![]() |
|
Hulporganisaties openen giro 555 voor Azië
Uitgegeven: 26 december 2004 22:55 DEN HAAG - De Samenwerkende Hulporganisaties (SHO) hebben zondagavond het gironummer 555 geopend voor noodhulp aan de slachtoffers van de vloedgolven in Zuid-Azië. Onder het motto 'Help slachtoffers aardbeving Azië' vragen de SHO Nederlanders om financiële steun voor de getroffenen. De negen hulporganisaties zijn bezig de omvang van de ramp vast te stellen, aldus voorzitter Unicef. De SHO willen zo snel mogelijk beginnen onder meer medische noodhulp te verstrekken, waterzuiveringstabletten en materialen voor noodonderdak. Artsen zonder Grenzen, Kerkinactie, Mensen in Nood/Cordaid, Nederlandse Rode Kruis, Novib, Stichting Vluchteling, TEAR fund, Terre des Hommes en Unicef Nederland verwachten dat op korte termijn grote behoefte zal ontstaan aan grote hoeveelheden schoon drinkwater. http://www.nu.nl/news.jsp?n=460476&c=10
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en ja eht is o dat niet leuk is en ja eht is zo fat eht minder erg is als je mensen niet kent als je om iedereen meost rouwen kan je jezelf beter gelijk van kant maken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
alleen jammer dat zoiets zo gevaarlijk is en zo n schade aanricht
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dit gaat offtopic. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dynamische of statische uitwerking |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
of het nu deductief is of niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 27-12-2004 om 18:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens, de reden van Jeff waarom het een zo catastrofale ramp is geworden: NU |
![]() |
|
![]() |
hier nog steeds geen nieuws,2 dode belgen maar we hebben er na veel telefoontjes (bij de helft van de nummers proberen ze ons af te schepen)kunnen achterkomen dat het niet m'n oom en tante zijn.wel zijn ze nog steeds vermist,denk dat dat nog wel een paar dagen zo zal blijven voor we wat horen.heel erg klote voor m'n neefje,die is jaren jonger dan mij (jaar of 14-15),zit daar helemaal alleen op een plaats waar ie de taal niet kent en niet weten waar z'n ouders zijn en niemand kan hem bereiken,ie moet zich echt vreselijk gevoeld hebben de laatste dagen.Er komt een vliegtuig naar phuket voor toeristen te evacueren maar hij zit in khao lak en de brug tussen die 2 plaatsen is onderbroken.net gehoord van m'n moeder dat m'n tante niet kan zwemmen,das ook wel zwaar klote.heb naar de bbc gekeken en het ziet er niet bepaald gunstig uit.
|
![]() |
||
Citaat:
een woord: MONGOOL |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik snap niet waarom al die toeristen meteen terug naar huis vliegen. Steek je handen uit je mouwen nu je daar toch bent en doe iets nuttigs ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dan hebben we het niet over de gevolgen voor de overlevenden de komende dagen, weken. Geen eten, geen schoon water, dakloos, dan is de kans op ziektes erg groot. Hieraan kunnen nog meer mensen sterven. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe zou je zelf zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat heb ik toch niet gezegd? De dood hoort bij ieder zijn lot. that's all. |
![]() |
||
Citaat:
Pakistaan schreef op 27-12-2004 @ 15:37 : Als je het zo beschouwt, dan zeg ik: Gods kracht is overal op aarde voelbaar. Dat vond ik wel zo belachelijk dat ik graag wat meer over jouw beweegredenen zou willen weten. God en 'het noodlot' is verder niet over één kam te scheren.
||
Citaat:
Ja God en lot kun he niet over één kam scheren maar toch hangen ze samen..zonder God geen lot. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|