![]() |
||
Citaat:
En ach... en het is zielig om mensen te haten die naief zijn. (Hier zal ik wel weer voor gebanned worden, gebrek aan respect enzo...) Trouwens Wat vind jij mooie uitspraken die met het (christelijke?) geloof te maken hebben? Het is een uitsprak van Kurt Cobain die te maken heeft met het Geloof. Dus ik ben on-topic. Hah. Ik win. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik wist niet dat ik een tweede account had die catoolyntje heette. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van mij mag je trouwens typen wat je wilt, maar ik wilde alleen maar even aanhalen dat je er niet raar van op moet kijken, als je erop gewezen wordt. |
![]() |
||
Citaat:
On-topic: If only God would give me some clear sign! Like making a large deposit in my name in a Swiss bank. -Woody Allen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De TS vroeg om uitspraken over het geloof. Is het dan niet logisch dat gelovigen uitspraken posten vóór het geloof en ongelovigen uitspraken tégen het geloof? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en trouwens, alsof ik ga bepalen wat je wel en niet mag posten ![]() zolang het maar niet te erg wordt ![]()
||
Citaat:
Hmpf maybe I should not be having this discussion. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De Koran komt van Allah(swt), jij weet bijna niks van de geschiedenis van de profeet Mohammed(sws), je weet bijna niks over de geschiedenis van de Koran, je kan geen Arabisch lezen dus kun je de Koran ook niet lezen, enz enz, dus hoe kun je nou zeggen dat ik het zomaar aanneem, hoe kun jij nou in godsnaam de evolutietheorie aannemen, de evolutiehteorie ligt op losse schroeven, ohh je krijgt het op school dus is het waar, jonge ik zit in het vwo, en die boeken die ik daar krijg staat dat vrouwen niet toegelaten zijn in de moskeeen, dit is een leugen. De Islam heeft veel meer bewijzen dan de evolutietheorie hoor, hey weet je wat, verdiep je even in de Islam, lees de Koran, lees de Hadith, lees boeken, bekijk debatten tussen christenene, joden, athiesten enz, onderzoek de geschiedenis, dit heb ik allemaal gedaan, dus wil je niet meer zeggen dat ik zomaar dingen aanneem
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik respecteer uiteraard dat je daar anders tegen aankijkt. |
![]() |
||
Citaat:
In mijn boekje valt DIENEN altijd nog onder de noemen 'onderdrukking' als 'lagere'. Dienen is een taak opgelegd door (verzonnen) plichten en/of (verzonnen) regels EN DUS GEEN VRIJHEID! Verder wil ik nog even met de originele betekenis van het woord satan (en niet de door de christenen aan gegeven betekenis) heel hard roepen: GOD IS SATAN!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij komt het van lichtpunt in het donker oid af en wordt het vaak vertaald met lucifer.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tenslotte de 'tegenstander/tegenstrever/tegenhanger/etc' van god. Maar als dat zo is klopt de zin 'GOD IS SATAN" ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
god is 1 persoon. met 3 verschillende kanten. 3 verschillende ikken die samen 1 persoon vormen. net als jij, je vader en hond ook 1 familie vormen, maar toch onderlinge verschillen hebben. slecht voorbeeld, maar misschien snap je 'n beetje wat ik bedoel. |
![]() |
||
Citaat:
Jezus wordt beschouwd als profeet en boodschapper, God als de Heerser, Schepper, etc. |
![]() |
|
|