Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2004, 19:35
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-11-2004 @ 16:37 :
Hoezo, kun je het zelf niet gezellig maken? Of moet gezelligheid weer eens afhangen van een paar mensen? Soort van "zonder bier is het niet gezellig hier"
Machiavelli is iemand die, naar mijn mening, de gemiddelde kwaliteit van de posts in DK doet stijgen...

Dat heeft niks te maken met bier of geen bier
Oud 16-11-2004, 20:14
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Qamra schreef op 16-11-2004 @ 16:37 :
"zonder bier is het niet gezellig hier"
Zonder bier is niets gezellig, leer dat nou eens...
Oud 16-11-2004, 20:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
RanC schreef op 16-11-2004 @ 20:15 :
Ik heb nare man vandaag trouwens ook nog niet zien posten.

o_O

Is dit een mogelijk complot?

O_O
Nare is niet geband. Hij heeft waarschijnlijk gewoon een leven.

Citaat:
TheRedArrow schreef:
Ik citeer:

20; En, uiteraard, is het absoluut verplicht liefde onder al de leden te verspreiden. Gezelligheid roeleert namelijk.

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat bereik je in mijn eigen NIET door de frequente posters te bannen.
Het wordt er WEL gezelliger op als je je gewoon enigszins aan de regels houdt (en zó streng zijn we echt niet, want we laten ook heel wat gechat toe!). En áls je dan een keer te ver gaat, dat je dan laat zien dat je de waarschuwing begrepen hebt en dat je die serieus neemt.
Het wordt een hopeloze zaak als je keer na keer na keer de bans/waarschuwingen achter je laat en gewoon door gaat met wat je aan het doen was. Dan zal je uiteindelijk frequente posters moeten gaan bannen ja.
Oud 16-11-2004, 20:29
Gimme more beer
Citaat:
Balance schreef op 16-11-2004 @ 21:27 :
Haha! Zeg dat maar niet tegen Gauloises
Oud 16-11-2004, 21:43
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:

Het wordt er WEL gezelliger op als je je gewoon enigszins aan de regels houdt (en zó streng zijn we echt niet, want we laten ook heel wat gechat toe!). En áls je dan een keer te ver gaat, dat je dan laat zien dat je de waarschuwing begrepen hebt en dat je die serieus neemt.
Het wordt een hopeloze zaak als je keer na keer na keer de bans/waarschuwingen achter je laat en gewoon door gaat met wat je aan het doen was. Dan zal je uiteindelijk frequente posters moeten gaan bannen ja.
Ok, daar heb je helemaal gelijk in. Maar als een zeker persoon een tekst/afbeelding gedurende een lange tijd in zijn/haar fotoboek had staan terwijl die persoon al meerdere waarschuwingen had gehad, had hij/zij daar ook wel op gewezen mogen worden dat dit niet op prijs wordt gesteld. Ik vind het ook wel vreemd dat wanneer een forummer/ster zich een lange tijd goed gedraagt (aan de (gedoogde) regels houdt) daarom toch een ban kan krijgen.
Oud 17-11-2004, 07:32
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Myuki schreef op 16-11-2004 @ 20:35 :
Machiavelli is iemand die, naar mijn mening, de gemiddelde kwaliteit van de posts in DK doet stijgen...

Dat heeft niks te maken met bier of geen bier
Je snapt best mijn vergelijking met bier en DK. Je kunt zelf ook eens het niveau een schop omhoog geven, aangezien je niet debiel bent.

En trouwens, hoe voller de emmer, hoe kleiner de laatste druppel is. En aangezien ik vermoed dat er ook nog levens achter de FB hangen, kan ik het ze niet kwalijk nemen dat ze niet van elk lid het fotoboek gaan lezen.
Oud 17-11-2004, 13:00
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Wat een loze opmerking zeg. Door deze conclusie te trekken zeg je eigenlijk ook dat jijzelf geen leven hebt, aangezien jij iedere dag post.

Verder vind ik het gejank over de DK-bans overdreven. Je krijgt niet zomaar een perm-ban, sommigen zijn gewoon stelselmatig te ver gegaan. (Dit vond ik overigens bij Machiavelli wel meevallen, maar er schijnt ook wat met het fotoboek te zijn wat ik niet weet.)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:25
Verwijderd
Ik bedoel maar, 17(!!!!) slotjes op DK
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 15:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 17-11-2004 @ 14:00 :
Wat een loze opmerking zeg. Door deze conclusie te trekken zeg je eigenlijk ook dat jijzelf geen leven hebt, aangezien jij iedere dag post.
Hmm, blijkbaar moet ik voortaan toch overal de '' achter zetten, aangezien anders mensen mijn humor niet snappen...
Het was dus niet serieus bedoeld

En ik heb ook geen leven, dus wat dat betreft klopt het dan wel weer.
En daar hoort eigenlijk ook weer een '' achter
Oud 18-11-2004, 14:07
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Qamra schreef op 17-11-2004 @ 08:32 :
Je snapt best mijn vergelijking met bier en DK. Je kunt zelf ook eens het niveau een schop omhoog geven, aangezien je niet debiel bent.

En trouwens, hoe voller de emmer, hoe kleiner de laatste druppel is. En aangezien ik vermoed dat er ook nog levens achter de FB hangen, kan ik het ze niet kwalijk nemen dat ze niet van elk lid het fotoboek gaan lezen.
Ik snap je vergelijking met bier niet. Ik geef toe dat ik soms vind dat bier zorgt voor een verhoging van de feestvreugde, maar het is niet zoals een persoon die daarvoor kan zorgen.

Er stond niks beledigends op Machiavelli's fotoboek!

Ik ben een ander persoon dan hij is... en heb ook een totaal andere mening. Ik kan toch geen discussies gaan voeren met mezelf? Daar heb ik toch echt andere (het liefst redelijk intelligente) mensen voor nodig.
Oud 18-11-2004, 19:28
Gimme more beer
Citaat:
Balance schreef op 17-11-2004 @ 16:33 :
Hmm, blijkbaar moet ik voortaan toch overal de '' achter zetten, aangezien anders mensen mijn humor niet snappen...
Het was dus niet serieus bedoeld

En ik heb ook geen leven, dus wat dat betreft klopt het dan wel weer.
En daar hoort eigenlijk ook weer een '' achter
Nee, de duim heeft wel wat stoers. Zo van "hou je bek, ik maak zelf wel uit wat ik doe", iets in die richting... Ik ben voor de duim achter die laatste zin (voor bek mag je trouwens ook wel wat anders invullen als dat je beter lijkt)...
Oud 19-11-2004, 14:05
Verwijderd
Kijk is aan, mijn goede invloed op DK : http://forum.scholieren.com/showthre...ht=Forumawards

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten