Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.harmonie-declub.nl/inhoud/fotobeest.html
De gedichtjes zijn geschreven door mijn neefje Jesse en mijn oom Gerard speelt tuba/trompet/iets groots in tijgerpak ![]() ![]() zoals je misschien wel ziet zijn ze christelijk en die kinderen zitten op bijbelclubjes ![]()
|
MIJN NICHTJE KRISTINE IS EEN ACTRICEEEE
![]() http://www.learn-line.nrw.de/angebot...is/46_monn.htm dat skeletje tweede van links
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
de hele dag een of andere vage emo-game gespeeld
![]() ![]() Emo-game 1, 1.5, 2, 2.5 Starring o.a. Cedric Bixler, dikke weezerfans, steven tyler als verkrachter en vele anderen. nou moe hee.
||
Citaat:
![]() en verder kom ik net uit bed, lekker de hele dag liggen lezen. mists of avalon en nu ben ik na 2 dagen al helemaal in de ban ja.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Met fred durst die een ezel pakt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vandaag heb ik al een appel gegeten en nu zit ik te twijfelen of ik die joint op zal steken die daar zo verloren in de asbak ligt |
![]() |
||
Citaat:
ja en op een gegeven moment in dat of een ander spel zit de rest van dat platenlabel van em ook in ehm elkaar, en dan spuit fred met zijn euhhh spermaaa die ezel vooruit ![]()
||
Citaat:
En ik stond op en toen ik beneden kwam ging de huisneger me optillen en rondzwaaien. Toen ging ik naar Arnhem om te winkelen met mn mamma maar t was vervelend want ze zei steeds 'Ja, dat staat je leuk dat moet je kopen'terwijl ik het dan heel leijk vond en toen werd ik dus chagerijnig. En nu moet ik ook leren.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
daar ga ik tamelijk volledig in mee. oh dammit ik ruik boerenkoolstamppot ![]() en verder heb ik net wat happyvpro-ers zitten vervelen. saaie site eigenlijk. maar je kan er een lekker uitgebreid profiel in elkaar flanzen dat is leuk ja ja ja.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel iets leuks over je leuke dag, aangepast door mijn freakjuh terror koekjes | 491 | 22-04-2005 21:55 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Cher | 500 | 22-02-2005 17:36 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan vandaag ? Verwijderd | 500 | 21-01-2005 18:23 | |
De Kantine |
Wat heb je gedaan vandaag, met dit mooie weer? waaromniet? | 57 | 28-03-2003 17:15 | |
Liefde & Relatie |
ik mis hem zo.. devilcat | 74 | 23-10-2002 20:27 | |
De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 19:07 |