Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wilde graag dat het weer zo was, maar helaas ![]()
||
![]() |
Citaat:
Al moet ik wel zeggen dat de (nieuwe) jeugd inderdaad andere prioriteiten heeft. Als je een Playstation 2 kan kopen met 321 verschillende spellen, elke maand een nieuwe mobiel hebt, 12 mp3spelers om je nek hebt hangen, dan moet je niet zeuren dat het voetbal duur is geworden.. |
![]() |
||
Citaat:
Voor mij is het ook veel geld, thuiswedstrijden zijn 15 euro en dan heb je het goedkoopste kaartje, aardig wat geld voor een student die weinig kan werken. Prioriteiten zijn ook anders geworden, dat is wel merkbaar. Een neef van mij kon naar het voetbal gaan wanneer hij wilde. Tegenwoordig zijn er veel beperkingen, ik vind het dus ook wel logisch dat de jeugd andere dingen gaat opzoeken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dan is het omgerekend maar 10 euro per wedstrijd ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Bekerfinale toen Heerenveen nog eerste divisie speelde????? |
![]() |
||
Citaat:
Als ik kijk naar de jongere aanwas uit Apeldoorn hebben ze allemaal geen geld om naar Go Ahead te gaan, maar wél geld om honderden euro's in de gokkast te gooien. Als wij moesten kiezen tussen een dagje Go Ahead en een avond stappen, dan kozen we altijd voor het eerste. Komt wel bij dat het vroeger niet uitmaakte hoe je erbij liep. Toen kon je nog gewoon met je sweater van Nike een kroeg binnen lopen. Tegenwoordig moet je er trendy bij lopen en als voetbalsupporter kun je al helemaal niet zonder een trui van Stone Island of Aquascutum. Gelukkig kan ik nog met mijn casual kleren eerst naar de voetbal en daarna de stad in. Wat ben ik toch een gelukkig mens! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wilde gok. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Laatste keer MVV-RBC was trouwens übergezellig... voor ons dan, want wij wonnen met 2-0. ![]() Maar goed, uiteindelijk promoveerden jullie toch nog ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Maar clubs staan ook niet te springen om nieuwe aanwas lijkt het wel. Vroeger pakte je de trein en kwam je wel aan kaarten. Nu willen clubs alleen nog maar dat een streng geselecteerde groep haar achter naar reist, zodat ze niet voor verrassingen komt te staan. Binding neemt vanzelf af, als men niet in staat wordt gesteld de club te bezoeken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan bedoel ik vooral: hoe het eruit zag, de sfeer, de gezelligheid, vriendelijkheid van het personeel etc. etc.???
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Poep op de stoep ole ole ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() White of black? Ik dit jaar alleen Black, maar wil volgend jaar naar beiden. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Black 2004 scheen heel erg goed te zijn. Maar ja, waar was de techno? |
![]() |
||
Citaat:
Zijn dit overigens dezelfde mensen die op www.vakQ.nl een prachtig medium hebben gevonden in de gedaante van internet en die hiermee een nog prachtiger item 'Onder de Loep' hebben bedacht. Een item dat over Heracles zou moeten gaan, maar bij gebrek aan belevenissen gebruiken de schrijvers van het item meestal de naam van hun gewraakte buren uit Deventer. Helaas is sinds de succesvolle reeks van Go Ahead het item niet meer aangepast. Een club die zich meer bezig houdt met een andere club en zelf niet verder komt dan een rondje van 2 minuten op de Brink om 16:00 (waar scholieren inderdaad vrij zijn, maar kansarme Deventernaren nog in de riolering rond lopen of staan te bedelen om hun uitkering) kan ik geen respect meer op brengen. En dat terwijl ik Heracles vroeger nog wel zo'n leuk clubje vond! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar seizoen 1995-1996 heeft Ajax in de Meer ook dik van Heerenveen gewonnen (van wie wonnen ze dat seizoen niet met veel doelpunten verschil ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hooligans zlatani9 | 67 | 06-08-2003 11:59 |