Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En hoe bedoel je "je moet ook nog eens een apart tv-scherm hebben"? Uhm, dan speel je toch even niet op dat moment? Of je geeft je zusje een ram voor haar harses. Daar is echt wel een oplossing voor te bedenken, hoor ![]()
||
Citaat:
Ach ja, neem maar eens een kijkje bij Zophars Domain voor vele emulotors voor de xbox.
||
Citaat:
In dat geval toch beter jezelf tevreden stellen met een PS2 als je per se ps1/2 games wilt gaan spelen idd...Emulation is echt zo een oplossing van het zevende knoopsgat voor de helft van de ps1 games.
|||||||
Citaat:
Men gebruikt nu roms, die ze via ftp op een van de 7 partities plaatsen van de xbox. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In iedergeval raad ik je aan om xbox-liinux.org eens te bezoeken, ILUsion.
||
Citaat:
Voor een softmod moet je heel wat doen, maar je XBox blijft in garantie omdat je hem niet opent, met en chip vervalt je garantie. Dashboard moet voor een softmod ouder zijn dan een bepaalde versie, maar Microsoft begint ook meer en meer controles uit te voeren op modchips via XBox live en je hebt natuurlijk kans dat zo'n controle ook in games zelf komt. Voor de hardware-methode is een UTP-kabel genoeg, inderdaad ![]() @Droyd: ik gebruik mijn XBox niet om PS-games te spelen... Ik heb hier nog een PSX (PS1) liggen van de goede oude 7000-serie, die staat nu bij mijn zus, dan heb ik een tijdje ePSXe gebruikt, wat voor mij ook redelijk werkte, XBox gekocht en dan PS2 gekocht. Voor zover ik weet zijn er amper emulators voor PS2, net zoals voor XBox omdat ze gewoon al vrij sterk zijn qua beveiliging en processorkracht. Een XBox is ook een x86 (Intel Celeron 733MHz), dus die zou kunnen werken als je de bestanden (XBE) op de dvd's uitgelezen en geparset krijgt, maar ik geloof wel dat die geëncrypteerd zijn ofzo. Plus moet je voor pc altijd zorgen dat het met verschillende hardware overeen kan komen, iets waar een XBox geen last van heeft, omdat ze allemaal min of meer identiek zijn (dvd-drive, bios, dashboard, harde schijf kunnen verschillen; de rest blijft min of meer identiek dacht ik). edit: blijkbaar toch niet gegeven die link, maar ik had hem wel opgezocht onlangs voor de prentjes van XBox <> USB. Blijkbaar heb ik het toen niet hier gepost
Laatst gewijzigd op 28-12-2004 om 12:28. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Games |