![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zelf heb er niet zo'n problemen mee als iemand bi is. (zelf ben ik hetero) Ik kan er wel in komen dat mensen het moeilijk vinden en dan wel als volgt: Als bi seksueel val je natuurlijk op zowel dames als heren, kortom iedereen hier op aarde is een potentiële 'partner'/flirt/wip/etc. etc. snappie? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het alleen niet kunnen dat sommige bimensen een vriend en vriendin tergelijkertijd willen. (en dan onder het mom van ik ben bi dus je hebt het maar te accepteren) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en volgens mij worden sommige bi's hier (nog) niet serieus genomen omdat ze nog redelijk jong zijn? (16/17) dat kan ik op zich wel begrijpen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat mijn eventuele vriend ineens zou zeggen 'Hey, ik ben Bi, nu wil ik er een jongen bij en dat doe ik ook, want ik ben Bi' ... Nee. |
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof dat ik het al wist toen ik 13 was... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar als je het al eerder zeker weet is dat ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
leg uit? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() met al je biotherm spulletjes en je merkkleding ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind (ja, vind) dat je pas kan zeggen dat je volwaardig Bi bent als je er ook werkelijk ervaring mee heb gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg niet dat je dan 'bi' bent/wordt. Ikz eg alleen dat dat juist de oorzaak is dat andere mensen de 'echte' bisexuelen niet meer serieus nemen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 00:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
Ik zal nooit leter uit de kast komen omdat ik me schaam of bang ben voor reacties. Het is toch een gevoel, daar kan je niks aan doen dus hoef ik me ook niet voor te schamen. Reacties, so what. Ik vind het logischer om op allebei de geslachten te vallen dan op een als ik eerlijk ben. Bertbart, Citaat:
Die hele discussie vind ik trouwens zielig.
|
|