Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarna in Weil am Rhein nog een gebouw van Hadid bekeken, een paviljoen van een flora expositie en een bus/tram halte in Strasbourg. Waren echt geweldige bouwwerken, maarm ssn nog geweldiger is de manier waarop ze haar gebouwen ontwerpt. Maar goed, het is uiteindelijk een hele mooie excursie en onderzoek geweest ![]() ik heb denk ik een heleboel mooie gebouwen die het vermelden waard zijn, en kan zo niet ff bednken wat ik moet kiezen...werken van oa. Gaudi, Gehry, Ando, Pei, Calatrava, Le Corbusier, Hadid, Jo Coenen...teveel om op te noemen nu heeft iedereen een subjectieve mening over mooi en lelijk (gelukkig), maar wat maakt of wat is architectuur nou voor jullie? daar ben ik best nieuwsgierig naar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Sint Pieter en het Sint Pieterplein vanaf de koepel, maar eigenlijk moet je het gewoon in het echt zien, met plein en alles erbij... ![]() ![]() Koepel van de Sint Pieter: ![]() De Engelenburcht: ![]() De San Giovanni in Laterano: ![]() Dit alles, en nog véél meer moois is allemaal te zien in de Eeuwige Stad... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-02-2005 om 10:01. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ooooowk!! Vorig jaar vakantie naar Siofok ook zo'n dagtrip naar Budapest! Budapest is echt moooooi! Maar ik was behoorlijk brak ja! En zoiets als deze foto heb ik ook! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
xxb
||
![]() |
Citaat:
geet het wel helemaal goed met je?? ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Eindtijd leonkorn | 266 | 01-05-2008 17:54 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe werk je een bierbuik weg? Muizzz | 18 | 04-03-2003 07:25 | |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |