Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2004, 19:08
stralende ster!
stralende ster! is offline
Ik moet er niet aan denken om sex te hebben met mn ex... maar dat ligt ook aan de situatie enzo..
Oud 29-12-2004, 19:38
skaapie
skaapie is offline
ja dat vind ik ook! ik wilook niet met al mijn exen sex! maar met sommige wel!
Oud 29-12-2004, 19:39
ilse
ilse is offline
uhm... laten we maar even zeggen van niet he..
Oud 29-12-2004, 19:49
skaapie
skaapie is offline
stralende ster! met welke exen wil jij geen sex dan? ik bedoel... met welke jongens je gezoent hebt he... ik bedoel.. die ene die eerst in de leliestraat woonde is mijn ex... ook die van jou zo half... zou je daar wat mee doen?

hahaha
kus mij
Oud 29-12-2004, 19:49
stralende ster!
Citaat:
skaapie schreef op 29-12-2004 @ 20:38 :
ja dat vind ik ook! ik wilook niet met al mijn exen sex! maar met sommige wel!
Met sommige?? Hoeveel exen heb je dan?

Ik hoop voor je een heleboel...

Is ook wel makkelijk soms natuurlijk, kun je je lekker uitleven..
Oud 29-12-2004, 19:51
stralende ster!
Citaat:
skaapie schreef op 29-12-2004 @ 20:49 :
stralende ster! met welke exen wil jij geen sex dan? ik bedoel... met welke jongens je gezoent hebt he... ik bedoel.. die ene die eerst in de leliestraat woonde is mijn ex... ook die van jou zo half... zou je daar wat mee doen?

hahaha
kus mij
We gaan hier geen prive dingen over hoop halen!!

En iemand waar je alleen mee hebt gezoend is geen ex.. Dus.. Dan heb ik er niet veel, en der is er dan maar 2 waar ik dan nog zo mijn twijfels bij heb als het gaat over sex met je ex...

Maar die uit de leliestraat hahah.. Dat is geen ex van mij...
Oud 29-12-2004, 19:52
skaapie
skaapie is offline
ik heb een aatal exen ja.. maar met een paar sex gehad. maar waarom beantwoord je mijn vraag niet? of durf je daar niks op te zeggen.. ik bedoel.. vrijdag...?
jij i.p.v mij
Oud 29-12-2004, 19:55
stralende ster!
Citaat:
skaapie schreef op 29-12-2004 @ 20:52 :
ik heb een aatal exen ja.. maar met een paar sex gehad. maar waarom beantwoord je mijn vraag niet? of durf je daar niks op te zeggen.. ik bedoel.. vrijdag...?
jij i.p.v mij
Hmm.. Wat ik daarop zeg... Niks.. Want nee ik ga vrijdag niet.. ik wil goed het nieuwe jaar in zonder allerlei dingen op mn geweten te hebben...
Oud 29-12-2004, 19:57
skaapie
skaapie is offline
hahaha als of ik dat wel heb... ook niet.. ik sluit het jaar 2004 gewoon heel goed af!
Oud 29-12-2004, 19:58
stralende ster!
Citaat:
skaapie schreef op 29-12-2004 @ 20:57 :
hahaha als of ik dat wel heb... ook niet.. ik sluit het jaar 2004 gewoon heel goed af!
Tja zo kun je het ook noemen natuurlijk... Ach ja... Dat is een optie.. Misschien laat mn geweten me nog wel in de steek en dat weet ik ook niet wat er gaat gebeuren..

Nu wel genoeg hierover...
Oud 29-12-2004, 20:01
skaapie
skaapie is offline
hahahaha je durft niet meer! maar is goed. ik weet al veelste veel over je!
Oud 02-01-2005, 13:34
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
juno schreef op 27-12-2004 @ 13:57 :
Ik kan geen sex met iemand voor wie ik geen gevoelens heb. En ik denk dat ik niet de enige ben. Dus ik heb een vraag voor de sex met exers hier: als je nog wel sex kunt hebben, waarom willen jullie dan die relatie niet? Het gevoel zit er blijkbaar nog, of in ieder geval de behoefte. Iedere relatie gaat wel eens door ruw weer. Dan sjor je de touwen goed vast en je wacht tot de storm geluwd is, maar meteen maar uitmaken als je nog wel van elkaar houdt...ik heb dat nooit begrepen.
De behoefte aan sex is er, ik ben ook maar mens.. maar als er te veel shit is eromheen, dus om de sex heen, gaat dat niet werken. Ik heb geen behoefte aan een relatie of zoiets dergelijks, en dit werkt gewoon goed, dus waarom niet
Oud 02-01-2005, 15:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 27-12-2004 @ 13:57 :
Dus ik heb een vraag voor de sex met exers hier: als je nog wel sex kunt hebben, waarom willen jullie dan die relatie niet?
Omdat seks met een ex vertrouwd en veilig is. En omdat je je op die momenten weer even terug kunt wanen in hoe het was. Gevoelens die, voor mij iig, genoeg zijn om seks te hebben. Maar voor een relatie is natuurijk veel meer nodig dan dat. Plus, in mijn geval was het zo dat hij de relatie uit had gemaakt, terwijl ik het daar toch niet helemaal zo mee eens was. En dus stelde ik hem een seksrelatie voor. Om het feit dat ik seks gewoon te lekker vond om te moeten missen, en stiekem natuurlijk ook om het gevoel te hebben dat ik hem niet helemaal kwijt was. En met de ijdele hoop dat ik hem op die manier weer terug zou kunnen krijgen (ach, ik was een naief meisje toen). Seks zonder gevoel was het dus zeker niet. God, ik heb nog nooit zoveel verwarrende gevoelens gehad als toen.
Oud 02-01-2005, 23:05
gizmo
gizmo is offline
Heb het gedaan, vele keren... met 1 ex dan. HEt was leuk en lekker, maar het brengt verwarde gevoelens met zich mee als je toch twijfeld of je nu alleen sex wilt of meer...
Oud 03-01-2005, 12:08
Verwijderd
niet aan te raden, als een van jullie verliefd wordt op een ander, krijg je een hoop geruzie dat voorkomen had kunnen worden.

is het zo moeilijk om je gevoelens voor je ex af te sluiten dan?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:09
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 03-01-2005 @ 13:08 :
niet aan te raden, als een van jullie verliefd wordt op een ander, krijg je een hoop geruzie dat voorkomen had kunnen worden.

is het zo moeilijk om je gevoelens voor je ex af te sluiten dan?

Dat bedoel ik dus met afspraken maken, als je sex kunt hebben als in no strings attached, is het ook geen probleem als de ander verliefd wordt op iemand anders.. dan stopt de sex gewoon, logisch.
Oud 03-01-2005, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 03-01-2005 @ 18:09 :
Dat bedoel ik dus met afspraken maken, als je sex kunt hebben als in no strings attached, is het ook geen probleem als de ander verliefd wordt op iemand anders.. dan stopt de sex gewoon, logisch.
Oke, dat snap ik. Maar ik vraag me af of het in de werkelijkheid zo gaat. Wat jij beschrijft is idd een "ideale" situatie, maar het lijkt me dat dat zelden goedgaat.

Als ik in mijn omgeving rondkijk, gaat het eigenlijk altijd fout met de sexrelaties. Mensen spreken lang niet altijd hun ware gevoelens uit.

Tja, ik vind dat liefde en sex bij elkaar horen, liefdeloze sex vind ik waardeloos. Ik heb er daarom ook een andere mening over.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 19:40
Verwijderd
Gedaan, en door omstandigheden zielig veel spijt van gekregen
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 19:50
SanderThomas
SanderThomas is offline
Lijkt me niet verstandig. Ik voel volgens mij nog steeds veel meer voor haar dan zij voor mij.
Oud 03-01-2005, 20:39
kenni
kenni is offline
ach .. waarom ook niet..
Oud 04-01-2005, 07:29
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Heb het wel vaak gedaan maar heb sinds 29-12 een nieuwe ex...
(eigenlijk dezelfde)
Maar ik weet niet ik wou gister wel lekker maar heb heel goed van mezelf besloten om het niet te doen.
Oud 04-01-2005, 10:19
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 03-01-2005 @ 19:16 :
Oke, dat snap ik. Maar ik vraag me af of het in de werkelijkheid zo gaat. Wat jij beschrijft is idd een "ideale" situatie, maar het lijkt me dat dat zelden goedgaat.

Als ik in mijn omgeving rondkijk, gaat het eigenlijk altijd fout met de sexrelaties. Mensen spreken lang niet altijd hun ware gevoelens uit.

Tja, ik vind dat liefde en sex bij elkaar horen, liefdeloze sex vind ik waardeloos. Ik heb er daarom ook een andere mening over.
Nou ik heb het ervaren, de situatie en er is niets mis gegaan. We zijn altijd eerlijk geweest over alles en we zijn nog steeds bevriend.

Liefde en sex horen ook bij elkaar, maar lust en sex ook, dus daarom delen wij niet dezelfde mening
Oud 04-01-2005, 13:26
Verwijderd
Haha, ok dat vind ik wel goed van jullie.

Het kan inderdaad ook goed gaan. Alleen in mijn kennissenkring heb ik dat nog niet gezien. Leugens en bedrog hebben daar vrij spel. Soort GTST relaties.

Vandaar mijn afkeurende reactie.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:16
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 04-01-2005 @ 14:26 :
Haha, ok dat vind ik wel goed van jullie.

Het kan inderdaad ook goed gaan. Alleen in mijn kennissenkring heb ik dat nog niet gezien. Leugens en bedrog hebben daar vrij spel. Soort GTST relaties.

Vandaar mijn afkeurende reactie.

ja het is natuurlijk heel erg subjectief zoiets, waarschijnlijk had ik ook een andere mening als het niet zo was gelopen hoe het gelopen is, zeg maar Maar goed, ieder zijn ding he?

Regels voor berichten