![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vond Nederlands juist leuker vanaf de bovenbouw, eindelijk leer je iets (behalve de spelling van woorden, die ik toch al kende). Je leert betogen schrijven, debatteren, het één en ander over de literatuurgeschiedenis. Met een beetje mazzel ga je klassikaal een goed boek lezen.
||
Citaat:
Hoewel ik VWO niet echt moeilijk kan noemen. (sorry, voor de mensen die dat wel vinden)
||
Citaat:
Niet dat wiskunde op zich makkelijk is, maar gewoon vergeleken met hoe wiskunde B werkelijk zou moeten zijn Verder is het onderwijspakket te breed en erg ondiep geworden. Voor de Tweede Fase leerde je tenminste nog es wat, en dan veel meer uren per vak. Da's toch veel efficiënter? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder is het een feit dat het niveau van het NL'se onderwijs is gedaald. Er wordt veel minder geëist en de vakken hebben minder diepgang gekregen. Het is ook veel te makkelijk te halen, er is nauwelijks meer selectie. Daardoor vallen mensen veel vaak door de mand op de uni. Bij veel vakken leer je niks meer (denk aan: Frans en Duits 1) en andere vakken zijn niet meer verplicht (tenminste Duits of Frans helemaal!). Nieuwe vakken als ANW zijn veel te breed en de toetsen veel te makkelijk. Maatschappijleer vind ik trouwens wel een goed vak.
||
![]() |
Citaat:
Maar als je kijkt naar een belgische studie geneeskunde bijvoorbeeld wordt er vaak gezegd dat het niveau lager ligt dan het Nederlandse. Ik hoor weleens dat het veel meer stampen is en het minder om inzicht gaat. Maargoed, ik weet er dan ook niet zo heelveel vanaf. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ehm... mag een
![]() Ik zal even vertellen waarom. 2gym, 1e rapport, zie hieronder! Aardrijkskunde: 9,0 Biologie: 8,2 Duits: 10,0 Economie: 8,3 Engels: 8,9 Frans: 9,7 Geschiedenis: 8,9 Grieks: 9,3 Gymnastiek: 6,8 Latijn: 9,6 Muziek: 9,7 Natuur-scheikunde: 8,6 Nederlands: 8,7 Verzorging: 8,6 Wiskunde: 9,4 En nu zit ik lekker al twee dagen thuis ziek te zijn.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
er zitten hele slimme mensen bij mij in de klas maar zo goed had geloof ik niemand het in de tweede... |
![]() |
||
Citaat:
duits 9,9 scheikunde 10 wiskunde 10 nederlands 9,3 natuurkunde 10 enz. enz zijn laagste cijfer was 8,8 voor kcv Hij staat volgens mij afgerond een 10 gemiddeld ![]()
||
Citaat:
![]() Mijn cijferlijst staat gewoon op internet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ontopic: Ik heb mijn rapport nog niet. Krijg het +- over 2 weken. Onder voorbehoud zal er dit op staan: Nederlands: 6,0 Engels: 6,8 Frans 1: 4,6 ![]() ![]() Levensbeschouwing: 7,0 Maatschapijleer: 5,6 ![]() ![]() Ckv 1: 7,6 Natuurkunde 1,2: 6,4 Wiskunde B1,2: 6,9 Scheikunde: 7,4 Biologie: 6,5 Opzich ben ik heel blij, want dit is het eerste jaar dat ik maar een onvoldoende op mijn lijst heb staan. Maar mijn profielvakken (Na, Sk en Wi) moeten vind ik wel wat beter kunnen, en Bi ook. Ik doe trouwens Havo. Edit: Typo Laatst gewijzigd op 03-12-2004 om 15:36. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het ligt er dus maar net aan hoe streng het beoordeeld wordt.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() In de tweede was mijn rapport wel lager volgens mij. ![]() Mijn rapport nu: Nederlands: 7,3 ![]() Frans: 6,0 Duits: 7,3 ![]() Engels: 5,5 (grrr, ik haat engels) Wiskunde B1: 7,1 Natuurkunde 1: 7,0 Scheikunde 1: 8,9 ![]() Biologie 1: 6,5 ![]() Economie: 5,8 Maatschappijleer: 7,2 ANW: 7,8 ![]() Gym: 6,3 (maar ik doe bijna niet mee... ![]() Muziek: 8,5 Geschiedenis: - Geen minpunten! ![]() Edit: Je zou je bijna slecht voelen als je sommige rapporten hier ziet. ![]() Ik vind natuurkunde trouwens erg kut in de 4e! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-12-2004 om 17:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar in ieder geval, ik krijg als het goed is geen rapport. Heb 2x een 5 (tsjah, wiskunde snapte ik gewoon niet en scheikunde beetje dom..) Voor de rest is het wel aardig en heb ik allemaal 7 of hoger (afgerond..)
|
Verwijderd
|
Mijn rapport is mwha mwha mwha, maar ik heb mijn best gedaan dus ik ben er aan de andere kant wel trots op
![]() Nederlands : 6.0 Engels : 3.7 (maar die heb ik gister herkanst) Frans : 9.8 Duits : 5.0 (tsja...) Geschiedenis : 6.3 Maatschappijleer : 5.4 (maar mijn werkstuk telt voor volgende periode mee en die is 8.5) Wiskunde : 4.4 (gister herkanst) Scheikunde : 6.7 Natuurkunde : 6.0 Muziek : 9.3 óf 9.0 (hangt van ingevoerde cijfer af van praktijk examen, of dat wél of niet nog kon..) Biologie : 4.4 (maar dit is niet erg want ik heb het toch maar als keuze vak ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nederlands : 6.0 Engels : 5.0 Frans : 9.8 Duits : 5.3 Geschiedenis : 6.3 Maatschappijleer : 5.4 Wiskunde : 5.98 Scheikunde : 7.3 Natuurkunde 6.0 Muziek : 9.3 Biologie : 4.4 Ik vind het zelf best wel een goed rapport, vooral frans, muziek, scheikunde en geschiedenis ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Havo |
Heb ik echt een slecht rapport Kuda | 4 | 07-07-2012 21:30 | |
Algemene schoolzaken |
Wat vinden jullie van mijn rapport ? 2012 havo 4 kuda | 2 | 05-07-2012 21:46 | |
Algemene schoolzaken |
Rapport/verslag LGF | 11 | 14-08-2006 22:25 | |
Algemene schoolzaken |
Stress -> Rapport kwijt =( Thanatios | 13 | 06-07-2006 08:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Is het rapport David Kelly's zelfmoord wel juist? Gatara | 17 | 17-02-2004 19:51 | |
Werk, Geld & Recht |
rapporten - geld verdienen ekki | 19 | 13-01-2003 17:02 |