Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 19:55
Verwijderd
masturberen: 2 min tot een uur.
Sex: 10 min tot een uur.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:09
Envy
Envy is offline
Citaat:
hij&zij schreef op 02-01-2005 @ 20:47 :
en gegeven feit is dat tussen de daadwerkelijke penetratie en het klaarkomen van de man amper 10 min tussen zit.
(zoek maar op via google of zo)
dus mensen die hier zeggen dat ze het 30 min of langer kunnen volhouden heb ik hetvage vermoeden van dat ze er een minuut of 10 a 20 bijliegen

Wat een onzin, dat kan voor jou gelden maar ik kan je garanderen dat het hier langer dan 10 minuten duurt hoor.

En ik bij de seks niet, en bij masturberen wanneer ik dat zelf wil.
Oud 02-01-2005, 21:13
Thee Muts
Thee Muts is offline
Oh, dat hangt van een heleboel dingen af. Het standje, de mate van mijn geilheid, hoeveel ik mij erop kan concentreren, hoe ver mijn partner is... Het makkelijke is, is dat ik het redelijk kan sturen en het dus zo lang of kort kan laten duren als ik wil. Meestal heb ik wel 10 minuten nodig om iets op te bouwen (een enkele uitzondering daar gelaten), en daarna kan de duur dus heel erg variëren.
Oud 02-01-2005, 21:19
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Envy schreef op 02-01-2005 @ 22:09 :
Wat een onzin, dat kan voor jou gelden maar ik kan je garanderen dat het hier langer dan 10 minuten duurt hoor.
Inderdaad, ik zou het knap jammer vinden als het nooit langer zou duren dan 10 minuten

Een beetje man is getraind in het fatsoenlijk opbouwen van iets dat langer duurt dan 10 minuten. Bovendien kun je jezelf ook aanleren om het orgasme uit te stellen (zo moeilijk is dat nu ook weer niet) en is het ook wel zo aardig om een beetje rekening te houden met je partner die wellicht meer tijd nodig heeft. En anders ben je als vrouw zijnde gewoon lekker gemeen, en verander je het ritme of duw je hem desnoods uit je als je merkt dat hij het eindpunt nadert. Dan kan hij vanzelf weer opnieuw beginnen met opbouwen.
Oud 02-01-2005, 21:26
Verwijderd
als het te snel gaat doe ik even rustif aan enzo. en meestal wil ik veel knuffelen en voelen enzo dus het kan best lang duren
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:05
hij&zij
hij&zij is offline
Gemiddelde duur van een orgasme bij een man: 3 tot 5 seconden Gemiddelde duur van vrouwelijk orgasme: 5 tot 8 seconden.

Een man bereikt gemiddeld tijdens penetratie binnen 2 minuten een orgasme . Een vrouw bereikt tijdens penetratie pas na gemiddeld 15 minuten een orgasme. Solo doet ze er overigens gemiddeld maar 4 minuten over.

van google geplukt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:14
Verwijderd
Ja, als-ie zn best doet zo snel mogelijk klaar te komen. Gelukkig is seks geen wedstrijdje.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 12:30
logitech
logitech is offline
ik hoor het wel! ben in dit opzicht dan maar een beetje kansloos, jullie allemaal met je 10 min en langer ben al blij als het 5 min is
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:10
Fleurop
Fleurop is offline
Zelf: Ik kan binnen een minuut klaarkomen als ik wil.. maar kan er ook langer over doen. Ik heb het min of meer zelf in de hand.
Tijdens de daad? Geen idee.. ben nog maagd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 15:51
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
logitech schreef op 28-12-2004 @ 19:10 :
hmmm volgensmij ben ik dus echt een uitzondering
nee hoor, als ik echt super geil ben dan kan ik in de eerste enkele minuten al komen ... mja als ik dan 20minuutjes wacht en dan weer verder ga knal ik er wel 30minuten tegen aan... tis maar wat je vriendin wilt ...

tis best kut hoor zo snel, want 'ophouden' of terugtrekken kan ook niet, je zegt niet tijdens het spel: "wacht even... wacht even" das kk irritant

daarom zeg ik ook altijd, "vrij" Maar gewoon door... en na kwartiertje weer verder... easy it is ...
Oud 04-01-2005, 16:12
Verwijderd
Citaat:
logitech schreef op 04-01-2005 @ 13:30 :
ik hoor het wel! ben in dit opzicht dan maar een beetje kansloos, jullie allemaal met je 10 min en langer ben al blij als het 5 min is
Ach, er reageren ook veel meisjes in dit topic he; die doen er denk ik toch wel twee of drie keer zo lang over. En vergeet niet dat veel jongens die snel klaarkomen, dat liever niet op een openbaar forum posten
Heb je trouwens al wel geprobeerd om voor je klaarkomt even op te houden, eruit te gaan, vijf minuten te zoenen, en dan weer verder? En om heel rustig te bewegen (is nog lekkerder voor haar ook)?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 16:39
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
hij&zij schreef op 02-01-2005 @ 23:05 :
Gemiddelde duur van een orgasme bij een man: 3 tot 5 seconden Gemiddelde duur van vrouwelijk orgasme: 5 tot 8 seconden.

Een man bereikt gemiddeld tijdens penetratie binnen 2 minuten een orgasme . Een vrouw bereikt tijdens penetratie pas na gemiddeld 15 minuten een orgasme. Solo doet ze er overigens gemiddeld maar 4 minuten over.

van google geplukt
Ja dat dacht ik al, dat je de boel van Google moet plukken. Ik heb genoeg keer een half uur liggen neuken voordat ik kwam. 2 minuten is echt ziek snel, dat kan niet lekker zijn voor de vrouw in kwestie.
Oud 04-01-2005, 17:53
Verwijderd
wel als ze dat wilt
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:23
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
logitech schreef op 02-01-2005 @ 14:11 :
ohwjah hoor dus jij gaat voordat je neukt even aftrekken! da plan je ook echt
jij zit zeker met je naiefe hoofd op bed in je vriendins kamer totdat ze opeens op je springt...
jij denkt dat als een meisje vraagt of je mee naar dr huis gaat dat je een potje gaat rummikuppen ofzo
zeg gewoon dat je naar de wc moet ofzo..

enne om je vraag te beandwoorden..nee ik doe dat niet want ik ben niet de ts, ik probeer de ts alleen te helpen met mijn goedbedoelde advies..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten