![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verdere tip na de ergste dag: hou de aspirines en dafalgans met codeïne klaar evenals de kotszakjes voor in de auto. Het is al 3 avonden op rij dat ik opnieuw slecht word: hoofpijn, misselijk en ook sinds die tijd dat mijn concentratie stukken minder is en een lichtelijk kotsgevoel als ik aan welke drugs dan ook denk (roken, blowen en alcohol inbegrepen)... Tijdelijke stop dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tip: Alles wat voor jou niet normaal is, is bij ons routine
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat wilde ik ook nog posten, maar ik d8 tja die kennen ze misschien al ![]() maar idd het is wel handig voor tippies hier is nog een tip (geen geweldige) als je paddo's gaat eten zorg voor eten en drinken om de smaak weg te spoelen. Oh en drink drinken zonder koolzuur. Een paddo-boer smaakt erg ranzig ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hier heb ik nog een tip
![]() Wiet (of hasj) roken met een verdamper heeft zo z'n voordelen. Het is minder slecht voor je, je kunt stonder worden en je ruikt het bijna niet. Het nadeel is dat een verdamper aardig duur is. Je kunt zelf een verdamper maken. Op internet staan meerdere handleidingen. Zelf is het me alleen nooit echt gelukt een goede te maken, tot ik zelf met een idee kwam. Jat/vraag/leen een reageerbuis. Als je gewoon je wiet gewoon goed verkruimelt, en dan in de reageerbuis doet. Knip een rietje in 2 stukken. Je steekt beide stukken in de reageerbuis. Sluit het af met kneedgum ofzo. Als het goed is heb je nu een reageerbuis, met onderin wat wiet. En bovenin is hij dicht (op de 2 rietjes na). Houd een aansteker onder de reageerbuis. Doe 1 rietje in je mond en houd je vinger op de ander. Als de buis vol met damp zit, zuig aan het rietje en haal je vinger van het andere rietje. Ik hoop dat het een beetje begrijpbaar is ps hier nog wat handleidingen enz. : Link
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|