Januari: Rot-maand, ik haalde 3 tentamens niet. Normaal haal ik altijd alles van school en aangezien ik in het laatste jaar zat van de HEAO, had ik weinig tijd om ze te herkansen.
Februari: Begin van mijn stageperiode, elke dag vroeg op. Wat anders dan school waar je door de week nog vaak vrij had. Februari was ook de maand van carnaval en het is tot nu toe mijn mooiste carnaval ooit geweest!!!

Kreeg namelijk (na jarenlang vrijgezel te zijn geweest) mijn eerste vriendin
Maart: Niet veel bijzonders, gewoon stage, blijven fitnessen en zo. Naar Fortuna-MVV geweest, mooie avond gehad want MVV won.

Vriend van me in het ziekenhuis beland na auto-ongeluk.
April: Jarig, 21 jaar. Relatie duurde voort, ging goed.

Alleen in de vriendengroep minder, er kwamen ruzietjes tussen bepaalde mensen (ik zelf niet, maja je voelt je er wel rot over). Gelukkig is het later weer goed gekomen.
Mei: Relatie ging over.

Gevoel bij haar was weg. Verder gewoon stage / fitness / computeren / vrienden / uitgaan / MVV. Het was trouwens een hele saaie stage...

Verder een rustige maand.
Juni: De maand van de waarheid voor mij. Stageperiode goed afgerond. Had meer ingezeten, maar toch een voldoende. Die 3 hertentamens gemaakt en uiteindelijk gehaald dus ik was geslaagd voor de HEAO.
Juli: Diploma-uitreiking HEAO en Sensation Black waren de absolute hoogtepunten. Verder een weekje op vakantie geweest met vrienden, was heel gezellig.

Relaxede maand, ook omdat ik het huis voor me alleen had omdat mijn ouders op vakantie waren. Minpuntje: Oma (waar we wel niet zo veel contact mee houden) is overleden
Augustus: Heel relaxed. Eerste weken verder gewerkt met bijbaantje, aan het einde van de maand stopte ik er mee, want ik ging in een andere stad studeren. Dat was wel wat geregel, maar uiteindelijk kamer gekregen en opgeknapt
September t/m december: Tja, heel heel heel druk met de Uni. Weinig tijd voor vrienden

maar verder gewoon elke week ook stappen en (vooral thuiswedstrijden) naar MVV gaan.
Dus ja, over het algemeen genomen: een druk jaar met toch een aantal hoogtepunten die ik niet snel zal vergeten (Sensation, geslaagd voor HEAO, carnaval...)