Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2007, 17:01
Verwijderd
jeetje wat een up
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 17:13
Verwijderd
Ik heb zelf ook puisten ,,
op internet heb ik gekeken naar producten
en ik heb een merk rilanja gevonden er zijn van die merk meer middelen voor puisten :
Rilanja Young Care Vochtigheidsdoekjes,,
Rilanja Young Care Anti Puistjes Patches,,
Rilanja Young Care Pukkelafdekstift,,
Rilanja Young Care Gezichtreinigingsdoekjes ,,

Maar ik vraag me af is die merk goed ?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 17:14
Verwijderd
Ik heb zelf ook puisten ,,
op internet heb ik gekeken naar producten
en ik heb een merk rilanja gevonden er zijn van die merk meer middelen voor puisten :
Rilanja Young Care Vochtigheidsdoekjes,,
Rilanja Young Care Anti Puistjes Patches,,
Rilanja Young Care Pukkelafdekstift,,
Rilanja Young Care Gezichtreinigingsdoekjes ,,

Maar ik vraag me af is die merk goed ? En of de puisten snel weg gaan
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 15:39
lennuzz
lennuzz is offline
voor zover ik weet is Rilanja van de Schlecker wat naar mijn idee weer goedkoop en dus niet perse goed is.

iedereen post hier zijn/haar ervaringen dus ik zal maar aansluiten dan, ook al heb je t misschien al vaker gehoord

- grandioos veel water drinken. heel moeilijk in het begin inderdaad maar de puisten komen toch van binnen dus reinig vanbinnen ook goed.
- bij de dokter vertellen dat je er niet meer mee kunt leven en hem vragen naar Eryderm (zo heette mijn spul). iets chemisch wat je moet deppen.
- reinig je huid elke dag goed. heb niet gekeken of je een meisje bent, maar makeup is killing voor je huid dus zorg dat die 's avonds schoon is en 's nachts kan herstellen.
- let op met vet eten, chocola en dergelijke. En als je daar (net als ik) verslaafd aan bent: compenseer dan daarna door extra veel water te drinken. het zal het wel niet helemaal tenietdoen, maar tis wel goed voor je geweten
- diane35 vragen bij de dokter. ben er niet dikker van geworden (nooit dik geweest trouwens) maar de puisten werden ook niet minder. ook niet meer trouwens. hmm.
anywho

hoop dat je er iets aan hebt owja en uiteindelijk werkt volwassen worden toch t beste iedereen weet dat dit bij een bepaalde leeftijd hoort dus schaamte is ook niet echt op zijn plaats vind ik.
groetjes
Oud 05-06-2007, 18:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 05-06-2007 @ 16:39 :

- diane35 vragen bij de dokter. ben er niet dikker van geworden (nooit dik geweest trouwens) maar de puisten werden ook niet minder. ook niet meer trouwens. hmm.
anywho
Ja, die vind ik toch fijn! Eerst werd ik afgeschrikt door dat dik worden enzo, maar bij mij is er na 3 maanden nog geen kilo daardoor bij én m'n puistjes zijn echt minder. Steeds zo'n 2 a 3. Ook is m'n huid duidelijk niet meer vet en lekker zacht geworden.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten