![]() |
|||
Citaat:
De onwerkelijkheid van de situatie ('hoe kán dit nou waar zijn?!'), het wel weten (feitelijk) maar niet geloven, erkennen. Dat is ook iets wat ik voelde/dacht; ik denk dat de échte schok pas (veel) later kwam dan de mededeling, bij mij. En foto's kijken, nouja - je roept er toch herinneringen mee op, het vroeger wat in zo'n schril contrast met het nu staat.. Ik denk dat het niet meer dan lógisch is dat dat (erg) moeilijk is. En wat de huilbuien betreft; ik denk dat het absoluut niet walgelijk oid is, dat het lang op je tenen lopen vaak heftig terug komt in een huilbui. Zo komt het er wel úit namelijk, en ook op een 'positieve manier'. (de huilbui an sich zie je dan wel niet als positief; ik vind het positiever dan andere dingen!) Citaat:
je niet kan (en mi ook niet 'mag'/moet willen) nemen? Jij bent niet degene die moet zorgen voor. Als het in jouw macht ligt om er te zijn op de momenten dat het nodig is - prima, hartstikke fijn en goed ook dát het kan. Maar ik denk niet dat het correct is om je schuldig te voelen of bang te zijn om de momenten dat je het níet kan... Ik hoop dat je een fijne week hebt, tot rust kan komen enz. Enjoy it! ![]() En liefs. Take care.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Sterkt iig. En probeer toch ook een klein beetje te genieten van dat weekje weg. Misschien kun je zo nu en dan even bellen of mailen met je tante om te informeren hoe het met haar en de kinderen gaat? (Al zou ik wel proberen dat niet elke dag tig keer te doen.) Maar verder idd wat Quiana zegt, jij bent niet verantwoordelijk voor bepaalde dingen...had ik al eens gezegd, maar nog maar een keer. |
![]() |
|||||
Citaat:
'Vroeger' kon ik beter naar mijn lichaam luisteren. Rust nemen als ik dat nodig had, etc. Nu lukt me dat absoluut niet meer. Die rust komt altijd te laat en ik merk gewoon echt niet dat ik op mijn tenen loop. ![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil er voor ze zijn, misschien wil ik dat iets te graag, maar ik doe gewoon wat ik kan, zolang ik het zelf nog leuk vind... Zonder dat ik (of iets anders) er teveel onder lijdt. Citaat:
Bedankt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Private Practice Verwijderd | 17 | 10-01-2009 11:04 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #4 Thee Muts | 499 | 05-09-2008 17:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
fybromyalgie wolvin_26 | 115 | 24-01-2007 19:48 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Leven na de dood Verwijderd | 8 | 13-03-2004 14:52 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 |