![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar waarom een smoes tegenover je vrienden? Je kan toch gewoon de rede zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gewoon zeggen dus! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de dosis hangt sterk af van hoeveel je weegt, en in de bijsluiter staat dat je dosis tussen de 0,5 en 1 mg/kl moet zijn (soms kan het nog hoger dan 1 zijn) Ik ben 1,95 en weeg 80 kg. Dus 60 mg is voor mij 0,75 mg/kilo..Valt dus opzich nog wel (relatief gezien) mee.... Tuurlijk, het is zwaar, maar het gaat erom dat je aan het einde (na 6 maanden) 120 mg per kilo lichaamsgewicht moet hebben.....(ofosow) (in totaal 9600 mg bij mij)....eigenlijk zou ik dus nog een stapje hoger moeten (om dat te halen, want dán is het resultaat het groots, en de kans het kleinst dat het ooit terugkomt), maar dat doe ik NEVER ![]() (daarbij drink ik ook 2 tot 3 liter alleen al WATER per dag en dan nog koffie/fris etc.) Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 12:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En migraine ervan... ik vraag me af of dat hiervan komen kan. |
![]() |
||
Citaat:
Welkom in België: het land van doktersbezoekjes 6 dagen op 7 dagen tegen 19,50 EUR waarvan je rond de 75% krijgt terug betaald! Zelfs voor Roa betaal ik maar 10 EUR en daar krijgen we ook 85% van terug ![]()
||
Citaat:
Op een gegeven moment kreeg ik er een nare migraine naast, blijkbaar van de combi. |
![]() |
||
Citaat:
Hangt gewoon allemaal af van de voeding, omgeving, hoevaak je hebt gewassen etc. Je zegt dat je dosis verhoogd wordt en dat je een goede portie zon wilt? wel vergeet het maar! Bij een zonnecreme van factor 50+ zal de zon je heus niet meer helpen hoor. Hoe hoger de dosis hoe sneller je verbrand wordt! ik heb nu 80 mg wat overeenkomt met 1,23 mg per kilo! 5 minuten zonder bescherming in de zon en ik heb brandwondes! Dus insmeren met een factor 50 is wel de must!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Apomes, Ik ga deze zomer van 9 juli tot 13 augustus, 2 weken naar Italie, en daarna 2 weken naar Frankrijk.. Ik heb al factor 30 ingeslagen maar wat is jou tip! Ik heb ook zo het idee als je een hele lichte huid hebt dat je dan eerder verbrand.. ik verbrand over het algemeen helemaal nooit.. Kan dat helpen? Groetjes
||
Citaat:
![]() ![]() Tis wel veel bloedprikken ja ![]()
||
Citaat:
Persoonlijk heb ik er hele goeie ervaring mee. In de 4 maanden durende kuur heb ik volgens mij 2 keer bloed laten prikken, t was zo gedaan. De sterkte van de kuur hangt af van je lichaamsgewicht en de ernst van de acné, dus je zal nooit te veel krijgen. Je mag absoluut niet zwanger raken, dus daar zullen ze je op gaan controleren. Bovendien moet je uitkijken met UV-licht, waarschijnlijk wordt dat moeilijk in deze zonnige periode. Wees niet bang voor je lever/organen; die lopen weinig risico. De ophef over een afgeleide van vitamine A is echt opmerkelijk ![]()
||
Citaat:
Ik dacht in eerste instantie "het is een periode, het gaat wel over". Naderhand een aantal middeltjes geprobeerd en op aandringen van m'n moeder toch maar naar de huisarts gegaan. Die heeft me uiteindelijk doorgestuurd naar de dermatoloog, die zei "oh, dat wordt een Roaccutane kuurtje". Bij z'n notities stond "20 mg Roa (...) ernstige acné. Tóen begon ik het pas erg te vinden. Hoe eerder je er vanaf bent hoe beter ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ervaringen met Roaccutane #2 Apomes | 500 | 02-07-2008 17:59 |