Citaat:
je$u$ crust schreef:
ach wel nee joh het staat gewoon intressant en past binnen hun semi depresieve ik bben een puber en de wereld haat mij en mijn uiterlijk wereldje... kwor der een ebetje ziek van al die aandachtvragende zogenaamd depessieve maar eigenlijk gewoon aandachtsgeile mensen
|
Juah dat valt mij de laatste tijd inderdaad ook op,om bijvoorbeeld cu2 even als voorbeeld te nemen (iets waar veel jongeren zitten imo.)1 op de 10 of misschien wel 1 op de 5 mensen is depressief(volgens eigen zeggen) 1 op de 3 snijd in zichzelf..maar dit allemaal word op zo'n manier gebracht dat ik niet het idee heb dat die mensen er van af zouden willen en bij een een bepaald aantal heb ik zelfs het idee dat het gewoon gefaked word omdat het koel zou zijn.
Nu kan het aan mij liggen,maar wtf is er koel aan om depressief te zijn of om bij het minste of geringste het mes te pakken en jezelf te verminken.."ik krijg geen zakgeldverhoging DUS dan kras ik maar slipknot in mijn arm"
En ik vind het jammer dat mensen zichzelf die depressies aanpraten want het begint met een aand8spelletje maar naar verloop van tijd gaan ze zelf geloven in hun eigen leugens en kunnen ze echt depressief worden,maar misschien hebben die mensen dat wel nodig om te beseffen hoe goed ze het eigenlijk wel niet hebben en hoe moeilijk het is om echt depressief te zijn en altijd alles negatief in te zien.