Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2005, 23:24
masterdj
masterdj is offline
tip: flink lang zeuren
laat gewoon merken dat het je niet alleen om de sex te doen is (waarom leven de meeste ouders met de opvatting dat "het" alleen savonds gebeurd? )

morgen voor de eerste keer bij mn vriendin slapen

veel succes!
Oud 20-01-2005, 12:13
Verwijderd
bij mij hielp het niet dat ik zei dat ik wel weer ergens anders zou gaan neuken zeg maar. Het mocht gewoon niet. Soms denk ik dat dat misschien wel slecht voor onze relatie is geweest omdat we op die manier niet dichter naar elkaar toe konden groeien. Nu ben ik hem kwijt. Soms neem ik het mijn ouders wel kwalijk. Is dit logisch????
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 17:31
niempje
niempje is offline
ik mag het gewoon mijn oudes weten wel goed genoeg dat het op een ander moment ook zou gebeuren , en ze hebben dan toch nog liever dat we het op een "veilige plaats" doen en niet eendert waar.

verder @ schaap 1986 : het is miss normaal dat je het hen kwalijk neemt , maar denk niet dat je dat moet doen! het is niet hun schuld dat jullie niet naar elkaar toe konden groeien.. dat doe je toch nl niet alleen door bij elkaar te blijven slapen? het is normaal dat je wat gefrustreerd bent , maar het hen kwalijk nemen moet je niet! en wie weet was er iets veel ergers gebeurt die nacht, en dan had je het hen zeker niet kwalijk genomen eh?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:39
Verwijderd
Weet je wat helemaal raar is. In die 8 maanden tijd mocht hij niet bij me slapen. Nu zijn we uit elkaar en gaan we gewoon met elkaar om en nu mag hij wel blijven slapen dat is toch vreemd?????
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:23
blupp
blupp is offline
IK heb nu iets meer dan 3 maanden een vriendin en van haar ouders mogen we samen slapen gewoon. In t begin was t leuk maar achteraf heb ik er wel half spijt van...we liepen wel erg hard van stapel, alsof we de tijd niet hebben. Dus ik heb nu maar besloten om wat rustiger aan te doen, ik wil niets verpesten ofzo en het moet wel bijzonder blijven.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:25
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
Amelienne schreef op 01-01-2005 @ 16:05 :
Ik heb nu bijna 2 maandjes een vriendje.
Hiervoor heb ik 1,5 jaar een relatie gehad, en vond m'n moeder het na een half jaar goed als we bij elkaar zouden slapen.
Nu zou ik eigenlijk, na 2 maanden al bij hem willen slapen. Het voelt allemaal heel goed. En niet eens omdat ik dat seks met hem zou willen, maar gewoon om bij hem te zijn en naast hem in slaap te vallen.
Helaas legt mijn moeder die link tussen seks en slapen wel en mag het dus niet. Hierbij legt ze ook de link, dat ik 17 ben en hij 21 is.
Wat vinden jullie? Is twee maanden echt zo vroeg als alles goed voelt? En hoe kan ik haar overtuigen dat het wel mag? Want ik heb geen zin om nog 5 maanden te moeten wachten.
zeg dat ze desnoods een bewakingscamera ophangt in de slaapkamer of een bewegingssensor aanbrengt op het bed ofzo... verzin een loze kutsmoes ofzo...
Oud 08-02-2005, 20:26
Badmutssssss
Badmutssssss is offline
Citaat:
blupp schreef op 08-02-2005 @ 21:23 :
IK heb nu iets meer dan 3 maanden een vriendin en van haar ouders mogen we samen slapen gewoon. In t begin was t leuk maar achteraf heb ik er wel half spijt van...we liepen wel erg hard van stapel, alsof we de tijd niet hebben. Dus ik heb nu maar besloten om wat rustiger aan te doen, ik wil niets verpesten ofzo en het moet wel bijzonder blijven.
en gelijk hebt ge... alleen, als je het graag zou willen, hoe maak je het dan bijzonder...
Oud 08-02-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Panini schreef op 01-01-2005 @ 18:11 :
ouders lijken die link nooit te kunnen leggen
logisch dan denken ze er niet aan en kunen ze rustig slapen ikzelf zou ook moeite hebben als (jaja later) mijn dochter met een vriend van 19 thuiskomt en zij zelf nog maar 14 is...hoe ouderwets ja maja je kan het ook positief bekijken en ezggen dat ze bezorgd om je zijn en dus om je geven
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 20:46
blupp
blupp is offline
Citaat:
Badmutssssss schreef op 08-02-2005 @ 21:26 :
en gelijk hebt ge... alleen, als je het graag zou willen, hoe maak je het dan bijzonder...
Haha nee dat niet wel een paar andere euhm..dingetjes En het was wel bijzonder, maar achteraf had ik het liever ietsje uitgesteld, dat bijelkaar slapen, maar het was wel bijzonder..ik ken haar ook al een paar jaar goed dus het is geen vreemde ofzo dat het over een maand uit is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:36
Lijnie
Lijnie is offline
maar wil je seks met m? maar dan nog, das jou zaak eigenlijk, niet die van je mam... je bent 17.... en als je sex wil komt het er wel van... ik zou er gewoon op staan dat je bij m mag slapen, das tog normaal in een relatie??
Oud 08-02-2005, 21:45
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Multilot schreef op 03-01-2005 @ 18:56 :
mn moeder doet er minder moeilijk over, m`n vader wil het absoluut niet hebben en sleept m`n moeder daar weer in mee.. Ik ga het morgen weer vragen, hoera, weer leuke discussies
Ben je geen 19? Op die leeftijd hoor je sowieso al UIT huis te wonen en ergens te studeren, met wie je dan slaapt of neukt maakt dan ook niet meer uit. Ik bedoel als je ouders zo moeilijk doen op jouw leeftijd is er echt iets mis met hun.

Aan alle andere mensjes, jullie leggen volgens mij stuk voor stuk de link tussen slapen en sex, opzich is dat niet verwonderlijk want volgens mij is die er gewoon. Ik bedoel als je bij elkaar gaat slapen betekent niet dat je perse gaat neuken maar je zult iig iets in die richting proberen. EN OUDERS ZIJN NIET DEBIEL!!! je ouders snappen net zo goed dat er iets gaat gebeuren als je bij mekaar gaat slapen. Je kan wel met zo'n slappe smoes aankomen als "ik wil gewoon gezellie knuffelen" maar als voor jezelf al vaststaat dat het niet zo is kan je moeilijk je ouders daarvan overtuigen.
Dit topic gaat eigenlijk meer over wanneer je van je ouders met iemand naar bed mag, omdat voor heel veel pps het een logisch gevolg is van bijmekaar slapen.

Mijn vriendje mocht ongeveer na6 maanden bij mij slapen, later werden ze daar heel gemakkelijk in. maar op t moment dat ik met hem krijg was ik wel net 15 dus ik kan we wel voorstellen waarom het dan pas mocht. (maar ik ben ondanks al het logeren nog steeds maagd)
Oud 09-02-2005, 14:48
Verwijderd
Hey poepkind

Dat is wel netjes van je. Ik heb precies hetzelfde alleen hebben mijn ex en ik nooit bij elkaar mogen slapen. Ik vind het echt stom. Ik zou hem heus niet zomaar gaan bespringen hoor want als ik dat wel wilde had ik het ook ergens anders kunnen doen
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 15:12
blupp
blupp is offline
Eigenlijk vind ik t wel een beetje vreemd dat we al zo snel samen mochten slapen, niet dat ik er wat tegen heb ofzo. Maar ik had 2 keer bij haar gelogeerd, in een andere kamer en de derde keer zei haar vader al, als jullie willen mogen jullie samen slapen, anders doen jullie het toch wel een andere keer. Zit wel wat in. Ligt er ook aan wat die ouders van jou denken en jullie als stelletje.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:21
anne philipe
anne philipe is offline
ik vind 2 maanden niet te vroeg hoor. juist goed ik mocht toen ook ongeveer bij mijn vriendje slapen. maar kgeloof dat mijn ouders wel door hadden dat we hoe dan ook seks konden hebben, of we nou bij elkaar slapen of niet. over een tijdje mag het vast wel. hoop ik voor je
Oud 09-02-2005, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 08-02-2005 @ 22:45 :
Ben je geen 19? Op die leeftijd hoor je sowieso al UIT huis te wonen en ergens te studeren
Dit is wel een beetje erg kort door de bocht, vind je ook niet? Voor sommige mensen is het gewoon (of financieel of anders) niet te doen om uit huis te gaan. En dat je op je 19e uit huis 'hoort' te zijn, vind ik persoonlijk een beetje kortzichtige mening.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:54
Wenomic
Wenomic is offline
Ik mocht er al bij blijven slapen toen we net 1 dag hadden. Maar toen bleef ik samen met nog 2 vrienden daar slapen (Tja met 3 jongens..) Mijn vader had er helemal geen moeite mee. Toen ik 3 weken later daar weer bleef slapen, maar dan alleen zei mijn vader alleen: ja doe wel voorzichtig en je hebt het zelf in handen wat je allemaal uitvoert. Mijn moeder zei: als het maar safe is. Ze begrijpen het wel en doen er gelukkig niet moeilijk over.

Maar je moet ze gewoon uitleggen dat je heus wel weet wat er kan gebeuren maar dat je heel erg voorzichtig bent en dat je ook wel weet wat je doet en ze je niet moeten inzien voor iemand die domme dingen zou doen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 18:16
Buffy
Buffy is offline
de eerste keer dat wij samen sliepen waren we met een stel vrienden een weekendje weg naar de andere kant van het land, we hadden toen bijna 2 maanden, ik was 17 en hij 23. onze ouders gaven geen problemen, maar we hebben daarna wel weer gewoon in ons eigen bed geslapen *we wonen hemelsbreed 500 meter uit elkaar, dus om de afstand was het niet nodig*. nadat we samen een week op vakantie waren geweest die zomer zijn we vanaf dat moment wel elk weekend samen gaan slapen. het gaat mij helemaal niet alleen maar om de sex, maar ik vindt het gewoon gezellig om zo saampjes in dat bed te liggen. en zo slapen we nu al ruim 1.5 jaar lekker samen in het weekend. en het is nog steeds leuk !
Oud 09-02-2005, 18:23
Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Mijn vriendje en ik hebben bijna 5 maanden en mogen ook niet bij elkaar slapen.. Hebben één keer bij elkaar geslapen (toen hadden we nog niks) en toen was k volgens m`n moeder al zwanger.. Dus.. Lkkr dan.. Anywayz, voor mij hoeft t ook niet per se om de seks.. Ik vind het gewoon fijn bij hem en dat wil k graag zo houden.. Maar ja.. mijn vader doet daar niet zo moeilijk over, maar mijn moeder is wat moeilijker.. Dus die heeft mij ff snel aan de pil gezet.
Oud 26-02-2005, 07:18
Verwijderd
Je moet gewoon zeggen dat je het allang doet alleen dat jehet nu wel eens in bed wil uitproberen, maar dat slapen op zich ook geen probleem voor jou zou zijn omdat je neit verslaafd bent aan sex maar het gewoon een heerlijk gevoel vind om naast hem wakker te worden
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 10:33
Isiyanka
Isiyanka is offline
Ik sliep voor het eerst bij mijn exvriend toen ik 15 was en we... twee weken iets hadden ofzo Maar wij hadden ook een lange-afstands-relatie, dat scheelt ook nog wel. En ik sliep eerst op een andere kamer (hoewel we wel tot diep in de nacht op zijn kamer lagen natuurlijk) en later in dezelfde kamer maar een ander bed Moest van zijn moeder, omdat ze bang was dat mijn ouders het niet goed zouden vinden.
Eigenlijk vind ik het ook onzin dat je niet gewoon bij elkaar zou kunnen slapen. Als je seks wil hebben, dan doe je dat toch wel, tenzij er constant iemand in de buurt is, en zo ver willen je ouders toch niet gaan?
Misschien moeilijk om dat tegen je moeder te zeggen hoor, zou ik ook niet durven
Oud 26-02-2005, 14:42
Aphrodite 86
Aphrodite 86 is offline
Wow, wat heb ik relaxte ouders. Mocht de tweede keer dat ik mijn vriend zag al blijven slapen. Voordeel van ver uit elkaar wonen.
Maar als het niet mag. Huur een hotelkamer voor een nacht ofzo. Of ga samen camperen. Moet het wel zomer zijn natuurlijk.
Oud 26-02-2005, 16:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik had 3 maanden met mn vriend toen ik bij m mocht blijven slapen. Ik weet eigenlijk niet of mijn moeder die link legde met naar bed gaan. Ik denk het niet. Haar vertrouwen met mij en seks was nogal groot. Toen ik 14 was slikte ik bijv. al de pil, gewoon uit voorzorg. Mijn vriend en ik hebben ook 8 maanden gehad voordat we met elkaar naar bed gingen (maar dat had zo zn redenen). En nu, 2 jaar later, slaap ik iedere week wel minstens 2 keer bij hem En in de vakanties vrijwel altijd
Met citaat reageren
Oud 26-02-2005, 17:02
Verwijderd
Ik ken het, hoewel ik zelf geen vriendje heb. Ik mag ook niet naast mannelijke vrienden of potentiële vriendjes slapen van mijn moeder. Ze moeten altijd op de logeerkamer en er valt niet eens over te praten.
Vriendinnen mogen wel bij me in bed, daar zeurt ze nooit over, beetje dubbel want ik zoen en friemel ook met meisjes soms. Ik ben 19, ik vind eigenlijk dat ik wel zelf mag bepalen met wie ik in één bed slaap.. Maar goed, over een paar maanden ga ik toch op mezelf wonen, dan is het geen probleem meer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:16
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Haha ik heb nu anderhalve maand n vriendje en die is blijven slapen.... et was meer n mededeling tegen mn moeder, ze vond t meteen goed (voordeel is misschien wel dat ze et ZO'N leuke jongen vindt, ze kan et niet vaak genoeg zeggen)

En mn vorige vriendje kende ik via internet, die bleef slapen zonder dat mn mama em ooit had gezien! vond het redelijk eng dat ze et meteen goedvond..
Maar ze vindt dat ik "oud &wijs" genoeg ben om zelf te beslissen wanneer ik seks wil en ze weet ook dat als et thuis verboden wordt er andere plekjes gezocht (&gevonden!) worden..
Misschien eigen ervaringen van vroeger?
Oud 01-03-2005, 21:26
Verwijderd
Citaat:
carlijntje15 schreef op 01-03-2005 @ 22:16 :

Maar ze vindt dat ik "oud &wijs" genoeg ben om zelf te beslissen wanneer ik seks wil en ze weet ook dat als et thuis verboden wordt er andere plekjes gezocht (&gevonden!) worden..
Misschien eigen ervaringen van vroeger?
es vragen?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:33
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Ja, is n optie om dr uit te horen maar ben blij met haar kijk op slapen met vriendjes dusja...
Oud 02-03-2005, 08:15
Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Citaat:
Amelienne schreef op 01-01-2005 @ 16:05 :
Ik heb nu bijna 2 maandjes een vriendje.
Hiervoor heb ik 1,5 jaar een relatie gehad, en vond m'n moeder het na een half jaar goed als we bij elkaar zouden slapen.
Nu zou ik eigenlijk, na 2 maanden al bij hem willen slapen. Het voelt allemaal heel goed. En niet eens omdat ik dat seks met hem zou willen, maar gewoon om bij hem te zijn en naast hem in slaap te vallen.
Helaas legt mijn moeder die link tussen seks en slapen wel en mag het dus niet. Hierbij legt ze ook de link, dat ik 17 ben en hij 21 is.
Wat vinden jullie? Is twee maanden echt zo vroeg als alles goed voelt? En hoe kan ik haar overtuigen dat het wel mag? Want ik heb geen zin om nog 5 maanden te moeten wachten.
Neuh, ligt er heel erg aan hoe goed je elkaar al kent en aanvoelt...toen ik 2 maand met mn vriendje had lagen we ook al gewoon bij elkaar in bed....en leeftijdsverschil is helemaal niet groot hoor
Reageren

Regels voor berichten