Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2004, 16:10
Baas-J
Baas-J is offline
kan het kloppen dat jij eerder van dit soort topics hebt gehad?... jij was eerst tog ninei ofzo nahjah...

als hij echt zo bot is.. dan denk ik niet dat een relatie nog zin heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2004, 17:36
Multilot
Multilot is offline
Hard-to-get gaan spelen.

Dan weet je direct hoeveel hij om je geeft.

(volgens mij heb ik dit antwoord al eerder gegeven)
Oud 15-12-2004, 18:31
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Blondfun schreef op 13-12-2004 @ 22:04 :
hij vond het heel erg, en wilde mij echt heel graag terug...
ik had meer zoiets, jij zoekt het maar uit, ik hoor later wel wat je van mij wilt...

een jaar geleden... dat was een mooie tijd. Toen had hij heel veel tijd voor mij. Volgens mij pakt hij nu zijn leven weer (helemaal) op omdat hij weet dat ik niet zomaar wegloop (of nu dus wel)
Het kan niet altijd rozen-bij-maanlicht-val-zoenend-in-het-natte-gras--tijd zijn toch? Hij probeert nu gewoon zijn 'oude' leven te combineren met zijn 'nieuwe' leven met jou. Hoevaak zie je hem? Is 3/4x per week niet genoeg voor jou? Ben jij zo'n type die m 24/7 op dr lip moet hebben?

Kans is groot dat hij je snel weer dumpt. Beseffende dat hoeveel hij ook om je geeft, dat jij hem blokkeerd........kortom: praat
Oud 15-12-2004, 20:41
Diavoletta
Diavoletta is offline
Hey,
Meteen uitmaken.
Heb t ook meegemaakt, en je kan het beter nu uitmaken dan wachten tot hij je echt kwetst. Als hij niet demoeite kan nemen om maarzelfs aan je te denken, isie je eg nie waard. Waarschijnlijk zal je het natuurlijk nu meteen niet uitmaken, want als je verliefd bent ben je echt blind, maar geloof me,beter nu dan later.
Suc6!!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:19
Poepkind
Poepkind is offline
Slaan, heel erg hard slaan!!! Zo van pets pets pets, en dan zeggen Het is uit!!! Ik hoef hoef geen egoistische klootzak als vriendje, Ik haat je en wil je nooit meer zien!!! Het kan ook minder extreem maar tis nie echt een lieve gast.
En 16 is JUIST de de tijd om een relatie te hebben waar je heel de tijd bijelkaar bent en superverliefd en geen zorgen aan je hoofd en alleen bloemetjes en bijtjes en zingende vogeltjes. Nu heb je (als het goed is) niet echt serieuze zorgen waar je tijd aan moet besteden. Geen problemen ofzo, je komt thuis na een dagje school je mama heeft je eten. Je mama doet de was, de strijk al het schoonmaken. Jij hoeft hoogtens te helpen, je krijgt geld alles is prima.
Denk je dat als je volwassen bent of studeert dat je dan de tijd en mogelijkheden hebt voor een"wij zijn superverliefd en zien elkaar elke dag relatie"? Dan heb je problemen, werk of studie of allebei. Je hebt een huishouden, je moet socializen met collega's een heleboel taken. De hele grote boze wereld komt dan op je af, je bent dan echt wel minder dromerig en romantisch dan op je 16e.
Op een latere leeftijd is het veel meer zo dat allebei de partners een eigen leven hebben en weinig mogelijkheid om superverliefd te doen. Dus je moet genieten van je leven nu je nog jong bent en genieten van de mogelijkheid om zorgeloos verliefd te zijn.
Dus sunblond of hoe je ook heet, LAAT JE KOSTBARE TIJD NIET VERPESTEN DOOR DIE GAST!!!! Zoek iemand waar je gezellie heel de dag handje mee kan vasthouden en maak tussendoor ff tijd voor je vrienden Ze snappen het wel
Oud 16-12-2004, 11:21
Aep <3
Aep <3 is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 15-12-2004 @ 08:41 :
en dan maken we het daarna altijd goed bij mij op bed
Goh, bij het gedeelte Seksualiteit was je nog maagd..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Aep <3 schreef op 16-12-2004 @ 12:21 :
Goh, bij het gedeelte Seksualiteit was je nog maagd..
lol
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 13:16
Blondfun
Blondfun is offline
ik zie hem geen 3/4x in de week.. Ik zie hem 1x in de week. Met geluk twee keer.
Oud 16-12-2004, 16:48
underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 16-12-2004 @ 12:19 :
Nu heb je (als het goed is) niet echt serieuze zorgen waar je tijd aan moet besteden. Geen problemen ofzo, je komt thuis na een dagje school je mama heeft je eten. Je mama doet de was, de strijk al het schoonmaken. Jij hoeft hoogtens te helpen, je krijgt geld alles is prima.
Dit vind ik bullshit. Er zijn mensen die het op deze leeftijd net zo zwaar hebben met school als dat veel volwassenen dat met hun werk hebben. Aangezien pubers de eigenschap bezitten zich veel te druk te maken om dingen die, achteraf gezien, eigenlijk niet zo belangrijk zijn als dat ze op dat moment zelf dachten.

Citaat:
Denk je dat als je volwassen bent of studeert dat je dan de tijd en mogelijkheden hebt voor een"wij zijn superverliefd en zien elkaar elke dag relatie"? Dan heb je problemen, werk of studie of allebei. Je hebt een huishouden, je moet socializen met collega's een heleboel taken. De hele grote boze wereld komt dan op je af, je bent dan echt wel minder dromerig en romantisch dan op je 16e.
Ok... dus als je oud wordt krijg je problemen en gaat alles ten koste van je relatie? Onzin, waarom zouden die dingen niet juist je relatie versterken. Al die problemen zijn juist een reden om superverliefd te doen of heel veel te laten blijken dat je van elkaar houdt. Juist dan zal je als het goed is naar elkaar toetrekken.

Citaat:
Op een latere leeftijd is het veel meer zo dat allebei de partners een eigen leven hebben en weinig mogelijkheid om superverliefd te doen.
Is het niet zo dat jouw partner een heel belangrijk onderdeel is van jouw eigen leven en daar de hoofdrol in speelt en vice versa ? Waardoor je eigenlijk SAMEN een eigen leven hebt ipv. allebei een eigen leven?

Verder heb je overigens wel gelijk. Ze verdoet haar tijd met hem en ze moet een jongen zoeken die wel echt om haar geeft, maar dat ze nu verliefd moet doen wil absoluut niet zeggen dat je later geen tijd meer zou hebben om blijk te geven aan de gevoelens voor elkaar.
Oud 16-12-2004, 16:48
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Briseďs schreef op 13-12-2004 @ 21:56 :
Dumpen die hap.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2004, 09:50
Blondfun
Blondfun is offline
update:

het is uit, sinds gister. kreeg een smsje: het is gwn klaar.. klaar. Scheen het dat ie mij een brief geschreven had (maar duhuh die komt niet op tijd aan met kerst).. Maar iig, ik ben opzich opgelucht, andere kant verdrietig en beledigd door de manier waarop. Dacht dat ik hem kende.. blijkbaar niet, zo ga je niet met iemand om. Toen ik naar zn huis ging, omdat hij zn mobiel niet opnam. Waren er eigenlijk maar 2 dingen die hij zei: Het is over bij mij, het heeft geen zin meer EN maak het nou niet erger dan dat het is, je gaf zelf ookal aan dat het niet goed ging zo.

Baal er wel van.. maar wat doe ik eraan... ik denk hem vergeten..
Reageren

Regels voor berichten