn...niemand heeft er met een woord over gerept...
Oud 18-11-2004, 19:24
Boeing 747-400
Citaat:
ManInTheMirror schreef op 18-11-2004 @ 17:40 :
Dacht ik ook, maar blijkt toch niet zo te zijn...niemand heeft er met een woord over gerept...
Ach, maak je er niet druk om. Komt vanzelf wel. Het is niet dat je een besmettelijke ziekte hebt waarvan iedereen moet weten dat jij het hebt. Als het zo ter sprake komt, zullen ze het heus wel te weten komen, of vertel je het ze dan zelf.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:28
ManInTheMirror
Ja je hebt gelijk, maar was het maar zo simpel voor me
Oud 18-11-2004, 21:55
Boeing 747-400
Ik snap wel dat je ermee zit. En ik vind voel me soms ook heel ongemakkelijk als ik in een situatie zit waar een paar mensen het wel en een paar mensen het niet weten en daar ben ik dan ook heel nerveus over. Maar dat heeft geen zin! Doe gewoon lekker rustig, wees jezelf!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2004, 21:59
ManInTheMirror
Ja ik ben wel mezelf, dat heb ik al wel geleerd. maar als er grapjes worden gemaakt voel ik me niet prettig en twijfel gewoon aan mezelf ook soms...
Oud 18-11-2004, 22:08
Boeing 747-400
Een grapje moet je met een grapje beantwoorden...

Bij op het werk wordt 'homo' of 'flikker' soms als scheldwoord gebruikt. Dan reageer ik altijd heel nonchalant van 'Ja tuurlijk, er staat er eentje naast je ' Dat kunnen ze toch vaak wel waarderen! Probeer gewoon erop te reageren, ook op de hele flauwe grapjes. Als je daar een ander flauw grapje tegenover maakt, gaat de lol er vaak snel vanaf.

Het is allemaal ff wennen, maar het komt vanzelf wel!

(niet dat ik nu zo'n held ben, zijn genoeg situaties waarin ik me nog steeds heel ongemakkelijk kan voelen, maar dat is iig niet meer op mijn werk)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:15
ManInTheMirror
Ik kan jullie melden dat het allemaal goed is gegaan Vrijwel iedereen weet het nu en niemand maakt er een punt van. Met sommigen is het vaak zelfs lachen erom op een leuke manier. Met oud en nieuw werd ik door een aantal van de jongens zelf vrolijk op m'n mond gezoend Ook onder de douche is het bijna alleen maar lol en er worden geen kwetsende opmerkingen gemaakt. Ik kan lekker mezelf zijn en iedereen (die het weten tenminste) waardeert dat.
Oud 05-01-2005, 18:49
Brasco
Brasco is offline
Ben blij om dat te lezen.. tof dat het allemaal zo goed gelopen is !!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 19:38
Konijn
Konijn is offline
Wauw, hartstikke fijn voor je!
Reageren

Regels voor berichten