Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat doe je?
Je sluit zonder aarzelen het schermpje af. 30 15.54%
Je kijkt even snel naar de onderwerpen. 52 26.94%
Je kijkt tussen de onderwerpen of er iets 'raars' tussenzit, zoniet sluit je het af, zoja lees je die enkele mail. 76 39.38%
Je gaat ongegeneerd uitgebreid de mail van je lief doorlezen. 35 18.13%
Aantal stemmers: 193. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2004, 15:33
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 25-11-2004 @ 16:09 :
Ehm.. ja maar ik post hier meestal alleen de dingen waar ik mee zit en dat zijn dus alleen slechte dingen, ik kan me jouw reactie wel voorstellen, op 1 punt is hij ook niet echt normaal (maar daar heb ik al eens een topic over gehad)
En toch blijft mijn gevoel voor hem sterk
ik ben mij er uiteraard van bewust dat je alleen over de negatieve dingen post, omdat je daar inderdaad mee zit, maar ik begrijp natuurlijk ook dat hij heel goeie dingen in zich heeft en je hem dus heel erg graag kan zien hoor anders zou het je vriend niet zijn 't was misschien een beetje bot gezegd van mij, maar als je het objectief bekijkt kan je het me ook niet echt kwalijk nemen, vind ik... ik bedoel, 't kan aan de verschillende cultuur liggen, maar dat vind ik eigenlijk een héél flauw excuus voor zijn gedrag... hij is vreselijk bezitterig, superjaloers, ongelooflijk wantrouwig, agressief...

ik begrijp écht wel dat je er niet aan kan doen dat je zoveel van hem houdt, maar toch ben ik van mening dat als mijn vriend zo zou zijn ik toch eens héééééél goed zou nadenken of dat wel is wat ik de rest van m'n leven wil hoor... en geloof me vrij: ik hou afschuwelijk veel van m'n vriend en zou 'm nooit nog kunnen missen! maar als hij zoals jouw vriend zou doen...

ik begrijp uit al je posts dat je vriend je praktisch verbiedt met jongens om te gaan, dat hij je niet vertrouwt, dat hij je slaat (is misschien maar één keer gebeurd, maar toch!), dat hij je leven volledig wil controleren... wil je dat echt de rest van je leven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2004, 15:34
Verwijderd
Afsluiten natuurlijk. Ik ben geen oud wief.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 15:47
Viporizer
Viporizer is offline
Ik zal mischien alleen naar het onderwerp kijken, maar lezen nee.
Oud 25-11-2004, 16:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik heb gestemd 'Ik kijk snel even naar de onderwerpen'. Is meer gewoon uit nieuwsgierigheid dan uit wantrouwen ofzo. Ik zou ze dan ook nooit openen, tenzij hij het aan me vraagt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:09
Gary Gaytalk
Gary Gaytalk is offline
Alsof mij de mails van mijn vriendin mij zouden interesseren.
Ik vertrouw haar genoeg, en zij mij (hopelijk) ook.

Werkt prima.

Als ik erachter zou komen dat ze op een-of-andere manier tóch mijn mails lees, dan is de relatie gelijk over.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 17:15
saturday
saturday is offline
Afsluiten!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:33
juno
juno is offline
Ik kijk terwijl ik het schermpje afsluit een seconde lang naar de onderwerpen/afzenders.

Lezen? No way. Dat pik ik zelf ook niet.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 18:42
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik sluit het schermpje af.
Oud 25-11-2004, 19:14
Sasbeest
Sasbeest is offline
Nee, ik zou het niet lezen. Zou het ook niet op prijs stellen als iemand dat bij mij zou doen. Ik vind dat dat zijn zaken zijn, heb ik niets mee te maken.
En andersom vind ik ook dat hij niets met mijn mail te maken heeft. Niet dat ik nou zoveel te verbergen heb, maar de mensen van wie ik mail ontvang, gaan er vanuit dat alleen ik dat lees.
Oud 25-11-2004, 19:16
miekmuis
miekmuis is offline
Ik zou naar de titels kijken en de mailtjes waarvan de titels in combinatie met de afzender me verontrusten lezen. Ik zou het absoluut niet erg vinden als mijn vriend hetzelfde bij mij zou doen. Als iets hem dwars zit, of hij ergens onzeker over is heb ik liever dat hij zichzelf op die manier gerust stelt, dan dat het aan hem blijft vreten. Hij weet mijn wachtwoord ook, dus wat mij betrefd bekijkt hij dagelijks mijn e-mail. Als er dan iets tussen zit wat inderdaad niet klopt, ben ik degene die fout zit en verwijt ik hem niet dat hij dat leest. Ik hou gewoon van eerlijkheid en duidelijkheid. Maargoed, ik ben geloof ik wel een van de weinige die er zo over denkt.
Oud 25-11-2004, 19:41
Verwijderd
Ik zou even snel naar de onderwerpen kijken terwijl de muis naar het kruisje gaat, omdat ik nu eenmaal altijd even snel iets lees als er iets te lezen valt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 22:14
Multilot
Multilot is offline
alles wegklikken. Als ik iets moet lezen zegt hij het vanzelf wel
Oud 26-11-2004, 11:11
stout!
stout! is offline
Ik denk dat ik me niet zou kunnen bedwingen toch even de onderwerpen te bekijken, hoewel ik eigenlijk dat al niet vindt kunnen.
Oud 26-11-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 25-11-2004 @ 16:09 :
Ehm.. ja maar ik post hier meestal alleen de dingen waar ik mee zit en dat zijn dus alleen slechte dingen, ik kan me jouw reactie wel voorstellen, op 1 punt is hij ook niet echt normaal (maar daar heb ik al eens een topic over gehad)
En toch blijft mijn gevoel voor hem sterk
Dat ken ik!
De dingen waar je mee zit wil je graag kwijt en die zijn vaak wel negatief dan..
Zo zien ze minder waarom jij zo gek op m bent.. Mensen verklaren mij voor gek dat ik zo lang bij m ben gebleven en al helemaal als ze horen dat ik hem het liefst terug wil
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 11:27
Verwijderd
'Je gaat ongegeneerd uitgebreid de mail van je lief doorlezen.'

Want ik weet 1. zijn wachtwoord en 2. vraagt hij me het weleens ("check even mn mail")

Overigens weet hij mijn wachtwoord(en) ook en leest hij ook mijn mail.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 13:18
ilse
ilse is offline
ik zou t na nadenken toch wegklikken denk ik. zou t onwijs graag willen kijken maar doe het niet. heb laatst in een soortgelijke situatie gezeten en toen ook niet toegegeven, dus ik ga er maar van uit. maar het ligt er ook aan hoe goed het gaat in je relatie. als je al twijfelt en ziet dan in de onderwerpen van ze mail allemaalmailtjes van een meisje met rare titels dan weet ik niet of ik het wel weg klik. maar nu zou ik dat doen. denk ik.
Oud 26-11-2004, 15:20
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 26-11-2004 @ 12:25 :
Dat ken ik!
De dingen waar je mee zit wil je graag kwijt en die zijn vaak wel negatief dan..
Zo zien ze minder waarom jij zo gek op m bent.. Mensen verklaren mij voor gek dat ik zo lang bij m ben gebleven en al helemaal als ze horen dat ik hem het liefst terug wil
Inderdaad, iedereen die een beetje weet van onze " relatie problemen" heeft echt zoiets van: Wat doe je bij hem?!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 15:24
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 25-11-2004 @ 16:33 :
ik ben mij er uiteraard van bewust dat je alleen over de negatieve dingen post, omdat je daar inderdaad mee zit, maar ik begrijp natuurlijk ook dat hij heel goeie dingen in zich heeft en je hem dus heel erg graag kan zien hoor anders zou het je vriend niet zijn 't was misschien een beetje bot gezegd van mij, maar als je het objectief bekijkt kan je het me ook niet echt kwalijk nemen, vind ik... ik bedoel, 't kan aan de verschillende cultuur liggen, maar dat vind ik eigenlijk een héél flauw excuus voor zijn gedrag... hij is vreselijk bezitterig, superjaloers, ongelooflijk wantrouwig, agressief...

ik begrijp écht wel dat je er niet aan kan doen dat je zoveel van hem houdt, maar toch ben ik van mening dat als mijn vriend zo zou zijn ik toch eens héééééél goed zou nadenken of dat wel is wat ik de rest van m'n leven wil hoor... en geloof me vrij: ik hou afschuwelijk veel van m'n vriend en zou 'm nooit nog kunnen missen! maar als hij zoals jouw vriend zou doen...

ik begrijp uit al je posts dat je vriend je praktisch verbiedt met jongens om te gaan, dat hij je niet vertrouwt, dat hij je slaat (is misschien maar één keer gebeurd, maar toch!), dat hij je leven volledig wil controleren... wil je dat echt de rest van je leven?
Ja, ik wil ook niet op deze manier verder, het probleem is dat ik dus ook niet zonder hem verder wil en ik er nog steeds niet echt uit ben hoe ik het ga aanpakken.
(gister de zoveelste onzinnige discussie gehad, er stonden half afgebrande kaarsjes op mijn kamer, voor hem dus een teken dat er een jongen was geweest en ik die kaarsjes had gebrand om het romantisch te maken )
Is het raar om als je in je eentje bent kaarsjes aan te steken?
Soms weet ik het ook allemaal niet meer
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 19:01
filia dei
filia dei is offline
Ik geloof niet dat ik 't door zou hebben, en het gewoon onnadenken weg zou klikken.

Als het me wel toevallig opvalt zou ik misschien even snel de onderwerpen scammen gewoon uit nieuwsgierigheid... kijken welke mailtjes van mij hij bewaard heeft. Verder boeit 't me niet echt eigenlijk.
Oud 26-11-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 26-11-2004 @ 16:24 :
Ja, ik wil ook niet op deze manier verder, het probleem is dat ik dus ook niet zonder hem verder wil en ik er nog steeds niet echt uit ben hoe ik het ga aanpakken.
(gister de zoveelste onzinnige discussie gehad, er stonden half afgebrande kaarsjes op mijn kamer, voor hem dus een teken dat er een jongen was geweest en ik die kaarsjes had gebrand om het romantisch te maken )
Is het raar om als je in je eentje bent kaarsjes aan te steken?
Soms weet ik het ook allemaal niet meer
* knuffelt bambi *

beseft hij eigenlijk dat hij je op deze manier alleen maar meer en meer redenen geeft om effectief op zoek te gaan naar een andere jongen? misschien moet je hem dat even vertellen, op een rustig moment, als er al even niet zo'n discussies zijn geweest... vertel hem hoe je je voelt, wat je hierboven hebt geschreven, namelijk dat je het op deze manier niet verder wil. als je hem heel duidelijk op een rustige manier (niet in een verhitte discussie, want dan luistert hij niet naar je) laat merken dat je er echt niet van gediend bent, dat je serieus overweegt om een einde te maken aan de relatie als zijn gedrag niet verandert, dan gaat hij misschien eindelijk inzien hoe vreselijk fout hij bezig is. misschien beseft hij dan wat hij heeft, en dat hij dat op deze manier niet bij hem houdt (wat hij krampachtig probeert) maar juist van hem wegjaagt...

het is te proberen...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2004, 23:23
Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik ben op dit moment heel erg in de verleiding aan het komen...

Gisteren klikte ik nog op de optie "Je kijkt even snel tussen de onderwerpen, en sluit dan af"
Maar nu...

Oei, ik weet dat het niet mag, maar toch...
Oud 27-11-2004, 00:38
JCG
JCG is offline
Rustig alles lezen. Niet dat ik haar niet vertrouwen. Maar ze heeft nogal veel "aanbidders". En vind het altijd wel humor wat ze allemaal schrijven. Zoals: ik kan niet zonder je leven, ik denk elk moment van de dag aan jouw. Haar reactie is dan nog het mooist: Tief op, ik moet niets van je hebben"

Ze stuur ook vaak de grappigste mailtje door naar mij. Andersom is het precies het zelfde. Okee ik heb dan niet zoveel (geen eigenlijk) aanbidders, maar ze kan altijd mij mail lezen als ze dat wilt. Ze leest ze ook, ik bijvoorbeeld van vandaag een smsje van haar dat ik een mailtje had dat het eerste uur uitviel. Handig toch?

Als ze niet wou dat ik haar mail lees, dan zou ik het niet doen.
Oud 27-11-2004, 04:49
Verwijderd
Hij vraagt soms of ik zn mail wil checken dus dan kan ik eigenlijk niet anders dan wel lezen. Ik heb zijn wachtwoord al sinds voor we wat kregen (we waren al goede vrienden) maar ik ben in al die tijd nog nooit in mn uppie naar zn mailbox gegaan om te kijken.
Als hij hier zit z'n mail te checken, dan kijk ik wel mee naar de topics, en ik doe dat omdat hij vaak een heleboel gewoon delete, er zitten dan tussen de 10 junkmails BV een goede... en hij mist die dingen vaak, dus vandaar dat ik kijk.
(Hij heeft ook al meerdere malen mijn mail gedelete omdat hij het niet zag )
Hij weet mijn wachtwoord ook, dus als hij zou willen zou hij demijne kunnen bekijken, wat ik ook niet erg zou vinden
Ik heb trouwens optie 2 gestemd, als het dan toevallig open staat dan delete ik de junk voor hem, ik leez z'n mail echter niet.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 18:28
Eos
Eos is offline
Nja eigenlijk zow ik helemaal niks lezen van zijn mailtjes zelfs niet de titel.
Het is privee.

En ik zow er niet mee opgezet zijn als hij mij mails zow lezen.
Weeral eens het is privee.

Want in een relatie moet je oowk vertrouwen hebben in elkaar !
En als dat er niet is spreek je het best gw niet van een relatie !

...

Of heb ik het nuw helemaal mis

Laatst gewijzigd op 27-11-2004 om 18:41.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 19:05
Experiment
Experiment is offline
Ik hoop 1 of 2. Helaas weet ik wel zeker dat ik 3 zou doen. Maar ik zou alleen iets gaan lezen als het echt iets raars is. ( afzender een meisje, onderwerp hee schatje ofzo )
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 21:37
Big M
Big M is offline
Ik heb gestemd op de derde optie: als er iets raars tussen zat zou ik het zeker weten lezen. Tegelijkertijd getuigt het niet echt van respect dus ik zou er evt. wel vanaf kunnen blijven. Maar als mijn (toekomstige ) vriendin dat zou doen, zou ik er wel begrip voor hebben, maar leuk is het natuurlijk niet.
Oud 27-11-2004, 22:26
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 25-11-2004 @ 12:31 :
uit interesse, niet uit wantrouwen
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 23:21
Maroon
Maroon is offline
"Je kijkt tussen de onderwerpen of er iets 'raars' tussenzit, zoniet sluit je het af, zoja lees je die enkele mail."

1 x gedaan dus, en toen kwam ik er achter dat de vriendin waar ik vijf maanden wat mee had vreemd ging . Gelukkig is dat alweer zes jaar geleden.

Kutwijf.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:01
hardhitter
hardhitter is offline
En wat zouden jullie doen als er dus wel, 'onzuivere' mailtjes in staan...
Oud 28-11-2004, 20:02
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 28-11-2004 @ 21:01 :
En wat zouden jullie doen als er dus wel, 'onzuivere' mailtjes in staan...
niets... vertrouwen staat voorop
Oud 28-11-2004, 20:14
Lotte
Lotte is offline
Het juiste om te doen is optie 1, maar mijn emoties nemen waarschijnlijk de overhand dus ik heb optie 3 gekozen.

Edit: Optie 3 lijkt me eigenlijk toch het slimst, omdat de wereld nou eenmaal niet alleen maar rozengeur en maneschijn is. Mensen gaan nu eenmaal vreemd. Ik wil het weten als mijn partner vreemd gaat, dus het beste voor mezelf is om het te checken.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 21:39
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat hebben de mensen hier weinig vertrouwen in hun liefjes!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 22:18
Sade
Sade is offline
Ik sluit zonder aarzelen het schermpje af. Ik heb niet de drang om in zijn prive dingen te neuzen.
Oud 28-11-2004, 23:10
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
als er rare titels bij staan zou ik denk ik toch wel even stiekem spieken
Oud 29-11-2004, 16:16
Verwijderd
Je kijkt tussen de onderwerpen of er iets 'raars' tussenzit, zoniet sluit je het af, zoja lees je die enkele mail.

Ligt er wel aan hoe 'raar' het is. En van wie het komt enzo. 8)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 22:39 :
Wat hebben de mensen hier weinig vertrouwen in hun liefjes!
Het is bij mij geen kwestie van vertrouwen, of juist wel, van hem.

Ik maak soms ook zijn post open (we wonen samen) van het IB ofzo. Nieuwsgierigheid.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:25
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-11-2004 @ 19:43 :
Het is bij mij geen kwestie van vertrouwen, of juist wel, van hem.

Ik maak soms ook zijn post open (we wonen samen) van het IB ofzo. Nieuwsgierigheid.
Je woont samen op je 18e?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 21:23
Verwijderd
Waarschijnlijk zou ik even snel naar de onderwerpen kijken. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik iets belangrijks afsluit zonder het op te slaan.
Verder ga ik er geen aandacht aan besteden. Ik verwacht dat hij het me zelf vertelt als hem iets dwarszit, op welk vlak dan ook.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 09:13
Aep <3
Aep <3 is offline
Zou ik nooit doen. Mijn e-mail is keer gekraakt door een gefrustreerde ex en daar werd ik niet bepaald vrolijk van
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-11-2004 @ 21:25 :
Je woont samen op je 18e?
Ja. We zijn ook al bijna vijf jaar samen. En nee, ik vind het niet erg, en nee, hij ook niet, en ja, we zijn verder heel normaal, en ja, het gaat ook nog steeds goed.

Ik ben niet de enige die op haar 18e al samenwoont hoor.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:21
DvoorA
DvoorA is offline
ik zou wel branden van nieuwsgierigheid en een stemmetje in mn hoofd zou brullen dat ik die emailtjes moet gaan doorspitten..maar ik zou het niet doen, tenzij ik toestemming van hem had. Ik zou snel het venster sluiten
Oud 01-12-2004, 19:16
Tox
Tox is offline
weet haar paswoord niet eens, hoef ik niet te weten
Oud 01-12-2004, 20:50
marrel
marrel is offline
Je kijkt tussen de onderwerpen of er iets 'raars' tussenzit, zoniet sluit je het af, zoja lees je die enkele mail.
k ben een beetje nieuwsschierig zou ik trouwens ook doen als ik toevallig een vriendins mailbox tegen kwam of van mijn zusje (die spit ik trouwens wel verder door ) k weet het beetje slecht
Oud 02-12-2004, 13:09
saartjeh
saartjeh is offline
mm, ja ik weet z'n wachtwoord dus dan maakt het niet veel uit
als mail van vrienden van em zijn zijn ut altijd rare titels maar ik zou denk ik nieuwste mailtje kijken want daar heeft ie dan waarschijnlijk ook op gereageerd maar das meer omdat dat een vriendin maar ook zijn ex is en ik hem wel vertrouw maar haar niet en ik heb heel snel door als ze weer 'achter em aan zit' dus dan lees ik het ff misschien want vroeg of laat kom ik er toch wel achter want beiden houden ze hun mond niet en dan maar beter vroeg of ik lees iets wat ze niet aan mij verteld ofzow en kan ik proberen achter te komen, scheelt me weer moeite in er zelf achter komen of uit sleuren
als ik z'n wachtwoord niet weet dan lees ik wel wat denk ik, ja ik ben vreselijk ik weet het maar dan weet ik voor 100% zeker dat het niks is en dan lees ik het daarna niet weer, das altijd zo bij mij, ist legaal dan hoeft ut niet, dan lees ik het 1x en daarna niet weer.
als er nou wel iets schokkends bij zit dan word ik waarschijnlijk alleen kwaad op mezelf
maar ken ik nou zijn wachtwoord niet dan zou ik wel 1 keertje kijken tenzij hij er net iets over heeft verteld/voorgelezen. dan absoluut niet.

dus eigenlijk alleen bij noodzaak maar das geen excuus

*wauw ik hoor toch nog bij de meerderheid*
Oud 31-12-2004, 11:51
Mucky
Mucky is offline

Heb ik 1 keer gedaan. Twas een mail van 'n meisje die hem schat noemde en waarvan een bijlage zat van een foto van hun aan het knuffelen...enzo.. Heb ik me een tijdje ongeloovelijk ongerust en boos zitten maken... Maar dat is nu weer allemaal opgelost, en z'n mails lees ik niet meer, komt toch niet veel goeds van...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 17:00
Verwijderd
Misschien dat ik even naar de onderwerpen/afzenders zou kijken, maar ik zou niks lezen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:56
Verwijderd
Ik zou het wegklikken.

Gewoon, omdat ik het zelf ook niet zou willen hebben dat iemand mijn mailtjes leest.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2005, 19:56
Landslide
Landslide is offline
Ik ben een schneaky biatch dus ik zou het absoluut lezen. Maar gewoon uit nieuwschierigheid, niet uit wantrouwen.
Dan heb je een probleem dat je niet met het lezen van een mailtje op kan lossen..
Reageren

Regels voor berichten