Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De Moldavië-Hooligans gaan een actie maken op de Duiste combibussen bij de wedstrijd Duitsland - Kameroen.
Verder zal er een grote delegatie van Chigago Fire aanwezig zijn om het de hooligans van Legia Warschau moeilijk te maken, aangezien deze laatsten verwantschap zoeken met nazisistische groeperigen. Net zoals de aartsvijand van Chigago Fire, de Columbus Crew. Wellicht een verassende actie van de Italianen door een keertje een lawinepijl in het uitvak te schieten. Sfeer zal er gemaakt worden door de Russen, die allemaal hun eigen stadiontoeter mee hebben genomen en door de Koreanen die de trommels van Vitesse hebben gestolen. Samenwerkingsverbanden tussen de hooligans van Frankrijk en die van Tunesië zullen er waarschijnlijk niet meer inzitten en ook het samenwerkingsverband tussen Zuid Korea en Rusland zijn ook, wegens onduidelijke redenen, verloren gegaan. Verder denk ik dat Rusland heel gemakkelijk over Japan zal heenwalsen..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoop dat t je laatste/enige her was...
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb dr volgende week woensdag nog één.. en dan is t geloof ik geen voetbal, komt net mooi uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() oh ja schiftingsvraag is t antwoord ook niet op, maar dat doelpuntenaantal ligt denk ik een stuk hoger dan door velen voorspeld. |
![]() |
|
Er zijn er 2 die voorop staan, en met 1 punt achterstand is er iemand. Daarachter staan der nog enkele, die nog kunnen gelijk komen met de eerste eventueel.
Ik zal geen namen noemen ![]()
|
|