Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 17:00
igfy
igfy is offline
hij wil heel graag vrienden blijven, maar ik ben te jaloers om dat te kunnen momenteel. Het zou me echt heel veel pijn doen om te weten dat hij met iemand anders heeft ofzo
Oud 13-12-2004, 17:23
.: Naturale :.
.: Naturale :. is offline
Nee maar het zat anders, vriendin van me was alleen thuis dus dr bleven heel veel slapen, je kent het wel.. maar me ex is dus nu een hele goeie vriend van ons allemaal.. en ik lag met vriendin op dr ouders kamer te slapen en toen is hij dus er bij gaan liggen.. mja me vriendin lag in het midden.. dus ik heb dr weinig van gemerkt.. mja nu denkt me vriend dat ik ben vreemdgegaan
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 17:44
DvoorA
DvoorA is offline
het doet me niets. Ik hou niet van mijn exen, ik heb nooit echt van ze gehouden, ze waren de ware niet voor mij. Ik voel geen jaloezie, geen verdriet, geen melancholie of wat dan ook als ik aan ze terugdenk. Ik hoor het gewoon aan, over nieuwe vriendinnen enzo, ik hoor het aan en het enige wat ik voel is medelijden met zn nieuwe vriendin.
Oud 13-12-2004, 19:10
Ananias
Ananias is offline
Jaah, absoluut! Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad en ze was dus echt mn jeugdliefde (highschool-sweethearts). Het is nu al bijna 7 maanden uit en kan me nog steeds een hele avond rot voelen als ik te veel aan haar denk, laat staan als ik iets over haar hoor.
Oud 13-12-2004, 19:20
Verwijderd
ja, het doet pijn. ik hou ook nog steeds van ze (of iig van het geidealiseerd beeld dat ik van ze heb), en probeer dus ook zo min mogelijk met ze te maken te hebben in de hoop dat de pijn verdwijnt. and I fail miserably.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 19:20
shibby almighty
shibby almighty is offline
op dit moment ontzettend,
maar da komt om de simpele reden dat ik weet dat ik nog wel wat voor haar voel.Ook al probeer ik dit niet te doen en te ontkennen Ook al is ze grootste bitch die er is en heeft ze me meerdere malen snoeihard genept.
Je wilt niet dat die gene andere mensen ziet,

maar bij mijn andere exen had ik dit eigenlijk nooit maar die waren ook minder leuk
Oud 13-12-2004, 19:21
nivava
nivava is offline
Citaat:
Ananias schreef op 13-12-2004 @ 20:10 :
Jaah, absoluut! Ik heb 3,5 jaar een relatie gehad en ze was dus echt mn jeugdliefde (highschool-sweethearts). Het is nu al bijna 7 maanden uit en kan me nog steeds een hele avond rot voelen als ik te veel aan haar denk, laat staan als ik iets over haar hoor.
ik vind het altijd heel lief als jongens hier voor uit durven te komen.

Vaak (jammer genoeg) hebben zij zo'n houding van stoer doen en-ik-heb-geen-verdriet
Oud 13-12-2004, 20:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, daar heb ik geen last van.
Oud 14-12-2004, 09:20
Pierreke
Pierreke is offline
Ja, al wordt het steeds minder sterk...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 09:36
Verwijderd
alleen toen ik hoorde dat ie nu met een formale goeie vriendin (is ze niet meer, oa die reden)van me naait vind ik een beetje kut

de rest bomt me niks
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:01
Citaat:
nivava schreef op 13-12-2004 @ 20:21 :
ik vind het altijd heel lief als jongens hier voor uit durven te komen.

Vaak (jammer genoeg) hebben zij zo'n houding van stoer doen en-ik-heb-geen-verdriet
Mijn ex, nu trouwens ook al weer 3 maanden me vriend was dr helemaal kapot van, heeft zelf uren bij me uit gehuild.. ( daarom heb ik um niet trug genomen trouwens ) ik dacht altijd dat jongens nooit huilde maar dat is me nu egt wel duidelijk gworden dat dat anders zit..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:05
Sade
Sade is offline
Jawel, maar dat lijkt me ook logisch, je hebt toch iets speciaals met deze persoon gehad en bent intiem geweest. Overigens kan ik er niet zo heel lang meezitten, het is niet voor niets 'ex'.
Oud 14-12-2004, 15:09
Kan het nu wel super goed met me vriend en ook me ex dus vinden, onze band is alleen maar beter geworden.. Want we kwamen dr achter dat we elkaar tog ook wel heel erg miste..
Kan het eigenlijk met al me ex- en nog super goed vinden.. zijn allemaal nog goeie vrienden ( haha klinkt nu net of ik dr heel veel heb ghad maar dat valt heel erg mee hoor ) ..
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 15:36
annia
annia is offline
Ja, dat heb ik wel. Ookal weet ik dat het onzin is. Het is uit dus hij staat in zn volste recht de hele buurt plat te neuken wat mij betreft.
Oud 14-12-2004, 16:47
nivava
nivava is offline
Citaat:
.: Naturale :. schreef op 14-12-2004 @ 16:01 :
Mijn ex, nu trouwens ook al weer 3 maanden me vriend was dr helemaal kapot van, heeft zelf uren bij me uit gehuild.. ( daarom heb ik um niet trug genomen trouwens ) ik dacht altijd dat jongens nooit huilde maar dat is me nu egt wel duidelijk gworden dat dat anders zit..

ik geloof best dat jongens ook hun emoties kunnen tonen, vooral bij diegene die ze vertrouwen enzo...

Mijn ex heeft enkele keren bij mij gehuild...

Maar toch zijn er ook jongens die dat niet gauw zullen uiten...
Oud 14-12-2004, 16:50
Hakkie
Hakkie is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 10-12-2004 @ 19:39 :
hebben jullie dat ook altijd dat alles wat je over je ex hoort gevoelig is?
Net nadat het uit was wel ja. Nu niet meer, ik vind t wel leuk om te horen wat hem bezig houdt enzo.

Citaat:
meisje833 schreef op 10-12-2004 @ 19:39 :
wat kan ik er aan doen , en wat doen jullie eraan, om je er niet teveel klote door te voelen...door dingen die je zeg maar hoort
Zo gauw mogelijk vergeten, niet situaties opzoeken waarin je nieuws over hem zou kunnen te horen krijgen. Hem blokkeren op msn, liefst eraf gooien, later als je weer contact wilt, voeg je hem gewoon weer toe. Gewoon even jezelf in bescherming nemen, want als je er echt grote problemen mee hebt, kun je beter maar zorgen dat je zo weinig mogelijk over hem hoort!
Oud 14-12-2004, 17:54
Bo
Bo is offline
Dat ligt heel gevoelig. Mijn maag keert zich om bij het idee. Maar het is pas uit, dus ik ga er van uit dat het over gaat..
Oud 14-12-2004, 20:36
Jaa, gaat vanzelf wel over.. ik heb ook heeel lang dr mee gelopen dat ik het vervelend vond enzo dat het uit was.. Maar of het komt gewoon weer helemaal goed zoals nu dus of het gevoel van ik wil je trug verdwijnd.. en meestal is dat zo.. want dan ga je uit en zie je weer andere leuke jongens/ of meisjes.. Dus tgaat vanzelf wel over hoor.. wees daar maar niet bang voor..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:01
waves
waves is offline
mijn ex en mijn relatie met hem stelden niet veel voor..
en zo populair is hij neit bij het vrouwvolk dus dat zal ook niet snel gebeuren
Oud 19-12-2004, 15:51
Cosmopolitan
Cosmopolitan is offline
Dat heb ik ook ja. Net alsof je een klap in je gezicht krijgt.
En om dan niet te laten merken dat het je iets doet, proberen een onverschillige gezichtsuitdrukking (die toch nooit lukt by the way) te hebben.
Oud 19-12-2004, 15:53
meisje833
meisje833 is offline
mijn ex is juist heel popi bij het vrouwenvolk, daarom voel ik me zo vreselijk, wetend dat hij nu elk meisje verslijt..die achter hem aanliep ( hij had een hele fanclub)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 16:36
pyres
pyres is offline
ach ja

ik heb het ook wel hoor
ik heb net foto's van een kroeg gezien waar hij met een paar meisjes op stond. moet tie toch echt zelf weten maar ik vind het gewoon niet leuk.

met alle respect
maar als jij uit een relatie van 3jr komt, en jij gaat gelijk onwijs zuipen en debiel doen.... ja .. dat vind ik dat vreemd
Oud 19-12-2004, 18:22
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hmm.. ik heb er niet echt moeite mee, maar het is nu wel alweer een tijd uit.
Over mijn eerste exvriendje maak ik me totaal niet druk. Hij heeft alweer ontzettend lang een vriendin (volgens mij is 'ie in totaal nog geen drie weken vrijgezel geweest maar goed) en toch heb ik af en toe het idee dat hij me op de een of andere manier nog steeds mist.. Het is nu alweer bijna twee jaar uit en 1 keer in de zoveel tijd belt/smst hij.
Mijn tweede en laatste ex zie of spreek ik eigenlijk nooit meer. Ook geen behoefte aan. Soms hoor ik iets over hem, maar ik heb het idee dat hij zichzelf de laatste tijd echt 'leuk' vindt..vreselijk!
Dus.

Oud 27-12-2004, 15:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Met haar nieuwe vriend houdt ze het al een maand langer uit dan met mij! Op de één of andere manier kan ik dat niet hebben!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2004, 22:21
Aurora
Aurora is offline
Toen het pas uit was met mn eerste vriend(je) lag dat erg gevoelig ja, en ik moet zeggen dat ik na ruim 4 jaar nog wel een zwakke plek voor hem heb. Dat zal altijd wel zo blijven ook denk ik Maar ik ben niet jaloers of wat dan ook. Alleen nieuwsgierig hoe het met hem gaat etc.

Mn andere ex, tsja, die interesseert me niet meer moet ik zeggen, hoe aardig dat ook klinkt
Oud 30-12-2004, 20:55
Mucky
Mucky is offline
Jaa, heb ik ook... Maar ik ben dan ook heel erg en vlug jaloers hoewel ik dat totaaaal niet wil zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten