Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 03-12-2004 @ 04:30 :
Ik ben fulltime hetero
misschien dat jij het gelooft, maar wij niet
Advertentie
Oud 03-12-2004, 14:27
Gent
Gent is offline
Citaat:
Devil-me schreef op 02-12-2004 @ 23:07 :
euhm ik ben zelf bi maar waarvoor maken mensen daar zon probleem van vraagk me dan af?

Ik zelf heb er niet zo'n problemen mee als iemand bi is.
(zelf ben ik hetero) Ik kan er wel in komen dat mensen het moeilijk vinden en dan wel als volgt:
Als bi seksueel val je natuurlijk op zowel dames als heren, kortom iedereen hier op aarde is een potentiële 'partner'/flirt/wip/etc. etc.

snappie?
Oud 03-12-2004, 14:31
dragonstorm
dragonstorm is offline
ik ben homo!!
ow nee eigenlijk toch niet, nou ja never mind

wie maakt zich daar nog druk over? De mensen @ stormfront zeker
Oud 03-12-2004, 15:10
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
hetero
Oud 03-12-2004, 15:14
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Welk een interessant topic.
Oud 03-12-2004, 15:15
gekkie:D
gekkie:D is offline
Ik ben bi

Dit wordt vaak niet serieus genomen... Snap ik niet!

Bi zijn is dubbelgenieten!
Oud 03-12-2004, 15:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
gekkie schreef op 03-12-2004 @ 16:15 :
Bi zijn is dubbelgenieten!
Met zo'n slagzin kun je een Postbus 51-campagne beginnen.
Oud 03-12-2004, 15:18
Haha! thnx...
Oud 03-12-2004, 15:27
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
Devil-me schreef op 02-12-2004 @ 23:07 :
euhm ik ben zelf bi maar waarvoor maken mensen daar zon probleem van vraagk me dan af?
Ik heb totaal geen problemen met bimensen.
Ik vind het alleen niet kunnen dat sommige bimensen een vriend en vriendin tergelijkertijd willen. (en dan onder het mom van ik ben bi dus je hebt het maar te accepteren)
Oud 03-12-2004, 18:05
Er zijn wetenschappers/psychologen die zeggen dat niemand helemaal hetero of helemaal homo is. Dus iedereen bi, maar sommige mensen hebben misschien wel een voorkeur voor het één, (net zoals dat ik vaker op bruin haar val).
Wat vinden jullie hiervan?
Oud 03-12-2004, 18:15
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
gekkie schreef op 03-12-2004 @ 19:05 :
Er zijn wetenschappers/psychologen die zeggen dat niemand helemaal hetero of helemaal homo is. Dus iedereen bi, maar sommige mensen hebben misschien wel een voorkeur voor het één, (net zoals dat ik vaker op bruin haar val).
Lijkt me onzin. Vraag me af hoe ze tot de conclusie komen dat 'iedereen' op beide geslachten kan vallen.
Oud 03-12-2004, 18:27
Wandering
Wandering is offline
Zelf ben ik bi.

Ik denk dat er wel wat waarheid in zit dat 'iedereen' op beide geslachten kan vallen, nou, niet per sé op de geslachten dan. Je kan denk ik verliefd worden op iedere persoon, ongeacht het geslacht, maar je hoeft daarom niet holebi te zijn omdat je je niet aangetrokken voelt tot zijn uiterlijk en dus de verliefdheid tegengehouden wordt of vervaagd. Met andere woorden, als je verliefd wordt op iemand anders' innerlijk, kan dat toevallig iemand van hetzelfde geslacht zijn ja...

(Goh, misschien een beetje moeilijk verwoord ja)
Oud 03-12-2004, 18:28
biep
biep is offline
hetero.

hoewel ik de laatste tijd meer meiden dan jongens gezoend heb.
ben vrij openminded, laten we het daarop houden
Oud 03-12-2004, 18:52
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
biep schreef op 03-12-2004 @ 19:28 :
hetero.

hoewel ik de laatste tijd meer meiden dan jongens gezoend heb.
ben vrij openminded, laten we het daarop houden
ik ben ook hetero, maar ik vind het inderdaad niet erg om af en toe (als ik vrijgezel ben dan) met een meisje te zoenen. dus dan ben ik ook open minded

en volgens mij worden sommige bi's hier (nog) niet serieus genomen omdat ze nog redelijk jong zijn? (16/17) dat kan ik op zich wel begrijpen.
Oud 03-12-2004, 19:01
Verwijderd
Citaat:
-bambi- schreef op 03-12-2004 @ 16:27 :
Ik heb totaal geen problemen met bimensen.
Ik vind het alleen niet kunnen dat sommige bimensen een vriend en vriendin tergelijkertijd willen. (en dan onder het mom van ik ben bi dus je hebt het maar te accepteren)
Natuurlijk de reinste bullshit, want je kunt het niet als smoes gebruiken.
Dat mijn eventuele vriend ineens zou zeggen 'Hey, ik ben Bi, nu wil ik er een jongen bij en dat doe ik ook, want ik ben Bi' ... Nee.
Oud 03-12-2004, 20:38
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-12-2004 @ 19:52 :

en volgens mij worden sommige bi's hier (nog) niet serieus genomen omdat ze nog redelijk jong zijn? (16/17) dat kan ik op zich wel begrijpen.
Ik ben 17, dat is toch wel een leeftijd waarop je weet of je bi/hetero/homo bent?
Ik geloof dat ik het al wist toen ik 13 was...
Oud 03-12-2004, 20:40
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 03-12-2004 @ 16:10 :
hetero
Oud 03-12-2004, 20:41
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
gekkie schreef op 03-12-2004 @ 21:38 :
Ik ben 17, dat is toch wel een leeftijd waarop je weet of je bi/hetero/homo bent?
Ik geloof dat ik het al wist toen ik 13 was...
ik ken homo's/biseksuelen die pas veel later echt uit de kast komen. en dat vind ik logisch omdat ze het voor hunzelf zeker wilden weten en zich er misschien ook wel een beetje voor 'schaamden' ofzo, bang voor reacties.

maar als je het al eerder zeker weet is dat en ik zeg ook niet dat dat niet kan. ik zeg alleen dat je dan waarschijnlijk door anderen/ouderen minder serieus wordt genomen. vooral omdat het opeens zo'n hype werd.
Oud 03-12-2004, 21:18
Eresh'kigĺl
Eresh'kigĺl is offline
Citaat:
ik ben ook hetero, maar ik vind het inderdaad niet erg om af en toe (als ik vrijgezel ben dan) met een meisje te zoenen. dus dan ben ik ook open minded

En aan bi zijn zit tegenwoordig een te hoge alto factor, helaas.
Oud 03-12-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 03-12-2004 @ 15:26 :
misschien dat jij het gelooft, maar wij niet

leg uit? kom ik zo overdreven gay/bi over ofzo?
Oud 03-12-2004, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Alex schreef op 03-12-2004 @ 22:28 :
leg uit? kom ik zo overdreven gay/bi over ofzo?
best wel

met al je biotherm spulletjes en je merkkleding
Oud 03-12-2004, 21:50
Violently Happy
Violently Happy is offline
Hetero.
Oud 03-12-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 03-12-2004 @ 21:41 :
ik ken homo's/biseksuelen die pas veel later echt uit de kast komen. en dat vind ik logisch omdat ze het voor hunzelf zeker wilden weten en zich er misschien ook wel een beetje voor 'schaamden' ofzo, bang voor reacties.

maar als je het al eerder zeker weet is dat en ik zeg ook niet dat dat niet kan. ik zeg alleen dat je dan waarschijnlijk door anderen/ouderen minder serieus wordt genomen. vooral omdat het opeens zo'n hype werd.
En als je serieus meer dan een jaar verliefd bent geweest op een meid en daar al het een en ander mee uitgehaalt hebben?
Ik vind (ja, vind) dat je pas kan zeggen dat je volwaardig Bi bent als je er ook werkelijk ervaring mee heb gehad
Oud 03-12-2004, 22:35
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ruimdenkend hetero.
Oud 03-12-2004, 22:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
gekkie schreef op 03-12-2004 @ 19:05 :
Onzin. Ik ben helemaal hetero. Ik geef me dan ook hierbij op als proefkonijn voor die 'wetenschappers'.
Oud 03-12-2004, 22:52
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Goh, hoe zou het dan toch komen dat sommige 'bisexuelen' niet serieus worden genomen? Door mensen zoals jij en Biep.
Oud 03-12-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-12-2004 @ 23:52 :
Goh, hoe zou het dan toch komen dat sommige 'bisexuelen' niet serieus worden genomen? Door mensen zoals jij en Biep.
jij kan echt alleen maar onzin uitkramen.. je kunt toch wel alleen zoenen? ik zoen ook wel eens met meisjes en daar raak ik echt niet opgewonden van en dat maakt me echt geen bi
Oud 03-12-2004, 23:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-12-2004 @ 00:01 :
jij kan echt alleen maar onzin uitkramen.. je kunt toch wel alleen zoenen? ik zoen ook wel eens met meisjes en daar raak ik echt niet opgewonden van en dat maakt me echt geen bi
De pot verwijt de ketel, laten we dat voorop stellen.

Ik zeg niet dat je dan 'bi' bent/wordt. Ikz eg alleen dat dat juist de oorzaak is dat andere mensen de 'echte' bisexuelen niet meer serieus nemen.
Oud 03-12-2004, 23:08
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-12-2004 @ 23:52 :
vind ik niet.
Oud 03-12-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 00:06 :
De pot verwijt de ketel, laten we dat voorop stellen.

Ik zeg niet dat je dan 'bi' bent/wordt. Ikz eg alleen dat dat juist de oorzaak is dat andere mensen de 'echte' bisexuelen niet meer serieus nemen.
flikker toch op met je gezeik niemand neemt biseksuelen toch serieus? dat zijn gewoon homo's of lesbo die het niet kunnen accepteren, maar voor hun eigen zelfvertrouwen af en toe met het andere geslacht naar bed gaan
Oud 03-12-2004, 23:22
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-12-2004 @ 00:08 :
vind ik niet.
Ik vind van wel. Als jij hetero bent, maar het wel 'leuk vind om met anderen te zoenen', zullen andere mensen dat gaan vergelijken met bisexuelen, die eigenlijk grof gezegd prcies hetzelfde doen. Als jij dat doet 'zomaar voor de lol, omdat je zo open-minded bent' ( ) dan zullen andere mensen denken dat 'bisexuelen' ook aanstellers zijn.
Oud 03-12-2004, 23:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-12-2004 @ 00:21 :
flikker toch op met je gezeik niemand neemt biseksuelen toch serieus? dat zijn gewoon homo's of lesbo die het niet kunnen accepteren, maar voor hun eigen zelfvertrouwen af en toe met het andere geslacht naar bed gaan
In Engeland hebben ze een gezegde: 'If you can't say anything nice, just say nothing at all'. Wat heb ik jou ooit misdaan dat je zo fel bent? Verder deel ik trouwens gewoon je mening hoor, alleen breng ik het vriendelijker en genuanceerder.
Oud 03-12-2004, 23:28
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik weet niet waarom, maar toen ik dit allemaal last, dacht ik aan de bio-stabiel
Oud 03-12-2004, 23:30
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-12-2004 @ 00:21 :
Waarom zou je perse op mannen of vrouwen moeten vallen? Want je valt het wel aan, maar zonder enige onderbouwing.
Oud 03-12-2004, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 00:24 :
In Engeland hebben ze een gezegde: 'If you can't say anything nice, just say nothing at all'. Wat heb ik jou ooit misdaan dat je zo fel bent? Verder deel ik trouwens gewoon je mening hoor, alleen breng ik het vriendelijker en genuanceerder.
jouw gejammer stoort me... sorry, ik mag je gewoon niet... ik vind je een lulletjerozenwater... blijf maar lekker jezelf, om te proberen om bij mij in de smaak te vallen is verspilde energie

Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 00:11.
Oud 04-12-2004, 00:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-12-2004 @ 00:59 :
jouw gejammer stoort me... sorry, ik mag je gewoon niet... ik vind je een lulletjerozenwater... blijf maar lekker jezelf, om te proberen om bij in de smaak te vallen is verspilde energie
Jouw gescheld zonder reden stoort me. Tja, als je me niet mag, ik zou zeggen, kerel: pleur me op je negeerlijst, of reageer niet op m'n posts en hou gewoon je gore bakkes dicht!
Oud 04-12-2004, 00:09
Dinalfos
Dinalfos is offline
Waar is de optie "none of the above"?
Oud 04-12-2004, 00:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 04-12-2004 @ 01:09 :
Waar is de optie "none of the above"?
Voor jou moet nog een benaming uitgevonden worden?
Oud 04-12-2004, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 01:06 :
Jouw gescheld zonder reden stoort me. Tja, als je me niet mag, ik zou zeggen, kerel: pleur me op je negeerlijst, of reageer niet op m'n posts en hou gewoon je gore bakkes dicht!
jouw wijsende vingertje aldoor hangt me de strot uit.. overal heb je wel iets op aan te merken! het stoort me! je lijkt jack spijkerman wel je bent overdreven politiek correct, maar zelf ben je geen haar beter!
Oud 04-12-2004, 00:24
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bertbart schreef op 04-12-2004 @ 01:13 :
jouw wijsende vingertje aldoor hangt me de strot uit.. overal heb je wel iets op aan te merken! het stoort me! je lijkt jack spijkerman wel je bent overdreven politiek correct, maar zelf ben je geen haar beter!
'Overal heb je wel iets op aan te merken'... Ja DUH, het is je misschien niet opgevallen, maar dit is een forum, bedoelt om je MENING te geven, van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool (om maar eens even iemand te citeren)! En laat Jack Spijkerman nou eens even helemaal de man zijn! Zó'n kerel! Ik kijk graag naar hem. En ga jij nou maar even met je dikke lul spelen i.p.v. mij lastig te vallen.
Oud 04-12-2004, 09:18
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 04-12-2004 @ 01:24 :
'Overal heb je wel iets op aan te merken'... Ja DUH, het is je misschien niet opgevallen, maar dit is een forum, bedoelt om je MENING te geven, van-de-bananenboot-gevallen-aapmongool (om maar eens even iemand te citeren)! En laat Jack Spijkerman nou eens even helemaal de man zijn! Zó'n kerel! Ik kijk graag naar hem. En ga jij nou maar even met je dikke lul spelen i.p.v. mij lastig te vallen.
kindjes, kindjes, kindjes.... zullen wij vriendelijk blijven. Schijnbaar vinden jullie elkaar niet zo aardig, en dat mag. Maar jullie bevuilen het forum met jullie bananenboot-scheldwoorden. Dus een aai over jullie bol van loontjuh en nu ophouden, anders worden jullie tot de orde geroepen.

FOEI
Oud 04-12-2004, 09:47
lilo
lilo is offline
ben hetero, 100%
Oud 04-12-2004, 11:02
Redhair
Redhair is offline
Citaat:

Ik weet het al jaren. Waarom worden dan hetero's van 16 wel serieus genomen?
Ik zal nooit leter uit de kast komen omdat ik me schaam of bang ben voor reacties. Het is toch een gevoel, daar kan je niks aan doen dus hoef ik me ook niet voor te schamen. Reacties, so what. Ik vind het logischer om op allebei de geslachten te vallen dan op een als ik eerlijk ben.

Bertbart,
Citaat:
Dit vind ik echt zielig. Als jij zo denkt vraag ik me af van wie je dat hebt meegekregen en of jij ook maar iets weet van gevoelens.

Die hele discussie vind ik trouwens zielig.
Oud 04-12-2004, 11:46
Verwijderd
Oke, nu is het genoeg
Ik heb het aangekeken, maar nu komt er toch echt een slotje.. Het lijkt me wel duidelijk waarom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten