Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Of een stuk dat ie vertel over z'n werk, hij maakt zin af tegen een vrouw in het vliegtuig maar de hele scene is een droom/wens van hemzelf waarin je toch iets over hem te weten komt! Echt tof hoe scenes aan elkaar geplakt zijn....
Of als hij die wond op z'n hand wordt bezorgt door Tyler, dat hele verhaal wat tegen hem vertelt wordt, zijn visies en dromen die je op ziet komen... gaaf verzonnen. Deze film heeft me zeker een raar maar pakkend gevoel bezorgt , errug gaaf. ps : let ook ff op het camarawerk, veel mensen vergeten dit, veel letten op de effecten enzo maar niet op gekozen posities van camara's zeer cool... ![]() ![]() majah gewoon goed ![]()
|
PLOT SPOILER: De eind scene is echt geweldig, als hij met da meiske naar die instortende gebouwen staat te kijken, en ook geweldige muziek, "You met me at a very strainge time of my life", echt een geweldige sfeer die na de film in je kop blijft hangen en elke keer als je "where's my mind" van the pixies hoort weer opnieuw beleeft
|
![]() |
|
Ik dacht ook dat het wel een of andere waardeloze vechtfilm zou zijn, dat viel dan weer mee
![]() was best leuk, maar om nou te zeggen dat het de beste film is die ik ooit heb gezien is ook weer overdreven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Fight Club ofzo ExpoRules | 16 | 06-01-2012 17:19 | |
Films, TV & Radio |
Fight Club koelkastje | 61 | 10-07-2004 16:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Fight Club .boris | 38 | 05-02-2004 23:49 | |
Films, TV & Radio |