Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Aan alle andere mensjes, jullie leggen volgens mij stuk voor stuk de link tussen slapen en sex, opzich is dat niet verwonderlijk want volgens mij is die er gewoon. Ik bedoel als je bij elkaar gaat slapen betekent niet dat je perse gaat neuken maar je zult iig iets in die richting proberen. EN OUDERS ZIJN NIET DEBIEL!!! je ouders snappen net zo goed dat er iets gaat gebeuren als je bij mekaar gaat slapen. Je kan wel met zo'n slappe smoes aankomen als "ik wil gewoon gezellie knuffelen" maar als voor jezelf al vaststaat dat het niet zo is kan je moeilijk je ouders daarvan overtuigen. Dit topic gaat eigenlijk meer over wanneer je van je ouders met iemand naar bed mag, omdat voor heel veel pps het een logisch gevolg is van bijmekaar slapen. Mijn vriendje mocht ongeveer na6 maanden bij mij slapen, later werden ze daar heel gemakkelijk in. maar op t moment dat ik met hem krijg was ik wel net 15 dus ik kan we wel voorstellen waarom het dan pas mocht. (maar ik ben ondanks al het logeren nog steeds maagd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Blijven slapen bij vriend/vriendin sorensen | 10 | 02-11-2014 07:59 | |
Psychologie |
slapen bij iemand die je niet kent? mango2 | 24 | 15-07-2006 13:09 | |
Liefde & Relatie |
slapen bij je nieuwe vriendje druiveke | 47 | 21-03-2006 10:41 | |
Liefde & Relatie |
Vriend slaapt bij goede vriendin... *carmen* | 63 | 26-09-2005 23:52 | |
Liefde & Relatie |
mijn ouders laten me niet bij mijn vriend slapen selma | 26 | 12-02-2003 20:07 | |
Liefde & Relatie |
[beste vriend] Verwijderd | 3 | 23-01-2003 00:35 |