Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 14:50
mario
mario is offline
klaar was een irritant mens
Oud 29-11-2004, 15:22
Sjoerd
Sjoerd is offline
FRANK!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:28
Marloeske
Marloeske is offline
Daar was ik vorig jaar ook al achter dat 't gewoon gelul was over het stemmen en live show etc.
Hoe kon 't anders dat vorig jaar tijdens de 'live' show al alles ondertiteld was? Vond ik wel knap

Maarja.
FRANK HEEFT GEWONNEN! youhoe!
Ik vond trouwens dat argument van 'ikweetnietmeerwie' van degene die op Matthias had gestemd wel vaag: 'Omdat ze hem op tv anders hebben laten zien'
apart!
Oud 29-11-2004, 15:36
Flowtje
Flowtje is offline
Dat was Marjolein, dat vond ik ook een argument van niks, maar ik was dan ook voor Frank
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 15:44
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik vond het echt erg voor Shandinella, zij moest winnen .. en dan wou ik dat Matt zou winnen en werd Frank het.. agh .
Oud 29-11-2004, 16:20
Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 29-11-2004 @ 16:44 :
Ik vond het echt erg voor Shandinella, zij moest winnen .. en dan wou ik dat Matt zou winnen en werd Frank het.. agh .
Waarom Matthias?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:22
Fleurop
Fleurop is offline
erg leuk:

Column robin :

Bij zijn laatste column heeft hij het erover dat er 16 kandidaten meedoen aan de 'all stars edition'.
Dat verklaart waarom dit pas in 2006 is. Er zijn er nu namelijk nog maar 11 verkozen. Misschien komt er eerst nog een gewone Robinson en worden er tijdens die serie nog 5 gekozen om mee te doen met 'all stars'.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:31
FayeC
FayeC is offline
het enige wat ik er grappig aan vind is dat ze muziek uit Pirates Of The Caribbean gebruiken! haha
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:43
Spanish rose..*
Leuke column van Robin
En ik hoop stiekem een beetje op een vers jaar, ik vind die allstars editie maar niets..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:47
Balance
Balance is offline
Citaat:
Marloeske schreef op 29-11-2004 @ 16:28 :
Ik vond trouwens dat argument van 'ikweetnietmeerwie' van degene die op Matthias had gestemd wel vaag: 'Omdat ze hem op tv anders hebben laten zien'
apart!
haha, dat vond ik zó grappig! Ze hield eerst een heel betoog over dat ze Matthias zo goed kende en dat hij niet achter mensen hun rug om dingen deed en dat hij echt zichzelf was en heel eerlijk enzo. En vervolgens zei ze dat hij op tv veel slechter naar voren was gebracht.
Zou het dan niet zo kunnen zijn dat ze hem dan toch niet zo goed kent en dat hij die slechte kanten altijd verborgen heeft gehouden voor haar?
Wat een naïef kind
Oud 29-11-2004, 16:48
Spanish rose..*
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 17:47 :
haha, dat vond ik zó grappig! Ze hield eerst een heel betoog over dat ze Matthias zo goed kende en dat hij niet achter mensen hun rug om dingen deed en dat hij echt zichzelf was en heel eerlijk enzo. En vervolgens zei ze dat hij op tv veel slechter naar voren was gebracht.
Zou het dan niet zo kunnen zijn dat ze hem dan toch niet zo goed kent en dat hij die slechte kanten altijd verborgen heeft gehouden voor haar?
Wat een naïef kind
Dat meisje kletst altijd met alles en iedereen mee
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:48
Balance
Balance is offline
Oh ik zit trouwens ook niet zo te wachten op een All stars expeditie. Dit jaar was het voor het eerst dat ik ER keek en dus ken ik helemaal niemand uit de andere jaren. Dan mag het van mij net zo goed een nieuwe serie zijn.
Maar voor mensen die het al 5 jaar volgen is het natuurlijk wel erg leuk
Oud 29-11-2004, 16:50
Verwijderd
Ik heb het maar tot net na de samensmelting gevolgd, maarvoor zover ik het gezien heb ben ik erg blij dat Frank gewonnen heeft
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:53
Spanish rose..*
Citaat:
Balance schreef op 29-11-2004 @ 17:48 :
Oh ik zit trouwens ook niet zo te wachten op een All stars expeditie. Dit jaar was het voor het eerst dat ik ER keek en dus ken ik helemaal niemand uit de andere jaren. Dan mag het van mij net zo goed een nieuwe serie zijn.
Maar voor mensen die het al 5 jaar volgen is het natuurlijk wel erg leuk
Mwah, ik heb het nu 3 jaar gezien en vind het elk jaar weer leuk en vernieuwend. Ik heb niet zo'n zin om al die mensen terug te zien, wat allemaal dan wat voorspelbaarder wordt. Ik wil nieuwe versies van mensen als Mick enzo. Maar het is even afwachten.. misschien wordt het wel heel leuk Het blijft een heel goed programma.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:55
Spanish rose..*
Wow Ik zie net dat Frank maar 37 jaar is! Ik dacht dat hij veel ouder was
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:01
Balance
Balance is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 29-11-2004 @ 17:53 :
Mwah, ik heb het nu 3 jaar gezien en vind het elk jaar weer leuk en vernieuwend. Ik heb niet zo'n zin om al die mensen terug te zien, wat allemaal dan wat voorspelbaarder wordt. Ik wil nieuwe versies van mensen als Mick enzo. Maar het is even afwachten.. misschien wordt het wel heel leuk Het blijft een heel goed programma.
nou wat mij vooral jammer lijkt is dat mensen de andere afleveringen ook gezien hebben. Dus als die all stars hebben allemaal al (voor)oordelen over de mensen bij wie ze komen. Terwijl dat normaal natuurlijk helemaal nieuw is.
Oud 29-11-2004, 17:47
Smartie
Smartie is offline
Ik heb het elk jaar gekeken, maar die all-stars lijken me niets. Je hebt een bepaad beeld van iemand in je geheugen en deze wordt dan waarschijnlijk flink verstoord als er nieuwe beelden bij komen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:18
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het programma werd wel behoorlijk verneukt door dat voortdurende sms-geouwehoer.

Maar goed, ik denk niet dat er iemand is die er veel problemen mee heeft dat Frank heeft gewonnen; hij was de terechte winnaar.
Oud 29-11-2004, 20:28
Verwijderd
Joehoe, Frank
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 20:32
Verwijderd
Ik heb al die afleveringen niet gezien waar ze de deelnemers voor volgend jaar hebben gekozen. Is dat al afgelopen en wie zijn het geworden?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 22:42
Verwijderd
Hebben ze jullie ALWEER wijsgemaakt dat jullie konden stemmen? Heb ik jullie in het vorige topic niet duidelijk gemaakt dat dat in Nederland dikke onzin is???

Nu ja. Hier hebben dus zoals gewoonlijk de afvallers weer mogen stemmen. 10 stemmen voor Frank, 2 voor Mat, van de 2 zieligste personen uit de expeditie. Ronald en Marjolein. Jeez, wat werd ik gek van die haar opschepperige kuttoon. Tijdens de proeven zat ik eigenlijk best wel naar het scherm te schreeuwen dat Frank moest winnen ^^. Marjolein leek trouwens wel opgespoten wangen te hebben.

Ik ben blij dat België niet zo gek is van live-programma's en smsspellen!

Frank! *danst*
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 22:47
Flowtje
Flowtje is offline
Ik zat ook tijdens de proeven tegen de tv te schreeuwen. "Marjolein, val eraf, VAL ERAF!!!" "Frank, neee! Blijf staan, blijf staan, blijf staan!!"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 23:03
Verwijderd
Frank!
En terecht.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Flowtje schreef op 29-11-2004 @ 23:47 :
Ik zat ook tijdens de proeven tegen de tv te schreeuwen. "Marjolein, val eraf, VAL ERAF!!!" "Frank, neee! Blijf staan, blijf staan, blijf staan!!"
Idd.

KUTWIJF val nou gvd !!!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 23:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Mutant schreef op 29-11-2004 @ 23:42 :
Hebben ze jullie ALWEER wijsgemaakt dat jullie konden stemmen? Heb ik jullie in het vorige topic niet duidelijk gemaakt dat dat in Nederland dikke onzin is???

Nu ja. Hier hebben dus zoals gewoonlijk de afvallers weer mogen stemmen.
Bij ons werd gezegd dat er zowel een jury was als dat de stemmen van thuis mee telden.

Dus voor 50% werd de winnaar bepaald door het aantal stemmen dat men van thuis kreeg.
En voor 50% het percentage van de stemmers uit de jury (dus dat is die 10 tegen 2).
Oud 30-11-2004, 00:02
PV
PV is offline
Vorig jaar had ik nog gebeld ook
Jammer van het verder leuke programma, dat ze het zo verpesten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:25
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Marjolein leek trouwens wel opgespoten wangen te hebben.
Ja, dat was mij ook opgevallen, maar bij ons thuis werd ik voor gek verklaard dat ik zoiets zag... l
Oud 30-11-2004, 10:27
Verwijderd
Citaat:
vorig jaar was het juist in belgie onzin, omdat het programma toen daar een dag later werd uitgezonden

Overigens zijn die tussenstanden natuurlijk wel dikke crap. 54-46, 52-48, 46-54 en dan opeens, vijf minuten voor het einde, 34-66 en daarna, wat was het, 23-77? Ha!

Frank
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:49
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
levi's schreef op 29-11-2004 @ 15:28 :
HUH! Afzetterij!!!
als het zo is niet alleen dat maar ook erg oneerlijk voor de deelnemers, want zo kunnen de makers van het programma eigenlijk kiezen wie er wint. Als het bellen nep is hadden ze matt gister best 90% kunnen geven en had die gewonnen. Of zouden ze gewoon sowieso dezelfde persoon winnaar maken als de andere kampleden.. raar verhaal wel.. en opzich ook niet slim, want iedereen kan toch zien als het in belgie een dag later word uitgezonden..
Oud 30-11-2004, 11:51
Roxy
Roxy is offline
Citaat:

Ik ben blij dat België niet zo gek is van live-programma's en smsspellen!
maar ze kunnen het sms gebeuren er niet zomaar tussenuit knippen want ze hebben het in de studio ook gezegd dat het wel jammer was dat ze de tussenstanden niet mochten horen enz enz.. vind het echt heel raar...
en ik was ook tegen de tv aan het schreeuwen
Ben blij met frank als winnaar
Oud 30-11-2004, 12:33
Verwijderd
We gaan Net 5 gewoon mailen met vragen hoe dat zit
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 12:36
Ketjing
Ketjing is offline
ik had Matthias achteraf wel als winnaar willen zien. Hij had een geweldige strategie en wist zich aardig te redden.
Jammer dat veel mensen een Robinson zien als iemand die weet te overleven. als je in het beeld van het programma kijkt zitten er meerdere aspecten in
Oud 30-11-2004, 13:37
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Dus komt er nu in 2005 de all stars expeditie robinson of pas in 2006? En wie doen er alvast zeker mee?
Oud 30-11-2004, 15:54
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 30-11-2004 @ 14:37 :
Dus komt er nu in 2005 de all stars expeditie robinson of pas in 2006? En wie doen er alvast zeker mee?

Fatima
Jennifer
Gio
Raymond
Keo
Ilona
Robin
Ernestine
Gwann
Peter
en.. de laatste heb ik niet gezien

Waarschijnlijk worden er in expeditie 2005 nog 5 gekozen om in 2006 de all stars te beginnen (dit weet ik niet 100% zeker)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:18
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 30-11-2004 @ 16:54 :
Waarschijnlijk worden er in expeditie 2005 nog 5 gekozen om in 2006 de all stars te beginnen (dit weet ik niet 100% zeker)
Het zal toch niet zo zijn dat er een heel jaar expeditie robinson wordt overgeslagen omdat de laatste 5 kandidaten nog niet zijn gekozen, nee ik denk dat er een paar speciale afleveringen komen ofzo.
Oud 30-11-2004, 16:59
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 30-11-2004 @ 17:18 :
Het zal toch niet zo zijn dat er een heel jaar expeditie robinson wordt overgeslagen omdat de laatste 5 kandidaten nog niet zijn gekozen, nee ik denk dat er een paar speciale afleveringen komen ofzo.
nee, ik bedoel dat er in 2005 gewoon weer een nieuwe reeks komt. Een normale expeditie robinson (dus er wordt geen jaar overgeslagen). En dat , net als in deze reeks, er weer na elke aflevering mensen worden gekozen voor de All Stars edition in 2006.

Zoiets
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 16:59
Ketjing
Ketjing is offline
volgens mij komt het nog in 2005 op tv, ze wilde het namelijk als een soort jubilieum doen. Het eerstkomende seizoen is nl het 5e en dan wilden ze juist de allstars doen. Zoiets heeft Ernst-Paul gezegd in PaPaul
Oud 30-11-2004, 17:05
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-11-2004 @ 17:59 :
volgens mij komt het nog in 2005 op tv, ze wilde het namelijk als een soort jubilieum doen. Het eerstkomende seizoen is nl het 5e en dan wilden ze juist de allstars doen. Zoiets heeft Ernst-Paul gezegd in PaPaul
oh wacht, de site waarop ik het las heeft een typefout gemaakt;
link

Eerst wordt er in deze link gezegt 'Deze week weer 4 nieuwe kandidaten die graag mee willen doen met de All Stars Robinson in 2006 .'
Terwijl de zin daarna zegt;
Wie van deze 4 volgend jaar mee mag?? Dat weten we volgende week zondag.

Dus 'All Stars' het is gewoon in 2005 . Sorry!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:06
Spanish rose..*
Citaat:
water willowglo schreef op 30-11-2004 @ 18:05 :
oh wacht, de site waarop ik het las heeft een typefout gemaakt;
link

Eerst wordt er in deze link gezegt 'Deze week weer 4 nieuwe kandidaten die graag mee willen doen met de All Stars Robinson in 2006 .'
Terwijl de zin daarna zegt;
Wie van deze 4 volgend jaar mee mag?? Dat weten we volgende week zondag.

Dus 'All Stars' het is gewoon in 2005 . Sorry!
Dacht ik wel En gelukkig maar ook zeg
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 30-11-2004 @ 11:27 :
vorig jaar was het juist in belgie onzin, omdat het programma toen daar een dag later werd uitgezonden

Overigens zijn die tussenstanden natuurlijk wel dikke crap. 54-46, 52-48, 46-54 en dan opeens, vijf minuten voor het einde, 34-66 en daarna, wat was het, 23-77? Ha!

Frank
Integendeel, ons maken ze niet wijs dat we inspraak hebben. hier bepalen de mensen van Robinson zelf en niemand anders. Geen afzetterij, geen smsgezeik, geen telefoonspelletjes enz.
Dit jaar is het ook een dag later uitgezonden, ik heb in het vorige topic links aangehaald hoe de stemming bij ons is gebeurd. En je gaat me niet vertellen dat ze het risico willen lopen dat België en Nederland verschillende winnaars hebben door de stemming van het publiek.

Citaat:
maar ze kunnen het sms gebeuren er niet zomaar tussenuit knippen want ze hebben het in de studio ook gezegd dat het wel jammer was dat ze de tussenstanden niet mochten horen enz enz.. vind het echt heel raar...
Nou die worden bij ons niet vermeld, gewoon de 12 stemmen en toen, het is 10-2 voor Frank dus Frank is onze Robinson 2004

Nederlanders laten zich ook alles aanpraten ^^ Met tv-programma's dan.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 17:43
Verwijderd
Huh? Dan moeten ze meer dan dan alleen knippen in het stuk, aangezien Ernst-Paul nog iets zei als;'Wanneer Matthias dan meer dan *zoveel* % van de stemmen van de mensen thuis heeft, kan hij nog winnen!'. Er klopt gewoon niks van Dat is gewoon raar...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 29-11-2004 @ 17:22 :
erg leuk:

Column robin :

Bij zijn laatste column heeft hij het erover dat er 16 kandidaten meedoen aan de 'all stars edition'.
Dat verklaart waarom dit pas in 2006 is. Er zijn er nu namelijk nog maar 11 verkozen. Misschien komt er eerst nog een gewone Robinson en worden er tijdens die serie nog 5 gekozen om mee te doen met 'all stars'.
volgens mij kiezen de presentatoren de rest. Stond in een interview met EP
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 20:39
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-11-2004 @ 18:43 :
Huh? Dan moeten ze meer dan dan alleen knippen in het stuk, aangezien Ernst-Paul nog iets zei als;'Wanneer Matthias dan meer dan *zoveel* % van de stemmen van de mensen thuis heeft, kan hij nog winnen!'. Er klopt gewoon niks van Dat is gewoon raar...
Er zit ook nog een regie daar. Men kan tegenwoordig heel makkelijk knippen en plakken aangezien het geen live-uitzending was.

Ik vind het vrij jammer, die allstars robinson. Mensen thuis mogen kiezen (zegt meneer robinson) en aangezien iedereen dan kiest voor de meest sympathieke persoon, zullen er geen exentrieke personen als Bjorn, Klaar, of een van de anderen in zitten, helaas...
Oud 30-11-2004, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 30-11-2004 @ 21:39 :
Er zit ook nog een regie daar. Men kan tegenwoordig heel makkelijk knippen en plakken aangezien het geen live-uitzending was.

Ik vind het vrij jammer, die allstars robinson. Mensen thuis mogen kiezen (zegt meneer robinson) en aangezien iedereen dan kiest voor de meest sympathieke persoon, zullen er geen exentrieke personen als Bjorn, Klaar, of een van de anderen in zitten, helaas...
Ik snap wel dat die regie dat doet, maar dat is gewoon een soort... mja, je wordt toch een beetje belazerd.. Aangezien mensen in NL dus denken dat ze kunnen stemmen, terwijl dat helemaal niet kan. Of mensen in België kunnen níet stemmen (dat verklaart wel waarom ze het een dag later uitzenden) en alleen mensen in NL. Hoe dan ook, het is niet zoals ze doen denken dat het gaat, dat is gewoon niet juist lijkt me... Ik ben boos
(Niet dat ik gesmst heb ofzo, maar ik twijfel nu echt aan de eerlijkheid van het programma, dat is jammer... )
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 23:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 30-11-2004 @ 11:25 :
Ja, dat was mij ook opgevallen, maar bij ons thuis werd ik voor gek verklaard dat ik zoiets zag... l
haha, dat was het eerste wat me opviel.
ze was net een hamster die z'n wintervoorraad aan het inslaan is.
Oud 02-12-2004, 13:01
Verwijderd
Mjah, wat het stemmen betreft via sms, daar zijn in Nederland toch al eerder problemen rond geweest niet? Of van die belspellen die helemaal niet live waren enz.

Het kan niet dat het publiek kon meebeslissen. Stel dat door het publiek Mat had gewonnen, dan zou dat in België niet meer kloppen, 2 verschillende winnaars, dan zouden er ook 2 geldprijzen moeten zijn en van die rare toestanden. Het zou de zaak nodeloos ingewikkeld maken. Ik denk dat ze er gewoon aan willen verdienen en daarom maar doen alsof het publiek iets te zeggen heeft. Controleren kun je het toch niet.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 13:14
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 30-11-2004 @ 13:36 :
ik had Matthias achteraf wel als winnaar willen zien. Hij had een geweldige strategie en wist zich aardig te redden.
Jammer dat veel mensen een Robinson zien als iemand die weet te overleven. als je in het beeld van het programma kijkt zitten er meerdere aspecten in
Ben het met je eens .
Oud 02-12-2004, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 02-12-2004 @ 14:01 :
Mjah, wat het stemmen betreft via sms, daar zijn in Nederland toch al eerder problemen rond geweest niet? Of van die belspellen die helemaal niet live waren enz.

Het kan niet dat het publiek kon meebeslissen. Stel dat door het publiek Mat had gewonnen, dan zou dat in België niet meer kloppen, 2 verschillende winnaars, dan zouden er ook 2 geldprijzen moeten zijn en van die rare toestanden. Het zou de zaak nodeloos ingewikkeld maken. Ik denk dat ze er gewoon aan willen verdienen en daarom maar doen alsof het publiek iets te zeggen heeft. Controleren kun je het toch niet.
Idd, mensen stemmen dus voor niets, ik vind dat ze zoiets moeten controleren... je moet mensen die aan die dingen mee willen doen toch een beetje beschermen...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 14:46
Verwijderd
Ik verheug me juist wel op de Allstars Editie.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 15:11
coecie
coecie is offline
keo en meintje!!!
Reageren

Regels voor berichten