Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
erg leuk:
Column robin : Bij zijn laatste column heeft hij het erover dat er 16 kandidaten meedoen aan de 'all stars edition'. Dat verklaart waarom dit pas in 2006 is. Er zijn er nu namelijk nog maar 11 verkozen. Misschien komt er eerst nog een gewone Robinson en worden er tijdens die serie nog 5 gekozen om mee te doen met 'all stars'. |
![]() |
||
Citaat:
Zou het dan niet zo kunnen zijn dat ze hem dan toch niet zo goed kent en dat hij die slechte kanten altijd verborgen heeft gehouden voor haar? Wat een naïef kind ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
KUTWIJF val nou gvd !!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus voor 50% werd de winnaar bepaald door het aantal stemmen dat men van thuis kreeg. En voor 50% het percentage van de stemmers uit de jury (dus dat is die 10 tegen 2).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zijn die tussenstanden natuurlijk wel dikke crap. 54-46, 52-48, 46-54 en dan opeens, vijf minuten voor het einde, 34-66 en daarna, wat was het, 23-77? Ha! Frank ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en ik was ook tegen de tv aan het schreeuwen ![]() Ben blij met frank als winnaar
||
Citaat:
Fatima Jennifer Gio Raymond Keo Ilona Robin Ernestine Gwann Peter en.. de laatste heb ik niet gezien Waarschijnlijk worden er in expeditie 2005 nog 5 gekozen om in 2006 de all stars te beginnen (dit weet ik niet 100% zeker) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zoiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
link Eerst wordt er in deze link gezegt 'Deze week weer 4 nieuwe kandidaten die graag mee willen doen met de All Stars Robinson in 2006 .' Terwijl de zin daarna zegt; Wie van deze 4 volgend jaar mee mag?? Dat weten we volgende week zondag. Dus 'All Stars' het is gewoon in 2005 . Sorry! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit jaar is het ook een dag later uitgezonden, ik heb in het vorige topic links aangehaald hoe de stemming bij ons is gebeurd. En je gaat me niet vertellen dat ze het risico willen lopen dat België en Nederland verschillende winnaars hebben door de stemming van het publiek. Citaat:
![]() Nederlanders laten zich ook alles aanpraten ^^ Met tv-programma's dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het vrij jammer, die allstars robinson. Mensen thuis mogen kiezen (zegt meneer robinson) en aangezien iedereen dan kiest voor de meest sympathieke persoon, zullen er geen exentrieke personen als Bjorn, Klaar, of een van de anderen in zitten, helaas...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Niet dat ik gesmst heb ofzo, maar ik twijfel nu echt aan de eerlijkheid van het programma, dat is jammer... ) |
![]() |
||
Citaat:
ze was net een hamster die z'n wintervoorraad aan het inslaan is.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |