Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waar staat dat nare man niet met meisjes wil praten die vbo of mavo doen? Inderdaad, dat staat nergens ![]() Hij zou er alleen geen relatie mee beginnen! Want met alleen aardigheid of liefheid kom je er gewoon niet, als je geen normaal gesprek kan voeren. En nogmaals: lees het topic eens door man, er staat al duizend keer gezegd dat VWO-niveau als criterium wordt gebruikt voor het denk-niveau, omdat er even geen andere term verzonnen is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste: je kan geen normaal Nederlands. Je mist leestekens en je kan geen werkwoorden spellen. Ten tweede: Je kan niet normaal je mening onderbouwen. Ten derde: je verdraait alles, of je haalt er allemaal dingen bij die NOOIT zijn gezegd. Ten vierde: Je gaat ons (mij) een beetje uitschelden voor kneuzen en je vertelt hoe hard je ons uitlacht. Dit geeft alleen maar dat jij ZO verschrikkelijk dom bent dat je niet snapt dat ik jou drie keer zo hard uitlach ![]() ![]() Ow en ESCO, ik kende die hele al16 niet (nu wel jammergenoeg :rolleyes ![]() ![]() En ikke geef nare man ook groot gelijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is toch logisch dat je iemand van je eigen nivo zoekt? Kijk Havo en Vwo kan nog wel maar VBO en VWO kan echt niet..dan zit je in zulke andere werelden..
Ik zou niet meteen een jongen die Havo doet keihard afwijzen omdat ik zelf gymnasium doe maar ik heb toch liever wel een vriendje van m'n eigen nivo, als het kan.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg niet dat er met een vbo-leerling geen normaal gesprek gevoerd kan worden. Een vbo-leerling kan vast met een andere vbo-leerling een goed gesprek voeren. Maar zodra een VWO-leerling een gesprek OP NIVEAU wil voeren met een vbo-leerling, dan wordt het moeilijker... Btw, HET VBO kan geen gesprekken voeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hmmz..ik val op nix echt specifieks.. lang haar vind ik meestal mooier.. kleur niet zo belangrijk..
leuke uitstraling..mooi gezichtje (vrouwelijk!) ![]() lief zijn..humor hebben..is zeker net zo belangrijk! ![]() tja ik weet wel iemand die al die postitieve dingen heeft *hint* zie signature ![]() ![]() dingen die ik niet echt wat vind: meeloperig gedrag,"domheid",erg kinderachtig zijn ,sletterig eruitzien (en ook zo gedragen) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
op dat je vwo doet. bah, wat heb ik een hekel aan van die arrogante types als jij die altijd hun gelijk willen hebben....
||
Verwijderd
|
Citaat:
En waar zit ik te fucken? Waar laat ik zien dat ik agressief ben? Damn zeg, je geeft me op deze manier gewoon gelijk! Door alle tekens van zwakheid te tonen... Dankjewel ![]() Je hebt namelijk vast nooit van een onderbouwde mening gehoord? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus vat het niet persoonlijk op, vat het maatschappelijk op. Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:40. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste: waarom quote je 2 keer hetzelfde stukje? ![]() Ik trek een gigantische lijn tussen die twee groepen! Ik praat niet met ze en ik laat me meteen ontsmetten als ik met ze in contact ben gekomen ![]() Ik trek er geen grens tussen. Ik zeg alleen dat ik (en meerderen met mij) liever een gesprek voer met iemand van hetzelfde niveau! En dan bedoel ik niet meteen schoolniveau, maar denkniveau... En jah sorry dat ik het zeg, maar in de meeste gevallen heeft het schoolniveau wel een direct verband met het denkniveau van een persoon... Citaat:
Ga sinterklaas maar beloven dat je normaal gaat leren discussieren... ![]() Citaat:
Waar zeg ik dat jij geen mens bent dan? ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik weet het, vraag het maar aan Jonathan, ik ben kei arrogant en ik wil altijd mijn gelijk halen... Weetje wat ik nou eigenlijk bedoel? Jij bevestigt mijn mening alleen nog maar! Met jou valt geen normale discussie te voeren en je bent te fucking koppig om dingen aan te nemen. Waarom wil je nou niet geloven dat het in een relatie echt wel gaat om het denkniveau. Als je niet met lkaar kunt praten, dan heb je niets aan een relatie. En begin nou niet meer over schoolniveau te zeiken, want er is verdomme al tig keer gezegd dat het schoolniveau IN DIT TOPIC wordt gebruikt als indicatie van het denkniveau, omdat er even geen andere term voor is ... Maar als je dat al niet begrijpt.. Damn zeg... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als je nou eens een vriend tegen komt en die lult jou in elk gesprek uit, zonder moeite, hoe goed jij ook aankomt met argumenten hij heeft altijd de overhand... das toch ook niet leuk voor jou? jij zoekt toch een gelijke in je denken en doen? daar rekenen mensen je echt niet op af, geloof me, jij bent net als ik en ieder ander een mens en hebt dezelfde rechten als ik en ieder ander, dat is niet persoon- of niveaugericht... maar als jij iemand tegen komt die jij helemaal niet boeiend vind kan dat heus wel meerdere oorzaken hebben, ik wil het niet direkt gooien op niveau, maar ik zoek ook wel degelijk een gelijke en heb der gevonden... dat ik nu me mbo doe en zij der gymnasium.. zegt dat dat ik stom ben of dat zij enorm slim is? neej dat zegt iets over op de zelfde golflengte zitten... dat ik nou nergens geen ene fuck voor doe.. tja das wat anders, maar dat zij nou ook geen ene fuck doet voor haar gymnasium... ga je dan denken?
||
![]() |
Citaat:
*tadaaaaaaa* aaaaaaaaah kijk, zie je wel ![]() ![]() (ik miste een deel van het gesprek, geloof ik, hmmz... ![]()
Laatst gewijzigd op 03-04-2002 om 22:20. |
![]() |
|
![]() |
Ik geef hier maar een reactie op
er zijn VBO'ers die ook het VBO denkniveau hebben. maar er zijn ook mavo-leerlingen die eigenlijk (kwa alg. ontw./politiek/geschiedenis en andere zaken) (bijna) gelijk lopen met veel Havo/vwo leerlingen. en er valt best wel met diegene te praten. Om alle VBO/MAVO leerlingen over een kam te scheren door te zeggen dat ze allemaal alleen maar over 'scooters, kleding en onzin praten' ik heb zelf ook mavo gedaan en perfect afgerond maar kan perfect met HBO/Universiteit/havo en alle andere hoger opgeleiden praten cq. discusieren. punt!!! greetz Jaap
Laatst gewijzigd op 04-04-2002 om 15:22. |
![]() |
|
Hmm ik vindt dit toch een beetje raar.
Ik zelf heb bijv.geen diploma. Ik heb havo gedaan maar het niet afgemaakt. Ik zou het erg raar vinden als mensen niet met mij om willen gaan omdat ik geen diploma heb. Want dat ik geen diploma heb hoeft niet te zeggen dat ik dom ben en onder doe voor vwo mensen. Ik kan makkelijk meepraten. Mensen oordelen daar al gauw op,en dat slaat echt nergens op. Wie zegt dat als je een mavo diploma hebt je niet kan meepraten met vwo-ers (bijvoorbeeld) Mensen moeten eens verder kijken dan zo'n stom papiertje... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Mensen moeten mij maar accepteren om wie ik ben,en niet om de niveau van m'n opleiding en of ik wel/niet een diploma heb. Dan zijn ze het btw toch al niet waard als ze zo denken ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Waar vallen jullie meer op? (MEIDEN, Gays?) dd51001 | 14 | 08-10-2015 20:34 | |
Liefde & Relatie |
Waar val jij op ? Sammie22 | 6 | 16-08-2012 13:59 | |
Liefde & Relatie |
Waar vallen jullie op?? bo0mm | 14 | 07-07-2003 14:51 | |
Liefde & Relatie |
jongens waar vallen jullie op?? hotbulma | 72 | 08-06-2003 18:32 | |
Liefde & Relatie |
waar vallen jongens op? BrunetJuh | 57 | 30-06-2002 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Jongens, waar vallen jullie op bij meiden?? *Sneeuwmuts* | 57 | 07-03-2002 08:34 |