Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 16:58
Verwijderd
Citaat:
al 16 schreef:

ja hallo denk je dat ik niet normaal kan communiceren ik praat nu toch ook met jou wat ik niet begrijp want wil jij je tot mijn niveau verlagen

Ik ga me voor geen miljoen tot jullie niveau verlagen

En btw: ooit van leestekens gehoord?

Citaat:
ik bedoel dat doen jullie toch allemaal want jullie willen niet met iemand vam de mavo praten maar wel via de computer ik weet niet of dat wel klopt

Wie zegt dat ik niet met mensen van de MAVO wil praten ? En als ik dat niet zou willen, wie zegt dan dat ik het wel wil via de computer? Waar haal je het in Godsnaam vandaan zeg!

Citaat:
[/b]en nog iets ik vind het een beetje zwak van jullie want jullie kunnen met zijn alle niet eens "bijna 16" aan dus en zij doet toch echt wel even MAVO dus discusieren kan ze wel.[/B]
Hahahahaha

Ik kan bijna 16 niet aan. LOL

nee ik word helemaal ingemaakt door haar, en eigenlijk zou ik me in een hoekje moeten gaan zitten schamen omdat ik totaaaaaal niet kan discussiëren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
al 16 schreef:
nog 1 vraagje aan "nare man"(naam klopt aardig....).

stel: jij komt in een discotheek een heel leuke mooi knap meisje tegen. je raakt ingesprek en ze is harstikke aardig. dan komt het onderwerp op schoolniveau en verteld ze dat ze vbo doet. loop je metteen weg met de gedachte "te min voor mij"of wat?
nou?

of mag je niet uit van je mammie....?
Doe niet zo triest man!
Waar staat dat nare man niet met meisjes wil praten die vbo of mavo doen? Inderdaad, dat staat nergens
Hij zou er alleen geen relatie mee beginnen! Want met alleen aardigheid of liefheid kom je er gewoon niet, als je geen normaal gesprek kan voeren.
En nogmaals: lees het topic eens door man, er staat al duizend keer gezegd dat VWO-niveau als criterium wordt gebruikt voor het denk-niveau, omdat er even geen andere term verzonnen is...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:06
Verwijderd
Citaat:
al 16 schreef:
ik wil nog even zeggen ik ben erg maar te gelijketijd ik jullie uit ik ben ook erg door jullie kneuzjes

Hmm, dan wil je niet weten hoe hard ik heb zitten lachen omdat je domheid op verschillende manieren duidelijk naar voren brengt.

Ten eerste: je kan geen normaal Nederlands. Je mist leestekens en je kan geen werkwoorden spellen.

Ten tweede: Je kan niet normaal je mening onderbouwen.

Ten derde: je verdraait alles, of je haalt er allemaal dingen bij die NOOIT zijn gezegd.

Ten vierde: Je gaat ons (mij) een beetje uitschelden voor kneuzen en je vertelt hoe hard je ons uitlacht. Dit geeft alleen maar dat jij ZO verschrikkelijk dom bent dat je niet snapt dat ik jou drie keer zo hard uitlach

Ow en ESCO, ik kende die hele al16 niet (nu wel jammergenoeg :rolleyes totdat ie mij aan ging vallen

En ikke geef nare man ook groot gelijk
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 17:18
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Damn
touché touché touché
goed onderbouwd! groot gelijk
5-0 for u my friend!

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 18:50
bijna16
bijna16 is offline
he dark voice,
je trekt het je wel aan he....
Oud 01-04-2002, 18:53
bijna16
bijna16 is offline
Hij zou er alleen geen relatie mee beginnen! Want met alleen aardigheid of liefheid kom je er gewoon niet, als je geen normaal gesprek kan voeren.
[/B][/QUOTE]

ps: nu zeg je zelf dat je met vbo geen normaal gesprek kan voeren...
aj, beetje lage dunk van vbo?
Oud 01-04-2002, 19:32
~julie~
~julie~ is offline
Het is toch logisch dat je iemand van je eigen nivo zoekt? Kijk Havo en Vwo kan nog wel maar VBO en VWO kan echt niet..dan zit je in zulke andere werelden..

Ik zou niet meteen een jongen die Havo doet keihard afwijzen omdat ik zelf gymnasium doe maar ik heb toch liever wel een vriendje van m'n eigen nivo, als het kan..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
bijna16 schreef:

ps: nu zeg je zelf dat je met vbo geen normaal gesprek kan voeren...
aj, beetje lage dunk van vbo?
Ben jij nou echt zo dom, of ben je zo intelligent dat je je dom voor kan doen?

Ik zeg niet dat er met een vbo-leerling geen normaal gesprek gevoerd kan worden. Een vbo-leerling kan vast met een andere vbo-leerling een goed gesprek voeren. Maar zodra een VWO-leerling een gesprek OP NIVEAU wil voeren met een vbo-leerling, dan wordt het moeilijker...

Btw, HET VBO kan geen gesprekken voeren
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
~julie~ schreef:
Het is toch logisch dat je iemand van je eigen nivo zoekt? Kijk Havo en Vwo kan nog wel maar VBO en VWO kan echt niet..dan zit je in zulke andere werelden..

Ik zou niet meteen een jongen die Havo doet keihard afwijzen omdat ik zelf gymnasium doe maar ik heb toch liever wel een vriendje van m'n eigen nivo, als het kan..
Amen... En dat wil niet zeggen dat je er op neerkijkt... Het zijn inderdaad andere werelden Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 20:03
Memphis Man
Memphis Man is offline
Ik val in tegenstellig tot andere jongens niet op meisjes En in tegenstelling tot de meisjes val ik ook niet op mannen.. Maar op..

Al is 't wel mannelijk geslacht natuurlijk..
Oud 02-04-2002, 15:31
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Memphis Man schreef:
Ik val in tegenstellig tot andere jongens niet op meisjes En in tegenstelling tot de meisjes val ik ook niet op mannen.. Maar op..

Al is 't wel mannelijk geslacht natuurlijk..
Je valt op jongetjes van 7 met merkkleding en een rijk modelgezichtje?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:12
Vinzz
Vinzz is offline
hmmz..ik val op nix echt specifieks.. lang haar vind ik meestal mooier.. kleur niet zo belangrijk..

leuke uitstraling..mooi gezichtje (vrouwelijk!) .. zeker niet TE dun lichaam..maar ook niet dik!..gewoon wat ik mooi vind..

lief zijn..humor hebben..is zeker net zo belangrijk!

tja ik weet wel iemand die al die postitieve dingen heeft *hint* zie signature

dingen die ik niet echt wat vind: meeloperig gedrag,"domheid",erg kinderachtig zijn ,sletterig eruitzien (en ook zo gedragen)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 16:15
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
~julie~ schreef:
het zijn idd vaak tochwel andere types die in bijv. mavo/vbo zitten..en ikzelf voel me daar ook niet zo snel tot aangetrokken maar je moet ook niet iedereen op een hoop gooien .. en nee ik vind mezelf niet van een hoog niveau ofzo (in tegendeel)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 18:33
bijna16
bijna16 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Amen... En dat wil niet zeggen dat je er op neerkijkt... Het zijn inderdaad andere werelden Helemaal mee eens!

ach mens, ga toch van het mooie weer genieten en zit je niet zo op te f*cken...! sjonge jonge wat ben jij agressief zeg! ik heb helemaal geen zin meer in deze discussie want ik vind dat jij toch geen gelijk hebt met al je rare argumenten!
Oud 02-04-2002, 18:41
bijna16
bijna16 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

ps: jaja je hebt weer helemaal gelijk hoor. jij trekt dus een lijn tussen vbo/mavo en vwo/gymnasium. nou ik zal je beloven dat ik nooit meer met mijn vriendinnen van het vwo zal praten want dat is natuurlijk een geheel andere wereld.... doe toch normaal mens en ga iets beters verzinnen want dit slaat echt nergens op! we zijn toch allemaal mensen! en volgens mij ben jij er gewoon harstikke trots
op dat je vwo doet. bah, wat heb ik een hekel aan van die arrogante types als jij die altijd hun gelijk willen hebben....
Oud 02-04-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
bijna16 schreef:
ach mens, ga toch van het mooie weer genieten en zit je niet zo op te f*cken...! sjonge jonge wat ben jij agressief zeg! ik heb helemaal geen zin meer in deze discussie want ik vind dat jij toch geen gelijk hebt met al je rare argumenten!
Vertel mij eens? Wat vind jij een raar argument?
En waar zit ik te fucken?
Waar laat ik zien dat ik agressief ben?

Damn zeg, je geeft me op deze manier gewoon gelijk! Door alle tekens van zwakheid te tonen... Dankjewel

Je hebt namelijk vast nooit van een onderbouwde mening gehoord?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
bijna16 schreef:
ps: jaja je hebt weer helemaal gelijk hoor. jij trekt dus een lijn tussen vbo/mavo en vwo/gymnasium. nou ik zal je beloven dat ik nooit meer met mijn vriendinnen van het vwo zal praten want dat is natuurlijk een geheel andere wereld.... doe toch normaal mens en ga iets beters verzinnen want dit slaat echt nergens op! we zijn toch allemaal mensen! en volgens mij ben jij er gewoon harstikke trots
op dat je vwo doet. bah, wat heb ik een hekel aan van die arrogante types als jij die altijd hun gelijk willen hebben....
Nooit meer met die mensen van het VWO praten? Waar zie jij dat ze dat zegt? QUOTE PLZ...Luister, ik ben het volledig met haar eens en ik ben niet van mening dat mensen van een lager intelligentie niveau een minder mens zijn of anderszins minder gewaardeerd moeten worden. Alleen een relatie wordt dusdanig bemoeilijkt door een intelligentieverschil tussen de desbetreffende partners. Een intelligentieverschil is niet per definitie een aanleiding voor een partner om de andere te minachten of op een lager niveau te schatten alsmede het dat niet is voor de andere partner dat andersom te doen in het hierboven beschreven geval, maar is een voorzet tot het niet mogelijkerwijs uitpraten van dingen door een verschil in woordenschat of een verschil begrip dat wordt veroorzaakt door de opleiding en door het intelligentieverschil. Begrijp dus dat niet zozeer het aangeboren en aangeleerde intelligentieverschil bepalend is voor de ongemogelijkheid en beperkingen maar wel de maatschappelijke, indirecte consequentie daarvan. Hier kan niets tegen gedaan worden en is niet belastend voor de persoon.
Dus vat het niet persoonlijk op, vat het maatschappelijk op.

Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:40.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 19:10
Verwijderd
Citaat:
bijna16 schreef:
ps: jaja je hebt weer helemaal gelijk hoor. jij trekt dus een lijn tussen vbo/mavo en vwo/gymnasium.

Ten eerste: waarom quote je 2 keer hetzelfde stukje?

Ik trek een gigantische lijn tussen die twee groepen! Ik praat niet met ze en ik laat me meteen ontsmetten als ik met ze in contact ben gekomen
Ik trek er geen grens tussen. Ik zeg alleen dat ik (en meerderen met mij) liever een gesprek voer met iemand van hetzelfde niveau! En dan bedoel ik niet meteen schoolniveau, maar denkniveau... En jah sorry dat ik het zeg, maar in de meeste gevallen heeft het schoolniveau wel een direct verband met het denkniveau van een persoon...

Citaat:
nou ik zal je beloven dat ik nooit meer met mijn vriendinnen van het vwo zal praten want dat is natuurlijk een geheel andere wereld....

Ga sinterklaas maar beloven dat je normaal gaat leren discussieren...

Citaat:
doe toch normaal mens en ga iets beters verzinnen want dit slaat echt nergens op! we zijn toch allemaal mensen!

Waar zeg ik dat jij geen mens bent dan?

Citaat:
en volgens mij ben jij er gewoon harstikke trots
Wil jij mij alsjeblieft even niet verlagen tot VWO, ik doe namelijk Gymnasium Dankje!

Ik weet het, vraag het maar aan Jonathan, ik ben kei arrogant en ik wil altijd mijn gelijk halen...

Weetje wat ik nou eigenlijk bedoel? Jij bevestigt mijn mening alleen nog maar! Met jou valt geen normale discussie te voeren en je bent te fucking koppig om dingen aan te nemen. Waarom wil je nou niet geloven dat het in een relatie echt wel gaat om het denkniveau. Als je niet met lkaar kunt praten, dan heb je niets aan een relatie.

En begin nou niet meer over schoolniveau te zeiken, want er is verdomme al tig keer gezegd dat het schoolniveau IN DIT TOPIC wordt gebruikt als indicatie van het denkniveau, omdat er even geen andere term voor is ...

Maar als je dat al niet begrijpt.. Damn zeg...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 00:27
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
al 16 schreef:
ik wil nog even zeggen ik ben erg maar te gelijketijd ik jullie uit ik ben ook erg door jullie kneuzjes

misschien moet je het eens van een ander perspectief gaan bekijken dan vanaf 'jouw niveau' zoals je het nu zelf begint te noemen...

als je nou eens een vriend tegen komt en die lult jou in elk gesprek uit, zonder moeite, hoe goed jij ook aankomt met argumenten hij heeft altijd de overhand... das toch ook niet leuk voor jou? jij zoekt toch een gelijke in je denken en doen? daar rekenen mensen je echt niet op af, geloof me, jij bent net als ik en ieder ander een mens en hebt dezelfde rechten als ik en ieder ander, dat is niet persoon- of niveaugericht...

maar als jij iemand tegen komt die jij helemaal niet boeiend vind kan dat heus wel meerdere oorzaken hebben, ik wil het niet direkt gooien op niveau, maar ik zoek ook wel degelijk een gelijke en heb der gevonden... dat ik nu me mbo doe en zij der gymnasium.. zegt dat dat ik stom ben of dat zij enorm slim is? neej dat zegt iets over op de zelfde golflengte zitten... dat ik nou nergens geen ene fuck voor doe.. tja das wat anders, maar dat zij nou ook geen ene fuck doet voor haar gymnasium... ga je dan denken?
Oud 03-04-2002, 22:04
brightness68
brightness68 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Daar gaat het om doos! Juist vwo'ers hebben dat!

Nahja eigenlijk vind ik het irritant om op school-niveau te oordelen, want er zijn ook zat mensen die er gewoon geen zin in hebben, en die het zat hadden kunnen halen (*neemt eigen vriend als voorbeeld*). Die bijvoorbeeld de eerste jaren vwo hebben gedaan en toen dachten "dikke vinger!"

Maar over het algemeen hebben de mensen van "hoger niveau" meer zelfspot..
*ting!!!*
*tadaaaaaaa*

aaaaaaaaah kijk, zie je wel

(ik miste een deel van het gesprek, geloof ik, hmmz... )

Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 22:20.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:05
enrico
enrico is offline
Ik geef hier maar een reactie op

er zijn VBO'ers die ook het VBO denkniveau hebben.
maar er zijn ook mavo-leerlingen die eigenlijk (kwa alg. ontw./politiek/geschiedenis en andere zaken) (bijna) gelijk lopen met veel Havo/vwo leerlingen.

en er valt best wel met diegene te praten. Om alle VBO/MAVO leerlingen over een kam te scheren door te zeggen dat ze allemaal alleen maar over 'scooters, kleding en onzin praten'

ik heb zelf ook mavo gedaan en perfect afgerond maar kan perfect met HBO/Universiteit/havo en alle andere hoger opgeleiden praten cq. discusieren. punt!!!

greetz Jaap

Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:14
Nena21
Nena21 is offline
Hmm ik vindt dit toch een beetje raar.
Ik zelf heb bijv.geen diploma.
Ik heb havo gedaan maar het niet afgemaakt.
Ik zou het erg raar vinden als mensen niet met mij om willen gaan omdat ik geen diploma heb.
Want dat ik geen diploma heb hoeft niet te zeggen dat ik dom ben en onder doe voor vwo mensen.
Ik kan makkelijk meepraten.
Mensen oordelen daar al gauw op,en dat slaat echt nergens op.
Wie zegt dat als je een mavo diploma hebt je niet kan meepraten met vwo-ers (bijvoorbeeld)
Mensen moeten eens verder kijken dan zo'n stom papiertje...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2002, 22:19
brightness68
brightness68 is offline
Citaat:
Celesta schreef:
Hmm ik vindt dit toch een beetje raar.
Ik zelf heb bijv.geen diploma.
Ik heb havo gedaan maar het niet afgemaakt.
Ik zou het erg raar vinden als mensen niet met mij om willen gaan omdat ik geen diploma heb.
Want dat ik geen diploma heb hoeft niet te zeggen dat ik dom ben en onder doe voor vwo mensen.
Ik kan makkelijk meepraten.
Mensen oordelen daar al gauw op,en dat slaat echt nergens op.
Wie zegt dat als je een mavo diploma hebt je niet kan meepraten met vwo-ers (bijvoorbeeld)
Mensen moeten eens verder kijken dan zo'n stom papiertje...
klopt ook wel, ze ZOUDEN verder moeten kijken, maar niemand DOET dat...
Oud 03-04-2002, 22:38
Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
brightness68 schreef:

klopt ook wel, ze ZOUDEN verder moeten kijken, maar niemand DOET dat...
Tja dat is dan hun probleem
Mensen moeten mij maar accepteren om wie ik ben,en niet om de niveau van m'n opleiding en of ik wel/niet een diploma heb.
Dan zijn ze het btw toch al niet waard als ze zo denken
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:07
bijna16
bijna16 is offline
he dark voice!

jammer he dat niet iedereen het met jouw eens is....

hahahaha...

ps: ben het helemaal eens met jullie:Celeste en Enrico!
Reageren

Regels voor berichten