![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Meridopoulos zou je in de huidige situatie een pedofiel noemen. Draagt dit iets bij?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hehe... Maar dit topic maakt wel duidelijk dat met Islamieten niet valt te discussieren over hun geloof... Ik geloof de Koran niet, vooral omdat ik de Islam veel overeenkomsten zie vertonen met het Christendom van 400-500 jaar geleden, en het Christendom was toen best achterlijk. Maar, als een Islamiet gelooft dat alles wat er in dat boek staat waar is, dan is het dus waar dat Mohammed een 9 jarig meisje trouwde, wat in die tijd ook betekende dat er geslachtsgemeenschap plaatsvond..nu was het op vroege leeftijd trouwen toen normaal ja, maar in West-Europa was het toen normaal voor een vrouw om rond haar 13e te trouwen..dan vind ik 9 toch erg jong, ookal hou ik er rekening mee dat sommige mensen niet kunnen tellen...
||
Citaat:
|
Hadith-en, Koran, whatever. Boeit me niet.
En ja, in die tijd stond trouwen gelijk aan geslachtsgemeenschap...als je dat niet weet dan zou ik toch echt je geschiedkundige kennis maar eens opfrissen. Bron? Geez, zelfs een basic middelbare school geschiedenisboek vertelt dat...
||
Citaat:
Of je Mohammed een pedofiel wilt noemen is een tweede, maar nu ga je een discussie aan over een blank feit; het heeft geen zin.
||
Citaat:
Éen van de redenen dat Mohammed (saws) met Aicha trouwde was omdat zij hem zou overléven. Maw omdat zij zo jong was zou ze nog vele jaren na de dood van Mohammed (saws) over zijn leven kunnen vertellen. Dankzij Aicha weten we op de dag van vandaag veel dingen over het leven van Mohammed (saws), die we anders wellicht niet hadden geweten. Ze heeft dus een hele grote bijdrage geleverd aan de Hadith. Ze trok overigens pas op haar 14e in bij de profeet (saws) vanwege haar jonge leeftijd. Ten tweede vraag ik me af waarom de islamxenofoben altijd over het feit heenvallen dat Mohammed (saws) met Aicha was getrouwd. Let wel, de vrouwen die de profeet tot zich nam waren allemaal weduwen op leeftijd of gescheiden vrouwen, met uitzondering van Aicha. Bijzondere gevallen dus. Er lagen achter deze huwelijken dus geen motieven van seksuele aard, zoals vaak wordt beweerd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Weet jij soms hoe het er een paar eeuwen geleden toeging ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*zucht* Algemene kennis is niet besteed aan sommige mensen. @Makelville: Omdat de geschiedenis van een paar eeuwen geleden grotendeels is opgetekend?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het over het feit dat vóór de moord van Van Gogh iedereen met een beetje verstand in zn kop wel begreep dat dit soort dingen gewoon dom zijn, dat je die 'gewoon' niet doet. En nu is het opeens allemaal verschrikkelijk dat men dat verbiedt want o, o ze komen aan ons recht van meningsuiting. Achterlijk gedrag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
verder doemt daarbij het scenario op waarbij meer en meer verboden wordt, zoals McCaine al schetste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mongool. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb geen idee of jij voorstander bent van een fascistisch bestuurde theocratie in Nederland, maar ik heb toch liever iets anders. edit: maar vervolgens zeg je dat je er tegen bent? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
wat een gedoe allemaal, lijkt mij alsof mohamed heel misschien pedofiel was en dit dan heel misschien niet geaccepteerd werd in die tijd en hij daarom misschien een heel klein beetje slecht was, BOEIEN!
Terug naar waar het om ging: ik denk dat de politie dit soort posters weg mag halen, het is niet toegestaan om zomaar ergens poster op te hangen, is gewoon vandalisme. |
![]() |
||
Citaat:
Algemene kennis is vaak gebaseerd op feiten binnen een incorrecte weergave van de werkelijkheid.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
bedankt voor het toegeven dat je ongelijk hebt trouwens. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|