![]() |
||
Citaat:
En ik bij de seks niet, en bij masturberen wanneer ik dat zelf wil.
||
Citaat:
![]() Een beetje man is getraind in het fatsoenlijk opbouwen van iets dat langer duurt dan 10 minuten. Bovendien kun je jezelf ook aanleren om het orgasme uit te stellen (zo moeilijk is dat nu ook weer niet) en is het ook wel zo aardig om een beetje rekening te houden met je partner die wellicht meer tijd nodig heeft. En anders ben je als vrouw zijnde gewoon lekker gemeen, en verander je het ritme of duw je hem desnoods uit je als je merkt dat hij het eindpunt nadert. Dan kan hij vanzelf weer opnieuw beginnen met opbouwen.
||
Citaat:
tis best kut hoor zo snel, want 'ophouden' of terugtrekken kan ook niet, je zegt niet tijdens het spel: "wacht even... wacht even" das kk irritant ![]() daarom zeg ik ook altijd, "vrij" Maar gewoon door... en na kwartiertje weer verder... easy it is ...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb je trouwens al wel geprobeerd om voor je klaarkomt even op te houden, eruit te gaan, vijf minuten te zoenen, en dan weer verder? En om heel rustig te bewegen (is nog lekkerder voor haar ook)? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
jij denkt dat als een meisje vraagt of je mee naar dr huis gaat dat je een potje gaat rummikuppen ofzo zeg gewoon dat je naar de wc moet ofzo.. enne om je vraag te beandwoorden..nee ik doe dat niet want ik ben niet de ts, ik probeer de ts alleen te helpen met mijn goedbedoelde advies.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mjin eigen boek! Lees en kom op de Maillist! anjer1000 | 1 | 16-02-2013 10:03 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaal.. geef je mening -=M=-01 | 0 | 17-12-2005 10:54 | |
Seksualiteit |
hoe snel kom je klaar bij een jongen (voor meisjes) gurl19 | 84 | 02-08-2005 21:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |