Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 12:31
Toet0r
Toet0r is offline
Ja, doen we wel. We hebben trouwens meestal voornamelijk smsjes van elkaar en voor de rest staat er toch niks boeiends in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2004, 12:47
saartjeh
saartjeh is offline
ik lees de smsjes van iedereen en als ik de persoon niet goed ken vraag ik het wel hoor maar dat komt gewoon uit nieuwschierigheid. maar m'n vriend doet de laatste tijd een beetje vaag daarover, hij wil niet dat ik ze lees en laatst zei hij iets van dat het was omdat zijn oom uit ouwehoeren mij 'die hoer/slet van je' noemde. ja nou boeie. nou weet ik het, laat ze gewoon lezen. maar hij blaat over privacy, ja nou, hij leest ze ook van mij. maar dat doet ie daardoor dus niet meer. als ik z'n telefoon pak, al ist om m'n eigen smsjes te lezen of om telefoonlijst te checken of spelletje te spelen grist ie em gelijk uit m'n handen en kijkt ie of ie smsje moet wissen. heel vreemd ja nee dat wekt vertrouwen op. maar ik ben gewoon ontzettend nieuwschierig. andermans leven boeit me nooit wat totdat ik die persoon goed ken, dan wel dus ja. maar hij had ook een x een telefoonnummer van een meisje in zijn gsm staan onder de naam x. hij zei dat ie dat deed om beleefd te zijn en dat meisje wou dat. nu heeft ie em wel gewist omdat ik er wat over vroeg. ja, mij boeit het niet maar zeg het gewoon. ik wil zelf wel privacy ook hoor dus ik weet dat ik soms niet redelijk ben maar meestal wis ik ze dan wel en bovendien weet hij toch zowat alles van mij maar het kan zijn dat iemand anders mij wat verteld wat hij niet mag weten, meestal weet ie dat dan alsnog maarja. ik vind het alleen een beetje vaag, boeit mij dat nou dat ie telefoonnummers heeft van anderen, doe ik ook wel maar dan is hij dr bij of vertel ik het. no big deal maar vind het wel een beetje vaag dat sommige mensen heel sneaky doen over hun privé leven terwijl ze dat niet hebben of het totaal niet boeiend of geheim is. ja, nix beters te doen denk ik.
maar sommige mensen zijn nou eenmaal nieuwschierig. hou ut daar maar op
Oud 02-12-2004, 15:48
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja in het begin deed ik dat wel uit jaloezie kijken of een ander meisje wat 'te' liefs naar hem stuurde, maar nu heb ik boeit het me niet zo wat er allemaal in staat. af en toe als ik me verveel ga ik smsjes lezen, maar dat is puur uit verveling
Oud 02-12-2004, 20:00
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Nee dat heb ik nooit gedaan, ondanks dat ik een jaloers persoon ben had ik daar nooit behoefte aan. Wanneer hij een smsje kreeg als ik erbij was zei hij meestal van wie het was en wat erin stond. En als ie verder een boeiend smsje had gekregen en hij wilde het vertellen, dan deed ie dat wel. Ik zie het nut er niet van in om zijn smsjes te gaan lezen!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 10:44
minie
minie is offline
We lezen elkaars smsjes meestal wel..
Hij mag die van mij best lezen..
Ik heb geen geheimen voor hem dus..
Meestal vraagt hij dat wel maar dat doe ik
ook meestal wel bij hem dus..
Oud 03-12-2004, 11:12
Gammaray
Gammaray is offline
Citaat:
Mo6 schreef op 30-11-2004 @ 16:28 :
neuj dat boeit me niet zo....
Oud 03-12-2004, 11:39
filia dei
filia dei is offline
Wij hebben allebei geen mobiel en zijn anti-sms
Oud 03-12-2004, 12:23
CellMate
CellMate is offline
Citaat:
filia dei schreef op 03-12-2004 @ 12:39 :
komt nog wel
Oud 03-12-2004, 14:58
Fluff-Ball
Fluff-Ball is offline
Vind het niet echt vreemd ofzo, eerder vrij normaal. Ik weet eigenlijk niet hoe het is begonnen, maar mijn vriend leest mijn smsjes en ik de zijne. Komt ook best vaak voor dat hij mijn telefoon bij zich draagt ofzo. Zelfs een keer voorgekomen dat hij al een half uur onderweg naar huis was en toen merkte dat mijn telefoon in zijn zak zat
Ik heb er geen problemen mee dat hij de mijne leest, ik heb toch niets te verbergen. Ik zou het denk ik juist ook vreemd vinden als ik die van hem opeens niet meer mocht lezen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 15:15
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
filia dei schreef op 03-12-2004 @ 12:39 :
Lijkt me echt irritant als je geen mobiel hebt
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 16:37
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Sade schreef op 30-11-2004 @ 18:44 :
Zijn mensen die geen Nederlands spreken 'ieuw'?
Nee je laat uitschijnen dat hij óf bar slecht nederlands typt óf gewoon niet boeiend is.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 21:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Die van mijn exvriend las ik eigelijk zelden/nooit, weinig behoefte aan. Hij de mijne altijd wel. (Lees: als ik 3min beneden was om drinken te gaan pakken bijv. of heel even naar het toilet was, of ging douchen) Sneaky alles lezen. Hoorde hij me weer aankomen, werd alles netjes op de plaats terug gelegd, zonder ook maar een woord te rappen. Ik heb geen geheimen, en als je mijn inbox wil lezen, vind ik dat best, maar vraag het dan op zijn minst even...
Oud 04-12-2004, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Cytherea schreef op 30-11-2004 @ 17:37 :
ik lees ze wel.. en er als er iets in staat wat me niet zint, is het mijn eigen schuld dat ik het heb gelezen. Als hij echt iets te verbergen zou hebben, zou hij het niet toe laten dat ik zijn smsjes las en omgekeerd mag het ook natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 11:54
groovy
groovy is offline
Citaat:
Die van mijn exvriend las ik eigelijk zelden/nooit, weinig behoefte aan. Hij de mijne altijd wel. (Lees: als ik 3min beneden was om drinken te gaan pakken bijv. of heel even naar het toilet was, of ging douchen) Sneaky alles lezen. Hoorde hij me weer aankomen, werd alles netjes op de plaats terug gelegd, zonder ook maar een woord te rappen. Ik heb geen geheimen, en als je mijn inbox wil lezen, vind ik dat best, maar vraag het dan op zijn minst even...
pfff lullig!! Hoe ben je er uiteindelijk achtergekomen??
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 20:52
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Tox schreef op 01-12-2004 @ 20:15 :
nee is gewoon privacy, je mag beide een eigen leven hebben.
Daar ben ik nou helemaal mee eens, helaas dat het nu zo voor iemand andesr niet geld
Oud 30-12-2004, 21:50
groovy
groovy is offline
hmm lullig

Ik herken t wel een beetje, mijn vriend kan een beetje verontwaardigd doen als ik hem niet vertel wie mij gesmst heeft. Terwijl ik er zelf nooit naar vraag uit respect voor zijn privacy..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 22:19
Lilything
Lilything is offline
Ik verwijder bijna alles smsjes van mensen, behalve van hem geef die van hem gewoon prioriteit qua geheugen Dus als k s avonds tegen m aanlig ofzo lees ik weleens smsjes in zn inbox....en dan lees k alleen maar smsjes van mezelf en andersom Soms zit er wel n smsje bij van: oke zie je om ...uur van zn broer ofzo.....maja verder niet

Ik lees ze niet gauw van iedereen, want vind t ook niet fijn als de mijne lezen
Oud 30-12-2004, 22:45
Iduna
Iduna is offline
We lezen elkaars sms'jes weleens ja, niet stiekem trouwens. In zijn telefoon staat voornamelijk sms'jes van mij opgeslagen en andersom.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 11:25
Mucky
Mucky is offline
Soms wil ik ze wel 's lezen, ik ben verschrikkelijk nieuwsgierig, maar ook nogal jaloers en daarom hou ik mij in. Soms als hij een berichtje krijgt terwijl ik naas't 'm zit durf 'k wel 's vlug piepen. Maar hij heeft 't niet graag als ik meelees laat staan al z'n berichtjes lees. Vind ik zo erg niet, kvertrouw 'm. Hij mag de mijne lezen als hij wil, 90% zijn toch dezijne...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 11:31
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
vertrouwen lijkt me een betere basis voor een relatie, dan elkaars smsjes/msn logs etc. doorlezen, tenzij die persoon het graag met je deelt, maarja ik kan me voorstellen dat de meeste mensen liever hebben van niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten