Advertentie | |
|
![]() |
|
nou ja dan ga ik er ook maar wat extra's bij zetten
![]() Autopilot Off Mad Caddies Strung Out Less Than Jake SX-10 Home Grown New Found Glory Reel Big Fish Catch 22 Blue Meanies Pitchshifter Sweet Action Rufio
||
Citaat:
|
![]() |
Nou komt ie hor
![]() ***************** pennywise lagwagon green day NoFX Mad Caddies Bouncing souls Snuff I Against I ***************** voor de rest: www.cu2.nl/limpgirlie I LIKE ALL THE PUNK
|
deftones
system of a down NOFX KoRn TOOL Rancid heideroosjes the shandon slipknot(af en toe ist wel leuk) soulfly beatbusters kittie agnostic front bad religion agresion gazzoleen undeclinable green day sick of it all ramones whitin temptation after forever nightwish green lizard ramms+ein muse machine head pennywise red hot chili peppers incubus cradle of filth offspring rage against the machine papa roach sepultura silverchair nirvana fear factory misfits coal chamber |
![]() |
|
![]() |
Ik ga voor
Robbie Williams(tjah, k vinnem een superrrr entertainer) K's Choice(Duhhhh logische keus) Muse(Whaaaaaaah wat zijn die goed) en dan kan ook ik nog 80.000 bands op gaan noemen die ik ERGGGGGGGGGGG goed vin, maar dit zijn de bands waarvan ik geen concert in Nederland wil missen en waar ik alles van kan meebleren enz enz |
![]() |
|
Ben niet echt en type om "fan" te zijn, daarnaast luister ik niet vaak naar bands.
Norah Jones is zeer relaxede jazz (Don't Know Why, of Turn Me on), daarnaast luister ik op het moment veel naar klassiek (Debussy, wat opera shit), wat gouden "oude" zoals Santana-Smooth en Tom Jones- Sexbomb, anders gezegd: nummers die ik na 2 maanden ook nog leuk vind. Maar daarnaast heb ik ook Placebo op m'n computer, sja ![]()
|
Ik hou het er maar bij een paar (vorige keer noemde ik een stuk of 23
![]() -less than jake -reel big fish -incubus -hoobastank -red hot chille peppers -machinehead -tool -311 -st. germain -weezer -deftones -nou doubt -rage against the machine -k's choice echt fan ben ik alleen van incubus, tool, k's choice, machinehead, en weezer. (ben naar concerten van hen geweest, heb posters, alle cd's, etc.)
Laatst gewijzigd op 10-06-2002 om 16:59. |
![]() |
|
Jeff Buckley
Heather Nova Coldplay Racoon K's choice Dido Blof Muse Madonna Semisonic Travis Nirvana Alanis Morisette Anouk Weet op dit moment geen namen meer! Verder luister ik heel graag klassieke muziek, vooral vioolconcerten! als je niet van klassieke muziek houdt maar het toch een keer wil leren waarderen moet de volgende cd kopen: The doors - concerto de muziek van the doors maar dan omgezet in klassieke muziek *kippevel*
||
Citaat:
je bent nine inch nails vergeten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
slechste nummer van je favo band/groep r0b-i | 56 | 17-01-2005 08:12 | |
Muziek |
Maak van je favo band een gothic-band Maurice | 14 | 14-04-2004 13:21 | |