Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben er deze week achter gekomen hoeveel vrienden en vriendinnen ik eigenlijk nog had en dat heeft me best goed gedaan. Het is ook niet zo dat ik me door mijn ex belangerijk voelde. Ik ben namelijk niet echt een onzeker meisje ofzo ook niet zonder hem. En ik weet ook wel dat ik zonder hem wel gelukkig kan worden.. Hijz nu op vakantie en ik heb een nieuw nummer, geen een jongen heeft mijn nummer dus ik heb ff lekker rust en het bevalt me eigenlijk best wel ![]() Het moeilijke is alleen dat mijn ex zeg maar overal een goed excuus voor heeft en het ook lijkt te menen. Dat hij altijd wilde weten waar ik was was omdat hij van mij houd en als het hem nix kon schelen wat ik deed zou hij dat niet doen. En zo praatte hij eignelijk zo'n beetje alles goed maarja.. En ook het feit dat ik gewoon echt elke dag met hem was en dat we merendeels leuke dingen hebben gedaan en meegemaakt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En voor een keer ga ik toch maar op mijn verstand af in plaats van mijn gevoel. En als ik hem toch weer ga missen ga ik ff snel 't forum op en lees alle posts hier ![]() Heb nu lekker een weekje vrij + helemaal geen jongens aan mijn hoofd ![]() Alles komt goed.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De enigste jongen met wie ik contact had was mijn ex. Makkelijk ![]() Er was echt geen enkele jongen die mijn aandacht kreeg En ja.. ik had een plaat voor mijn kop ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
bankiers boeten voor hun eigen hebzucht Hockeygirl$ | 22 | 04-08-2010 18:39 | |
Liefde & Relatie |
grote probleem begonnen bij zoiets kleins... jekentmetogniet | 29 | 03-04-2010 18:53 | |
Muziek |
[Bands/Artiesten gezocht] Tribute CD Verwijderd | 131 | 17-09-2005 20:11 | |
Liefde & Relatie |
bedrogen Verwijderd | 51 | 03-01-2005 16:16 | |
Psychologie |
Dit is wie ik ben. Ayilin Mérèl | 12 | 13-04-2004 21:02 |