Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2004, 09:59
Sithan
Sithan is offline
Toch blijft het vreemd, want je hoort ook zoveel verhalen over vrouwen die bij afgrijselijke mannen blijven, ze worden geslagen, psychisch mishandeld of weet ik nog wat allemaal meer...
Waarom toch? Waarom kunnen ze zo'n man niet loslaten?

Nogmaals, je moet niet gaan nadenken over OF je bij m terug gaat, maar over de twijfel die je hebt, want misschien heb je die bij een volgende 'lul' ook wel en schiet je alsnog niks op. Je moet jezelf gaan afvragen waarom je zo wanhopig aan m blijft vasthouden, en daar iets aan proberen te doen. Ik zou eerst maar op zoek gaan naar jezelf en daar wat tijd voor nemen en die jongens gewoon laten voor wat ze zijn. Dan kan je meteen zien wat ze waard zijn...
Oud 24-12-2004, 10:25
Mennuz
Mennuz is offline
Als je bij hem blijft ben je gewoon schoftig dom.
Jezus wat een mafkees, en wat een wigger praktijken "jij hebt mij gefuckt, maar ik heb jou harder gefuckt" Lijkt wel een orthodoxe moslim . loos die psycho, en blijf even vrijgezel totdat je ze op een rijtje hebt :\
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 12:44
dragonstorm
dragonstorm is offline
@ Mennuz: DK3D?

@ -bambi- , dat het 'raar voelt' komt waarschijnlijk alleen omdat je zo lang met 'm bent geweest, maar daar kom je wel overheen. Maar je kunt op dit moment het idee van naar 'm teruggaan niet meer serieus nemen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 13:01
Lorelei
Lorelei is offline
-bambi- meisje, je hebt genoeg om je zorgen over te maken. Het laatste wat je kan gebruiken is een vriendje waardoor je je nog rotter voelt. Hij gaat echt niet stoppen hoor. Als je nu weer aan hem toegeeft, zal hij denken dat hij dus eigenlijk alles kan maken. En daar heeft hij dat gelijk in ook. Want jij komt toch wel met hangende pootjes terug. Je wil echt niet helemaal geisoleerd raken door iemand die jou van vanalles (onterecht!) beschuldigd. Dat moet je jezelf niet aan doen! Word wakker
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 13:05
Daboman
Daboman is offline
eens even kijken, dus:
- je ex gebruikt je
- je ex houdt je weg bij andere jongens
- je ex probeert je leven op te eisen
- je ex is een klootzak
- je ex is waarschijnlijk niet al te intelligent

Waarom doe je het jezelf aan om bij hem te blijven? zoals al eerder gezegd, ik kan het ook totaal niet begrijpen. Als je zo'n iemand niet los kan laten moet je eerst eens wat aandacht aan jezelf gaan besteden, voordat je uberhaupt weer een relatie induikt. Er is in het leven maar 1 persoon die je 100% begrijpt en waar je altijd mee opgescheept zit en dat ben je zelf. Als je met zo'n jongen om blijft gaan verlies je gegarandeerd jezelf.
Oud 24-12-2004, 13:24
Verwijderd
Jezus, dat je uberhaupt nog overweegt om nog bij hem terug te gaan.... zorg eerst eens voor wat gezond verstand. En mag ik je nummer? Je klinkt makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2004, 14:21
filia dei
filia dei is offline
Ik zou voor K. kiezen... en je ex, je ex laten blijven.
Oud 24-12-2004, 15:45
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
filia dei schreef op 24-12-2004 @ 15:21 :
Ik zou voor K. kiezen..
Dat is ook een mongloïde lamlul. Die moet óók tegen de muur.

Citaat:
Mennuz schreef op 24-12-2004 @ 11:25 :
Lijkt wel een orthodoxe moslim .
Ja, of een orthodoxe jood (he, wat jammer dat FA alweer weg is), daar worden de vrouwen ook onderdrukt door hun man-met-baard.
Oud 24-12-2004, 22:45
blupp
blupp is offline
Zo, ik zal maar eens gaan gissen hoe het er in jouw hoofd om gaat, en ik denk dat ik ook gelijk heb want ik heb ooit in hetzelfde schuitje gezeten.
- je hebt bijna of totaal geen zelfrespect meer
- je voelt je alleen op de wereld en je voelt je belangrijk bij die ex van je, en nu bij die K. figuur, die hem gewoon vervangt zodat jij je niet doelloos voelt op deze aardbol.
- je weet heel diep van binnen dat er wat loos is en je zoekt veelstever voor de oplossing, de oplossing is gewoon: die gozers uit de weg blijven en aan jezelf werken. Als je het allemaal normaal vond had je hier niet zoveel topics gemaakt over dit ene probleem. Je zit zo diep in de put dat je de weg gewoon kwijt bent en niet weet hoe je het moet oplossen.
- je denkt dat je niet zonder hem kan om de een of andere rede, advies: praat er met mensen over die je echt kent en sta open voor hun advies, en wees niet nog langer blind en kijk om je heen zodat je ziet dat er genoeg mensen voor je zijn(met een gezond verstand in tegenstelling tot je ZIEKE vriend) en je je niet alleen hoeft te voelen zonder hem. Wat is een leven waard als het allemaal om EEN persoon gaat?
Ik zal het nog een keer zeggen want ik weet niet of t tot je doordringt>>DIE GOZER IS EEN GESTOORDE KLOOTZAK EN HIJ GEBRUIKT JE EN JIJ GEBRUIKT >HEM< OOK ALS JE BIJ HEM TERUGGAAT, want je weet diep van binnen wel dat je hem alleen nodighebt om jezelf een beetje belangrijk te voelen. Ik weet dat ik alles dubbel zeg maar ik hoop dat t tot je doordringt

Geloof me ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, en t is heel erg moeilijk om eruit te stappen omdat je bang bent om nat te worden, maar als je die ene stap uiteindelijk hebt gezet is het een maximaal een weekje of 2 erg moeilijk(ik vergelijk het maar even met in een koud bad duiken nu je uit de boot stapt ) maar dan ga je je vrij voelen, heb je meer tijd voor jezelf, en je kan weer met normale mensen omgaan zodat je niet meer in zijn leventje vastzit. Ga veel met vrienden om(die niet bevriend met die gozer zijn) die een beetje positief zijn en je weer omhoog kunnen trekken, het begin is moeilijk maar je moet nu echt op je eigen benen gaan staan voor er gekke dingen gaan gebeuren, straks slaat die vent je in coma

Mijn(en iedereen's) advies is hopelijk duidelijk: ga je eigen leven vormen en wees geen slaafje van hem en wees zo sterk om hem van je af te houden, t gaat je vast wel lukken

.....zo dat is een lange post en ik heb nog niet eens alles gehad.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2004, 23:42
igfy
igfy is offline
Ik heb dit al eerder gezegd in een ander topic: zorg dat je van hem afkomt!!
Ik begrijp wat je doormaakt, maar laat hem los, hij wordt echt niet anders, waarschijnlijk vervalt hij in zijn oude gewoonten zodra hij je terug heeft.

pm me anders voor mijn msn-adres
Oud 27-12-2004, 00:06
leipe yugo
leipe yugo is offline
dumpe die gast die karel lijkt me wel cool voor je
Oud 27-12-2004, 11:48
Jules
Jules is offline
en -bambi- zelf durft nu niet meer omdat we veel te eerlijk zijn
Oud 27-12-2004, 13:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jules schreef op 27-12-2004 @ 12:48 :
en -bambi- zelf durft nu niet meer omdat we veel te eerlijk zijn
Ze heeft eindelijk door dat ze ontzettend stom bezig was
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 13:37
juno
juno is offline
Nee, de reacties waren zo gemeen tegen dat lieve vriendje dat er vast niks aan kon doen omdat hij nu eenmaal zoveel van haar houdt en ze heeft het er eigenlijk ook wel naar gemaakt dat hij haar niet vertrouwt (en al die ander battered wife syndrome-kutsmoezen) dat ze niets meer met het forum te maken wil hebben.

Die word nog wel eens de tent doorgemept en verkracht door die of een andere vent terwijl er twee snotneuzen op de gang lopen te janken.

Laatst gewijzigd op 27-12-2004 om 13:42.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 15:06
NoDoubt
NoDoubt is offline
jouw ex is gewoon best ziek in zn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 16:44
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
blupp schreef op 24-12-2004 @ 23:45 :
Zo, ik zal maar eens gaan gissen hoe het er in jouw hoofd om gaat, en ik denk dat ik ook gelijk heb want ik heb ooit in hetzelfde schuitje gezeten.
- je hebt bijna of totaal geen zelfrespect meer
- je voelt je alleen op de wereld en je voelt je belangrijk bij die ex van je, en nu bij die K. figuur, die hem gewoon vervangt zodat jij je niet doelloos voelt op deze aardbol.
- je weet heel diep van binnen dat er wat loos is en je zoekt veelstever voor de oplossing, de oplossing is gewoon: die gozers uit de weg blijven en aan jezelf werken. Als je het allemaal normaal vond had je hier niet zoveel topics gemaakt over dit ene probleem. Je zit zo diep in de put dat je de weg gewoon kwijt bent en niet weet hoe je het moet oplossen.
- je denkt dat je niet zonder hem kan om de een of andere rede, advies: praat er met mensen over die je echt kent en sta open voor hun advies, en wees niet nog langer blind en kijk om je heen zodat je ziet dat er genoeg mensen voor je zijn(met een gezond verstand in tegenstelling tot je ZIEKE vriend) en je je niet alleen hoeft te voelen zonder hem. Wat is een leven waard als het allemaal om EEN persoon gaat?
Ik zal het nog een keer zeggen want ik weet niet of t tot je doordringt>>DIE GOZER IS EEN GESTOORDE KLOOTZAK EN HIJ GEBRUIKT JE EN JIJ GEBRUIKT >HEM< OOK ALS JE BIJ HEM TERUGGAAT, want je weet diep van binnen wel dat je hem alleen nodighebt om jezelf een beetje belangrijk te voelen. Ik weet dat ik alles dubbel zeg maar ik hoop dat t tot je doordringt

Geloof me ik heb in hetzelfde schuitje gezeten, en t is heel erg moeilijk om eruit te stappen omdat je bang bent om nat te worden, maar als je die ene stap uiteindelijk hebt gezet is het een maximaal een weekje of 2 erg moeilijk(ik vergelijk het maar even met in een koud bad duiken nu je uit de boot stapt ) maar dan ga je je vrij voelen, heb je meer tijd voor jezelf, en je kan weer met normale mensen omgaan zodat je niet meer in zijn leventje vastzit. Ga veel met vrienden om(die niet bevriend met die gozer zijn) die een beetje positief zijn en je weer omhoog kunnen trekken, het begin is moeilijk maar je moet nu echt op je eigen benen gaan staan voor er gekke dingen gaan gebeuren, straks slaat die vent je in coma

Mijn(en iedereen's) advies is hopelijk duidelijk: ga je eigen leven vormen en wees geen slaafje van hem en wees zo sterk om hem van je af te houden, t gaat je vast wel lukken

.....zo dat is een lange post en ik heb nog niet eens alles gehad.
Even over dat bovenste, dat klopt niet echt, het is namelijk niet zo dat ik me zonder hem echt alleen voel ofzo. Het was misschien eerder zo dat ik me met hem meer alleen voelde
Ik ben er deze week achter gekomen hoeveel vrienden en vriendinnen ik eigenlijk nog had en dat heeft me best goed gedaan.
Het is ook niet zo dat ik me door mijn ex belangerijk voelde. Ik ben namelijk niet echt een onzeker meisje ofzo ook niet zonder hem. En ik weet ook wel dat ik zonder hem wel gelukkig kan worden..
Hijz nu op vakantie en ik heb een nieuw nummer, geen een jongen heeft mijn nummer dus ik heb ff lekker rust en het bevalt me eigenlijk best wel
Het moeilijke is alleen dat mijn ex zeg maar overal een goed excuus voor heeft en het ook lijkt te menen.
Dat hij altijd wilde weten waar ik was was omdat hij van mij houd en als het hem nix kon schelen wat ik deed zou hij dat niet doen.
En zo praatte hij eignelijk zo'n beetje alles goed maarja..
En ook het feit dat ik gewoon echt elke dag met hem was en dat we merendeels leuke dingen hebben gedaan en meegemaakt..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 16:54
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
juno schreef op 27-12-2004 @ 14:37 :

Die word nog wel eens de tent doorgemept en verkracht door die of een andere vent terwijl er twee snotneuzen op de gang lopen te janken.
Liever niet

En voor een keer ga ik toch maar op mijn verstand af in plaats van mijn gevoel.
En als ik hem toch weer ga missen ga ik ff snel 't forum op en lees alle posts hier
Heb nu lekker een weekje vrij + helemaal geen jongens aan mijn hoofd
Alles komt goed..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 16:56
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
blupp schreef op 24-12-2004 @ 23:45 :
*snip*
Goed, we hebben een freud-wannabe. Was dat nu analyse of projectie?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 17:01
-bambi-
-bambi- is offline
Citaat:
********** schreef op 24-12-2004 @ 14:24 :
En mag ik je nummer? Je klinkt makkelijk.
Klinkt makkelijk? Ik heb al meer dan een jaar iedere jongen die mijn aandacht trok genergeerd 1000 x dingen naar mijn hoofd gesmeten gekregen als arrogant, en verwaand.
De enigste jongen met wie ik contact had was mijn ex.
Makkelijk
Er was echt geen enkele jongen die mijn aandacht kreeg
En ja.. ik had een plaat voor mijn kop
Met citaat reageren
Oud 27-12-2004, 22:28
blupp
blupp is offline
hehe, ja gek dat je geen contact met een jongen had als ik hoor over die ex van je
T gaat blijkbaar weer beter met je, en niet alles zal wel kloppen nee wat ik zei maar ik giste ook maar wat, je bent er gelukkig al achter dat er nog meer mensen op de aarde leven dus t is allang goed, ja dat wisten wij dus niet hè Ik dacht dat je nog in je bed lag te piekeren of je hem terugwilde of niet
Met citaat reageren
Oud 28-12-2004, 00:16
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 27-12-2004 @ 17:56 :
Goed, we hebben een freud-wannabe. Was dat nu analyse of projectie?
Projectie. Of beiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten