Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2004, 18:49
Verwijderd
ze zijn er niet, maar als ze er zouden zijn zou ik er geen problemen mee hebben. de anoniemiteit van de massa, zullen we maar zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
DEChengst schreef op 01-12-2004 @ 18:39 :
No way dat ik dat soort foto's laat maken. Als je al zo dom bent om dat soort foto's uit te delen wees dan wel zo slim om er een digimarc in te plaatsen. Kan je later altijd achterhalen wie er zo aardig was om de foto te verspreiden.
1337
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:41
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Ikedea schreef op 02-12-2004 @ 19:58 :
1337
Digimarc? 1337? *voelt zich weer een digibeet*

Gewoon een logootje op je foto? Doe je toch niet als je ze voor je vriendje/vriendinnetje maakt...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:57
Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Er zijn van mij geen naaktfoto's, gelukkig. Mijn ex heeft wel halfnaaktfoto's, maar dat was per toeval omdat m'n computer was gecrasht en hij al m'n bestanden nog wel op zijn computer kon laden. Die zou hij verwijderen, zei hij toen we het uitmaakten (en ik geloof ook dat hij dat gedaan heeft).

Mijn eerste ex wilde dolgraag naaktfoto's van me maken, maar wat ben ik blij dat ik dat niet gedaan heb! Het bleek achteraf namelijk niet zo'n betrouwbaar mannetje te zijn en ik weet niet wat hij met die foto's zou hebben gedaan....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:00
Aep <3
Aep <3 is offline
Ik heb van m'n vriendin een supermooie foto waar ze erg sensueel en sexy op staat. Ook omdat ze de foto voor mij speciaal heeft gemaakt kan ik er geen genoeg van krijgen om er naar te kijken (L)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Aep <3 schreef op 02-12-2004 @ 22:00 :
Ik heb van m'n vriendin een supermooie foto waar ze erg sensueel en sexy op staat. Ook omdat ze de foto voor mij speciaal heeft gemaakt kan ik er geen genoeg van krijgen om er naar te kijken (L)
Hmm dat zou ik persoonlijk nooit doen. Wat nou als het op een hele lullige manier uitgaat, en je foto staat ineens op internet dankzij een pissig exvriendje
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:03
Aep <3
Aep <3 is offline
Citaat:
Surprise schreef op 02-12-2004 @ 22:02 :
Hmm dat zou ik persoonlijk nooit doen. Wat nou als het op een hele lullige manier uitgaat, en je foto staat ineens op internet dankzij een pissig exvriendje
Zo zit ik niet in elkaar
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:04
MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
Aep <3 schreef op 02-12-2004 @ 22:03 :
Zo zit ik niet in elkaar
Nee, maar waarschijnlijk denkt iedereen dat... tot hij/zij een ex wordt...

Maar goed, zoals ik zei, van mij zijn er dus best foto's te vinden, maar niet met mijn hoofd erbij. Om die reden...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:28
Type
Type is offline
Ik heb wel een naaktfoto van mijn vriendin, maar die is nog niet ontwikkeld
Heb ik een keer gemaakt toen ze bij mij op bed ligt, en ze er heel mooi uit zag.

Maar daar zal ik nooit iets mee doen, die is van mij en daar blijft het bij.
Oud 02-12-2004, 22:27
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb het al eens moeten meemaken. Gelukkig stond mn hoofd er niet op en kon ik altijd nog ontkennen

Stiekem was ik wel trots op die foto's
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 20:27
blurred
blurred is offline
Citaat:
olsen schreef op 01-12-2004 @ 17:16 :
Is dat ook niet naief. Geloven in eeuwige loyaliteit?
Ik weet niet of dat naïef is. Van sommige mensen weet je gewoon dat je ze kunt vertrouwen. Misschien zegt het eerder iets over de band die je met degene die de foto's heeft gemaakt hebt, dan over je eigen naïeviteit. Want ik ben niet naïef, maar ik vertrouw mijn vriend voor 100%, ook op dit gebied.
Oud 07-12-2004, 20:28
blurred
blurred is offline
Citaat:
Type schreef op 02-12-2004 @ 22:28 :
Maar daar zal ik nooit iets mee doen, die is van mij en daar blijft het bij.
Ik denk ook dat dat zo is. Welke jongen wil nou dat zijn vriendin als een soort goedkope hoer op internet staat, zodat iedereen haar kan zien? Het lichaam van je geliefde is toch privé, niet iets waar iedere willekeurige jongen zich op af kan gaan zitten trekken?
Oud 07-12-2004, 21:17
Dith
Dith is offline
"ergens" zwerven een aantal foto's van mij rond van zo'n anderhalf/twee jaar geleden maar ik heb er geen problemen mee aangezien ze niet zo plat zijn als de foto's van het meisje dat Type beschreef en als ze dus op mijn school terechtkomen mensen vast niet ontzettend geschokt zullen zijn omdat ze al meer zijn gewend. Of ze eigenlijk op het internet staan weet ik niet maar ze zijn er in ieder geval wel.
Oud 08-12-2004, 08:55
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Dit doet me denken aan dat meisje dat zichzelf voor de webcam bevredigde met een banaan, haar vriend nam het op en toen het uitging zette hij er het bananenlied onder en gooide het op internet
Op zich is het natuurlijk wel triest, maar vooral de combinatie met het bananenlied vond ik wel grappig.

Valt me trouwens op hoeveel mensen zich nog naakt laten fotograferen door hun partner, ik zie daar de lol niet echt van in.
Oud 08-12-2004, 08:59
rebeccaw
rebeccaw is offline
ik vind het wel leuk hoor om samen fotos te maken, meer of minder gekleed! maar wat ik op het net gooi is altijd zonder hoofd erop hoor! anders kan het wel aan je persoon gekoppeld worden en dat hoeft voor mij niet. Inderdaad weinig zin in dat de fotos bij mij op de hogeschool gaan rondzwerven.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 09:04
Verwijderd
Whaha, ik heb het artikel ook in de krant gelezen, en heb de foto's ook gezien ..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten