|
|
Bekijk resultaten poll: Wat stem jij in het aankomend referendum? | |||
voor |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 43.04% |
tegen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 56.96% |
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
het boeit me, maar als er geen referendum komt, stem ik tegen, omdat ik de mensen die niet voor stemmen coole hufters vind. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben tegen de Europese grondwet. Democratie op Europees niveau gaat absoluut niet werken, omdat de afstand tussen politici en kiezers te groot is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tegen, en ik ga ook stemmen. En als mijn ouders niet willen stemmen dan laat ik ze een machtiging doen, en die stemmen worden ook NEE.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar met de Europese grondwet verdwijnt ook het gedogen van wiet, mmmh, dan moet ik er toch nog eens over nadenken. Aan de andere kant, pro grondwet betekent ook dat Turkije macht over ons zou kunnen krijgen, dat is natuurlijk bizar, toch maar tegen dus. Laatst gewijzigd op 25-01-2005 om 14:42. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geen democratische motivatie kan op tegen 11.000 pagina's moeten lezen om aan feitenkennis te komen.
Weinig zinnige uitspraken over te doen dus, het enige dat ik heb meegekregen is de hele religie kwestie met overwegend katholieke landen (en natuurlijk fokking Balkenende ![]() Gelukkig dat de overdreven principes van de Fransen voor de verandering zich nuttig maakten, en ze de tekst op z'n minst aangepas wilden zien.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk maar tot wat voor chaos het volksinitiatief in Californië heeft geleid. |
![]() |
||
Citaat:
Meer betrokkenheid bij de politieke besluitvorming zorgt juist voor meer gemeenschapszin. Men raakt meer betrokken bij de samenleving. Daarnaast kunnen burgers meer controle uitoefenen op politici, en dat is een belangrijke voorwaarde voor het goed functioneren van de democratie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom op, ik ga niet dezelfde discussie twee keer voeren. |
![]() |
||
Citaat:
Men jouw houding moet je niet zeuren dat mensen op Wilders gaan stemmen, Mephostophilis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Riiight... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, ja, ze zijn/waren beiden minderwaardige mensen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Triest gelul. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lees anders wat uitspraken van ze, ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() was wel grappig alleen kreeg je na dat boek wel kotsneigingen van zijn walgelijk grote ego |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het echt niet weten, aangezien ik -zoals, gok ik, de overgrote meerderheid van het Nederlandse volk- geen idéé heb wat die Grondwet precies inhoudt. Bovendien is het -thank God!- alleen maar een raadplegend referendum en weet ik niet of ik me daar wel zo druk over ga maken.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|