Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2004, 21:47
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Ja, misschien moeten mensen dan ook maar ophouden met discrimineren?
Goed idee!
Maar het feit dat mensen opmerkingen zouden maken over mijn vriendin, zouden mij er niet van weerhouden om wat met haar te beginnen (en dat vol te houden).
Als ik haar heb, wat boeit de reactie van de rest van de wereld dan?!

Citaat:
Als ik iemand lichamelijk niet aantrekkelijk vind dan voel ik me niet aangetrokken tot die persoon en zal ik geen relatie met diegene beginnen.
Misschien bedoel ik dat juist met chemie.
Ik heb ook wel eens ge'meet met iemand. En dat was super. Maar qua uiterlijk was zij niet mijn type. Maar als je dan praat, en lacht, en zo... dan blijkt dat helemaal niet erg te zijn.

Citaat:
Ik denk dat mensen over het algemeen vallen op mensen die op hetzelfde level zitten als henzelf.
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat de meeste mensen op een niveau'tje hoger vallen. Dat is toch wat de hormonen ons ingeven.

Weetje, nu ik er over denk vind ik het eigenlijk heel sneu. Je valt op iemand omdat je hormonen dat aangeven. Where is the love?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2004, 21:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-12-2004 @ 22:46 :
Dan zal ik d'r niet in de steek laten, maar wat ik bedoelde geldt alleen voor het uitkiezen van de dame in kwestie. Er moeten gewoon een aantal eisen aan zitten.

- Ze moet NIET blond zijn
- Ze moet een halfbloedje zijn (het liefst half Aziatisch, geen spleetogen)
- Ze moet minstens havo doen (of hebben gedaan en een leuk toekomstperspectief hebben)
- Ze mag niet kleiner dan 1,70 zijn, niet groter dan 1,80/1,81 m
- Bruine ogen (als halfbloedje niet moeilijk om te hebben)
- Ze moet slim zijn.
- Er moet een goed gesprek mee te voeren zijn.
- Ze moet een nymfomane zijn.
Niet blond = <havo en er is geen goed gesprek mee te voeren en is geen halfbloedje...

ik bedoel, redundante informatie. Overigens deel ik enigzins wel de punten van je. Sommige punten helemaal me eens, andere punten zijn niet noodzakelijk ;]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:49
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Een vriend van me zei eens: ik zou nooit iets met een meisje willen die langer is dan mij, want dan kijkt iedereen naar je op straat.

Mijn reactie was echt: wat geef je daar nou om?
Echt!

Joh, ik heb korte, lange, dunnere en wat dikkere meisjes naast me gehad. Kak, alto, normaal. WHO CARES. Ik doe toch wat ik wil.

Mensen moeten eens minder om 'de reactie van anderen' geven.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 21:51
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
halfbloedje
Dat vind ik zo'n enorm denigrerende term. Zou ik nooit gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 22:05
Poepkind
Poepkind is offline
UIterlijk en innerlijk zijn allebei even belangrijk. Maar als je 4 jaar hebt dan vraag je toch of die persoon afvalt? Ik heb een btje het omgekeerde probleem, mn vriend is nogal mager. Ik vraag hem goed op zn eten te letten en vooral veel te eten! Ik zou er alleen nooit aan kunnen denken om het uit te maken met hem omdat hij mager is Alleen vind jij je vriend niet meer aantrekkelijk en vrij je daarom minder graag met hem, ik heb dat probleem niet. T ziet dr maby wat mager uit maar daarom wil ik nog wel met hem zijn, ik vind hem echt wel aantrekkelijk. En het gaat toch niet alleen daarom? Toch ook om warmte en genegenheid tijdens het vrijen? maarja dat denk ik
Oud 05-12-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 05-12-2004 @ 22:49 :
Een vriend van me zei eens: ik zou nooit iets met een meisje willen die langer is dan mij, want dan kijkt iedereen naar je op straat.

Mijn reactie was echt: wat geef je daar nou om?
Echt!

Joh, ik heb korte, lange, dunnere en wat dikkere meisjes naast me gehad. Kak, alto, normaal. WHO CARES. Ik doe toch wat ik wil.

Mensen moeten eens minder om 'de reactie van anderen' geven.
ach ik wil geen jongen die kleiner is dan ik ben omdat ik me dan op een of andere manier superieur voel ofzo.. ik weet ook niet hoe dat komt.. ouder voel ofzo.. binnen de relatie dan he, niet dat ikd at bij ieder kleiner mens heb
heb t nl 1 keer gehad
ik wil juist die bescherming enzo..

over dat van: kan jou het schelen wat iedereen denkt
deels wel ja.. niet iedereen, maar mijn moeder bv wel. vrienden heb ik zoiets van: ja sure, ik vind m leuk, klaar
maar mn moeder en zusje zijn wel belangrijk daarin...

maarja die zal t uiteindelijk ook meer om t innerlijk gaan
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:43
Verwijderd
Innerlijk is duizenden malen belangrijker, immers kan een goede relatie niet blijven bestaan als het innerlijk van 'de betere helft' fanta is.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 05:18
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 05:45
WillKillForSex
WillKillForSex is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-12-2004 @ 00:43 :
Innerlijk is duizenden malen belangrijker, immers kan een goede relatie niet blijven bestaan als het innerlijk van 'de betere helft' fanta is.
Welnee! Ik raad je aan de film "The Hot horrny XXX Nypfh in L.A." te kijken; daarin zie je dat je het met uiterlijk juist wel uithoudt en dat innerlijk gewoon bullshit is.
Oud 06-12-2004, 07:28
Envy
Envy is offline
Citaat:
hhendrikxx schreef op 05-12-2004 @ 22:29 :
Zou je het ook uitmaken als je vriend/vriendin een ongeluk kreeg en verminkt zou raken?
Zo ja: wat zou je dan zeggen tegen die persoon? En hoe zou je het zelf vinden om om die reden gedumpt te worden?
Dat vind ik zo'n stomme vraag.
Je kan je echt totaal niet indenken in de situatie, omdat hij zo onwaarschijnlijk is. Waarschijnlijk kan je niet eens bedenken hoeveel consuquenties dat zal hebben namelijk. Heus niet alleen diegenes uiterlijk zal veranderen hoor. En het hangt helemaal van de relatie, het tijdstip en de inzet van die twee personen af of het dan nog kan werken.

En ik vind dat er in een relatie toch ook fysieke aantrekkingskracht moet zijn, hoe kan je anders (voor je plezier) met iemand zoenen etc?
Oud 06-12-2004, 09:16
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Dan blijf ik vrienden.
Maar zonder enige fysieke aantrekkingskracht wil ik geen relatie.
Oud 06-12-2004, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 06-12-2004 @ 00:43 :
innerlijk is ook belangrijker dan het uiterlijk, maar ik vind het zo'n bullshit als mensen zeggen: ik kijk niet naar het uiterlijk, alleen naar het innerlijk.
Dat kan gewoon bijna niet. (Ja er zullen altijd wel uitzonderingen zijn ) Het eerste waar je op afgaat is uiterlijk.
Daarop beslis je of je er op afgaat of niet. Denk je: leuke meid, dan loop je op haar af en ga je misschien een gesprek met haar aan. Denk je: nee, die ziet er niet uit! Dan ga je ook geen indruk proberen te maken.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 06-12-2004 @ 10:31 :
innerlijk is ook belangrijker dan het uiterlijk, maar ik vind het zo'n bullshit als mensen zeggen: ik kijk niet naar het uiterlijk, alleen naar het innerlijk.
Dat kan gewoon bijna niet. (Ja er zullen altijd wel uitzonderingen zijn ) Het eerste waar je op afgaat is uiterlijk.
Daarop beslis je of je er op afgaat of niet. Denk je: leuke meid, dan loop je op haar af en ga je misschien een gesprek met haar aan. Denk je: nee, die ziet er niet uit! Dan ga je ook geen indruk proberen te maken.
Vanzelfsprekend, daarom sprak ik ook over een relatie

Maar alsnog zit ik liever met een wangedrocht opgescheept waar ik het leuk mee heb, ipv met een fotomodel waar ik niet goed mee kan opschieten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 06-12-2004 @ 10:43 :
Vanzelfsprekend, daarom sprak ik ook over een relatie

Maar alsnog zit ik liever met een wangedrocht opgescheept waar ik het leuk mee heb, ipv met een fotomodel waar ik niet goed mee kan opschieten.
ik was t met je eens hoor

ja als je moest kiezen wel, maar liever ook niet natuurlijk haha
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:21
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Citaat:
Dat vind ik zo'n stomme vraag.
Ik juist niet. Ik vind het juist een hele goede vraag. Een vervelende vraag. Maar er over nadenken, laat je wel nadenken over wat een relatie, wat liefde, wat dat nou is?

Citaat:
Je kan je echt totaal niet indenken in de situatie, omdat hij zo onwaarschijnlijk is. Waarschijnlijk kan je niet eens bedenken hoeveel consuquenties dat zal hebben namelijk. Heus niet alleen diegenes uiterlijk zal veranderen hoor. En het hangt helemaal van de relatie, het tijdstip en de inzet van die twee personen af of het dan nog kan werken.
He, ik zeg toch niet dat ik precies weet wat ik zou doen. En inderdaad, wellicht verandert iemands karakater er ook door (verbitterd). Maar ik denk als die persoon weet dat jij ONVOORWAARDELIJK bij hem/haar blijft, dat dan dingen als verbittering ook minder zouden zijn.

Maar begrijp me goed: het lijkt me een enorm moeilijke situatie. Echt!

Maar nadenken over zo'n situatie kan volgens mij geen kwaad. Sta je misschien daarna toch iets anders in het leven. Ga je nou voor de lekkere boy / mooie meid omdat je hem/haar zo 'leuk' vind. Of is het toch - voor een heel groot deel - uiterlijk.

Citaat:
Het eerste waar je op afgaat is uiterlijk.
Nou, ten eerste kijk ik wel naar het hele plaatje, dus ook hoe iemand doet, uitstraling....
Ten tweede: je hebt wel een punt. Maar mijn ervaring is nou juist dat je hele leuke meisjes (in mijn geval) ook kan tegen komen in setting buiten uitgaan (waar het zo om uiterijk draait). Bijv. werk of studie of in de supermarkt. En dan gaat het toch meer om de 'click'.
EXPLORE IT!
Echt!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
hhendrikxx schreef op 06-12-2004 @ 17:21 :
Ik juist niet. Ik vind het juist een hele goede vraag. Een vervelende vraag. Maar er over nadenken, laat je wel nadenken over wat een relatie, wat liefde, wat dat nou is?

He, ik zeg toch niet dat ik precies weet wat ik zou doen. En inderdaad, wellicht verandert iemands karakater er ook door (verbitterd). Maar ik denk als die persoon weet dat jij ONVOORWAARDELIJK bij hem/haar blijft, dat dan dingen als verbittering ook minder zouden zijn.

Maar begrijp me goed: het lijkt me een enorm moeilijke situatie. Echt!

Maar nadenken over zo'n situatie kan volgens mij geen kwaad. Sta je misschien daarna toch iets anders in het leven. Ga je nou voor de lekkere boy / mooie meid omdat je hem/haar zo 'leuk' vind. Of is het toch - voor een heel groot deel - uiterlijk.

Nou, ten eerste kijk ik wel naar het hele plaatje, dus ook hoe iemand doet, uitstraling....
Ten tweede: je hebt wel een punt. Maar mijn ervaring is nou juist dat je hele leuke meisjes (in mijn geval) ook kan tegen komen in setting buiten uitgaan (waar het zo om uiterijk draait). Bijv. werk of studie of in de supermarkt. En dan gaat het toch meer om de 'click'.
EXPLORE IT!
Echt!
Even op die discussie over een ongeluk: vaak is het zo dat een persoon heel erg veranderd door een ongeluk ofzo.. Dus niet alleen het uiterlijk maar ook het innerlijk. Als het dan niet meer klikt, dan is het misschien lullig, maar zal ik er uiteindelijk denk ik wel een punt achter zetten..

En over de reactie op mij: ik had het niet alleen over uitgaan hoor. Gewoon in het algemeen, ik loop ook wel eens door de stad en denk: he wat een leuke jongen! Daar zou ik wel eens een praatje mee willen maken..
Maar ook mensen waarvan ik denk: oeh, die vind ik absoluut niet knap, daar zou ik geen relatie mee kunnen hebben..

(even sterk overdreven he, vooral dat laatste)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten