Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2005, 12:58
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Koen schreef op 05-01-2005 @ 13:20 :
Niet met een 8mbit verbinding. Dat zo betekenen dat je letterlijk elke byte capaciteit kan gebruiken voor je download. Dat is met overhead, crc errors, etc nooit te halen. Bij Demon kunnen de meeste modems volgens mij die snelheid ook helemaal niet aan, dus dat is niet te halen.
hmmzzz zelfs mijn oude alcatel haalde die snelheid..... demon geeft er toch van die leuke ZyXEL dingen bij, lijkt me sterk dat die geen 8 mbit kunnen halen...
maar ik geef je wel gelijk in het feit dat een verbinding die max 1024 kb/s kan halen echt niet boven de 1Mb/s uitkomt
nu is explorer wel een beetje makkelijk met het geven van snelheden .... dus het kan echt wel zo zijn dat iemand soms 1mb/s ziet staan , maar dat kan nooit van lange duur zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 14:53
Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
ik zag iets staan dat Tiscali Exclusief heet....haalt officieel 256Kbs download (en 40 up dacht ik), voor 20 euro per maand....is best netjes. Natuurlijk haal je die snelheid niet helemaal....maar @home heeft een dom kabeltje dat officieel maar 40 kbs haalt...voor meer geld...vergelijk maar
Oud 05-01-2005, 15:03
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Koen schreef op 05-01-2005 @ 12:42 :
Een echte server draai je natuurlijk niet thuis, dat snap ik ook wel. Maar als je een hoge upload zoekt, zit je op zich bij BBNed wel goed.
Als testservertje om om een beetje data over te gooien, ja. Maar anders dus inderdaad niet.

Citaat:
Daarnaast kan je mij niet wijsmaken dat je met 1 Megabyte per seconde kan downloaden. Leuk zo'n theoretische snelheid, maar die haal je in de praktijk nooit.
Ik haal het dus wel. Niet standaard, maar als ik onder de 400 KB/s uit kom, vind ik dat echt ronduit langzaam.

Ik haal inderdaad geen 1 MB/s, maar ik vind 800 KB/s er dicht in de buurt komen. Je theoretische max van 1 Mbit haal je ook nooit, maar je komt er wel in de buurt, zo ook met 8 Mbit.

Ik heb het ooit al gezegd, maar ADSL gaat binnenkort wel even tot de 56 Mbit als jij binnen 500 meter van je centrale zit. Dus je gaat mij niet vertellen dat 8 Mbit halen technisch onmogelijk is. Dat je gecapped bent op die 8 Mbit is inderdaad zuur, want het maakt het moeilijker, maar niet onmogelijk.
Oud 05-01-2005, 15:43
Koning
Koning is offline
Citaat:
Koen schreef op 04-01-2005 @ 18:52 :
FUP, maar ik ken niemand die ooit gezeur met hen gehad heeft, ook niet na het downloaden van 200GB in een maand. En daar zijn gevallen van bekend... Onbeperkt bestaat niet, nergens niet, en dat zal ook nooit komen.
Dat is wel jammer, het probleem is dat ik na 10 dagen van de maand december al bijna 3 keer over de fair use limiet heen zat, bij 3 keer krijg je 64k verbinding..

Verder heb ik de nodige problemen gehad met chello, gelukkig is het nu al een jaar rustig, snelheden zijn goed, pings van rond de 20-30 alleen dus dat data limiet.

Maar betaal je in verhouding echt te veel? (4192/1024 voor 50 euro per maand)
Oud 05-01-2005, 15:51
Gimme more beer
Citaat:
Koning schreef op 05-01-2005 @ 16:43 :
Dat is wel jammer, het probleem is dat ik na 10 dagen van de maand december al bijna 3 keer over de fair use limiet heen zat, bij 3 keer krijg je 64k verbinding..

Verder heb ik de nodige problemen gehad met chello, gelukkig is het nu al een jaar rustig, snelheden zijn goed, pings van rond de 20-30 alleen dus dat data limiet.

Ik denk dat je veel aan Demon zult hebben

Ik ben ook overgestapt van Chello en het was echt fantastisch, geloof mij
Oud 05-01-2005, 15:58
Koning
Koning is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2005 @ 16:51 :
Ik denk dat je veel aan Demon zult hebben

Ik ben ook overgestapt van Chello en het was echt fantastisch, geloof mij

Maar betaal ik dan niet meer / evenveel voor een lagere snelheid? En zit ik dan ook gewoon aan die fair use policy vast?
Oud 05-01-2005, 16:03
Gimme more beer
Citaat:
Koning schreef op 05-01-2005 @ 16:58 :
Maar betaal ik dan niet meer / evenveel voor een lagere snelheid? En zit ik dan ook gewoon aan die fair use policy vast?
Dat ligt eraan. Haal jij bij chello je max? Bij Demon haal je namelijk wel altijd je max, dat is het hele voordeel.

Bij het pakket dat nu 29 euro kost, de 1024/512 kun je zo'n 60 GB downloaden zonder gezeik met de FUP, is mijn ervaring.

Met de 8/1 Mbit zit je er zelfs bij 150 GB nog niet aan, maar die kost dus wel even 65 euro...
Oud 05-01-2005, 16:08
Koning
Koning is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2005 @ 17:03 :
Dat ligt eraan. Haal jij bij chello je max? Bij Demon haal je namelijk wel altijd je max, dat is het hele voordeel.

Bij het pakket dat nu 29 euro kost, de 1024/512 kun je zo'n 60 GB downloaden zonder gezeik met de FUP, is mijn ervaring.

Met de 8/1 Mbit zit je er zelfs bij 150 GB nog niet aan, maar die kost dus wel even 65 euro...
Max, mwoah nee dat haal ik vaak niet, gister toevallig 2 uur lang 500k/sec gedownload maar dat ligt volgens mij aan de server.. Soms haal ik 150/200 soms meer..
Oud 05-01-2005, 16:11
Gimme more beer
Citaat:
Koning schreef op 05-01-2005 @ 17:08 :
Max, mwoah nee dat haal ik vaak niet, gister toevallig 2 uur lang 500k/sec gedownload maar dat ligt volgens mij aan de server.. Soms haal ik 150/200 soms meer..
Ja, dat haalde ik dus nooit bij Chello. Dat was de voornaamste reden dat ik overgestapt ben. Misschien had ik wel een fulltime-knijp, dan kan ook

Anyway, ik ben tevreden met demon en voor de prijs hoef je het niet te laten. Voor die 50 euro heb je een 2048/1024 verbinding en dat is dus altijd minstens 109 KB/s up en 215 KB/s down
Oud 05-01-2005, 16:12
Koning
Koning is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2005 @ 17:11 :
Ja, dat haalde ik dus nooit bij Chello. Dat was de voornaamste reden dat ik overgestapt ben. Misschien had ik wel een fulltime-knijp, dan kan ook

Anyway, ik ben tevreden met demon en voor de prijs hoef je het niet te laten. Voor die 50 euro heb je een 2048/1024 verbinding en dat is dus altijd minstens 109 KB/s up en 215 KB/s down

Dat is goed te doen, het gaat nu goed hier met chello, (woon vlakbij een chello centre geloof ik ) en als er weer wat mis gaat dan stap ik dan wel over..
Oud 05-01-2005, 16:31
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2005 @ 17:11 :

dat heb ik voor 30eu (ok, max)

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 16:46.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 20:15
Gimme more beer
Citaat:
Koning schreef op 05-01-2005 @ 17:12 :
Dat is goed te doen, het gaat nu goed hier met chello, (woon vlakbij een chello centre geloof ik ) en als er weer wat mis gaat dan stap ik dan wel over..
Als ze je knijpen zou ik heel resoluut vertrekken en daarbij ook eerlijk de reden noemen.
Oud 05-01-2005, 20:16
Gimme more beer
Citaat:
SubbehQ schreef op 05-01-2005 @ 17:31 :
dat heb ik voor 30eu (ok, max)
Ik vind dat pakket ook aan de dure kant, maar okee, je kunt niet alles hebben Het pakket van 30 euro is zeer zeker waar voor je geld en de 8/1 ook zeker
Oud 05-01-2005, 22:22
SubbehQ
SubbehQ is offline
erm ik bedoel ik krijg die snelheid, 1mbit up en 2mbit down voor 32eu
Oud 05-01-2005, 22:59
Koen
Koen is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2005 @ 16:03 :
Als testservertje om om een beetje data over te gooien, ja. Maar anders dus inderdaad niet.
Dat is nogal wiedes ja.

Citaat:

Ik haal het dus wel. Niet standaard, maar als ik onder de 400 KB/s uit kom, vind ik dat echt ronduit langzaam.

Ik haal inderdaad geen 1 MB/s, maar ik vind 800 KB/s er dicht in de buurt komen. Je theoretische max van 1 Mbit haal je ook nooit, maar je komt er wel in de buurt, zo ook met 8 Mbit.

Ik heb het ooit al gezegd, maar ADSL gaat binnenkort wel even tot de 56 Mbit als jij binnen 500 meter van je centrale zit. Dus je gaat mij niet vertellen dat 8 Mbit halen technisch onmogelijk is. Dat je gecapped bent op die 8 Mbit is inderdaad zuur, want het maakt het moeilijker, maar niet onmogelijk.
800 KB/s is al wat anders dan 1MB/s, scheelt zo 20%.

ADSL v2 kan misschien zulke snelheden halen, ADSL1 dus echt niet. Die heeft een absolute limiet van 8mbit down en 1 mbit up, meer gaat er gewoon niet door. En al kon het sneller dan capped Demon uiteraard je snelheid op 8Mbit, die gasten zijn niet helemaal achterlijk.

Citaat:
Koning schreef op 05-01-2005 @ 16:43 :

De FUP van Chello is geen FUP, die hanteren gewoon keiharde datalimieten per maand. Die noemen ze dan weliswaar niet, maar ze zijn er wel. Bij Demon is het niet zo dat wanneer je over een X aantal GB heen komt je een melding krijgt. Daarvoor moet je bij de 10 meest verbruikende gebruikers per maand horen oid, zoals dat bij een FUP hoort te gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 11:35
Gimme more beer
Citaat:
Koen schreef op 05-01-2005 @ 23:59 :
Dat is nogal wiedes ja.
Ja dus? Ik probeerde alleen maar aan te geven dat je niet te veel van die ADSL netwerkjes moet verwachten.

Citaat:
800 KB/s is al wat anders dan 1MB/s, scheelt zo 20%.
Je beseft toch wel dat ik ook de overhead mee in ogenschouw neem? Dan is er gewoon een max te stellen. En als je dan 80% neemt, zit je vaak heel aardig. Nou haal ik ook nog wel eens op momenten de 950 ofzo, maar dat is echt maar heel even dan.

Citaat:
ADSL v2 kan misschien zulke snelheden halen, ADSL1 dus echt niet. Die heeft een absolute limiet van 8mbit down en 1 mbit up, meer gaat er gewoon niet door. En al kon het sneller dan capped Demon uiteraard je snelheid op 8Mbit, die gasten zijn niet helemaal achterlijk.
Technisch gezien kan de techniek wel dat soort snelheden aan. De huidige netwerken en providers laten het alleen niet toe. Maar het komt, dat is zeker!

Citaat:
De FUP van Chello is geen FUP, die hanteren gewoon keiharde datalimieten per maand. Die noemen ze dan weliswaar niet, maar ze zijn er wel. Bij Demon is het niet zo dat wanneer je over een X aantal GB heen komt je een melding krijgt. Daarvoor moet je bij de 10 meest verbruikende gebruikers per maand horen oid, zoals dat bij een FUP hoort te gaan.
Exact en wat ik het mooie vond aan demon. Toen ik ze een mailtje stuurde met, "ik wil die 8 Mbit down en dan wil ik 100 GB per maand gaan downloaden, mag dat?", zeiden ze "dat zal geen probleem zijn, als u meer gaat verbruiken dan we toestaan, laten we dat op tijd horen."...

Gewoon niet dat gekonkel achteraf, maar eerlijkheid. Daar hou ik van
Oud 06-01-2005, 12:03
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-01-2005 @ 12:35 :
Technisch gezien kan de techniek wel dat soort snelheden aan. De huidige netwerken en providers laten het alleen niet toe. Maar het komt, dat is zeker!
"Technisch gezien"?

G.DMT (ITU G.992.1) is gewoon een keiharde specificatie en die specificatie gaat niet verder dan 8 Megabit downstream en 1 Megabit upstream. Alles wat hoger is, volgt dus niet deze officiele ITU standaard.
Oud 06-01-2005, 12:07
Gimme more beer
Citaat:
Enlightenment schreef op 06-01-2005 @ 13:03 :
"Technisch gezien"?

G.DMT (ITU G.992.1) is gewoon een keiharde specificatie en die specificatie gaat niet verder dan 8 Megabit downstream en 1 Megabit upstream. Alles wat hoger is, volgt dus niet deze officiele ITU standaard.
Dat maakt toch niets uit?
Oud 06-01-2005, 12:21
b@rt-online
b@rt-online is offline
kunnen jullie even een lijstje operators zeggen die ik het beste kan pakken tegen een redelijke prijs?? ik heb nu gehoord:

- demon
- xs4all
-chello

nog meer?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:48
Koning
Koning is offline
Citaat:
b@rt-online schreef op 06-01-2005 @ 13:21 :
kunnen jullie even een lijstje operators zeggen die ik het beste kan pakken tegen een redelijke prijs?? ik heb nu gehoord:

- demon
- xs4all
-chello

nog meer?
chello zou ik weghalen, althans aan de reacties boven mij te horen..

Het is vrij duur, en je moet geluk hebben of het goed gaat werken..
Oud 06-01-2005, 12:52
Gimme more beer
Citaat:
b@rt-online schreef op 06-01-2005 @ 13:21 :

- demon
- xs4all
-chello

nog meer?
Chello is, tenzij je geluk hebt, geen aanrader (meer)...

Xs4all is duurder dan demon en qua kwaliteit en klantenservice verschillen die 2 amper van elkaar. Ik heb om die reden ooit voor xs4all gekozen, maar die keuze is natuurlijk aan jou.
Oud 06-01-2005, 15:06
Engadin
Engadin is offline
Speedlinq, niet duur, kun je kiezen voor het BBned of BaByXL netwerk, wel datalimiet: 1024/512:15gb, 2048/1024:25GB
Oud 06-01-2005, 15:34
Gimme more beer
Citaat:
Engadin schreef op 06-01-2005 @ 16:06 :
Speedlinq, niet duur, kun je kiezen voor het BBned of BaByXL netwerk, wel datalimiet: 1024/512:15gb, 2048/1024:25GB
Voor kleinverbruikers is dat okee, maar met zo'n datalimiet zou ik niet kunnen leven...
Oud 06-01-2005, 17:12
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-01-2005 @ 16:34 :
Voor kleinverbruikers is dat okee, maar met zo'n datalimiet zou ik niet kunnen leven...
Wordt nooit om gezeurd. Soms krijgen mensen de eerste x een e-mailtje of ze alsjeblieft niet zoveel willen downloaden (dan praten we over vele GB's meer) En daarna hoor je er niks meer van.

Ja, ik heb speedlinq

Bevalt uitstekend trouwens gewoon snelheid zoals het moet en tja nog nergens last van. Maarja, als je @home gewend bent....
Oud 06-01-2005, 18:17
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-01-2005 @ 13:07 :
Dat maakt toch niets uit?
Ehh nou dan is het dus geen ADSL, en dan werken reguliere ADSL modems daar ook niet mee, dus dan is het of een eigen techniek met zelfontwikkeld modem of een volgende standaard zoals VHDSL of ADSL2. Volgens mij gewoon crap dus.
Oud 07-01-2005, 12:20
Gimme more beer
Citaat:
SubbehQ schreef op 06-01-2005 @ 18:12 :
Wordt nooit om gezeurd. Soms krijgen mensen de eerste x een e-mailtje of ze alsjeblieft niet zoveel willen downloaden (dan praten we over vele GB's meer) En daarna hoor je er niks meer van.
Jah, maar ik ga er dus echt met tientallen GB's overheen...
Oud 07-01-2005, 12:21
Gimme more beer
Citaat:
Enlightenment schreef op 06-01-2005 @ 19:17 :
Ehh nou dan is het dus geen ADSL, en dan werken reguliere ADSL modems daar ook niet mee, dus dan is het of een eigen techniek met zelfontwikkeld modem of een volgende standaard zoals VHDSL of ADSL2. Volgens mij gewoon crap dus.
Daar gaat het mij niet eens om. Ik wil alleen aangeven dat er weldegelijk meer dan 8 Mbit down door mijn telefoonlijntje kan.
Oud 07-01-2005, 12:26
Koen
Koen is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-01-2005 @ 13:21 :
Daar gaat het mij niet eens om. Ik wil alleen aangeven dat er weldegelijk meer dan 8 Mbit down door mijn telefoonlijntje kan.
Alleen kunnen de centrales dat op dit moment nog niet aan.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 15:19
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-01-2005 @ 13:20 :
Jah, maar ik ga er dus echt met tientallen GB's overheen...
ik praat over tientallen

edit:

Citaat:
ik heb het hoogste abbo van speedlinq met een 100 Gb / Fair use

en ik draai een server , doen ze niet moeilijk over

in december had ik 365 gb upload en 235 download

en daar hoor je ze niet eens over , dus ik ben super tevreden

nooit downtime
Dit topic anders ff lezen, is wel interresant

Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 15:27.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2005, 16:06
Gimme more beer
Klinkt wel okee...

Maar okee, als ze 25 GB aangeven, zegt dat natuurlijk wel iets...
Oud 07-01-2005, 17:44
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-01-2005 @ 13:21 :
Tuurlijk, anders zouden ADSL2 en VHDSL niet kunnen bestaan.

Alleen kan dat dus niet met de ADSL standaard.
Oud 07-01-2005, 18:59
SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-01-2005 @ 17:06 :
Klinkt wel okee...

Maar okee, als ze 25 GB aangeven, zegt dat natuurlijk wel iets...
tja klopt. maarja voor zon bedrag wil ik het er wel op gokken dat ik eens een e-mailtje krijg. En afsluiten zullen ze je nooit, klanten verliezen kunnen providers niet op het moment, is de concurrentie te groot voor.
Ik ben ook niet die-hard downloader, maar wel meestal 3 pc's erop hangen.
Oud 07-01-2005, 20:46
Gimme more beer
Citaat:
SubbehQ schreef op 07-01-2005 @ 19:59 :
tja klopt. maarja voor zon bedrag wil ik het er wel op gokken dat ik eens een e-mailtje krijg. En afsluiten zullen ze je nooit, klanten verliezen kunnen providers niet op het moment, is de concurrentie te groot voor.
Ik ben ook niet die-hard downloader, maar wel meestal 3 pc's erop hangen.
Jah, hier hangen dus 6 PC's aan het netwerk, waarvan er 2 het grootste deel van de tijd vrij intensief aan het loeien zijn. Dan blijf ik voor de zekerheid toch liever bij demon
Oud 07-01-2005, 22:20
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-01-2005 @ 21:46 :
Jah, hier hangen dus 6 PC's aan het netwerk, waarvan er 2 het grootste deel van de tijd vrij intensief aan het loeien zijn. Dan blijf ik voor de zekerheid toch liever bij demon
planet had vroeger een link "mijn datalimiet" dat ding heeft nooit gewerkt...

bij demon hebben ze het geen eens, of ik moet het nog vinden.
ik denk dat dat genoeg zegt
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 10:42
Gimme more beer
Citaat:
twain4me schreef op 07-01-2005 @ 23:20 :
planet had vroeger een link "mijn datalimiet" dat ding heeft nooit gewerkt...
Planet behoort ook tot de slechtste providers van nederland, imho.

Citaat:
bij demon hebben ze het geen eens, of ik moet het nog vinden.
ik denk dat dat genoeg zegt
Bij Demon kun je het wel navragen, ze hebben ook geen harde limieten.
Oud 08-01-2005, 15:43
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-01-2005 @ 11:42 :
Planet behoort ook tot de slechtste providers van nederland, imho.
hmmzz dat zal dan wel door de service en prijs komen,... de verbinding was opzich erg goed.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:03
Gimme more beer
Citaat:
twain4me schreef op 08-01-2005 @ 16:43 :
hmmzz dat zal dan wel door de service en prijs komen,... de verbinding was opzich erg goed.
Ze hebben het laagste internationaal bereik van Nederland, hele IP blocks worden niet gevonden, puur en alleen doordat ze DNS'es controleren op serial en niet gewoon op linkchange.
Oud 08-01-2005, 16:33
Verwijderd
Hey neem gewoon zo'n direct adsl ding van kpn
Zelf heb ik de lite daarvan, 30 euro per maand ofzo maar ik heb er nog nooit gezeur mee gehad, en het is toch 3 euro per maand goedkoper dan al die het net of xs4all shit waar je alleen maar meer betaald voor een email adres dat je nooit gebruikt.
Misschien niet supersnel maar met counterstrike heb ik altijd een ping van onder de 25 en mijn modem geeft nu een uptime van 8 maanden ...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 16:36
Verwijderd
ps downloaden doe ik ongeveer 50gig per maand en nog nooit iets over gehoord...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:13
Gimme more beer
Citaat:
Chris0611 schreef op 08-01-2005 @ 17:33 :
Hey neem gewoon zo'n direct adsl ding van kpn
Zelf heb ik de lite daarvan, 30 euro per maand ofzo maar ik heb er nog nooit gezeur mee gehad, en het is toch 3 euro per maand goedkoper dan al die het net of xs4all shit waar je alleen maar meer betaald voor een email adres dat je nooit gebruikt.
Misschien niet supersnel maar met counterstrike heb ik altijd een ping van onder de 25 en mijn modem geeft nu een uptime van 8 maanden ...

ADSL direct van KPN - "meer betalen voor minder service"
Oud 08-01-2005, 18:36
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Chris0611 schreef op 08-01-2005 @ 17:33 :
mijn modem geeft nu een uptime van 8 maanden ...
dat zegt meer over de leverancier van de netstroom in jou huis, dan over kpn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
ADSL direct van KPN - "meer betalen voor minder service"
KPN
Direct ADSL Lite KPN 1120 352 Fair Use Policy € 29,95

Planet Internet
ADSL Standard KPN 1120 352 Fair Use Policy € 34,90

Tiscali
ADSL Lite via KPN KPN 1120 352 Fair Use Policy € 36,94

XS4ALL Internet
ADSL Lite KPN 1120 352 Fair Use Policy € 39,95

There u have it ^_^ www.internetten.nl

heb trouwens gehoord dat kpn de snelheid vanaf maart verhoogt van 1120/352 down/up naar 1600kbps down en 512kbps up
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 19:50
Preaper
Preaper is offline
Citaat:
Koen schreef op 04-01-2005 @ 18:52 :
FUP, maar ik ken niemand die ooit gezeur met hen gehad heeft, ook niet na het downloaden van 200GB in een maand. En daar zijn gevallen van bekend... Onbeperkt bestaat niet, nergens niet, en dat zal ook nooit komen.
correct. Ik heb demon internet, ben een grootgebruiker(tussen de 100GB en 200GB per maand) en doe dit nu al een half jaar. Nog nooit een klacht van demon gehad.

Daarnaast wil ik zeggen dat ik er erg tevreden mee ben. De geen-internet-incidenten zijn naderend tot nul, en mijn ping is juist uitstekend. Demon is naar mijn ervaring goed.
Oud 09-01-2005, 13:20
Gimme more beer
Citaat:
Chris0611 schreef op 08-01-2005 @ 20:35 :
KPN
Direct ADSL Lite KPN 1120 352 Fair Use Policy € 29,95

Planet Internet
ADSL Standard KPN 1120 352 Fair Use Policy € 34,90

Tiscali
ADSL Lite via KPN KPN 1120 352 Fair Use Policy € 36,94

XS4ALL Internet
ADSL Lite KPN 1120 352 Fair Use Policy € 39,95
KPN Direct ADSL Extra 4 Mbit / 700 Kbit €75.-

Het heeft een dakje dat de helft lager ligt dat alle andere providers en is zelfs een tientje duurder dan Demon.

De providers die je noemt (buiten XS4ALL, maar die zijn ook duurder) zijn wel even de providers die zich kwalitatief in de onderste regionen van mijn achting bevinden.

Kortom, voor direct ADSL van KPN betaal je evenveel of zelfs meer dan voor andere providers en je krijgt er (zoals ze zelf al aangeven) minder voor terug, zeker in de upstream sferen.
Oud 18-01-2005, 09:27
Verwijderd
http://trosradar.efocus.nl/?pag=5&id=18

(Binnenkort WebZilla ADSL, ben alleen nog wat dingen aan het regelen en naam aan het verzinnen)
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 22:38
Bogdan
Bogdan is offline
Aangezien dit het webadvies topic is, stel ik mijn vraag hier: is dit een aanrader om te nemen? De prijs lijkt mij zeer schappelijk voor het gebodene. Alleen lees ik zo links en rechts dat 12move niet al te best schijnt te zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:13
Gimme more beer
Verkijk je niet teveel op dat 8 Mb, Er is een gegarandeerde snelheid die zo verschrikkelijk veel lager is, dat het vaak veel interessanter is om gewoon 2 Mbit te nemen en twee tientjes oid minder te betalen. Thuis hebben we 8 Mbit van een prima provider en een zeer korte afstand tot het accesspoint, maar als ik met meer dan 100 KB/s download, is dat redelijk bijzonder.
Oud 10-09-2005, 13:36
M@rco
M@rco is offline
Die gegarandeerde snelheid is toevallig 2MBit, dus die 100 kB/sec. van jou vind ik alsnog heel erg laag, je zou minimaal 250 kB/sec. moeten kunnen halen. Volgens mij klopt er echt iets niet, heb je soms 10 meter kabel tussen je modem en het ISRA-punt zitten?
Oud 10-09-2005, 14:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Eigenlijk moet ik een maand lang continu iets van usenet downloaden, dus op de maximale snelheid.. Dan heb ik wel een 500 GB schijf nodig ofzo.. Eens kijken of ze dan gaan zeuren.
Oud 10-09-2005, 15:25
Gimme more beer
Citaat:
M@rco schreef op 10-09-2005 @ 14:36 :
Die gegarandeerde snelheid is toevallig 2MBit, dus die 100 kB/sec. van jou vind ik alsnog heel erg laag, je zou minimaal 250 kB/sec. moeten kunnen halen. Volgens mij klopt er echt iets niet, heb je soms 10 meter kabel tussen je modem en het ISRA-punt zitten?
Er zit 30 cm tussen modem en ISRA punt, het netwerk kan in de praktijk snelheden tot meer dan 15 MB/s aan etc etc etc... Daar ligt het allemaal niet aan. Op speedtest.nl zegt hij dat m'n snelheid 450 à 500 KB/s is, maar dat is in de praktijk echt bullshit. Zelfs van onze eigen servers kan ik niet sneller dan 200 KB/s gaan (en die loeien soms wel tegen de 10 MB/s aan).
Reageren

Regels voor berichten