Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 18:37
perfectme
perfectme is offline
Bij mij wordt er enkel iets gezegd als er een tekort in de kassa is. Het tekort wordt trouwens opgevuld met behulp van de fooien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2004, 14:31
El Kim
El Kim is offline
De grens van wat kon lag ongeveer op 5 euro (dit wel voor een 8-urige werkdag). Heb er 2 keer boven gezeten, een keer toen ik had doorgehaald (zat ik op 6 euro verschil) en een keer toen er wat problemen waren met de afstortkokers, waren de kokers van verschillende mensen door elkaar geraakt. Stond er ineens -77 euro kasverschil

Voor de rest eigenlijk niet, als je goed terugtelt maak je weinig fouten.
Oud 05-12-2004, 15:13
bracelance
bracelance is offline
ik heb nooit een kasverschil
Oud 14-12-2004, 17:50
Verwijderd
Het hoogste kasverschil wat ik gehad heb was €0,02 en één zegeltje teveel over

maar bij ons in de AH is onder de €1,- wel acceptabel
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 18:57
lizet
lizet is offline
ik hoor eigenlijk nooit wat over kasverschillen,
omdat er vaak door verschillende mensen op de kassa's wordt gedraaid is dat natuurlijk ook moeilijk te controleren..
maar, volgens mij heb ik zelf nooit veel kasverschil... ik tel eht goed terug dus..
Oud 14-12-2004, 19:18
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
lareno schreef op 14-12-2004 @ 18:50 :
Het hoogste kasverschil wat ik gehad heb was €0,02 en één zegeltje teveel over

maar bij ons in de AH is onder de €1,- wel acceptabel
ik heb me altijd al afgevraagd hoe ze dat dan bij jullie doen dat ze weten dat het JOU kasverschil is? Omdat volgens mij AH overal hetzelfde systeem heeft. Of hebben jullie zoveel kassa's dat iedereen de hele dag achter 1 kassa zit en er niemand anders op hoeft te draaien
Oud 15-12-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 14-12-2004 @ 20:18 :
ik heb me altijd al afgevraagd hoe ze dat dan bij jullie doen dat ze weten dat het JOU kasverschil is? Omdat volgens mij AH overal hetzelfde systeem heeft. Of hebben jullie zoveel kassa's dat iedereen de hele dag achter 1 kassa zit en er niemand anders op hoeft te draaien
Dit gaat over een zaterdag. We delen het dan meestal zo in dat iedereen op één vaste kassa draait, en dat de overige 2 mensen infobalie draaien (meestal moet ik infobalie doen, maar die dag dus kassa).

We zijn maar een kleine AH (met 4 kassa's) en het is nooit echt super druk bij ons. Als alle 4 de kassa's open zijn is het voor ons echt heel druk. Zo kan iedereen dus wel aan 1 kassa draaien.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 11:38
Maardiweb
Maardiweb is offline
Ik heb in de vakantie bij de Konmar gewerkt.
Daar was het maximale kasverschil -10 euro. Dan kreeg je een waarschuwing en de na nog 2 keer >> TOT ZIENS

Ik had meestal wel een kasverschil tussen de 1 en 2 euro in de min en soms 20 cent in de plus

Meestal kwam dat omdat ik dan te snel werkte enzo... DUH! als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan lang wachten bij de kassa
Oud 15-12-2004, 12:20
ikbenschipper1
Citaat:
Maardiweb schreef op 15-12-2004 @ 12:38 :
Meestal kwam dat omdat ik dan te snel werkte enzo... DUH! als ik ergens een hekel aan heb dan is het aan lang wachten bij de kassa
Juist je begrijpt het waar jij een hekel aan hebt heeft de klant dus ook een hekel aan
Sommig personeel snapt dat niet

grtz
ivo
Oud 15-12-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 15-12-2004 @ 13:20 :
Juist je begrijpt het waar jij een hekel aan hebt heeft de klant dus ook een hekel aan
Sommig personeel snapt dat niet

grtz
ivo
Idd. Ik vind het supervervelend als mensen lang moeten wachten, omdat ik er zelf ook een hekel aan heb om bij een kassa lang in de rij te staan. Meestal scan ik dan ook snel door. (maar dan krijg je van sommige klanten weer te horen dat je "zo snel werkt" )
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:16
ikbenschipper1
Citaat:
lareno schreef op 15-12-2004 @ 17:21 :
Idd. Ik vind het supervervelend als mensen lang moeten wachten, omdat ik er zelf ook een hekel aan heb om bij een kassa lang in de rij te staan. Meestal scan ik dan ook snel door. (maar dan krijg je van sommige klanten weer te horen dat je "zo snel werkt" )
ik ken het verschijnsel, jah kan je wat langzamer werken ik kan je niet bijhouden, mevrouw u bent niet de enige heeft u achter u gekeken?
Reageren

Regels voor berichten