Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Roken vind ik best wel stom, 't inademen van een beetje rook slaat nergens op. Ga dan gewoon blowen dan voel je tenminste nog wat.
Dronken worden vind ik ook niet bepaald ![]() Ben 1x heel dronken geweest en dat wil ik zoiezo niet meer, 'k heb alles ondergekotst en was zwaar depressief die avond. |
![]() |
||
Citaat:
simpele ziel ja die heb jij he, heb je het nu eindelijk door dan. Ik ben bye the way riosje, en ik val op meisjes, en ben supervrouwelijk en me vriendin ook. Ga jij eens even lekker neuken met je oma oke uncle sam, loser dat je bent
|
Drinken doe ik echt met als enige doel losser te worden. Ik ben van mezelf te verlegen en asociaal, en ben veel aardiger met wat alcohol in me bloedsomloop (ik weet het, vreselijk belachelijk, etc etc, maargoed)...
Roken.. Daar ben ik mee begonnen puur om stoer te zijn, en om "bij dat groepje rokers die buiten staan in de pauze te horen". Jep belachelijk maar helaas.. Anyway, het is natuurlijk helemaal niet stoer, maar het is gewoon een imago-boost, in de zin van eeh.. oeh kijk hem hij staat buiten te roken (meestal als jongens ondermekaar dan).. Verder heb ik gemerkt dat meisjes er bestwel *niet* op vallen, dus daar helpt het niet echt voor hehe ![]() ![]() ![]() Punt is gewoon dat roken een soort imago-boost is ("nou als je dat nodig heb zal je wel een slap karakter hebben, blablabla," jaja dat weet ik ![]() totzover my 0.02ct..
|
Toen ik voor het eerst alcohol begon te drinken, vond ik dat idd wel cool enzo
![]() ![]() ![]() Ik rook niet, maar heb wel paar keer trekje genomen zeg maar... Kwou gewoon weten wat ik miste (of niet) maar kvind er niks aan.. dus ik rook niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Loop toch niet zo te zeiken, je hoeft toch niet iedereen te vertellen dat je lesbisch bent.. Ik zit er niet mee, hoor, maar dit is een drugs & alcohol-forum... Misschien moet je je frustraties maar op seksualiteit gaan uiten.. On-topic : Ik ben het helemaal eens met MORTICIA :]
||
Verwijderd
|
Citaat:
*zucht* Waarom gaat het gelijk zo: ik ben lesbisch maar suuupervrouwelijk hoor en mijn vriendin ook, helemaaaaal geen bouwvakkers... Zelfs al was dat zo, wat kon jou dat dan schelen? Als je zo overduidelijk wilt laten zien hoe zo'n echte vrouw je wel niet bent maar toch lesbisch, moet je wel heel onzeker zijn over je relatie... *gaat lekker meedoen in de flamewar* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ac gossie, nu medelijden met jou hebben dat je geen karakter had en dan maar een sigaret pakte om nog maar iets voor te stellen, sorry jij bent echt zielig.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
....wat dacht jij? laat ik eens een topic van anderhalf jaar oud uppen omdat het hier saai is?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De strijd tegen roken perfectme | 500 | 25-04-2007 14:56 | |
De Kantine |
Vergrijzing onder de scholieren boerenl*l | 64 | 29-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wraak! Ieke | 0 | 08-12-2003 20:07 | |
Verhalen & Gedichten |