Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2002, 09:27
~*~WiCkEd~*~
~*~WiCkEd~*~ is offline
Dronken : de voglende dag sta je alleen maar voor lul.
Roken : JE BENT PAS STOER ALS JE DAT NIET DOET!
Oud 27-06-2002, 19:59
kleinesiets
kleinesiets is offline
ja das waar, daarom kan alcohol best leuk zijn. Maar het is niet perse nodig! kusje, siets
Oud 27-06-2002, 22:42
notbonefish
notbonefish is offline
Roken: een beetje geprobeerd, maar vond er verder niets aan

Drinken: aangezien ik nogal sociophoob ben, kan ik me op feestjes nogal naar voelen als ik volledig nuchter ben, dus drink ik wel. het nadeel is dat ik flink depressief kan worden van de alchohol, dus... ja. ik ga ook niet zo vaak naar feestjes
Oud 28-06-2002, 18:31
gangstah_girl
gangstah_girl is offline
ey,
ja zal et wel niet geloven maar ik vind roken blowen en drinken dus niet vies!!! ik doe het omdat ik het lekker vind en nee ik vind et niet stoer om dronken te worden!!! maar dat is gewoon een relax gevoel je durft veel mee en ik durf dan sneller iets te zeggen of op iemand toe te stappen je wordt gewoon veel losser!!
maarja je moet zelf maar weten hoe je der over denkt niemand houd je tegen!!!

=XxXxX=
Oud 28-06-2002, 19:52
beuk
beuk is offline
Niet stoer, niet nodig, wel leuk. Ik val niemand lastig, val mij dan ook niet lastig.
Oud 29-06-2002, 16:02
Nahgem
Nahgem is offline
Ik drink nooit op stoet te doen. Ik vind het gewoon lekker...en heel soms drink ik weleens om wat losser te worden. Ik weet ook meestal wel wanneer ik beter kan stoppen

Ik ben gaan roken in de pw week, toen ik heel gestrest was en nu rook ik omdat......ik verslaafd ben....best zonde eigenlijk
Oud 30-06-2002, 11:16
Griller
Griller is offline
Citaat:
beuk schreef:
Niet stoer, niet nodig, wel leuk. Ik val niemand lastig, val mij dan ook niet lastig.
idem..
Oud 30-06-2002, 23:43
riosje
riosje is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:

Roken en drinken is - concreet beschouwd - eigenlijk ook zeer triest en dom. Waarom zou je die twee genotsmiddelen nodig hebben in je leven... kan je het leven niet aan vanuit een nuchter perspectief? Het antwoord is simpel, de mens is van nature een zwak wezen en makkelijk te verleiden door hedonistische verrukkelijkheden (als sigaretten, paddo's, drank etc. etc.)

Alhoewe deze post misschien erg negatief lijkt... ik maak me er zelf ook "schuldig" aan, .

Enne Sexywoman, mutserige kuttekop, er bestaat ook nog zoiets als een BreakOut-forum. Dus gewoon optiefen nu, want we stellen je patserige aanwezigheid niet op prijs. Voor mijn part hou je een vinger-sessie met een paar potten bij jou uit de buurt, of ga je met de buttplugs van je vader hevig te keer, maar val ons niet lastig met je simplistische geneuk.

Wat een taalgebruik, laat potten erbuiten, anders heb je met mij te doen idioot mannetje.
Oud 30-06-2002, 23:50
Verwijderd
Citaat:
riosje schreef:

Wat een taalgebruik, laat potten erbuiten, anders heb je met mij te doen idioot mannetje.
Laat idiote mannetjes er ook buiten aub
Oud 01-07-2002, 19:32
mikke
mikke is offline
Roken vind ik best wel stom, 't inademen van een beetje rook slaat nergens op. Ga dan gewoon blowen dan voel je tenminste nog wat.
Dronken worden vind ik ook niet bepaald stoer, eigenlijk dom. Je verdrinkt al je geld om het na afloop weer uit te kotsen. Ik ben ook wel eens redelijk aangeschoten, dit omdat ik bier en wijn lekker vind en een beetje aangeschoten/stoned rondlopen meestal ook wel een fijn gevoel geeft.
Ben 1x heel dronken geweest en dat wil ik zoiezo niet meer, 'k heb alles ondergekotst en was zwaar depressief die avond.
Oud 01-07-2002, 20:18
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
riosje schreef:

I love the simple souls in this world, !

Ok, laat maar zien wat je hebt! (afgezien van een vriendin die bouwvakker is.)
Oud 01-07-2002, 20:38
robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:

I love the simple souls in this world, !

Ok, laat maar zien wat je hebt! (afgezien van een vriendin die bouwvakker is.)

simpele ziel ja die heb jij he, heb je het nu eindelijk door dan.
Ik ben bye the way riosje, en ik val op meisjes, en ben supervrouwelijk en me vriendin ook.
Ga jij eens even lekker neuken met je oma oke uncle sam,
loser dat je bent
Oud 01-07-2002, 21:58
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm...
Tsja, idd, liever blowen dan roken, dan voel je tenminste nog wat. En een beetje drank is opzich wel fijn ik word er wat losser van.
Oud 06-07-2002, 15:21
mar87
mar87 is offline
ik vind dronken mensen maar akelig en moet iedereen maar mooi zelf weten, al zouik het noooooit doen.
Oud 07-07-2002, 20:13
Revelation15
Revelation15 is offline
Drinken doe ik echt met als enige doel losser te worden. Ik ben van mezelf te verlegen en asociaal, en ben veel aardiger met wat alcohol in me bloedsomloop (ik weet het, vreselijk belachelijk, etc etc, maargoed)...

Roken.. Daar ben ik mee begonnen puur om stoer te zijn, en om "bij dat groepje rokers die buiten staan in de pauze te horen". Jep belachelijk maar helaas.. Anyway, het is natuurlijk helemaal niet stoer, maar het is gewoon een imago-boost, in de zin van eeh.. oeh kijk hem hij staat buiten te roken (meestal als jongens ondermekaar dan).. Verder heb ik gemerkt dat meisjes er bestwel *niet* op vallen, dus daar helpt het niet echt voor hehe Maargoed, dat stoer zijn heeft zich bij mij dus ontwikkeld tot een verslaving en slechte gewoonte. Plus het kost me 3,13 per week ofzo (ben aan het minderen, jaja). Oja en ik rook davidoff dus ziet het pakje er ook wel slick uit MAAArgoed ik dwaal een beetje af..

Punt is gewoon dat roken een soort imago-boost is ("nou als je dat nodig heb zal je wel een slap karakter hebben, blablabla," jaja dat weet ik ..), en drinken vooral een manier van sociaal zijn (voor mij dan).

totzover my 0.02ct..
Oud 12-07-2002, 20:22
charly not
charly not is offline
Toen ik voor het eerst alcohol begon te drinken, vond ik dat idd wel cool enzo .. Naja, ik vond dat gevoel altijd vet relax enzo. Ook, omdat ik daardoor wat losser werd en daardoor meer ging praten enzo (was nogal onzeker ja ) Naja, kdrink nu best weinig eigenlijk, althans vind et eigenlijk maar dom als iemand drinkt om super zat te zijn. Soms is wel geinig, maar niet dat et gepland is . Maaaar goed..
Ik rook niet, maar heb wel paar keer trekje genomen zeg maar... Kwou gewoon weten wat ik miste (of niet) maar kvind er niks aan.. dus ik rook niet
Oud 12-07-2002, 23:53
Vice
Vice is offline
Ik rook niet en drank heb ik niet nodig.
Toch geniet ik van het leven .
Oud 13-07-2002, 09:45
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Citaat:
robijnbeertje schreef:

Ik ben bye the way riosje, en ik val op meisjes, en ben supervrouwelijk en me vriendin ook.
loser dat je bent
Och hemeltje...

Loop toch niet zo te zeiken, je hoeft toch niet iedereen te vertellen dat je lesbisch bent..
Ik zit er niet mee, hoor, maar dit is een drugs & alcohol-forum...
Misschien moet je je frustraties maar op seksualiteit gaan uiten..

On-topic :

Ik ben het helemaal eens met MORTICIA :]
Oud 16-07-2002, 08:32
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ja, tis ontzettend stoer, maar das nie wrom ik t doe
Oud 18-07-2002, 00:26
Verwijderd
Citaat:
robijnbeertje schreef:

loser dat je bent
Tjonge jonge jonge stel je niet zo aan zeg!!

*zucht* Waarom gaat het gelijk zo: ik ben lesbisch maar suuupervrouwelijk hoor en mijn vriendin ook, helemaaaaal geen bouwvakkers... Zelfs al was dat zo, wat kon jou dat dan schelen? Als je zo overduidelijk wilt laten zien hoe zo'n echte vrouw je wel niet bent maar toch lesbisch, moet je wel heel onzeker zijn over je relatie...

*gaat lekker meedoen in de flamewar*
Oud 18-07-2002, 00:27
Verwijderd
Citaat:
*Morgrist* schreef:

Och hemeltje...

Loop toch niet zo te zeiken, je hoeft toch niet iedereen te vertellen dat je lesbisch bent..
Ik zit er niet mee, hoor, maar dit is een drugs & alcohol-forum...
Misschien moet je je frustraties maar op seksualiteit gaan uiten..

On-topic :

Ik ben het helemaal eens met MORTICIA :]
Ja alsof we er daar behoefte aan hebben. >_<
Oud 23-07-2002, 00:07
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
roken: niet nodig.
drinken: is lekker, het is fijn als je wat losser bent. flink bezopen zijn vind ik dom.
Oud 23-07-2002, 00:29
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
leek schreef:

Graag jullie reacties...

roken ben ik mee gebonnen omdat ik d8 dat het stoer is, nu ben ik 'verslaafd'

drinken doek voor de smaak, dronkschap voor mij een 'bijwerking'
Oud 04-01-2004, 19:34
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
sexywoman16 schreef op 15-06-2002 @ 11:52:
Dat slaat HELEMAAL NERGENS op, jij bent gewoon een zielig persoon!!
Duzzz hoe maaar eens heel snel je bek dicht, vieze slet!!

xxxjes Sexywoman.

P.s Zoiets zeg je gewoon niet!!
Als je er eenmaal aan verslaafd bent, kun je er niet vanaf blijven!

ac gossie, nu medelijden met jou hebben dat je geen karakter had en dan maar een sigaret pakte om nog maar iets voor te stellen, sorry jij bent echt zielig..
Oud 04-01-2004, 20:34
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
devilcat schreef op 04-01-2004 @ 20:34:
ac gossie, nu medelijden met jou hebben dat je geen karakter had en dan maar een sigaret pakte om nog maar iets voor te stellen, sorry jij bent echt zielig..
wtf? dat was anderhalf jaar geleden
Oud 04-01-2004, 20:46
blackfairy
blackfairy is offline
jeetje.... wat een up zeg ...
Oud 04-01-2004, 22:40
Footprint
Footprint is offline
haha wtf??
Oud 05-01-2004, 13:14
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
devilcat schreef op 04-01-2004 @ 20:34:

....wat dacht jij? laat ik eens een topic van anderhalf jaar oud uppen omdat het hier saai is?
Oud 05-01-2004, 14:50
Verwijderd
pleur op
Oud 05-01-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 05-01-2004 @ 14:14:
....wat dacht jij? laat ik eens een topic van anderhalf jaar oud uppen omdat het hier saai is?
Waarschijnlijk d8 ze dat. En omdat het op deze manier op een flamewar uitdraait, ga ik het topic sluiten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten