Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2004, 18:25
Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-11-2004 @ 19:23 :
Die lpf-gast deed toch hetzelfde?
Citaat:
Lid LPF bedreigde eigen partij
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft woensdag een 33-jarig lid van de LPF aangehouden. Hij wordt ervan verdacht vrijdag een valse dreigbrief te hebben verstuurd aan zijn eigen partij. In die brief bedreigde hij een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.

De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. De verstuurder van de brief heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De man heeft inmiddels bekend.
- nu.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2004, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Die had er zelf direct belang bij. Deze brieven zijn anoniem gepubliceerd.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:26
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
Dat zal wel een moslim zijn geweest, volgens naam onbekends logische redeneringen.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:25 :
O ja tuurlijk en de wereld is natuurlijk een oase van vredelievende en eerlijke mensen.

Denk daar eens zelf over na en dat hoeft niet eens zo diep.
Hell ja, en daarom is alles een grote leugen. Welkom in de oase der willekeur.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Boohoo. Die was ook fout. Het feit dat iemand anders ook (hetzelfde) fout doet, wil niet zeggen dat het dan bij de ander geëxcuseerd wordt. Leer dat nou eens.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:29
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:25 :
O ja tuurlijk en de wereld is natuurlijk een oase van vredelievende en eerlijke mensen.

Denk daar eens zelf over na en dat hoeft niet eens zo diep.
Ja, want moslims zijn allemaal zonder uitzondering vredelievende personen, die nooit met twee vliegtuigen in twee torens gevlogen zijn, die nooit twee Spaanse treinen hebben laten ontploffen, die nooit een Nederlandse cineast hebben vermoord, en die over het algemeen ook heel goed tegen kritiek kunnen Achter al die dingen zitten de Amerikanen en Europeanen zelf, die willen die arme onschuldige moslims zwart maken
Oud 15-11-2004, 18:30
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:26 :
Dat zal wel een moslim zijn geweest, volgens naam onbekends logische redeneringen.
Ja, ruk mijn uitspraak ook nog eens totaal uit zijn verband
Oud 15-11-2004, 18:32
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 19:29 :
Ja, want moslims zijn allemaal zonder uitzondering vredelievende personen, die nooit met twee vliegtuigen in twee torens gevlogen zijn, die nooit twee Spaanse treinen hebben laten ontploffen, die nooit een Nederlandse cineast hebben vermoord, en die over het algemeen ook heel goed tegen kritiek kunnen Achter al die dingen zitten de Amerikanen en Europeanen zelf, die willen die arme onschuldige moslims zwart maken
Ontken jij de holocaust soms ook?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:32
Verwijderd
Sarcasm? Here? No way!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:33
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 19:30 :
Ja, ruk mijn uitspraak ook nog eens totaal uit zijn verband
Dat jij totaal niet meer weet wat je geschreven, ligt toch echt niet aan mij, maar aan jezelf.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:33 :
Dat jij totaal niet meer weet wat je geschreven, ligt toch echt niet aan mij, maar aan jezelf.
Je leest niet goed
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:35
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:32 :
Ontken jij de holocaust soms ook?
Ah! Ik val moslims aan, dus dan zal ik wel een neonazi zijn Vooral niet nadenken, labeltje plakken en schelden maar.
Oud 15-11-2004, 18:35
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:33 :
Dat jij het geschrevene op totaal iets anders toepast met als enige doel om mijn uitspraak te verdraaien en belachelijk te maken ligt toch echt wel aan jou.
Oud 15-11-2004, 18:36
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
makelville schreef op 15-11-2004 @ 19:34 :
Je leest niet goed
Van de yoghurt-moslims moet je het hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:37
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
Snees schreef op 15-11-2004 @ 19:25 :
Die had er zelf direct belang bij. Deze brieven zijn anoniem gepubliceerd.
Welk belang?

Ok, laat ik een mogelijk complotscenario schetsen.

De 33-jarige lid stuurt een dreigbrief aan zijn eigen partij. Mat Herben zou hiervan dusdanig moeten schrikken dat hij het in zijn broekje doet en meteen aftreedt. De 33-jarige weirdo ziet zijn kans schoon. Met een overdonderende speech wint hij alle harten van islamofoob Nederland en wordt eerst nog tot lijstaanvoerder gekozen en vervolgens wint hij de verkiezingen. Nu hij MP is komt zijn droom uit en kan hij eindelijk de wereld overnemen en voor eens altijd met zijn vijanden afrekenen. Muhahahahaha ha ha.....
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:38
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 19:35 :
Ah! Ik val moslims aan, dus dan zal ik wel een neonazi zijn Vooral niet nadenken, labeltje plakken en schelden maar.
Dus je moet neo-nazi zijn om moslim aan te vallen. Wederom zo'n bizarre redenering.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:39
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:38 :
Dus je moet neo-nazi zijn om moslim aan te vallen. Wederom zo'n bizarre redenering.
Jij vraagt of ik de holocaust ontken. Wie ontkennen er zoal de holocaust? Neonazi's en bepaalde moslims. Aangezien ik duidelijk geen moslim ben blijft er nog maar weinig over.
Oud 15-11-2004, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:36 :
Van de yoghurt-moslims moet je het hebben.
wablief?
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:44
Pakistaan
Pakistaan is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 15-11-2004 @ 19:39 :
Jij vraagt of ik de holocaust ontken. Wie ontkennen er zoal de holocaust? Neonazi's en bepaalde moslims. Aangezien ik duidelijk geen moslim ben blijft er nog maar weinig over.
Wel even bij de les blijven.

Jij begon een met een waslijst van ontkenningen. Met dat in het achterhoofd vroeg ik je of je de Holocaust ook ontkent.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:44 :

Jij begon een met een waslijst van ontkenningen. Met dat in het achterhoofd vroeg ik je of je de Holocaust ook ontkent.
Die niet zo overtrokken zeg
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 18:47
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:44 :

Ik was sarcastisch. Jij schijnt niet te willen geloven dat er moslims zijn die dreigmailtjes aan Metro en aan Theo van Gogh sturen, waarop ik dat even opblaas en stel dat er dan ook geen moslims achter 11 september, 11 maart en 2 november zitten. Dat is sarcasme, een bekend stijlmiddel.

En dan verwijt jij mij nog niet bij de les te zijn
Oud 15-11-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 15-11-2004 @ 19:37 :
Welk belang?

Ok, laat ik een mogelijk complotscenario schetsen.

De 33-jarige lid stuurt een dreigbrief aan zijn eigen partij. Mat Herben zou hiervan dusdanig moeten schrikken dat hij het in zijn broekje doet en meteen aftreedt. De 33-jarige weirdo ziet zijn kans schoon. Met een overdonderende speech wint hij alle harten van islamofoob Nederland en wordt eerst nog tot lijstaanvoerder gekozen en vervolgens wint hij de verkiezingen. Nu hij MP is komt zijn droom uit en kan hij eindelijk de wereld overnemen en voor eens altijd met zijn vijanden afrekenen. Muhahahahaha ha ha.....
Nee. Je denkt tever na. Meer islamofobie betekent meer stemmen voor de LPF, klaar. Dat is alles.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 22:44
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Pakistaan schreef op 15-11-2004 @ 19:13 :
Is het in je briljant kopje misschien niet opgekomen dat die getalenteerde mailschrijver niet eens een moslim is?
tis aan de politie verder om uit te zoeken wie die e-mails hebben geschreven en dat hebben ze blijkbaar nagelaten. Metro publiceert ze ter verduidelijking van het feit dat er blijkbaar niks aan gedaan werd en uit protest.

simple as that.
Reageren

Regels voor berichten