|
|
Bekijk resultaten poll: Wat doe je? | |||
Je sluit zonder aarzelen het schermpje af. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 15.54% |
Je kijkt even snel naar de onderwerpen. |
52 | 26.94% |
Je kijkt tussen de onderwerpen of er iets 'raars' tussenzit, zoniet sluit je het af, zoja lees je die enkele mail. |
76 | 39.38% |
Je gaat ongegeneerd uitgebreid de mail van je lief doorlezen. |
35 | 18.13% |
Aantal stemmers: 193. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik begrijp écht wel dat je er niet aan kan doen dat je zoveel van hem houdt, maar toch ben ik van mening dat als mijn vriend zo zou zijn ik toch eens héééééél goed zou nadenken of dat wel is wat ik de rest van m'n leven wil hoor... en geloof me vrij: ik hou afschuwelijk veel van m'n vriend en zou 'm nooit nog kunnen missen! maar als hij zoals jouw vriend zou doen... ![]() ik begrijp uit al je posts dat je vriend je praktisch verbiedt met jongens om te gaan, dat hij je niet vertrouwt, dat hij je slaat (is misschien maar één keer gebeurd, maar toch!), dat hij je leven volledig wil controleren... wil je dat echt de rest van je leven? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De dingen waar je mee zit wil je graag kwijt en die zijn vaak wel negatief dan.. Zo zien ze minder waarom jij zo gek op m bent.. Mensen verklaren mij voor gek dat ik zo lang bij m ben gebleven en al helemaal als ze horen dat ik hem het liefst terug wil ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(gister de zoveelste onzinnige discussie gehad, er stonden half afgebrande kaarsjes op mijn kamer, voor hem dus een teken dat er een jongen was geweest en ik die kaarsjes had gebrand om het romantisch te maken ![]() ![]() Is het raar om als je in je eentje bent kaarsjes aan te steken? Soms weet ik het ook allemaal niet meer |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
beseft hij eigenlijk dat hij je op deze manier alleen maar meer en meer redenen geeft om effectief op zoek te gaan naar een andere jongen? misschien moet je hem dat even vertellen, op een rustig moment, als er al even niet zo'n discussies zijn geweest... vertel hem hoe je je voelt, wat je hierboven hebt geschreven, namelijk dat je het op deze manier niet verder wil. als je hem heel duidelijk op een rustige manier (niet in een verhitte discussie, want dan luistert hij niet naar je) laat merken dat je er echt niet van gediend bent, dat je serieus overweegt om een einde te maken aan de relatie als zijn gedrag niet verandert, dan gaat hij misschien eindelijk inzien hoe vreselijk fout hij bezig is. misschien beseft hij dan wat hij heeft, en dat hij dat op deze manier niet bij hem houdt (wat hij krampachtig probeert) maar juist van hem wegjaagt... het is te proberen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik maak soms ook zijn post open ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben niet de enige die op haar 18e al samenwoont hoor. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Censuur en dictatuur in de SP T_ID | 189 | 03-02-2008 18:31 | |
Liefde & Relatie |
Mail gelezen van je partner, vertellen of niet? Verwijderd | 49 | 09-08-2004 02:30 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |