Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik bedoel, redundante informatie. Overigens deel ik enigzins wel de punten van je. Sommige punten helemaal me eens, andere punten zijn niet noodzakelijk ;] |
![]() |
|
![]() |
Een vriend van me zei eens: ik zou nooit iets met een meisje willen die langer is dan mij, want dan kijkt iedereen naar je op straat.
Mijn reactie was echt: wat geef je daar nou om? Echt! Joh, ik heb korte, lange, dunnere en wat dikkere meisjes naast me gehad. Kak, alto, normaal. WHO CARES. Ik doe toch wat ik wil. Mensen moeten eens minder om 'de reactie van anderen' geven. |
![]() |
|
UIterlijk en innerlijk zijn allebei even belangrijk. Maar als je 4 jaar hebt dan vraag je toch of die persoon afvalt? Ik heb een btje het omgekeerde probleem, mn vriend is nogal mager. Ik vraag hem goed op zn eten te letten en vooral veel te eten! Ik zou er alleen nooit aan kunnen denken om het uit te maken met hem omdat hij mager is
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() heb t nl 1 keer gehad ik wil juist die bescherming enzo.. over dat van: kan jou het schelen wat iedereen denkt deels wel ja.. niet iedereen, maar mijn moeder bv wel. vrienden heb ik zoiets van: ja sure, ik vind m leuk, klaar maar mn moeder en zusje zijn wel belangrijk daarin... maarja die zal t uiteindelijk ook meer om t innerlijk gaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je kan je echt totaal niet indenken in de situatie, omdat hij zo onwaarschijnlijk is. Waarschijnlijk kan je niet eens bedenken hoeveel consuquenties dat zal hebben namelijk. Heus niet alleen diegenes uiterlijk zal veranderen hoor. En het hangt helemaal van de relatie, het tijdstip en de inzet van die twee personen af of het dan nog kan werken. En ik vind dat er in een relatie toch ook fysieke aantrekkingskracht moet zijn, hoe kan je anders (voor je plezier) met iemand zoenen etc?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat kan gewoon bijna niet. (Ja er zullen altijd wel uitzonderingen zijn ![]() ![]() Daarop beslis je of je er op afgaat of niet. Denk je: leuke meid, dan loop je op haar af en ga je misschien een gesprek met haar aan. Denk je: nee, die ziet er niet uit! Dan ga je ook geen indruk proberen te maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar alsnog zit ik liever met een wangedrocht opgescheept waar ik het leuk mee heb, ipv met een fotomodel waar ik niet goed mee kan opschieten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ja als je moest kiezen wel, maar liever ook niet natuurlijk ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Maar begrijp me goed: het lijkt me een enorm moeilijke situatie. Echt! Maar nadenken over zo'n situatie kan volgens mij geen kwaad. Sta je misschien daarna toch iets anders in het leven. Ga je nou voor de lekkere boy / mooie meid omdat je hem/haar zo 'leuk' vind. Of is het toch - voor een heel groot deel - uiterlijk. Citaat:
Ten tweede: je hebt wel een punt. Maar mijn ervaring is nou juist dat je hele leuke meisjes (in mijn geval) ook kan tegen komen in setting buiten uitgaan (waar het zo om uiterijk draait). Bijv. werk of studie of in de supermarkt. En dan gaat het toch meer om de 'click'. EXPLORE IT! Echt! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En over de reactie op mij: ik had het niet alleen over uitgaan hoor. Gewoon in het algemeen, ik loop ook wel eens door de stad en denk: he wat een leuke jongen! Daar zou ik wel eens een praatje mee willen maken.. Maar ook mensen waarvan ik denk: oeh, die vind ik absoluut niet knap, daar zou ik geen relatie mee kunnen hebben.. (even sterk overdreven he, vooral dat laatste) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|