![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
We hebben net een project gedaan waar we een 'online service' en promotie campagne voor IKEA moesten ontwikkelen. En nu moeten we (individueel) een applicatie voor een PDA ontwikkelen voor een bepaalde 'business' doelgroep. Wel leuk.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Studeer je nog?
Jep Wat studeer je? HBO verpleegkunde Doe je het graag? jawel ik vind het allemaal wel interessant Doe je het goed? Ach jawel, goed genoeg Waarom die studie? Leek me interessant, heb hiervoor mijn propedeuse lerarenopleiding engels gehaald en nog een tijdje engels gedaan aan de universiteit. Dat beviel niet dus uiteindelijk de hele andere kant op gegaan. Snel gemaakte keuze maar tot nu toe bevalt het wel. Past de studie met je Lifestyle? Niet speciaal
Laatst gewijzigd op 03-01-2005 om 23:12. |
![]() |
|
wow.. 2 pagina's, 4 CMD'ers
![]() Studeer je nog? nog? net begonnen.. Wat studeer je? Communication & MultimediaDesign @ HSZuyd Heerlen Doe je het graag? yeah.. tis leuk en tis vooral ook erg gezellig ![]() Doe je het goed? goed genoeg tot nu toe.. alleen programmeren is niet helemaal "mijn ding" Waarom die studie? Omdat ik iets creatiefs wou, maar ook weer niet té, omdat ik iets technisch wou, maar ook weer niet té, omdat ik iets met vormgeven/reclame/multimedia wou, omdat ik HTML wel leuk vond, en ja.. Heerlen was niet te ver weg. Past de studie met je Lifestyle? Euhm.. hij past in ieder geval bij mij?
|
Studeer je nog?
Ja, ik studeer nog. Windesheim te Zwolle. Wat studeer je? Ik studeer voor leraar Natuur/scheikunde, 1e jaars Doe je het graag? Jahoor, maar de vak stof is wel een beetje saai omdat we alleen maar 2, 3, 4 & 5 Havo stof aan 't herhalen zijn. Doe je het goed? Stage gaat goed, de leerlingen luisteren naar me en zijn stil, en ik heb tot nu toe 2 van de 3 tentamens met een 8 gehaald en de ander niet (5). Waarom die studie? Als je 't leger niet in mag moet je toch iets? Past de studie met je Lifestyle? Zelf toen ik al met de studie was begonnen geloofde bijna niemand uit mijn vrienden groep dat ik 't deed, dus.. nee. Maar aan de andere kant was ik wel altijd heel goed in de beta vakken en ben ik redelijk computer verslaafd, dus ja? Ik vind van wel, maar volgens nu nog steeds 80% van mijn vrienden niet.
|
Studeer je nog (zo ja waar, zo nee waarom niet)?
ja ik studeer, aan de haagse hogeschool Wat studeer je? SPH (2e jaar) Doe je het graag? ja, hartstikke leuke studie Doe je het goed? Tot nu toe al m'n tentamens gehaald dus ja dan zit het wel goed. Waarom die studie? Met mensen en over mensen bezig zijn. Niet alleen maar theorie de hele dag. De meeste vakken zijn interressant. Past de studie met je Lifestyle? ja best wel, zeker om dat ik een sociotype ben....veel mensen om me heen en niet de hele dag stil zitten.
|
Studeer je nog?
Ja, op het cibap in zwolle Wat studeer je? interieur, verf & menagement Doe je het graag? ja, alleen is het reizen wel ![]() Doe je het goed? Ja ![]() Waarom die studie? Omdat ik niet wist welke hbo studie ik wilde gaan doen, dus eerst dit ga doen, want hiervan wist ik zeker dat ik het leuk en niet saai vind. Past de studie met je Lifestyle? Ik houd van tekenen en schilderen en met interieur bezig zijn etc. dus past wel in mn lifestyle dan denk ik.
|
![]() |
Studeer je nog?
Ja, Faculteit Economie & Management (onderdeel van de HVU) Wat studeer je? Commerciële economie Doe je het graag? Ehh nee, maar ook niet met tegenzin. Doe je het goed? Beter dan verwacht! Heb tot nu toe alle studiepunten gehaald.. Waarom die studie? Omdat ik niks beters wist en het lekker breed is. Past de studie met je Lifestyle? Ik hou wel van geld ![]() |
![]() |
|
jep, hogeschool voor de kunsten utrecht Wat studeer je? digital media design, interactieve concept ontwikkeling voor internet.. het aantrekkelijker maken van een website zegmaar met vernieuwende shit.. Doe je het graag? ja tot nu toe wel (1e jaars) Doe je het goed? tot nu toe alles gehaald... Waarom die studie? ik wilde iets creatiefs doen, waar ook iets van techniek bij komt .... Past de studie met je Lifestyle? naah ik ben best wel een internet nerdie dus ja...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jaaa.. Haarlem ![]() Wat studeer je? 4VWO C/E&M. Met tekenen ![]() Doe je het graag? Nee.. maar ik moet wel.. want daarna wil ik echt gaan studeren Doe je het goed? Nee Waarom die studie? Omdat ik naar de Uni wil, en dan moet je VWO hebben gedaan *ja.. of HBO Propedeuse* Past de studie met je Lifestyle? Gatver.. nee. |
![]() |
|
|