Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2002, 14:19
NILSJUH
NILSJUH is offline
ik zoen geen jongens ik ben hetero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-04-2002, 14:26
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
nou...esmee, ik ben het met jou eens...als ik in een disco ben en ik een leuke jongen zie en we weten allebei dat het voor 1 avondje is, nou, dan maak ik er niet zon groot probleem van...zoals esmee dan ook al zei; niet dat ik dan n hoer ben en elke week een ander heb...helemaal niet..maar op zn tijd moet dat toch een keertje kunnen?!?!?!
ach, maargoed, iedereen zn eigen mening en id-en daarover, toch?
ben ik het mee eens

Met citaat reageren
Oud 01-04-2002, 15:58
apart persoontje
apart persoontje is offline
Het kan zeker, maar dan zeker niet elke week of regelmatig en al helemaal niet meerdere op een avond.
In een dicotheek is het gewoon de spanning om de aandacht van iemand te trekken die jij er leuk vindt uit zien of gewoon leuk vindt, en zoenen hoeft dan echt niet het doel te zijn, maar als het uiteindelijk wel gebeurd, geen problemen mee , maar zoals ik al zei het moet niet regelmatig zijn.... (maar ja wat verstaat iemand onder regelmatig?)
Oud 01-04-2002, 16:03
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
het maakt mij niet uit hoor. Ik leef maar een keer en ga niet overal moeilijk om doen.
Oud 03-04-2002, 10:54
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
nare man schreef:
Voor mij is zoenen eigenlijk altijd onlosmakelijk verbonden geweest met liefde. Dus ik zoende eigenlijk ook nooit met een meisje als ik er niet gek op was....daarom bleef de 'score' ook altijd heel beperkt. Ik deed (en doe) ook nooit aan één-avond-stands...en soms vind ik dat ook wel jammer, want soms heb je gewoon zin om iemand te zoenen, maakt niet zo heel veel uit wie, maar gewoon omdat het lekker is en omdat je er zin in hebt. Maar omdat het bij mij altijd zo samenviel met (ver)liefd(e)heid heb ik het verschijnsel van 'zoenen om het zoenen' nooit zo onder de knie gekregen...

Grappig ik had dit antwoord eigenlijk van een vrouw verwacht. Ik vind zoenen egt helemaal niet onlosmakelijk met de liefde (voor zover dat wel bestaat).
Jij gelooft er dus niet in dat je gewoon voor de lol een avond met iemand kan zoenen die je aanspreekt? Ook niet als je weet dat je gewoon allebei geil bent en er verder niet teveel verwachtingen van moet hebben?
Daar heb ik nou geen last van, het scheelt de gebondenheid van een relatie! Ut klinkt stom maar een one-night-stand zou ook nog wel kunnen (alleen nog niet van gekomen).

Oud 03-04-2002, 20:38
Roozie
Roozie is offline
Tja ik zoen meestal wel gelijk dezelfde avond.. kan er nix aan doen als ik die jongen zó leuk vind! Maar goed dit komt niet vaak voor dus zal ik nooit het etiket SLET krijgen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 09:34
one12
one12 is offline
tuurlijk
Oud 04-04-2002, 09:45
fsb_b3
fsb_b3 is offline
[COLOR=red][SIZE=3]

Oke dan.....hebben we het hier over 1 (geen hoer)
of over 5 (the limit)

Je moert gewoon doen wat je zelf wilt. Je moet niet naar een ander gaan leven.

Denk eraan:

[SIZE=4]Geniet nooit met mate!!!!!!!!!!!!!!

Oud 04-04-2002, 14:49
bonkesone
bonkesone is offline
Je moet toch van te voren weten of hij kan zoenen: anders zit je
dadelijk nog met m opgescheept.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 14:59
Aurora
Aurora is offline
Ik zoen pas met mensen als ik ze heeeeeeeeeeejl leuk vind schuine streep verliefd op ze ben. Duzja.
Oud 04-04-2002, 15:43
tommy_h
tommy_h is offline
Haha, je weet toch.... players fo' life!!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 15:54
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
girl1 schreef:
Je kent t wel , je bent een avondje aan t stappen en je ziet een leuke jongen. Ga je meteen met m zoenen of zoen je alleen maar met hem als je hem echt heeel leuk vind...
Weet je, toen ik nog vrijgezellig was lebberde ik iedereen af die dat wilde. Een slet dus ja...Nu heb ik een vriendje en daar ben ik gelukkig mee.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:29
*Marieke*
*Marieke* is offline
Citaat:
Esmée schreef:

Als er in hockey-omgeving (wat een woord) iemand op reputatie moet letten zijn het nog altijd de meisjes en niet de jongens, tot slet wordt je snel gebombardeerd als meisje terwijl jongens daarentegen alles kunnen maken

Vind je dat echt? Bij ons is het ook zo dat jongens die met ieder meisje zoenen ook voor 'mannelijke slet' worden aangezien!
Gelijke rechten dus...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:47
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:

Vind je dat echt? Bij ons is het ook zo dat jongens die met ieder meisje zoenen ook voor 'mannelijke slet' worden aangezien!
Gelijke rechten dus...
Nou hier niet helaas...
Oud 04-04-2002, 18:09
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
als ik een vriend heb niet nee, maar toen DIE jongen er was hebben we wel meteen op de 1e avond gezoend, is toch niet zo erg??
Oud 04-04-2002, 18:12
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
GRRR schreef:
nee ik ben geen slet
Dus als je met iemand in een disco zoent ben je meteen een slet? Hoezo onzin.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:06
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik zit nu even in zo'n fase dat ik daar best toe in staat ben. Ik heb een relatie van 10 maanden achter de rug en heb zo lang getwijfeld en nagedacht over wat ik wilde dat ik nu echt ff zoiets heb van 'overak schijt aan, ik zie wel'. Heb t nog niet vaak meegemaakt, maar t zou best kunnen gebeuren nu, terwijl ik dan niet persé iets voor die ander hoef te voelen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:55
Verwijderd
in een disco gaat eht toch wat makkelijker... wel eerst met hem dansen en alles en als ik hem dan nog leuk vind dan kan het gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:43
heldin
heldin is offline
het is echt niet zo dat ik iedere keer als ik uitga een andere jongen zoen, en ik ga zeker niet uit met de reden es iemand te zoenen, maar ik heb er verder helemaal geen problemen mee. ik hoef niet persee verliefd te zijn om iemand te zoenen, 'voor een avondje' is soms gewoon leuk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:03
eden6
eden6 is offline
Ik vind het geen probleem om met een jongen te zoenen in een discotheek, just for fun. Het gebeurt niet wekelijks, maar wel eens. Hoe vaak verschilt nochal. Soms 2 keer per maand. Soms maanden niet.

Meestal zijn het jongens die ik al langer ken. Dus geen jongens die ik die avond leer kennen, hoewel het wel eens voor komt (idg moet het wel een hele knappe jongen zijn!).

Ik vind dat geen probleem zolang je je reputatie in de gaten houd en er zelf geen probleem mee hebt. Ik heb nooit spijt gehad van een avondje zoenen 4 fun. Het waren allemaal leuke/knappe jongens dus ik had er geen probleem mee!

Btw ik heb nu een liev vriendje die 100x leuker is dan die jongens waarmee ik voor een avondje zoende.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 13:59
Fog
Fog is offline
ik heb dat wel een tijdje gewoon gedaan, toen ik een beetje met mezelf in de knoop zat. nu zou ik t niet meer snel doen.
Oud 24-12-2003, 14:06
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
neej dat kan ik echt niet zoenen is iets intiems dat doe je niet zomaar met iedereen...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-01-2002 @ 22:42:
neej

ik vind het absoluut minder om met iemand te zoenen die ik a) niet ken en b) later toch nooit meer zal zien. ik zoen alleen met mensjuhs die ik al langer ken en echt heewl lief vind [afbeelding]
WTF Een post van mij twee jaar terug. Jaaja. OK dan. De intelligentie straalt er van af, alto die ik was
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 14:28
barbara.inc
barbara.inc is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 01-04-2002 @ 17:03:
het maakt mij niet uit hoor. Ik leef maar een keer en ga niet overal moeilijk om doen.
Oud 24-12-2003, 14:42
Warsocket
Warsocket is offline
ik doe het nu liever met iemand die ik leuk vindt
kijk als ik iemand in de disco tegenkom (of in een café) en dat klikt echt en we spreken waarsch naderhand nog af dan wel en ook als je een vriend / vriendin hebt

maarja gewoon zoenen zomaar in de stad ben ik wel afgeleerd
krijg je van die rare situaties:
Bijv

Ik met mijn zatte hoofd ga ergens langs een meisje zitten
echt gewoon zoo doorzichtig zitten versieren
wij zoenen toen had zij ineens geen zin meer en ik val met mijn hofd op tafel in slaap en wordt er uit gezet

naja dat was mijn eerste en laatste keer zoenen zonder liefde
Oud 24-12-2003, 14:44
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 15:32
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Skatertjuh13 schreef op 24-01-2002 @ 18:28:
nee, ik zoen geen jongen waar ik niks voor voel

hebbet tot nu toe nog maar 2x meegemaakt dat ik eerst met iemand zoende voordat ik er wat mee kreeg, en als de jongen die nu mn vriend had gezegd nadat we gezoend hadden 'dit was voor mij maar eenmalig voor de gein' haddik hem echt wat aan gedaan..

Paranoide; zie hier MIJN post van 2 jaar terug

Maargoed, als ik een jongen echt heel leuk vindt zoen ik niet gelijk met hem, ik wil eerst kijken of hij mij ook leuk vindt. De vorige keer dat dat gebeurde (met 'n forummer ) bleek hij uiteindelijk niks te willen en toen had ik zoiets van, tja, toch verkeerde gedachte bij het zoenen
Als ik een jongen gewoon leuk vindt, maar niet voor een relatie, dan zoen ik gewoon met hem.

Overigens; van de 10 mensen waarmee ik gezoend heb, voelde ik er voor maar 2 echt wat en met 1 werd het ook uiteindelijk wat (2 jaar een relatie gehad) maar goed, dat had ik al in het hoeveel topic gezet.
Oud 24-12-2003, 15:40
Balance
Balance is offline
Ik heb 2 keer in een discotheek gezoend:
1 keer met een onbekende (nou ja, muv die paar zinnen die d'r aan vooraf gingen) en het voelde goed, maar niet voor heel vaak.
1 keer met iemand waarmee ik een half uur lang gepraat had, maar verder wel voor het eerst zag. Met hem heb ik ook wat gekregen.
Oud 24-12-2003, 16:00
Verwijderd
dat is wel eens een keer gebeurd... en toen is er daarna ook wel meer gebeurd
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 16:10
Fleur
Fleur is offline
1 x gedaan en daar voelde ik me naderhand al niet lekker bij, dus ben niet van plan het vaker te doen.
Oud 24-12-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 24-12-2003 @ 14:59:
ik heb dat wel een tijdje gewoon gedaan, toen ik een beetje met mezelf in de knoop zat. nu zou ik t niet meer snel doen.
Anders up je ff een topic van 8 maanden oud
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 18:35
*$tylo*
*$tylo* is offline
Ik deed het vroeger wel eens, maar ik zie de lol er niet meer van in als je iemand niet leuk vindt. Dan kan je beter met je vrienden staan, toch? Ik bedoel: je kent elkaar niet en dan is het ff lebberen en weer weg. En je komt elkaar dan af en toe tegen met uitgaan en dan is eht zo van: uhhhhhh.....
Maar als je het echt een leuke jongen vindt denk ik: gewoon doen.

Maar ik kan wel schijnheilig gaan doen maar bij mij gebeurt het vast ook nog wel een keer als ik een jongen niet ken EN er totaal geen toekomst in zie

Maar dan ben je toch geen slet?!
Met citaat reageren
Oud 24-12-2003, 19:50
steentje
steentje is offline
tis maar zoenen denk ik......maar verders gaak ook echt nie dan hoor!
Oud 24-12-2003, 20:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-12-2003 @ 18:27:
Anders up je ff een topic van 8 maanden oud
1 jaar en 8 maanden zelfs.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2003, 21:40
Soron
Soron is offline
weet je... ik heb nog nooit gezoend. .. zou ik dan de eerste de beste in een discotheek op de bek nemen? Ik dacht het dus niet... Zou ik nooit doen trouwens.. ook al had ik al gezoend...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten