Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Bekijk resultaten poll: Wat is jouw mening ivm allochtonen?
Ik heb er geen last van 12 54.55%
Ik heb er last van maar wij, autochtonen, moeten ze gewoon laten doen 0 0%
Ik heb er last van en wij, autochtonen, moeten maatregelen nemen 3 13.64%
Ik heb er last van, ik betaal liever hun vliegticket dan hun werkloosheidsuitkering 7 31.82%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-11-2004 @ 13:40 :
Er zijn net zo goed kansloze Nederlanders die van een bijstandsuitkering moeten rondlopen, en toch rondrijden in een Golf GTI die voor tienduizenden euro's getuned is. Die moeten ook aangepakt worden. Uitkeringsfraude komt in alle kringen voor.
Advertentie
Oud 28-11-2004, 12:40
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
L-to-the-E schreef op 28-11-2004 @ 13:39 :
Nog een voorbeeld, dit komt mss ook wel bij de autochtonen voor. Bij mij op school zitten verschillende allochtonen. Het merendeel ontvangt hiervan een studiebeurs, vind ik op zich wel positief, iedereen heeft het recht om te studeren.
Maar een duidelijk voorbeeld hiervan. Een alochtoon die in het bezit is van een studiebeurs, rijdt met een BMW 740i en woont in een sociale woning die dus gesubsidieerd is. Naar mijn mening kan dit niet, wel een enorme som geld neerleggen voor de auto (wegentaks, verzekering, benzine) maar tegelijkertijd wel een studiebeurs ontvagen. Dit is naar mijn mening onmogelijk, maar toch komt het voor, en wel meer dan eenmalig.
Iedereen heeft toch recht op een studiebeurs? Ook al zijn die ouders rijk. Ik bedoel... als je gewoon geslaagd bent van het VWO? Mijn zus heeft ook een mooie auto van mijn moeder gekregen (hard gewerkt voor dat geld!!). Betekent niet dat ze geen studiebeurs mag hebben.
Oud 28-11-2004, 12:41
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-11-2004 @ 13:39 :
nee, maar de rest van Turkije wel

vooroordeelsletje
wow houd jij je grote bek eens kanker hoer
Oud 28-11-2004, 12:41
1scarface1
1scarface1 is offline
Turkije is inderdaad een fijn land, daar geef ik je gelijk in. Ik ben er 2 keer op vakantie geweest en vond het er heel mooi, en de plaatselijke bevolking is er heel vriendelijk. Maar het gaat mij puur om de situatie in ons land.
Oud 28-11-2004, 12:43
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
L-to-the-E schreef op 28-11-2004 @ 13:41 :
Turkije is inderdaad een fijn land, daar geef ik je gelijk in. Ik ben er 2 keer op vakantie geweest en vond het er heel mooi, en de plaatselijke bevolking is er heel vriendelijk. Maar het gaat mij puur om de situatie in ons land.
Inderdaad, lekker klimaat. Ze zijn vriendelijk tegen vreemdelingen (IN TEGENSTELLING TOT NEDERLAND!! ALLUH ALLOCHTONEN ERUITTTTT) en het is hartstikke mooi zoals jij zegt allemaal. En per piacere, als je niet normaal kunt doen. Rot dan maar op biatch, ga bitchen in de Kantine ofzo.
Oud 28-11-2004, 12:44
1scarface1
1scarface1 is offline
In België zit het heel anders ivm de studiebeurs. Daar kan iedereen heet krijgen, in België niet. Daar kan je het pas krijgen als het gezinsinkomen onder een bepaald niveau ligt.
Ik heb ook aangehaald dat het ivm de duurdere autos ook voorkomt bij autochtonen, maar het komt voornamelijk voor bij allochtonen. Dat besluit ik toch als ik in mijn studentenstad over straat loop.
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:43 :
Inderdaad, lekker klimaat. Ze zijn vriendelijk tegen vreemdelingen (IN TEGENSTELLING TOT NEDERLAND!! ALLUH ALLOCHTONEN ERUITTTTT) en het is hartstikke mooi zoals jij zegt allemaal. En per piacere, als je niet normaal kunt doen. Rot dan maar op biatch, ga bitchen in de Kantine ofzo.

sorry hoor maar wie scheert nou iedereen over een kam en kan niet normaal doen?

Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 12:48.
Chrizzle
Chrizzle is offline
Pim had het niet zo gewild.
T_ID
T_ID is offline
compromis: stop met jouw allochtonen-suprematie ideeen en begin eens wat respect voor andere meningen op te bouwen.

ow, en gooi deze topic dicht...
Oud 28-11-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-11-2004 @ 13:44 :
compromis: stop met jouw allochtonen-suprematie ideeen en begin eens wat respect voor andere meningen op te bouwen.

ow, en gooi deze topic dicht...
Oud 28-11-2004, 12:47
1scarface1
1scarface1 is offline

Wij, Nederlanders en Belgen, zouden eens in Turkije het voorstel moeten doen om een kerk op te richten. Geen denken aan, zo zal het antwoord van de Turkse regering luiden. In Belgiê is inmiddels de 20e moskee opgericht.
Oud 28-11-2004, 12:48
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:35 :
Wow!!! Turkse muziek is veeeel leuker om naar te luisteren dan die boerenmuziek van jullie. Yadielalalaooooooooo ik houd van boeruuuuuuuuuuh en ben dronkuuuh laalalalalaa En jij wil zeggen dat er geen racisten zijn? Jij weet nixxxxxxxx.
Houd anders je bek over zaken waar je geen verstand van hebt, marktvrouw, en ga je je pro-multiculturele praatjes verkondigen bij mensen die er WEL interesse voor tonen.
Oud 28-11-2004, 12:49
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:41 :
wow houd jij je grote bek eens kanker hoer
Hou jij eens even heel snel die grote smoel van je dicht!
Oud 28-11-2004, 12:50
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-11-2004 @ 13:44 :
sorry hoor maar wie scheert nou iedereen over een kam en kan niet normaal doen?
Ik niet. De Nederlanders op mijn allochtone school hebben geen last van ons dus die zijn wel relaxed. Dat soort Nederlanders zijn wel ok. De rest, die het GADE GIJ TERUG NAAR JUH EIGUH LAND!! sfeertje geven zijn kut. En het is nou eenmaal zo dat als je in Turkije komt, je vaak als een gast behandeld wordt en iedereen vriendelijk tegen je is, terwijl als je als Turk in Nederland komt, iedereen je gelijk weg wil hebben. Dat voel je ook als allochtoon.
Oud 28-11-2004, 12:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
@Nuclearwarfare:

Waarom moet je een extreme reactie nou weer counteren met een extreme reactie?
Oud 28-11-2004, 12:51
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
L-to-the-E schreef op 28-11-2004 @ 13:47 :

Wij, Nederlanders en Belgen, zouden eens in Turkije het voorstel moeten doen om een kerk op te richten. Geen denken aan, zo zal het antwoord van de Turkse regering luiden. In Belgiê is inmiddels de 20e moskee opgericht.
Er zijn al zat kerken in Turkije en geen ziel die er problemen mee heeft? Het land is in zijn algemeen toleranter voor andere culturen (vandaar dat het de VS helpte) dan Nederland.
Oud 28-11-2004, 12:52
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 13:49 :
Hou jij eens even heel snel die grote smoel van je dicht!
Had ik het tegen jou?
Oud 28-11-2004, 12:54
Verwijderd
Citaat:
L-to-the-E schreef op 28-11-2004 @ 13:44 :
In België zit het heel anders ivm de studiebeurs. Daar kan iedereen heet krijgen, in België niet. Daar kan je het pas krijgen als het gezinsinkomen onder een bepaald niveau ligt.
Ik heb ook aangehaald dat het ivm de duurdere autos ook voorkomt bij autochtonen, maar het komt voornamelijk voor bij allochtonen. Dat besluit ik toch als ik in mijn studentenstad over straat loop.
Als het in België wordt bepaald aan de hand van het gezinsinkomen, dan heeft het kopen van een dure auto daar toch helemaal niets mee te maken? Of je al dan niet in aanmerking komt voor een studiebeurs wordt dan dus bepaald naar het besteedbaar inkomen, maar het is onbelangrijk wat je daar dan verder van koopt. De overheid treedt niet in een beoordeling van de uitgaven van een gezin alvorens het een studiebeurs toe te kennen.
Oud 28-11-2004, 12:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:52 :
Had ik het tegen jou?
Je moet even normaal doen, hier. Als alle allochtonen zo onbeschoft waren als jij, had ik op optie 4 gestemd!
Oud 28-11-2004, 12:55
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben derde generatie allochtoon en ik wil graag een vliegticket
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:50 :
Ik niet. De Nederlanders op mijn allochtone school hebben geen last van ons dus die zijn wel relaxed. Dat soort Nederlanders zijn wel ok. De rest, die het GADE GIJ TERUG NAAR JUH EIGUH LAND!! sfeertje geven zijn kut. En het is nou eenmaal zo dat als je in Turkije komt, je vaak als een gast behandeld wordt en iedereen vriendelijk tegen je is, terwijl als je als Turk in Nederland komt, iedereen je gelijk weg wil hebben. Dat voel je ook als allochtoon.
zitten er uberhaupt Nederlands op die allochtone school van je?
ik heb trouwens nooit last van een 'ga terug naar je eigen land' sfeer
en ik denk overigens dat als je als turkse toerist naar NL komt je ook zeer vriendelijk wordt ontvangen, in fact, dat weet ik zeker.
nuclearwarfare
nuclearwarfare is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 28-11-2004 @ 13:51 :
@Nuclearwarfare:

Waarom moet je een extreme reactie nou weer counteren met een extreme reactie?
Omdat de boodschap dan goed aankomt, huhuhuhu.

Ik voorspel sowieso wel een slotje trouwens.
Oud 28-11-2004, 12:56
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 13:54 :
Je moet even normaal doen, hier. Als alle allochtonen zo onbeschoft waren als jij, had ik op optie 4 gestemd!
Ik ben niet onbeschoft hoor. Je moet maar eens lezen wat per piacere allemaal heeft gezegd. Daar mag ik best wel boos op reageren.
Oud 28-11-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:56 :
Ik ben niet onbeschoft hoor. Je moet maar eens lezen wat per piacere allemaal heeft gezegd. Daar mag ik best wel boos op reageren.
Dat iemand anders jou eerst uitscheldt is geen excuus om zelf ook maar terug te gaan schelden. Juist door in zo'n situatie kalm te blijven en normaal te reageren laat je zien dat je verstandig bent. Anders ben je niet beter dan degene die jou eerst uitschold.
Oud 28-11-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
brabanders zijn stom, wij zijn boeren, jij bent geweldig, turken zijn geweldig, wij zijn stommer dan stom en we willen jou weghebben

een samenvatting van wat je hier gezegd hebt
Oud 28-11-2004, 12:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Met 'kankerhoer'? Doe effe normaal alsjeblieft!
En Per had gelijk: je moet die vooroordelen van jou eens op een plaats steken waar de zon nooit schijnt!
Oud 28-11-2004, 12:59
Copycat
Copycat is offline
Mensen, mensen toch. Allochtonen en autochtonen. Ruzie maken op het internet is hetzelfde als het meedoen aan de paralympics. Ook al win je,JE BLIJFT EEN RETARD
Oud 28-11-2004, 13:00
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Ik heb toch al een paar keer gezegd dat dat niet voor alle Nederlanders geldde? Alleen voor nl-ers zoals per piacere.
Oud 28-11-2004, 13:01
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 13:58 :
Met 'kankerhoer'? Doe effe normaal alsjeblieft!
Geitenneuker kan dan weer wel zeker?
Oud 28-11-2004, 13:01
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:00 :
Ik heb toch al een paar keer gezegd dat dat niet voor alle Nederlanders geldde? Alleen voor nl-ers zoals per piacere.
nee alleen voor mij, je kent me niet eens, dus ik denk dat alles wat ik gezegd heb duidelijk op zijn plaats was
Oud 28-11-2004, 13:02
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ikkeleerlinge, opgewonden standje he. Pfff.
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-11-2004 @ 14:01 :
nee alleen voor mij, je kent me niet eens, dus ik denk dat alles wat ik gezegd heb duidelijk op zijn plaats was
Denk het toch niet.
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:01 :
ja, alle nederlanders hebben samen met Theo van Gogh op een dag keihard geitenneuker naar elke allochtoon in Nederland geroepen, weet je dat niet meer? ik wel hoor.. wat een dag
Oud 28-11-2004, 13:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:00 :
zo kwam je wel over...

een soort allochtone variant van een lonsdaletiep...

je kent de reacties op lonsdaletiepjes...

je kent het forumbeleid ten aanzien van schelden op anderen...

ik wacht de uitkomst van mijn post op m&m af denk ik...
Verwijderd
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:01 :
En dat heeft Per gezegd, waar....?
Oud 28-11-2004, 13:05
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 28-11-2004 @ 14:03 :
zo kwam je wel over...

een soort allochtone variant van een lonsdaletiep...

je kent de reacties op lonsdaletiepjes...

je kent het forumbeleid ten aanzien van schelden op anderen...

ik wacht de uitkomst van mijn post op m&m af denk ik...
Zo kwam ik over tegen per piaceren natuurlijk. Maar tegen andere Nederlanders die wel normaal kunnen doen, en gewoon relaxed zijn doe ik ook normaal tegen hoor. Heb ik niets tegen.
Oud 28-11-2004, 13:06
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 14:03 :
En dat heeft Per gezegd, waar....?
Dat woord ben ik hier op deze board wel vaker tegengekomen, maar jij doet daar niet moeilijk over.
Oud 28-11-2004, 13:07
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:06 :
Dat woord ben ik hier op deze board wel vaker tegengekomen, maar jij doet daar niet moeilijk over.
Ik moet het nog zien en bovendien heeft t nix met deze discussie te maken
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:05 :
Zo kwam ik over tegen per piaceren natuurlijk. Maar tegen andere Nederlanders die wel normaal kunnen doen, en gewoon relaxed zijn doe ik ook normaal tegen hoor. Heb ik niets tegen.
oeh, ik zal je eens even quoten
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:14 :
En trouwens!! Mijn gezin als allochtone gezin betaalt ook werkloosheid uitkeringen van Nederlanders!!! Weg ermeeeeeeeee!
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:19 :
Wahahah! Newsflash!!
En die brabanders die plat brabants praten zijn wel dom. Kunnen geen eens hun eigen taal in eigen land correct spreken!!
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 13:35 :
Wow!!! Turkse muziek is veeeel leuker om naar te luisteren dan die boerenmuziek van jullie. Yadielalalaooooooooo ik houd van boeruuuuuuuuuuh en ben dronkuuuh laalalalalaa En jij wil zeggen dat er geen racisten zijn? Jij weet nixxxxxxxx.
dat ging alleen maar over mij
Verwijderd
aaaaaraerearaeraeraeraeggghhh
Oud 28-11-2004, 13:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-11-2004 @ 14:07 :
aaaaaraerearaeraeraeraeggghhh
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:06 :

misschien als quote van Theo van Gogh, maar niet als eigen mening van een forummer hier
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik voel me net een skippybal.
Oud 28-11-2004, 13:10
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-11-2004 @ 14:07 :
oeh, ik zal je eens even quoten

dat ging alleen maar over mij
De eerste quote was sarcastisch bedoeld als reactie op de 4de keuze in de poll.
In de tweede quote beschrijf ik brabanders, zoals velen van jullie allochtonen met een accentje beschrijven.
En de derde...tsja heb je dat muziek weleens gehoord? Ik ken zelf die liedjes niet uit mijn hoofd, maar meestal komen ze toch wel hierop neer. En Turkse muziek is stukken beter. Dat vinden velen Nederlanders ook.

Is het zo moeilijk om dit uit mijn reacties af te leiden? Jullie denken natuurlijk weer gelijk het slechtste van de allochtoon.
Oud 28-11-2004, 13:11
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
per piacere schreef op 28-11-2004 @ 14:08 :
misschien als quote van Theo van Gogh, maar niet als eigen mening van een forummer hier
Toch wel.
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 28-11-2004 @ 14:10 :
De eerste quote was sarcastisch bedoeld als reactie op de 4de keuze in de poll.
In de tweede quote beschrijf ik brabanders, zoals velen van jullie allochtonen met een accentje beschrijven.
En de derde...tsja heb je dat muziek weleens gehoord? Ik ken zelf die liedjes niet uit mijn hoofd, maar meestal komen ze toch wel hierop neer. En Turkse muziek is stukken beter. Dat vinden velen Nederlanders ook.

het bewijst dus dat jij hier alleen maar van vooroordelen uitgaat
ookal wil je dat niet toegeven
Verwijderd
ik ben er zelf een maari k heb er niet echt last van, ik heb meer last van de autochtonen als de allochtonen hier
Oud 28-11-2004, 13:12
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
koekjes schreef op 28-11-2004 @ 14:11 :
ik ben er zelf een maari k heb er niet echt last van, ik heb meer last van de autochtonen als de allochtonen hier
Ik ook.
Oud 28-11-2004, 13:13
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten