Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 21:50
GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
James_25cm_Bond, need I say more?
'

Wat zijn er veel jaloerse jongtjes hier zeg! Sjees... laat die gast lekker met rust! Het is zijn frustratie.. of zijn waarheid en voor dat laatste is iedereen hier gewoon bang! hahaha..

ps: Gigi grooot zeg!
Oud 30-05-2002, 21:57
Verwijderd
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:

Goed, ten eerste lieg ik niet over me lul; ten tweede gaat het hier helemaal niet over of je geneukt hebt of niet, dus die opmerking van dat maagd slaat nergens op. Er zijn namelijk nog erg veel dingen te doen als je beide naakt bent en nog niet neukt, of heb ik nou iets verklapt? maar voor your information, ik ben dus geen maagd meer. En nee, ik ben er niet trots op ofzo, als het had gekund had ik het terug gedraaid, dus ik zou er nog maar ff mee wachten!
whahahaha, en meneertje vraagt zich af waarom niemand em nu toch geloofd? Joh, als je de lengte van je lul in je naam zet, dat IS gewoon zielig, of het nu waar is of niet.. Whaha, kheb echt lol om jou
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:04
Koen
Koen is offline
Jongens, kom op. Laat die jongen alsjeblieft, of ga dit soort flamewars ergens anders uitvechten, want dit komt niet bepaald ten goede aan het topic
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef:
Jongens, kom op. Laat die jongen alsjeblieft, of ga dit soort flamewars ergens anders uitvechten, want dit komt niet bepaald ten goede aan het topic
het gaat toch nog steeds over groot geschapen zijn enzow
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:56
buyaka
buyaka is offline
Vraag: die maten die mensen opsturen, in welke toestand v.h. lid is dat?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 00:36
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:
'

Wat zijn er veel jaloerse jongtjes hier zeg! Sjees... laat die gast lekker met rust! Het is zijn frustratie.. of zijn waarheid en voor dat laatste is iedereen hier gewoon bang! hahaha..

ps: Gigi grooot zeg!
dankjewel Geneva... Ik wil trouwens nog even als kanttekening plaatsen voor dusjcrib en aanhang dat de lengte van je lul niet veel raarder is om in je screenname te zetten, dan de naam van je favoriete band, je leeftijd, gewoon je naam of je geaardheid. en bovendien, zelfs als het wel zo zou zijn kun je dat alleen voor je zelf uitmaken en niet als feit naar voren brengen. Maar volgens mij ging het daar helemaal niet om. Volgens mij heb je (Dusjcrib) nogal last van oneigenlijke redenen, net zoals een groot aantal anderen hier waardoor er nu sprake is van een totaal oneigenlijke discussie. Daarom liojkt het me beter als vanaf nu gewoon open en eerlijk over de frustraties wordt gesproken. Dat voorkomt ook dat er nog meer contradictii in termini komen. Voorbeeld? De ene zegt dat het juist niet goed is om zo een lange lul te hebben, terwijl een ander impliceert dat hij of zij eigenlijk denkt dat het onmogelijk is aangezien hij, of de vriend zo een grote nooit zal krijgen. Nou ja, ik hoor wel als jullie weer wat te zeiken hebben. maar ik ben nu toch kwijt wat ook alweer de vraag was in deze topic. Maar als niemand meer iets nieuws weet... Ik zou graag eens iets zine over discriminatie!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2002, 00:54
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
haha cool!!

By the way; ik heb er nog nooit een centimeter langsgelegd en het maakt ook wel wat uit van waar af je meet, de boven of de onderkant. Ik weet wel dat er op de basisschool gasten bij me in de klas zaten die zo'nne verrekte klein lulletje hadden dat ik toch wel in mijn handen klapte als ik naar de mijne keek, het is toch wel relax als je gewoon iets in je hand hebt als je gaat pissen i.p.v. ergens iets te moeten zoeken.

Regels voor berichten