Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
*up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up* *up*
genoeg zo?? ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*doet er nog een paar bij* ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Doet je moeder weer moeilijk? :/ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tja... Ik zou wel willen >>> maar dan moet ie ergens 's middags zijn >>> aanstaande zondag eerst nog voor school oefenen met skiën ![]() Dus zet mij ook maar bij misschien ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Op Utrecht Centraal! Dus als het goed is kan je wel komen, toch? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja eh, even definitieve inventarisering:
wie komen er nu allemaal? Niet dat ik ineens afzeg, au contraire. Maar ik wil gewoon even weten wie ik kan verwachten, dat vind ik wel leuk. Het is namelijk wel op zaterdag -> geen gratis reizen voor deze arme student. En mijn financiën zijn momenteel nou niet echt rooskleurig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maareuh, ik ben er ook wel benieuwd naar want in die meeting manager klopt er geen zak van. Piccola gaat namelijk zeker weten en die staat nog steeds bij misschien... Ik ga waarschijnlijk ook wel, maar ik kan het gewoon niet met 100% zekerheid zeggen... Maar waar het om gaat... ikheb niets meer zien veranderen in die meeting manager...dus ik zou bij god niet weten of er nog mensen hebben besloten niet te komen... of juist wel... of er mensen zijn die niet eens in die meeting manager staan... Ik denk dat ik even een nieuw topic ga maken...dan mag deze gesloten worden ok?? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Kom naar een EU-meeting inzake drugslegalisatie! Isa | 1 | 17-02-2003 17:53 | |
Seksualiteit |
Het officiele Sexualiteit-Meeting topic Koen | 137 | 20-09-2002 22:55 | |