Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2005, 21:07
-(L)-
Citaat:
Flo0rell schreef op 06-01-2005 @ 19:57 :
<i> hayhay menSen
Ieder1 zal wel eens een puistje hebben maar ik heb heel veel
nii co0wll iik durf soms niet eens naar buiten maar mijn moeder heeft bij de apotheek spul van vichy gekocht of hoe schrijf je dat daar moet je je gezicht mee wassen en daarna met de bijbehorende creme insmeren maar als je alleen die shampoo gebruikt droogt inderdaad je huid uit maar met die creme voelt je huid z8 aan en verwijdert ook mee eters!!!!!
dat ziet o0k ranzig uit die mee eters denk je dat ej eindelijk van die "puistenkop" af zit je onder de zwartje puntjes!!
maar dat spul is egt aan te raden na een week zie je al duidelijk verschil maar iik gebruik het niet goed ik vergeet het weleens ..niet goed dusz maar samen de creme en de shampoo kost 25 euro..
Pff, dan kan je beter iets op doktersrecept halen en je krijgt het vergoed!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:09
.Pure
.Pure is offline
Tandpasta erop
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:10
-(L)-
Citaat:
Tandpasta erop
Daar droogt je huid nog erger van uit!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:13
Verwijderd
k had een tijdje geleden zow'n roller-ding tegen puistjes van clearasil gekocht...maar dat droogt je huid kei erg uit....k had helemaal schilfers ervan op mn huid enzo....maar opzich werkt t wel tegen puistjes......
maar schilfers op je huid staan ook niet zo mooi
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 21:18
-(L)-
Citaat:
HowSoonIsNow schreef op 06-01-2005 @ 22:13 :
k had een tijdje geleden zow'n roller-ding tegen puistjes van clearasil gekocht...maar dat droogt je huid kei erg uit....k had helemaal schilfers ervan op mn huid enzo....maar opzich werkt t wel tegen puistjes......
maar schilfers op je huid staan ook niet zo mooi
Ik had eerst ook overal schilfers ja. En iedereen vroeg me van: wat heb jij?? En 't deed ook pijn als ik lachte, dan trok m'n huid helemaal samen!
Maar als je er een vettigere creme bij gebruikt is alles verholpen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2005, 18:20
hamer&sikkel
hamer&sikkel is offline
Ik weet niet of het al gezegd is maar knijp ze voorzichtig uit, hou, het schoon, steriel liever, dus doe het onder de douche ofzo en smeer dan het rampgebied in met een laagje Calendulanzalf, te verkrijgen bij de drogist en apotheek maar iig bij biologische winkels. Helpt geheit.
Ik heb ook ooit iets gehoord van zinkzalf, maar dat moet je even goed onderzoeken.
Oud 08-01-2005, 18:37
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Als je 's ochtends op een lege maag dus voordat je iets gegeten hebt een halve citroen met water drinkt kan dat helpen. Het detoxicates je lichaam, dus een aantal afvalstoffen die acné veroorzaken worden opgeruimd.

Ik raad aan dit uit een rietje te drinken zodat het je tanden niet aanraakt (anders tast dit je tanden aan).
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 09:32
sjefke
sjefke is offline
Lieve mensies neem toch gewoon Benzoylperoxide (oid) de dokter schreef het vroeger voor en nu is het gewoon vrij verkrijgbaar gebruik ook een vochtinbrengend middel tegen het uitdrogen!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten