Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2004, 17:49
filia dei
filia dei is offline
Hij moet gewoon rekening met je houden.
Maja... dat vind ik dan.

Als jij 'm persee niet wil teleurstellen moet je thuis gaan oefenen zodat je meer kan hebben ofzo?

Maar dat is écht stom, praat er gewoon over, ik bedoel je bent pas zestien hoor, gewoon seks alleen is al hartstikke leuk je hoeft toch niet meteen allemaal extreme vormen erbij te halen.
Oud 30-12-2004, 19:06
Spray rebel
Spray rebel is offline
Dat een 16-jarige seks heeft met een 24 jarige pas de problem, maar de manier op hoe niet..

Het begint al met, we hebben nu een maand verkering, in een maand verkering hebben denk je zeker op zo`n jonge leeftijd niet gelijk aan seks, het is eigenlijk ook een goed etest wat iemand wilt, gewoon wat langer wachten met seks maar goed... Je zegt dat je !al! een hele dag bij hem thuis heb gezeten, mmm vind het gewoon raar, volgens mij word je gewoon hard gebruikt... Jij bent dol op hem, hij dol op de seks van jouw.. En na één dag weet je niet hoe zijn thuissituatie en hoe hij of zijn parents zijn!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2004, 19:16
Maurice
Maurice is offline
jij spreekt je talen.
Oud 31-12-2004, 06:34
Kratos
Kratos is offline
Na een maand al anaal? en dat op je 16e??? Je moet hetzelf weten Ik zeg niet dat het slecht is ofzo. Sex op je 16e is okeej vind ik maar ik zou echt geen dingen doen die je niet wil. Jij bent de baas
Met citaat reageren
Oud 31-12-2004, 09:21
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Ik vreesch dat ie een beetje misbruik van je maakt..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 11:44
waves
waves is offline
zeg hem dat je dat niet wilt, dat je je daar niet prettig bij voelt. op het gebied van sex moet je je aanpassen aan degene die het laagste tempo heeft vind ik. hoe groot de frustraties dan ook mogen worden voor de ander.
praat er met hem over. zorg dat hij weet hoe je over bepaalde zaken denkt en dat heeft hij dan maar te respecteren!
Oud 02-01-2005, 16:19
rodina
rodina is offline
Je hebt een mond van onze lieve heer gekregen om mee te praten, doe dat dan ook.

En sex moet leuk zijn, ook voor jou, zeker voor jou, kom op hoe lang ga je met die jongen naar bed.
Overhaast niets, dat kan je toch gewoon tegen hem zeggen. Dat je er nog niet aan toe bent?
En als hij dat niet kan accepteren, zegt dat meer over hem dan over jou en dan lijkt het mij makkelijk genoeg om toedeloe tegen hem te zeggen.

En het is een man, die snappen geen hints. Dus je zal het echt recht in zn gezicht moeten zeggen anders denkt ie alleen maar dat jij het fijn vindt en dat ie jouw er een plezier mee doet.
Oud 02-01-2005, 16:47
Verwijderd
Hij heeft maar te respecteren dat jij bepaalde dingen niet wilt. Hij is 24 en heeft al weet ik hoe veel andere sekspartners gehad, maar jij bent nog jong, nog niet zo heel erg ervaren op gebied van seks en gewoon nog niet toe aan allemaal extreme dingen. Maak ik zo op. Gewoon zeggen tegen hem, meeste mannen zijn inderdaad niet zo goed met hints. Dus gewoon je bek optrekken. En ja, makkelijker gezegd dan gedaan, maar als jullie gek op elkaar zijn, moet hij dat maar accepteren en anders ergens anders aan zijn trekken komen. Niet bij jou, als je dat niet wilt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:49
Verwijderd
Maak hem duidelijk dat jij die dingen niet wil; niet door een hint te geven, maar door te zeggen 'nee, dat wil ik niet'. Je hebt geen sterke argumenten nodig of iets dergelijks; jij wil het niet dus het gebeurt niet, punt. Hij heeft dat maar te accepteren.

Als hij het uitmaakt enkel omdat jij niet wil plompzakken, dan is hij een grote aansteller en dan ben je beter af zonder hem
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:02
Dark Angel
Dark Angel is offline
"Hier voel ik me niet goed bij, dit wil ik (nu?) niet"

Kom op, zo moeilijk is dat niet. Je zult er alleen duidelijk in moeten zijn. Als jij niet aangeeft dat dit allemaal veel te snel voor je gaat dan komt hij daar zelf waarschijnlijk niet eens op.

Als het echt zo'n lieve jongen is moet hij ook snappen dat hij veel te hard gaat met z'n nieuwe dingen en dat jij nog maar net begonnen ben met gewone sex.
Oud 02-01-2005, 21:26
Verwijderd
hier heb ik maar 1 woord voor:

Keta
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:54
Verwijderd
Je kunt ook gewoon teveel meewerken..

Of fistfuck hem gewoon ff heftig, zeg dat je dat altijd al eens wilde proberen.. ´keer iets anders´
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten