Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zou een hoop problemen op de wereld in ieder geval schelen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Uberhaupt, als de wet rond het koninklijk huis in Belgie ook maar een beetje lijkt op die in Nederland is de koning nu behoorlijk politiek bezig...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat is namelijk ook iets dat onder de bevolking leeft, ik bedoel maar. Toch maar een neutraal koningshuis dus?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leg mij maar eens de link tussen een bedreigde moslima en politiek uit |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt er vraagtekens bij stellen, maar het feit is dat de ophef er is. De inhoudelijke discussie is deels een religieuze, maar ja, daar zijn al tig threads over geweest.
||
Verwijderd
|
Citaat:
de koning mag geen politieke uitspraken doen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dus jah, oud nieuws dus ![]() het bezoek was idd op 12/01/05 gepland.. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus als de koning vreemde uitspraken doet, is het Kabinet verantwoordelijk, net zoals in Nederland? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(het Kabinet wordt in ons land veelal de regering genoemd, maar zij is idd verantwoordelijk) de belgische kroonprins, Filip, heeft onlangs ophef veroorzaakt om een verklaring omtrent het Vlaams Belang, een verklaring die hij eigelijk niet mocht afleggen. De premier heeft hem op het matje geroepen. maar ik zie geen graten in de audiëntie van R.R. en zijn werkneemster. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens was een nieuw topic openen niet nodig, want er bestond er reeds een, een waar ik ook het bericht van de koninklijke audiëntie had geplaatst.
Nieuwe bedreigingen Belgische werkgever moslima |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: